Isuzu d-max

.....

Mitä kokemuksia? Miten on pelanneet, onko ollu remonttia esim hehkut?Paljoko kertyny km

11

5465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirskattia,

      hehkut särkyy mielestäni tuntien kertyessä, ei siihen merkki mitään vaikuta hä?

    • tyytyväinen!!!

      Palstalla on melkoisesti juttua k.o.autosta ja koska auton maahantuonti aloitettiin vasta v.2007 eli sen kestävyydestä ihan varmaa tietoa ole.Minulla on 3.0 autom.ollut vajaa pari vuotta ja sen ajo-ominaisuuksiin
      olen tyytyväinen.On hiljainen tehokas ja melko taloudellinenkin kokoisekseen co 237g/km johon ei moni käsivalintainen pääse edes pienemmällä 2,5 litran koneella.(voit vertailla lukua mm.mahantuojien sivuilla)
      Ajettu on nyt vasta rapiat 40 tkm,ja mitään vikoja ei luonnollisesti näillä kilometreillä ole ollut.Varustetaso
      3 litraisessa on aivan eri luokkaa kuin 2,5 litraisessa (mm.automaatti ajotietokone vakionopeudensäädin jne..).
      Valintani kohdistui siksi tähän kun hintaero ei kuitenkaan valtavan iso ollut.

      • .....

        Eikö oo muka tarvinnu hehkuja vaihtaa?Meillä meni 3 hehkua 25000 ajettuna. kylmäkäynnistys huononi oleellisesti.miten muilla käynnistyy kylmästä?


      • malli?
        ..... kirjoitti:

        Eikö oo muka tarvinnu hehkuja vaihtaa?Meillä meni 3 hehkua 25000 ajettuna. kylmäkäynnistys huononi oleellisesti.miten muilla käynnistyy kylmästä?

        Mitä ihmeen hehkujen vaihtamisia noilla kilometreillä? Mikähän auto sulla on,tuskin kai sentään
        Isuzu d-max,vai kyseletkö täällä juuri siksi siitä.Minulla on ollut useita eri merkkejä mm,Hiace,Citroen jympy
        näistä kaksi viimeisintä mainiten.Vaihtanut ne olen kylläkin uuteen alle 100 tkm,mutten milloinkaan ole
        hehkuja niihin vaihtanut.Sulla lienee käsissä joku "maanantaikappale" jos 25.000 tälläisiä hommia on.


      • niin hehkuu
        malli? kirjoitti:

        Mitä ihmeen hehkujen vaihtamisia noilla kilometreillä? Mikähän auto sulla on,tuskin kai sentään
        Isuzu d-max,vai kyseletkö täällä juuri siksi siitä.Minulla on ollut useita eri merkkejä mm,Hiace,Citroen jympy
        näistä kaksi viimeisintä mainiten.Vaihtanut ne olen kylläkin uuteen alle 100 tkm,mutten milloinkaan ole
        hehkuja niihin vaihtanut.Sulla lienee käsissä joku "maanantaikappale" jos 25.000 tälläisiä hommia on.

        Eipä "HEHKUT" juuri murhe ole,mulla on vanha Hiace ajettu jo yli 300 tuhatta kilometriä,en kertaakaan vielä hehkutulppia ole joutunut vaihtamaan ja aina käymään on lähtenyt.Voithan sinä siis niitä vaihdella jos haluat,mutta tarkista toki ensin mm.akku jne...vika löytyy muualta jos autosi ei käynnisty ei todellakaan hehkuista(kun auto on 25.000 km.ajettu).


      • .....
        niin hehkuu kirjoitti:

        Eipä "HEHKUT" juuri murhe ole,mulla on vanha Hiace ajettu jo yli 300 tuhatta kilometriä,en kertaakaan vielä hehkutulppia ole joutunut vaihtamaan ja aina käymään on lähtenyt.Voithan sinä siis niitä vaihdella jos haluat,mutta tarkista toki ensin mm.akku jne...vika löytyy muualta jos autosi ei käynnisty ei todellakaan hehkuista(kun auto on 25.000 km.ajettu).

        No hehkut on irrotettu ja testattu 3 oli viallista ja vain 1 toimiva.Tämä siis isuzu d max vm 08 takuukorjaukseen 25000 ajettuna.


      • itseään!!!!
        ..... kirjoitti:

        No hehkut on irrotettu ja testattu 3 oli viallista ja vain 1 toimiva.Tämä siis isuzu d max vm 08 takuukorjaukseen 25000 ajettuna.

        Alottajalla ihan hyvä "pointti" tällekkin keskustelulle,mullla jo yli 100 tkm.mittarissa 2,5 dw kanssa
        ei mitään ongelmia,hehkua ei edes pääse juuri käyttämään väärin.Joten olet saanut ehkä käsiisi Maanantai kappaleen.


      • Max-D
        itseään!!!! kirjoitti:

        Alottajalla ihan hyvä "pointti" tällekkin keskustelulle,mullla jo yli 100 tkm.mittarissa 2,5 dw kanssa
        ei mitään ongelmia,hehkua ei edes pääse juuri käyttämään väärin.Joten olet saanut ehkä käsiisi Maanantai kappaleen.

        Usein kylmänä liikkeellelähdettäessä tuntuu olevan veto poissa ja pellinalla kuulostaa käyvän puhuri. Vaiva jatkuu usein 100-200m kunnes meno normalisoituu. Vaiva on ollut uudesta saakka.
        Olen huolloissa valittanut asiasta, mutta eivät tunnu löytävän vikaa, joku paineanturi vaihdettiin ekassa huollossa, ei apuja. Tammikuussa loppuu takuu ja 45tkm huoltokin on tuotapikaa.
        Onkos muilla d-maxeilla ollut moista ongelmaa? Oma perstuntuma on että muuttuvasiipinen turbo jumittaa??
        Toinen huolloissa (uudesta saakka) valitettu vaiva on vasemmalta takaa kuuluva kolina, johon ei myöskään huolto ole löytänyt syytä. Iskari, jousen pusla, tankki tms siellä kolisee?
        Edellisessä huollossa olivat vedonvalinnan merkkivalot palaneet painikkeesta. Kytkin on kuulema poltin, niinpä eivät vaihtaneet lamppua....
        Viimehuoltoon valitin kojelaudan kolinasta, saivat hiljenemään. Oli kuulema radiossa jotain löysällä.
        Saapa nähdä miten huollot pelaa jatkossa, kun merkin myynti on loppunut täälä e-kymessä?
        L- mallissa on avaintoiminen keskuslukitus. Ensimmäinen avain on kulunut käyttökelvottomaksi jo ennen 45tkm huoltoa...


      • ole!
        Max-D kirjoitti:

        Usein kylmänä liikkeellelähdettäessä tuntuu olevan veto poissa ja pellinalla kuulostaa käyvän puhuri. Vaiva jatkuu usein 100-200m kunnes meno normalisoituu. Vaiva on ollut uudesta saakka.
        Olen huolloissa valittanut asiasta, mutta eivät tunnu löytävän vikaa, joku paineanturi vaihdettiin ekassa huollossa, ei apuja. Tammikuussa loppuu takuu ja 45tkm huoltokin on tuotapikaa.
        Onkos muilla d-maxeilla ollut moista ongelmaa? Oma perstuntuma on että muuttuvasiipinen turbo jumittaa??
        Toinen huolloissa (uudesta saakka) valitettu vaiva on vasemmalta takaa kuuluva kolina, johon ei myöskään huolto ole löytänyt syytä. Iskari, jousen pusla, tankki tms siellä kolisee?
        Edellisessä huollossa olivat vedonvalinnan merkkivalot palaneet painikkeesta. Kytkin on kuulema poltin, niinpä eivät vaihtaneet lamppua....
        Viimehuoltoon valitin kojelaudan kolinasta, saivat hiljenemään. Oli kuulema radiossa jotain löysällä.
        Saapa nähdä miten huollot pelaa jatkossa, kun merkin myynti on loppunut täälä e-kymessä?
        L- mallissa on avaintoiminen keskuslukitus. Ensimmäinen avain on kulunut käyttökelvottomaksi jo ennen 45tkm huoltoa...

        Kymessä on mm.useita fixus huoltokorjaamoita
        ww.fixushuolto.fi/www/fixuswww_V2.nsf/sp?Open&cid=1-2-huoltokorjaus&koinf=Fixus Korjaamo\
        Lisäksi löytyy monia muita ketjuja (mm.S huolto)ja yksittäisiä pienempiä pajoja jotka huoltavat autosi tehtaan
        määrämien hulto-ohjelmien mukaisesti.Tämä riittää myös takuu aikana.Suomessa on monta vuotta ollut jo asiakaalla valinnanvapaus huoltoihin liittyen.Merkkiliikkeet ovat pääsäntöisesti kalliimpia ja siksi olen autoni ensihullosta lähtien huollattanut muualla. Tämä valinnanvapaus ei vain tunnu monellekkaan menevän perille vaikka "vuositolkulla" k.o.asetus on ollut voimassa.


      • Max-D
        ole! kirjoitti:

        Kymessä on mm.useita fixus huoltokorjaamoita
        ww.fixushuolto.fi/www/fixuswww_V2.nsf/sp?Open&cid=1-2-huoltokorjaus&koinf=Fixus Korjaamo\
        Lisäksi löytyy monia muita ketjuja (mm.S huolto)ja yksittäisiä pienempiä pajoja jotka huoltavat autosi tehtaan
        määrämien hulto-ohjelmien mukaisesti.Tämä riittää myös takuu aikana.Suomessa on monta vuotta ollut jo asiakaalla valinnanvapaus huoltoihin liittyen.Merkkiliikkeet ovat pääsäntöisesti kalliimpia ja siksi olen autoni ensihullosta lähtien huollattanut muualla. Tämä valinnanvapaus ei vain tunnu monellekkaan menevän perille vaikka "vuositolkulla" k.o.asetus on ollut voimassa.

        Kokemusta on näistä ns. ketjupajoista. Sutta ja sekundaa tulee ja hintakin asettuu loppupelissä kalliimmaksi kun opetellaan erikoisemman merkin jutut tuntiveloituksella. "Valohoitolat" on vielä erikseen. Tallaisen ketjumerkin voi ostaa lähes jokainen kyläpaja , rahalla, oli osaamista eli ei. Esimerkkejä Kymessä on.
        Merkkihuollossa on sentään osat käypäsiä ja työt on kiinteästi hinnoiteltua. Kyllä valinnanvapaus tässä tapauksessa on merkkiliike, vien vaikka Kouvolaan tai Lpr:ään jos tarvitsee.


      • tyytyväinen!!!
        Max-D kirjoitti:

        Kokemusta on näistä ns. ketjupajoista. Sutta ja sekundaa tulee ja hintakin asettuu loppupelissä kalliimmaksi kun opetellaan erikoisemman merkin jutut tuntiveloituksella. "Valohoitolat" on vielä erikseen. Tallaisen ketjumerkin voi ostaa lähes jokainen kyläpaja , rahalla, oli osaamista eli ei. Esimerkkejä Kymessä on.
        Merkkihuollossa on sentään osat käypäsiä ja työt on kiinteästi hinnoiteltua. Kyllä valinnanvapaus tässä tapauksessa on merkkiliike, vien vaikka Kouvolaan tai Lpr:ään jos tarvitsee.

        Lakkaappa jo meuhkaamasta,sillä minulle on kertynyt juuri huoltojen kautta reilut säästöt
        kun en ole merkkikorjaamoita käyttänyt n.100e/kerta jo pelkissä ns. öljynvaihto huolloissa.D-maxissa ensimmäinen todellinen huoltohan on 45 tkm. Mitään ongelmia ei autossa ole ollut
        kuten sinulla,lienetkö d-maxin omistajakaan vähän epäillyttää,minä olen laittanut vain diseliä tankkiin ja nautiskellut ainakin toistaiseksi kelpo kyydistä. Se mitä ehdotin kun "kitiset" palstalla huolloista oli tarkoitettu vaihtoehdoksi,kun kerran huolta merkkiliikkeesi loppumisesta kannoit oli omaltapuoleltani vilpitön ehdotus,koska nämä huollot ovat niin pieniä
        lähinnä oljynvaihtoja että ne tekee lähes paja kuin paja. Meuhkaa ihan rauhassa täällä jos tykkäät oli lähinnä tarkoitus hyvien kokemuksien kautta ehdottaa vaihtoehtoa.Vanha totuus on ettei kaikille käy mikään ja toisilla kestää ainoastaan varreton leka joka senkin lopulta hukkaavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe