Mitä kaikkia on motonetin kytkinpaketissa?
Kytkinlevy irroitinlaakeri maksavat muutaman kympin vähemmän kuin tuo "kytkinpaketti", joten kannattako osta se, vai erikseen?
Kytkinpaketti VS kytkinlevy ?
4
1028
Vastaukset
- moton paketissa
eli--1 kytkinlevy 2 painelaakeri 3 paine-asetelma , ja kyllä useimmiten kannattaa vaihtaa koko setti,on ainakin suht uudenveroinen koko kytkin-paketti autossa.
- - tottakai vaihtoon
Kytkinremontti kuuluu niihin operaatioihin, joissa usein työn hinta on suurempi kuin osien.
Kannattaa siis vaihtaa kytkinlevy, paineasetelma ja paininlaakeri samalla kertaa
Levy kuluu ja paineasetelma löystyy, sekä siinä olevat irrotinlevyn sakarat kuluvat.
Kaksoismassa-vauhtipyörä aikakaudella levy on usein yllättäen vielä ok, kun muut osat on jo hajoamassa.
Ota siis selvää, onko autossasi kaksoismassa vauhtipyörä, ja että kuuluuko autosi siihen kategoriaan jossa ne eivät kestä. Jos on, niin varaudu remontin aikana hakeen myös uusi vauhtipyörä, mikäli osoittaa rikkoontumisen merkkejä - ...
Myös osien laadussa saattaa olla jotakin eroa. Motonetista usein löytyy halpa osa ja sitten vähän kalliimpi, mutta laadukkaampi vaihtoehto. Eli kannattaa ottaa selvää ovatko irto-osat ja kytkinpaketti laadultaan toisiaan vastaavia. Jos paketti on irto-osia kalliimpi, niin melkein veikkaisin että pakettiin kuuluvat osat ovat laadukkaampia.
- malleissa...
Jossain moottorimalleissa pitää vaihtaa myös samalla painelaakeria liikuttava hydraulipalje, mutta se on usein siinä tapauksessa samaa pakettia laakerin kanssa (ja näkyy hinnassa...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417044
- 323958
- 463384
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402078