lämmitettävä sivupeili

talvi tulee

moi,mistä sais ostettua matkailuautoon lämmitettävät sivupeilit??uudeltamaalta,tai posti myynnistä??
kiitos.

6

1264

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin näin se tehdään

Laita sinne peilin taakse mustaksi maalattu parkkipolttimo, 20W on sopiva. Tuottaa sen verran lämpöä, että peili puhdistuu.

• peloton varaani

parempi. Ostat ohutta kupariputkea ja pari pätkää lämmön kestävää kudosletkua.
        Ja paisuntasäiliöön alkupää ja metrin verran kiepille peilin taakse ja takaisin paisuntasäiliöön paluu, niin alkaa pysymään sulana.
        Pikkasen lisää ja saat samaan kiertoon penkinlämmittemen.
        P.s. huono puoli on nyky dieseleissä hidas lämpiäminen

• Rekoissa ennenvanhaa
        peloton varaani kirjoitti:

parempi. Ostat ohutta kupariputkea ja pari pätkää lämmön kestävää kudosletkua.
        Ja paisuntasäiliöön alkupää ja metrin verran kiepille peilin taakse ja takaisin paisuntasäiliöön paluu, niin alkaa pysymään sulana.
        Pikkasen lisää ja saat samaan kiertoon penkinlämmittemen.
        P.s. huono puoli on nyky dieseleissä hidas lämpiäminen

vai onko vanhempi,jossa putkikaaret joissa tarvikepeilit?. Tarvikepeileihin on helppo tehdä edellämainittu polttimolla toimiva peilien sulatus.

• Spegel

Ei voi auttaa noilla tiedoilla.
      Peilejä kun on vuosien varrella ollut autoissa kymmeniä eri malleja.

• talvi tulee

ok.kiitos vinkeistä,toi valo oli vähän sinnepäin mitä itse kelasin(meinasin vastuslangasta tehdä teippaamalla??),on putki kaaret ja tarvikepeilit.( -84 hymer)

• talvi tulee kirjoitti:

ok.kiitos vinkeistä,toi valo oli vähän sinnepäin mitä itse kelasin(meinasin vastuslangasta tehdä teippaamalla??),on putki kaaret ja tarvikepeilit.( -84 hymer)

Jos peilisi on peruspeili jossa kumirinkula kiertää lasia ja pitää paikollaan taustassa, jos peilin saa irti taustasta niin näihin on saatavilla liimattavia lämpövastuksia. Juuri tähän tarkoitukseen tehtyjä.

Kirjoita Googlen hakuun >peilin lämpövastus< niin sieltä tulee firmoja jotka niitä myy. hyvin varustettu autosähkö kauppakin niitä myy.

Kannattaa tietysti verrata vastuksen hintaa uuteen peiliin jossa on valmiina vastus, hinta voi olla lähes sama.

Nämä vastukset ei käy sähkösäätöiseen peiliin eikä malliin jossa kuori pysyy paikoillaan ja ainoastaan peili kääntyy. peilin takana on kiinnitys eikä siihen saa vastusta kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      93
      4498
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      48
      3120
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2859
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1645
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1442
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1224
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      967
    8. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      854
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      20
      836
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      37
      818
    Aihe