lämmitettävä sivupeili

talvi tulee

moi,mistä sais ostettua matkailuautoon lämmitettävät sivupeilit??uudeltamaalta,tai posti myynnistä??
kiitos.

6

1305

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin näin se tehdään

Laita sinne peilin taakse mustaksi maalattu parkkipolttimo, 20W on sopiva. Tuottaa sen verran lämpöä, että peili puhdistuu.

• peloton varaani

parempi. Ostat ohutta kupariputkea ja pari pätkää lämmön kestävää kudosletkua.
        Ja paisuntasäiliöön alkupää ja metrin verran kiepille peilin taakse ja takaisin paisuntasäiliöön paluu, niin alkaa pysymään sulana.
        Pikkasen lisää ja saat samaan kiertoon penkinlämmittemen.
        P.s. huono puoli on nyky dieseleissä hidas lämpiäminen

• Rekoissa ennenvanhaa
        peloton varaani kirjoitti:

parempi. Ostat ohutta kupariputkea ja pari pätkää lämmön kestävää kudosletkua.
        Ja paisuntasäiliöön alkupää ja metrin verran kiepille peilin taakse ja takaisin paisuntasäiliöön paluu, niin alkaa pysymään sulana.
        Pikkasen lisää ja saat samaan kiertoon penkinlämmittemen.
        P.s. huono puoli on nyky dieseleissä hidas lämpiäminen

vai onko vanhempi,jossa putkikaaret joissa tarvikepeilit?. Tarvikepeileihin on helppo tehdä edellämainittu polttimolla toimiva peilien sulatus.

• Spegel

Ei voi auttaa noilla tiedoilla.
      Peilejä kun on vuosien varrella ollut autoissa kymmeniä eri malleja.

• talvi tulee

ok.kiitos vinkeistä,toi valo oli vähän sinnepäin mitä itse kelasin(meinasin vastuslangasta tehdä teippaamalla??),on putki kaaret ja tarvikepeilit.( -84 hymer)

• talvi tulee kirjoitti:

ok.kiitos vinkeistä,toi valo oli vähän sinnepäin mitä itse kelasin(meinasin vastuslangasta tehdä teippaamalla??),on putki kaaret ja tarvikepeilit.( -84 hymer)

Jos peilisi on peruspeili jossa kumirinkula kiertää lasia ja pitää paikollaan taustassa, jos peilin saa irti taustasta niin näihin on saatavilla liimattavia lämpövastuksia. Juuri tähän tarkoitukseen tehtyjä.

Kirjoita Googlen hakuun >peilin lämpövastus< niin sieltä tulee firmoja jotka niitä myy. hyvin varustettu autosähkö kauppakin niitä myy.

Kannattaa tietysti verrata vastuksen hintaa uuteen peiliin jossa on valmiina vastus, hinta voi olla lähes sama.

Nämä vastukset ei käy sähkösäätöiseen peiliin eikä malliin jossa kuori pysyy paikoillaan ja ainoastaan peili kääntyy. peilin takana on kiinnitys eikä siihen saa vastusta kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      71
      571
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe