Kokoomus ja mädät omenat osa 1

Moora Listi

Kokoomus on arvoton puolue. Sen kansanedustajana ja ministerinä voi toimia moraalittomat rikolliset. Jättimäisistä poliittisista virheistä se palkitsee jäsenensä lahjusviralla, jonka veronmaksajat kustantavat. Kokoomuksessa asiakirjaväärennös, rattijuoppous, väkivaltarikos, gradunväärennös tai täydellinen taloudellinen osaamattomuus ovat hyveitä, joilla pääsee järjestössä ylemmälle oksalle.

MÄDÄT OMENAT OVAT HUONO ASIA SIKSI, ETTÄ MUUTAMA MÄTÄ OMENA RIITTÄÄ PILAAMAAN KOKONAISEN KORIN.

Jyrki Katainen on asiakirjaväärentäjä (samoin hänen avustajansa)

"Vähäisiä ja lieviä väärennyksiä". Jyrki Kataisen ja neljän muun kokoomusnuoren juttu lähti liikkeelle vuoden 1999 Pohjois-Savon kokoomuspiirin syyskokouksen alla kolmen piirin jäsenyhdistyksen valtakirjojen tehtailulla. Katainen valittiin syyskokouksessa kokoomuspiirin puheenjohtajaksi. Piirikokouksessa käytettiin väärennettyjä kokousten pöytäkirjaotteita. Todellisuudessa kokouksia ei koskaan pidetty.

Katainen esitti piirikokouksessa Siilinjärven kokoomusnuorten kokouksesta valtuutuksen. Hän myönsi myöhemmin, ettei kokousta pidetty. Hänen mukaansa hänellä oli joka tapauksessa edustusoikeus piirikokoukseen Siilinjärven kokoomusnuorten varapuheenjohtajana.

Valtiosyyttäjä päätti jättää syytteen nostamatta Kataista ja neljää muuta henkilöä (Wille Berlin, Jukka Liukkonen, Juha Rannanheimo, Juho Romakkaniemi ) vastaan heidän syykseen luetuista lievistä väärennyksistä. Yhdistysten edustajien edustusoikeus perustui sellaisiin yhdistysten kokouspöytäkirjaotteisiin, joita vastaavia kokouksia ei todellisuudessa ollut pidetty, todetaan valtiosyyttäjän päätöksessä. Kokouspöytäkirjat eivät siten olleet yhdistysten kokousten antamia.

Suvi Linden on tyhmä ja soveltumaton kansanedustajaksi ja ministeriksi.

27. toukokuuta 2002 Ilta-Sanomat julkaisi uutisen, jossa kerrottiin kulttuuriministeri Lindénin myöntäneen valtionapua golfkentälle, jossa hän perheineen oli osakkaana. Lindén ilmoitti erostaan yllättäen eduskunnan kyselytunnilla torstaina 30. toukokuuta. Hän myönsi virheensä ja kertoi, ettei ollut tajunnut, että golfosake katsotaan sijoitukseksi, ennen kuin luki asiasta Ilta-Sanomista.[3] Jo ennen eroamispäätöstä tutkimuksensa aloittanut[3] oikeuskansleri Paavo Nikula antoi Lindénille huomautuksen virheellisestä menettelystä 12. kesäkuuta.[4] Ilta-Sanomien toimittaja Sanna Ukkola sanoi, että hän löysi tiedon ministerin kytkennöistä osin sattuman kautta. Hän oli tekemässä juttua Maskun golfkentän saamista avustuksista, mutta saikin Maskusta tiedon oululaisen Sankivaaran kentän huomattavasti suuremmista tuista. Ukkola päätti tällöin tarkastaa, oliko kyseessä ministerin kotikenttä, ja näin asia olikin. Tapauksen johdosta käytiin keskustelua myös esimerkiksi siitä, tuliko golfkenttiä yleensäkään tukea valtion varoin.
Jos ministeri ei ymmärrä, että hän ei voi tukea omia firmojaan veronmaksajien rahoilla, hänen paikkansa ei ole hallituksessa.

Jan Vapaavuori on soveltumaton mihinkään julkiseen toimeen

Vapaavuori on tuomittu 17-vuotiaana pahoinpitelystä kuukaudeksi ja viideksitoista päiväksi ehdolliseen vankeuteen vuonna 1982. Syy pojan pahoinpitelyyn oli Vapaavuoren mukaan se, että poika oli "kiusannut tyttöjä". Vuonna 1984 Vapaavuori tuomittiin sakkoihin osallisena varkauteen. Vuonna 2001 Vapaavuori tuomittiin rattijuopumuksesta 11 430 markan sakkoihin ja ajokieltoon.[1][2]
Sirpa Pietikäinen on myös rattijuoppo
Pyrkiessään jatkoon vuoden 2003 vaaleissa Pietikäinen vetäytyi kampanjoinnista jäätyään kiinni törkeästä rattijuoppoudesta Hämeenlinnassa rautatieaseman pysäköintialueella. ”Selvin päin en olisi humalassa auton rattiin lähtenyt”, selitti Pietikäinen tapausta lehdistölle. Hämeenlinnan poliisin mukaan Pietikäisen veren alkoholipitoisuus oli yli 1,2 promillea, joka on törkeän rattijuoppouden raja.[3]

Kimmo Sasi on laillisuusmies

Sasin ollessa matkalla vaalitilaisuuteen 5. maaliskuuta 2007 joutui hän auto-onnettomuuteen kolmostiellä Ylöjärvellä, jossa häneltä murtui solisluu sekä nilkka. Sasin auto ajautui vastaantulevien kaistalle. Nokkakolarin toisena osapuolena ollut Ikaalisista kotoisin ollut 70-vuotias mies menehtyi ja tämän 62-vuotias vaimo loukkaantui vakavasti.[6][7] Sasi itse ei muistanut kolarista mitään, mutta epäili väsymyskohtausta, joka johtui verenpaineen äkillisestä laskusta.[8] Tapausta tutkittiin liikenteen vaarantamisena, kuolemantuottamuksena ja vammantuottamuksena.[9]
Asia puitiin Tampereen käräjäoikeudessa lokakuussa 2007. Sasi tuomittiin kuolemantuottamuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta 70 päiväsakkoon, mikä merkitsi hänen tuloillaan 6160 euron summaa. Lisäksi Sasi joutui korvaamaan 1200 euroa todistelu- ja ruuminavauskustannuksia.[10]

12

374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fojerojf

      paska sakki..

    • Satiirin keinoin

      itkisinkö onnesta vai nauraisinko muuten vaan.

      • .... . . . . . ..

        lol


    • Yks vain

      Kirjoituksesi Facebook ryhmään " äänestä kokoomus historiaan "

      • Late Lapista.

        Kiitoksia aloittajalle sekoomuslaisten rötösten yhteenvedosta !


        Late Lapista.


    • antikatthors

      Tähän voidaan vain todeta: kerran filunkia, aina filunkia.
      Olen myös perinpohjin kyllästynyt näihin kokoomuksen aivopesijöihin. Nykyisessä hallituksessa on monia naisministereitä, jotka sopisivat paljon paremmin maatalouslomittajiksi, vaikka siinäkin tehtävässä vaaditaan ehdotonta rehellisyyttä, mikä saattaisi pudottaa ministerit finaalista.
      Viestintä-, maahanmuutto- ,ja ympäristöministeriltä on pallo ollut hakusessa säälittävällä tavalla.
      Nähtäväksi jää pystyykö kansalaiset seuraavissa vaaleissa korjaamaan näin valtavia virheitä henkilöitten osalta.

      • http://irc-galleria.net/user/Fucusa/blog/9874247-guantanamon-vangit-panttivankeja

        KOKOOMUS pitää Suomen HUUMEENTURVAJOUKOT Afganistanissa. KOKOOMUKSEN HUUMEENTURVAJOUKKOJEN tehtävä on estää "pahoja" talebaneja sabotoimasta unikonviljelyä.

        http://news.independent.co.uk/world/asia/article2411398.ece
        Tony Bliarkin haluaa laillistaa unikonviljelyn Afganistanissa, kuten se on laillistettu jo Turkissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=-w8Z059OJZ4
        Afganistanin presidentin Hamid Karzain veli Ahmed pyörittää maailman suurinta heroiinikauppaa Afganistanissa, hänellä on enemmän miehiä aseissa, kuin Hamidilla.

        http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/2061860.html
        Presidentti Karzain toisella veljellä Hashmat Karzailla on oma turvayhtiö, Asia Security Group. Syksyllä paljastui, että kolmas veli, Ahmed Wali Karzai, on jo vuosia ollut CIA:n palkkalistoilla. Ahmed Wali Karzaita on pidetty yhtenä Afganistanin huumekaupan tärkeimmistä tekijöistä.

        Afganistanin armeijan päällikkö kenraali Abdul Rashid Dostrum, tunnettu raakuudestaan mm. tyypillinen rangaistus panssarivaunulla yliajo.
        Dostrumille tämä KOKOOMUKSEN poliitikko http://www.government.fi/hallitus/jasenet/puolustusministeri/sv.jsp
        olisi halunnut antaa 100 000 rynnäkkökivääriä Suomen armeijan varastosta.

        http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=469983&in_page_id=1770&in_page_id=1770&expand=true

        http://www.ts.fi/online/mielipiteet/kolumni/152004.html
        "Milloin Suomen hallitus esittelee sen toimintaohjelman, jolla suomalaiset sotilaat eivät enää ole huumekasvien viljelyn takuumiehinä?
        Milloin maamme hallitus tekee selväksi, ettei sen toimintastrategiasta päätetä Washingtonissa?
        Koska hallituksemme lukee, mitä on kirjoitettu maamme allekirjoittamissa huumeiden vastaisissa sopimuksissa?"


      • maksat= kansalaiset
        Fucusa kirjoitti:

        http://irc-galleria.net/user/Fucusa/blog/9874247-guantanamon-vangit-panttivankeja

        KOKOOMUS pitää Suomen HUUMEENTURVAJOUKOT Afganistanissa. KOKOOMUKSEN HUUMEENTURVAJOUKKOJEN tehtävä on estää "pahoja" talebaneja sabotoimasta unikonviljelyä.

        http://news.independent.co.uk/world/asia/article2411398.ece
        Tony Bliarkin haluaa laillistaa unikonviljelyn Afganistanissa, kuten se on laillistettu jo Turkissa.

        http://www.youtube.com/watch?v=-w8Z059OJZ4
        Afganistanin presidentin Hamid Karzain veli Ahmed pyörittää maailman suurinta heroiinikauppaa Afganistanissa, hänellä on enemmän miehiä aseissa, kuin Hamidilla.

        http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/2061860.html
        Presidentti Karzain toisella veljellä Hashmat Karzailla on oma turvayhtiö, Asia Security Group. Syksyllä paljastui, että kolmas veli, Ahmed Wali Karzai, on jo vuosia ollut CIA:n palkkalistoilla. Ahmed Wali Karzaita on pidetty yhtenä Afganistanin huumekaupan tärkeimmistä tekijöistä.

        Afganistanin armeijan päällikkö kenraali Abdul Rashid Dostrum, tunnettu raakuudestaan mm. tyypillinen rangaistus panssarivaunulla yliajo.
        Dostrumille tämä KOKOOMUKSEN poliitikko http://www.government.fi/hallitus/jasenet/puolustusministeri/sv.jsp
        olisi halunnut antaa 100 000 rynnäkkökivääriä Suomen armeijan varastosta.

        http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=469983&in_page_id=1770&in_page_id=1770&expand=true

        http://www.ts.fi/online/mielipiteet/kolumni/152004.html
        "Milloin Suomen hallitus esittelee sen toimintaohjelman, jolla suomalaiset sotilaat eivät enää ole huumekasvien viljelyn takuumiehinä?
        Milloin maamme hallitus tekee selväksi, ettei sen toimintastrategiasta päätetä Washingtonissa?
        Koska hallituksemme lukee, mitä on kirjoitettu maamme allekirjoittamissa huumeiden vastaisissa sopimuksissa?"

        Muistan jostain lukeneeni että kansanedustajan on oltava nuteeton ja rehelliseksi tunnettu.
        Näin vakavia virheitä ei saa katsoa läpi sormien.


    • ihan oman

      viestiketjun!!!!!
      Milloinko saadaan "nauttia" SKPn lopullisista hautajaisista, onko se jo tulevana keväänä?????

      • Lyhyt matikka

        Nyt on COCAKOOMUKSEN vuoro, COCAKOOMUKSEN iskulause: Yksityistä voitot, sosialisoi tappiot.

        Eikös tämä ole sitä kommunismia itteään ;)

        Nykyiset pankki- ja finanssituet otetaan yhteiskunnan pussista, oikeassa kapitalismissa ainakin pankkien luulisi pärjäävän omillaan.


    • Ihm IHM MET met tele

      Kokoomus on roistokopla.


      iten yleensä on mahdollista saada kasaan tuollainen erialojen rikollisjoukko niinkuin kokoomuksen eduskuntaryhmä.

      • Saisko vähä koittaa.

        Eihän tuossa ollut kuin pieni osa.

        Ilkka "Cannoball " Kanerva. Marja "Pyykkäri" Tiura ja monet muut "Rehellisiksi" tunnetut edustajat puuttuivat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe