siinä saa kaikki olla varullaan kun bauer tulee ja näyttää
Jaska on kova mies
chloen
3
703
Vastaukset
- 24 sucks
Varsinkin eilinen jakso alkoi jo haukotuttamaan : mies on kidutettu, muutamaan kertaan melkein kuollut sun muuta mukavaa, ja yhä edelleen edes 10 huippuagenttia ei hänelle pärjää. Hohhoijaa sentään....ehkä on parasta että J. Bauer jää jo eläkkeelle.
- Pihilä
Jack Bauer siirtyy Venäjän tiedustelupalveluun.
- Igor 12
Pihilä kirjoitti:
Jack Bauer siirtyy Venäjän tiedustelupalveluun.
jossa Jack Bauer seikkailee venäjän tiedustelupalvelussa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823333
- 993025
- 532262
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201705- 201704
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111640Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61518Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221458Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131391Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381374