Kaaduin yks yö ja vääsin polveni, sitten oonkin linkannut. Nyt toinen lääkäri epäilee kierukkavammaa. Pitäis mennä polven magneettikuvaukseen. Tietääkö kukaan mistä magneettikuvauksen saisi halvimmalla?
Magneettikuvaan halvalla?
5
546
Vastaukset
- Artroosipolvi
Netissä näkyy huonosti hintoja. Helsingistä löytyy halvimmat omavastuut Mediscanistä ja Medimagneetista. Muun Suomen osalta ei nettihintoja pahemmin näy.
- aida
Terveystalo lahdessa antoi minulle tämmöisen hinta esim. pään kuvaus alkaen n. 600.00-1000.00 kuvauksen laajuudesta riippuen.
- Kolvimies
Kaveri telo polvensa viime talvena ja kävi magneetissa täällä Lappeenrannassa. Oli maksanut yli 400 euroa ja kuulemma Helsingissä olisi saanut alle kolmen sadan, mutta ei viitsinyt kuitenkaan lähteä sinne, koska koko päivähän siinä olisi mennyt.
- aida
GP kirjoitti:
Tsekkaa hintataulukkoo...
http://www.oikohaku.fi/Vertaa/magneettitutkimus.xhtmlKyllä nyt pitäisi viimmeistään ottaa tuhansia kiinalaisia lääkäreitä suomeen töihin kun näitä suomalaisia lääkäreitä ei saa millään työmaalle.Nämä toisi 1000 vanhan kiinalaisen lääketieteen taidon suomeen. niin eikohän jonot rupea lyhenemään ja tuo rahastus saatais kuriin, nämä lääketehtaan myyntimiehet joka esiintyy muka lääkärinä ova täysiä tellejä. 4 viimmeistä käynti kertaa lääkärillä osoittautui turhiksi. sain vaan laskun.Lahtelain lääkäri määräsi ystävälleni psoriasis lääkkeet, hinta oli 400.00 euroo/kk, minä kun kuulin asiasta ja itse näin tämän. menin Viipuriin Apteekkiin ja ostin sieltä, hinta oli melkein 5.00 euroo, HÄIKÄILEMÄTÖNTÄ KUSETUSTA SANON MINÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi392892Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs282703100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es442356Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201941Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo401873Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa571689- 381563
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä341461- 451393
- 261241