Nyt jokin pahasti vialla!

ttumikäkuumotus

Eli siis 18 vee poika oon ja nykyään on semmonen ongelma että kouluaamuina tulee aivan järjetön olo, heikotuttaa, hieman pyörryttää, syke korkea ja kuumotus päällä. Ennen en syönyt aamupalaa ja pärjäsi hyvin ruokailuun saakka... Nyt syön hieman aamupalaa ja otan evästäkin mukaan. Sittenkun on ruokailu niin ruoka ei maistu tippaakaan vaikka oliskin ns "lempiruokaa", syke nousee taas ja tulee paha olo kun väkisin vääntää. Semmone fiilis siis aamulla että ei pysty olemaan... Tänää sitte kahentoista maissa sama paska fiilis ja väsymys oli järkyttävä, nälkäkin oli. Himaan kävellessä ei meinannu tajuissaa pysyä :S Lähipäivinä myös illalla tullut samanlainen olo ja nukkumaanmennessä. Mistä voi johtua ja mikä neuvoksi? Olen myös aloittanu kuntosaliharjoituksen muutama kuukausi sitten, käyn 3 kertaa viikossa.

8

459

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahden lapsen äiti

Ei luulisi kuntosalin tollaista aiheuttavan.Annan neuvoksi mene lääkäriin. saat varmistuksen ettei ole mitään vakavaa. varaa oitis aika lääkärille huomen aamulla .

• ihan totta!

jo pitkään. Mutta itselläni ikää 50 ja olen nainen. Olen ajatellut paniikkihäiriöitä, ruoansulatusta, tulevia vaihdevuosia, korkeaa verenpainetta. Sekä viimevuotista sikapiikkiä. Otitko sinä sellaisen?

• Suomi 24 valmentaja

Ensimmäiseksi sitä kuntosali treeniä vaikka 1 krt vko kevyemmin otat kuntotreenit.

• bulimia12345

rupeet syömää iha helvetisti enemmän. matala verenpaine nääs? ja energian puute kropalla..?

syö iha helvetisti tän viestin jälkee

• ttumikäkuumotus

otin piikin lähes tasan vuosi sitten, siitä lähti taju heti ja illalla kuumetta ja oksetti ja kuumotti

• supposex

Sinulla taitaa olla autonominen hermosto häiriintynyt. Asiasta löytyy lisää tietoa vaikka googlettamalla.

• remedium86

Tuo voi olla periaatteessa ns. ylikuntoa jos treenaat liian kovaa. Psykosomaattiset oireet voivat olla tuollaisia.

Kuinka korkealle sykkeet nousee? Paroksysmaalinen svt tekee joillekin samankaltasia oireita, tosin ruokahaluttomuus ei kuulu niihin yleisimpiin ainakaan. Eli kyseessä on nopea rytmihäiriö, jossa sydämen syke kohoaa sinne 150 paremmalle puolelle ja useimmiten se loppuu itsestään ennenkuin mihinkään hoitoon ehtii.

Niin tai näin, lääkäriin kannattaa mennä ja selittää asia huolella.

• Kuulostais paniikkihäiriöltä.

Verensokerin laskusta voi tulla myös huono olo. Kunnon terveellinen aamupala kannattaa aina syödä! Ja muutenkin syödä riittävän usein, ettei verensokeri pääse liikaa laskemaan. Syömiset jotain terveellistä, ei kahvia ja pullaa, karkkeja, limuja ym.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2503
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1748
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1583
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      856
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      844
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe