vuosi sitten tavattiin, olis kiva kuulla susta jotain...
muru missä olet
8
4434
Vastaukset
- erqtqtqwt
missäs tavattiin
- .. . .
tusussa tietenkin, vanha kunnon hoovee tietty.
- lipat ottanut
1.3.Rymy-Eetu, tumma kaunotar. olit meidän mukana aamuun toimistolla, missä olet..siinä sumussa en saanut numeroa tai kadotin sen.
- kallion lattialta
Sinä junnupelifinaaleissa pyörähtänyt... tekisipä mieli ottaa uusiksi 6.4 koettu...ihan vaan kun oli niin kivaa..
Missä sinä, se Aino olet?
Joka joskus 1950 tienoilla olit juhannusyöllä kanssani pesulla, vanhanaikaisessa vanhassa väentuvan saunassa, muistatko? Yövyin silloin vinttikamarissasi, mihin sinä juhannuspäivänä kannoit minulle luonaan jälkiruokakiiselin kera.
En muista, tiesinkö silloin suknimeäsi, en tiennyt kuitenkaan sitä, mistäpäin Suomea olit kotoisin. Olit sisäkkönä Hyvinkäällä, ja kerran elokuvissa ollessamme, kun teatterisali arvaamattomasti pimentyi, se kutkutti sinun nauruhermojasi niin, että naurusi sai teatterisalin pimeydessä olleet pojat villiintymään! Muistatko miten nuo pojat silloin käyttäytyivät?
Kävit kyllä meillä kotona Numisillassa kertomassa, että lähdet kotipaikkakunnallesi, sain käsityksen, että palasit kotiisi mennäksesi naimisiin?
Olin juuri tuona hetkenä kun kävit kotonani jonkilaisessa kriisitilanteessa, minkä vuoksi en osannut pyytää sinulta muistiini sukunimeäsi, enkä osotettasi jota olen katunut monasti. Minulle kun jäi sellainen tuntemus sinusta, että olet hyvä ihminen.
Missä sinä nyt olet ja viten sinä voit?
Minulla on jalat tulleet vanhoiksi, eikä vartenikaan muistuta enää tikkunekan tikkua. Olisi tosi kiva kuulla sinusta Aino.- ainokki1
ETRITTÄIN HYVIN AINO VOI -MUISTI PELAA JA VARTALO ON KUIN
TIKKUNEKAN TIKKU.
kahvia ja pullaa sinulle tarjoan näin jussina... - Vaivaantunut
Moskova, haimme laivalla to 13.3. vastausta siihen, mistä kaupungin nimi tulee. Nyt saattaisi olla enemmän kerrottavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433484Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4202834Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan222771Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821837- 871477
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541360- 881107
SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs721093- 861000
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.31890