Eli siis 18 vee poika oon ja nykyään on semmonen ongelma että kouluaamuina tulee aivan järjetön olo, heikotuttaa, hieman pyörryttää, syke korkea ja kuumotus päällä. Ennen en syönyt aamupalaa ja pärjäsi hyvin ruokailuun saakka... Nyt syön hieman aamupalaa ja otan evästäkin mukaan. Sittenkun on ruokailu niin ruoka ei maistu tippaakaan vaikka oliskin ns "lempiruokaa", syke nousee taas ja tulee paha olo kun väkisin vääntää. Semmone fiilis siis aamulla että ei pysty olemaan... Tänää sitte kahentoista maissa sama paska fiilis ja väsymys oli järkyttävä, nälkäkin oli. Himaan kävellessä ei meinannu tajuissaa pysyä :S Lähipäivinä myös illalla tullut samanlainen olo ja nukkumaanmennessä. Mistä voi johtua ja mikä neuvoksi? Olen myös aloittanu kuntosaliharjoituksen muutama kuukausi sitten, käyn 3 kertaa viikossa.
Nyt jokin pahasti vialla!
8
459
Vastaukset
- kahden lapsen äiti
Ei luulisi kuntosalin tollaista aiheuttavan.Annan neuvoksi mene lääkäriin. saat varmistuksen ettei ole mitään vakavaa. varaa oitis aika lääkärille huomen aamulla .
- ihan totta!
jo pitkään. Mutta itselläni ikää 50 ja olen nainen. Olen ajatellut paniikkihäiriöitä, ruoansulatusta, tulevia vaihdevuosia, korkeaa verenpainetta. Sekä viimevuotista sikapiikkiä. Otitko sinä sellaisen?
- Suomi 24 valmentaja
Ensimmäiseksi sitä kuntosali treeniä vaikka 1 krt vko kevyemmin otat kuntotreenit.
- bulimia12345
rupeet syömää iha helvetisti enemmän. matala verenpaine nääs? ja energian puute kropalla..?
syö iha helvetisti tän viestin jälkee- ttumikäkuumotus
otin piikin lähes tasan vuosi sitten, siitä lähti taju heti ja illalla kuumetta ja oksetti ja kuumotti
- supposex
Sinulla taitaa olla autonominen hermosto häiriintynyt. Asiasta löytyy lisää tietoa vaikka googlettamalla.
- remedium86
Tuo voi olla periaatteessa ns. ylikuntoa jos treenaat liian kovaa. Psykosomaattiset oireet voivat olla tuollaisia.
Kuinka korkealle sykkeet nousee? Paroksysmaalinen svt tekee joillekin samankaltasia oireita, tosin ruokahaluttomuus ei kuulu niihin yleisimpiin ainakaan. Eli kyseessä on nopea rytmihäiriö, jossa sydämen syke kohoaa sinne 150 paremmalle puolelle ja useimmiten se loppuu itsestään ennenkuin mihinkään hoitoon ehtii.
Niin tai näin, lääkäriin kannattaa mennä ja selittää asia huolella.Kuulostais paniikkihäiriöltä.
Verensokerin laskusta voi tulla myös huono olo. Kunnon terveellinen aamupala kannattaa aina syödä! Ja muutenkin syödä riittävän usein, ettei verensokeri pääse liikaa laskemaan. Syömiset jotain terveellistä, ei kahvia ja pullaa, karkkeja, limuja ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482503
- 1801748
- 921598
- 691583
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k61005- 80958
- 68891
- 61856
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188844- 61818