Nälänhätä leviää USA:ssa

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010111612706011_ul.shtml

Soppajonossa jo Suomen asukasluvun verran väkeä ja jonon hännille kertyy vaan lisää poppoota. Ei riitä enää Lapissa viljellyt Lapin puikulat jenkkien ruokkimiseen, pitää turvautua jo muualla viljeltyihin tavallisiin ja halvempiin puikuloihin. Eivät tietenkään aidon veroisia, mutta välttänee vähään tyytyville ja asiasta mitään ymmärtämättömille muillekin.

25

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • War is Peace

      on noin 40 miljoonaa henkeä! Amerikkalaisessa mediassa on puhuttu jo 44 miljoonasta ruokakupongeilla elävästä.

      • Hyvä kun täsmensit, sitä juuri tarkoitinkin, että Suomen asukasluvun verran perheitä, eli moninkertainen määrä Suomen asukaslukuun nähden. Siinä tarvii puikulan jos toisenkin, että saa kaikki ruokittua, kelpaa vaikka Tyrnävälläkin kasvaneet.


      • 11 11 111 1 1 1 1

        USA:ssa sentään 300-350 miljoonaa asukasta, alkaa lähennellä jo 6-7. osaa kansasta.


      • Nortrti
        11 11 111 1 1 1 1 kirjoitti:

        USA:ssa sentään 300-350 miljoonaa asukasta, alkaa lähennellä jo 6-7. osaa kansasta.

        Tällä tavalla sitä toteutetaan, muunmuassa.


      • merkit:
        11 11 111 1 1 1 1 kirjoitti:

        USA:ssa sentään 300-350 miljoonaa asukasta, alkaa lähennellä jo 6-7. osaa kansasta.

        Tavallinen ihmiset eivät tiedä, minkälaiseen suohon yhteiskunnat ovat menossa. Totuus alkaa selvitä keväväällä.


    • Elefanttipaholainen

      kyllä leviää moni muukin kurjuus eikä ihme kun valtion budjetista yli puolet menee sotiin ja muun maailman kurittamiseen pommeilla ja droneilla jotka tappavat myös laumoittain syyttömiä siviilejä.
      Usa on psykopaatti elefantin hahmossa.

    • Herkkua tiedossa

      usaa johtavat kasaaripankkiirit viis veisaavat kansasta tai ylipäätään maailman kansoista.
      Tärkeintä on sotiminen ja siihen meneekin jo yli puolet maan varoista.
      Lopullinen tarkoitus on velkaannuttaa koko maailma ja sitten kaapata valta ja pistää kansat ja ihmiset rautahäkkiin jota Eisenhower kutsui 'taloudellis-sotilaalliseksi kompleksiksi'.

      • Late Lapista.

        Suomessakin jo lähes miljoona kansalaista elää köyhyydessä, 5 miljoonaisesta kansasta se tekee sellaiset 20 prossaa! Helsingissäkin noin 40 000 perhettä elelee sosiaalitukien varassa, ja seisoo leipäjonoissa!
        Monessa muussa maassa mm; Ruotsissa ei edes tunneta koko leipäjonoja, eikä mutiaisten tarvitse Suomessakaan seisoskella sapuskajonoissa, mites tämä meno on mahdollista? ja mistä se johtuu ????
        VASTAUS ! Maamme suurimmista rikollisjärjestöistä kepusta ja kokoomuksesta se johtuu, ulkomaille kenkättäväksi maastamme löytyy AINA RAHAA, mutta ei HEIKOMPIOSAISTEMME HYVINVOINTIIN !

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9467836

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9467835


      • tarkkapoika
        Late Lapista. kirjoitti:

        Suomessakin jo lähes miljoona kansalaista elää köyhyydessä, 5 miljoonaisesta kansasta se tekee sellaiset 20 prossaa! Helsingissäkin noin 40 000 perhettä elelee sosiaalitukien varassa, ja seisoo leipäjonoissa!
        Monessa muussa maassa mm; Ruotsissa ei edes tunneta koko leipäjonoja, eikä mutiaisten tarvitse Suomessakaan seisoskella sapuskajonoissa, mites tämä meno on mahdollista? ja mistä se johtuu ????
        VASTAUS ! Maamme suurimmista rikollisjärjestöistä kepusta ja kokoomuksesta se johtuu, ulkomaille kenkättäväksi maastamme löytyy AINA RAHAA, mutta ei HEIKOMPIOSAISTEMME HYVINVOINTIIN !

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9467836

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9467835

        Kaikki totta


    • ...

      taas hätäapua kuten Katrina-myrskyssä.

      • pate 68v

        miten siellä voi sitten riittää raha sotimisiin ja sabotointii ympäri maailmaa taitaa leipäjonot olla tehty tarkoituksella vaikuttaa kuin amerikkalaiset olisi kierompia kuin venäläiset.


      • War is Peace

        on auttanut Amerikan köyhiä jo monta vuotta.


      • autaei

        rikas Venäjä auta köyhää kaveriaan Kuubaa?


      • Tietoa pönttöön!
        autaei kirjoitti:

        rikas Venäjä auta köyhää kaveriaan Kuubaa?

        olisi kapitalisen maan ystävä. Oli ystävä kommunismin aikana, eikä vihollinen vieläkään.


      • Late Lapista.
        pate 68v kirjoitti:

        miten siellä voi sitten riittää raha sotimisiin ja sabotointii ympäri maailmaa taitaa leipäjonot olla tehty tarkoituksella vaikuttaa kuin amerikkalaiset olisi kierompia kuin venäläiset.

        Kiinalaisilta lainatuilla rahoilla sekarotuiset ja sotahullut jenkit koohottavat, tuleekin olemaan mielenkiintoinen näky, kun kinuskit saapuvat sekarotulaan perimään lainojaan takaisin, onkohan kinuskien ulosottomiehillä kalasnikoffit vaiko vieläkin rajummat asset kainaloissaan tullessa sekarotulaan ??


        Late Lapista. Pyssyt kattiloiksi Ry !


    • 2+17

      riistäjiin ja riistettyihin. Niin on aina ollut, uutta tämä ei ole.
      Silti ajattelee, että sivistyksen myötä tuo juopa voisi kaventua vaan eipä ole kaventunut, päinvastoin.
      Usa on ajautunut rikollisten käsiin ja se heijastuu globaalitalouden myötä koko maailmaan.
      Ihmiskunnalta ei haasteita tule puuttumaan.
      Mutta voi olla ettemme selviydy.

      • Lahtari Ari

        on tyhmä ja rikollinen. Se heijastuu valtionakin.


      • Byööööööörrrrrrrrrkk
        Lahtari Ari kirjoitti:

        on tyhmä ja rikollinen. Se heijastuu valtionakin.

        Voisin antaa mahalaukkuni sisällön kehitysavuksi Usaan, voisko joku ojentaa pussia...


    • apua tulee kun tarvi

      Kiitos viestistäsi! Olen myös huolissani kaukaisista Eurooppalaisten köyhyydestä! (maailman rikkaimmasta kansasta)

      Lahjotin 1000 eur eli noin 1400 dollaria amerikkalaisille.

      • Niin ei kannata

        Ei enää riitä tuollaiset pienet yksittäis summat. Joten kannattaako pohjattomaan kaivoon heittää vettä kun se ei täyty. Milloin alkaa siellä jälleen entistäkin syvempi lama


    • Huumormiehiä!

      Miten yltäkylläistä elämää Venäjän kansa viettääkään, kun muistaa, miten jopa rikolliset Venäjällä elävät kuin miljonäärit!
      Eihän kukaan ole luullut, että Venäjällä kukaan eläisi toimeentulon alarajoilla, eihän?

      • Opiskelijatytsy

        menee joka suhteessa paremmin kuin Usa:lla. Se mahtaa jenkkilässä harmittaa.


      • jåå pa jåå..
        Opiskelijatytsy kirjoitti:

        menee joka suhteessa paremmin kuin Usa:lla. Se mahtaa jenkkilässä harmittaa.

        Köyhä on köyhä elipä missä maassa tahansa.

        Jos tarkoitit, että Venäjällä köyhätkin ovat köyhempiä, voit olla oikeassa.
        Suomessa ei tilanne ole vielä noin hullusti, kuin noissa kapitalistin unelma maissa.


      • Late Lapista.
        jåå pa jåå.. kirjoitti:

        Köyhä on köyhä elipä missä maassa tahansa.

        Jos tarkoitit, että Venäjällä köyhätkin ovat köyhempiä, voit olla oikeassa.
        Suomessa ei tilanne ole vielä noin hullusti, kuin noissa kapitalistin unelma maissa.

        Suomessa jo noin 20 prossaa kansasta elää köyhyysrajan alapuolella, ja parannusta ei ole näkyvissäkään!
        Suomessa voivat hyvin vain poliittiset ja muut ammattirosvot sekä mutiaiset, köyhä Suomen alkuperäiskansa kansa tutisee viluissaan leipäjonoissa ja sossunluukuilla!
        Ja kun tarpeeki kauan ollaan EU;ssa ja avustetaan Irlannit ja muut sippilandiat suosta, pian ollaan itsekin taskut tyhjinä ja avustusten tarpeessa, mutta kukahan niitä avustuksia sitten Suomeemme kelkkoo? minä epäilen jotta ei kukaan !

        http://go.yle.fi/go/e/main_news_important_block-module/http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/11/kiviniemi_eurooppa_kestaa_irlannin_ongelmat_2150210.html


        Late Lapista. Sutkit Sörkkään Ry !


      • jåå pa jåå..
        Late Lapista. kirjoitti:

        Suomessa jo noin 20 prossaa kansasta elää köyhyysrajan alapuolella, ja parannusta ei ole näkyvissäkään!
        Suomessa voivat hyvin vain poliittiset ja muut ammattirosvot sekä mutiaiset, köyhä Suomen alkuperäiskansa kansa tutisee viluissaan leipäjonoissa ja sossunluukuilla!
        Ja kun tarpeeki kauan ollaan EU;ssa ja avustetaan Irlannit ja muut sippilandiat suosta, pian ollaan itsekin taskut tyhjinä ja avustusten tarpeessa, mutta kukahan niitä avustuksia sitten Suomeemme kelkkoo? minä epäilen jotta ei kukaan !

        http://go.yle.fi/go/e/main_news_important_block-module/http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2010/11/kiviniemi_eurooppa_kestaa_irlannin_ongelmat_2150210.html


        Late Lapista. Sutkit Sörkkään Ry !

        "Venäjällä menee joka suhteessa paremmin kuin Usa:lla. Se mahtaa jenkkilässä harmittaa"

        Olet siis samaa mieltä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe