Varmaan putiikista on monenlaisia kokemuksia. Mun ei ole kovin mairitteleva.
Vaneri sahattiin liian pieneksi, soitin heti virheen todettuani liikkeeseen jossa luvattiin sahata uusi valmiiksi.
Hakiessani vaneria sit' ei oltu sahattu, kaveri sahasi odottaessa oikean kokoisen, otin sen vastaan ja olin jo poistumassa kun huomasin ett' vaneri oli jotain havupuu sekavaneria, alunperin materiaali oli hyv'laatuista koivuvaneria.
En jaksanut alkaa kaikkea uudestaan vaikka sainkin paljon huonompilaatuista tilalle vaan poistuin taakse.
Ei se oikein toimi jos saat aivan muuta kuin tilaat, boikotoikaa, boikotoikaa ei ne muuten havahdu kuin ehk' sitten kun ihmiset lopettaa liikkeess' asioimisen.
helsingin lasi ja puu
wood story
3
2561
Vastaukset
- Puu ja wood ja clas
ollenskaan kun en syö vaneria enkä tarvii muuhunkaan. Piä vaneris.
- mie en tiiä mittää
Terve!
Pysy sä adhd huuhaa osastolla. On hiivatin hyvä että tietoon tulee mistä saa mitäkin ja toimiiko bilateraalinen-kauppa. Kun vaihtoehtoja on paljon niin vastedes hankin puuni starkilta, k-raudasta, sahakeskuksesta etc.
Have a nice day.
- Anonyymi
Tää on ihan huuhaa juttu. Kyseinen firma kyllä hoitaa hommat ammattitaidolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait603332Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso31114Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani3940- 21927
Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 68800Mistä tietää, onko hän se oikea?
Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha60734Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä45709Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es28704Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."
Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve4647Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t29643