kertokaas millassia oireiluja teillä tulee kovassa närästyksessä ?
Kova Närästys.
5
1230
Vastaukset
- ei kivaaaaaa
tunne keskellä ja hiukan oikealla heti kylkiluitten alla. röyhtäilyä, ylävatsa tuntuu kuin turvonneelta, ilmavaivoja. Välillä tuntuu kuin jotain muljahtelisi siellä, minkää uskon olevan vatsalaukun. Kramppeja, muljahtelua, kaasua molemmista "päistä".
- markkupelto
Usein nukkumaan mennessä alkaa kiusaamaan, ruokatorvessa on poltetta ja pitää laittaa lisätyynyjä. Usein närästys alkaa jos syön myöhään, tai kaikki pahimpia ovat kuivat viinit tai siiderit. Itselleni on paras apu halpa ja hyvä reseptilääke Zolt, ( 90 kpl n.4 Euroa )
- Tuskimpa pumppuvikaa
Mitenköhän, onkohan tää mulla olvea närästystä... Kun esim. viime yönä kattelin ihan rauhallisesti teeveetä ja nousin istumaan. Sitten alkoi polttamaan vähän ja yhtäkkiä rintakehän keskellä tuntu aivan sairas kipu. Se oli sellasta vähän aaltoilevaakin mutta hengittämään ei uskaltanut kun pelkäs että rintakehä räjähtää. Sitä jatku muutaman kerran 15min sisään, ja kesti aina pari minuuttia. Aiemminkin ollu noita tosin harvoin, muttei koskaan noin pahana.
Onko kellään kokemuksia moisista oireista?
Ps. olen parikymppinen nainen, niin tuskin mitään sydänvikaa.- tuskimpa joo...
Itellä tulee samanlainen kipu joka ei kylläkään ole närästystä. Minusta se kipu tuntuu siltä kuin jokin hengityslihas olisi "krampissa". Menee vähitellen ohitse. Olen itse kans parikymppinen nainen, en epäile sen olevan mitään sydänvikaa.
Närästäminen itselläni on sitä että kokoajan on oksennus kurkussa ja röyhtäyttää. Röyhtäyksen mukana tulee monesti oksennusta suuhun, siis pahassa närästyksessä.
- apua6
mä olen 16-vuotias tyttö, mulla on ihan hirveät oireet aina kun rupeaa närästämään. Tuntuu että jotain happoja tulee kurkkuun asti ja se polttelee ihan sairaasti. Hengittäminen tuntuu aina vähän oudolta kun närästää, semmonen ahistunut. Onko mahollista että minua rupes närästämään sen takia kun otin mieliala lääkkeeni ilman vettä ja se kerkesi jo liuota suuhuni vähän se lääke. heti sen jälkeen alkoi nämä kauheat närästys oireet. mun piti käydä oksentamassa koska tuntu että jotain sieltä kurkusta nousee ylös.. :S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978