ATM olisiko

mahdollista että..

ATM valittaa ettei ole luonteeltaan tarpeeksi "jännittävä", mutta syy naisettomuuteen ei ole se vaan oma käyttäytyminen, olemus ja luonne. ATM sanoo, että on fiksu, kunnollinen ja rehellinen kiltti mies, mutta en usko, että on koska nämä ominaisuudet vetoavat varmasti normaaliin naiseen joka etsii kumppania.

Joten täytyy olla sitten kyse jostain sellaisesta luotaantyöntävästä ominaisuudesta luonteessa ja asiat jotka ainakin minut luotaantyöntäisivät miehestä ovat liiallinen itsekeskeisyys, narsistisuus, naista aliarvioiva halveksiva olemus ja käytös, liiallinen nyhveröisyys miehen pitäisi osata olla päättäväinenkin, mutta oikeissa asioissa eikä olla täysin avuton kaikissa asioissa joka on yleensä yleistä pojissa jotka ovat olleet liiaksi ns. mammanpoikia. Toisaalta taas liiallinen machomaisuus ja ulospäin suuntautunut liiallinen tietoisuus omasta erinomaisuudestaan on myös luotaantyöntävä piirre joten sopusuhtaisuus siis näissä.

Eläminen jossain omassa utopisessa maailmassa ja tuo sen ainoana oikeana käsityksenä/näkemyksenä esille eikä hyväksy muiden mielipiteitä vaan lyttää ne heti eli oma vankkumaton periaatteen ihminen on mielestäni äärimmäisen rasittava ja epämiellyttävä, mutta ihminen joka sopeutuu kaikkien kanssa olemaan ja suhtautumaan kaikkiin edes ystävällisesti antaen tilaisuuden muidenkin tuoda näkemyksiä esille on jo sinänsä miellyttävän ihmisen piirre. Oikeastaan sosiaalisuus on suurin plussa kaikessa, mutta on niitä toki hiljaisia ja ujompiakin miehiä eikä sekään ole este lainkaan jos mies on kunnollinen ja hyvä.

Joten näistä hunoista mainitsemistani piirteistä täytyy olla näissä miehissä joita naiset kiertävät kaukaa, eriasia jos miehet taas hakeutuvat aivan vääränlaisten naisten piiriin saadakseen naista eli yleensä ne ovat pintaliitopaikat ja paikat joissa etsitään vain seksiseuraa, mutta ymmärrän, että kokematon at-mies haluaa edes kokea yhden illan seksiäkin, mutta tällaisia yhden illan kokemuksia hakevia naisia viehättää tietenkin mies joka huokuu sosiaalisuutta, kokemusta tai ainakin itsevarmuutta ja aika paljon tällaisissa suhteissa on merkitystä nuorille naisille miehen ulkonäkö koska halutaan vain seksuaalista nautintoa.

24

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 55554444

Siis puhutko sinä nyt oikeista ihmisistä vai leikki-ihmisistä?

Oletko varma ettei joku halua machoa ja joku toinen mammanpoikaa? Onko siis olemassa vain yksi miestyyppi jonka kaikki haluavat?

Onneksi oikeassa elämässä ihmiset voivat olla myös epätäydellisiä.

• "Oikeastaan sosiaalisuus on suurin plussa kaikessa, mutta on niitä toki hiljaisia ja ujompiakin miehiä eikä sekään ole este lainkaan jos mies on kunnollinen ja hyvä."

Ujolle hiljaisemmalle miehelle tuntuu ainoa vaihtoehto seuran löytämiseen olla jo valmiin kaveripiirin kautta. Itse en vain pysty avaamaan keskustelua tuntemattoman naisen kanssa. Mutta pystyn olemaan puhelias, jos toinen avaa keskustelun.

• kundi kuvas

Moniin naisiin vetoaa ujokin mies ja silloin yleensä nainen on se puheliaampi ja hoitaa puhepuolen.

• elena20

Joo ihan kivannäköinen mies kuvassa muistuttaa vähän megadethin Dave Mustainea :)

• hei vaan

Erehdyit varmaan väärälle vastauspuolelle koska tämä koskee atm nimisiä tyyppejä ja tuskin kuulut niihin, kuvanki uskalsit laittaa ja sen perusteella varmasti naisten puolelta on ollut kiinnostusta?

• kundi kuvas kirjoitti:

Moniin naisiin vetoaa ujokin mies ja silloin yleensä nainen on se puheliaampi ja hoitaa puhepuolen.

Kiitos!

varmasti vetoaa. Mutta koska miehen odotetaan silti olevan aloitteen tekevä osapuoli, ei mies edes pääse tutustumaan kehenkään joka häneen voisi tuntea vetoa.

• hei vaan kirjoitti:

Erehdyit varmaan väärälle vastauspuolelle koska tämä koskee atm nimisiä tyyppejä ja tuskin kuulut niihin, kuvanki uskalsit laittaa ja sen perusteella varmasti naisten puolelta on ollut kiinnostusta?

en ehkä ihan atm, mutta kokematon ikisinkku kuitenkin

• kokeilla
        wlfwd kirjoitti:

en ehkä ihan atm, mutta kokematon ikisinkku kuitenkin

Jos livenä ei tärppää kannattaa laittaa johonki treffipalstalle haku (en suosittele suomi24:jään) ja kerrot olevasi ujo ja hiljainen niin sulle saattaa tulla viestejä oikeanlaisilta naisilta jotka ymmärtää tilanteesi.

• kokeilla kirjoitti:

Jos livenä ei tärppää kannattaa laittaa johonki treffipalstalle haku (en suosittele suomi24:jään) ja kerrot olevasi ujo ja hiljainen niin sulle saattaa tulla viestejä oikeanlaisilta naisilta jotka ymmärtää tilanteesi.

kokeiltu on, ei toimi. En osaa kirjoittaa kiinnostusta herättävää profiilia.

• varattu neiti
        wlfwd kirjoitti:

kokeiltu on, ei toimi. En osaa kirjoittaa kiinnostusta herättävää profiilia.

Ei niihin tarvi mitään jannitysromaaneja väsätä :) pelkät perustiedotkin riittää. Minä kirjoittaisin varmasti, mutta olen varattu ja eksyin jotenki tälle onnettomalle palstalle kun klikkasin kuvasii ja mielenkiinto heräsi, olet mielstäni jännittävä.

• Ei se satu
        varattu neiti kirjoitti:

Ei niihin tarvi mitään jannitysromaaneja väsätä :) pelkät perustiedotkin riittää. Minä kirjoittaisin varmasti, mutta olen varattu ja eksyin jotenki tälle onnettomalle palstalle kun klikkasin kuvasii ja mielenkiinto heräsi, olet mielstäni jännittävä.

En itse suosittelisi nettideittailua vaan keskustelupalstoja. Vaikka näitä ei ole tarkoitettu iskemiseen niin veikkaanpa että rehellisellä kommentoinnilla esimerkiksi täällä (ja järkevämpiäkin palstoja löytyy) saat osaksesi kiinnostusta. Lycka till!

• Soooooo
        Ei se satu kirjoitti:

En itse suosittelisi nettideittailua vaan keskustelupalstoja. Vaikka näitä ei ole tarkoitettu iskemiseen niin veikkaanpa että rehellisellä kommentoinnilla esimerkiksi täällä (ja järkevämpiäkin palstoja löytyy) saat osaksesi kiinnostusta. Lycka till!

Kyllä.

Yli-ikäisitlä yksinhuoltajilta ja läskeiltä kissanaisilta varmasti!

• paistaa taas
        Soooooo kirjoitti:

Kyllä.

Yli-ikäisitlä yksinhuoltajilta ja läskeiltä kissanaisilta varmasti!

Jos itsestäsi on kiinnostunut vain kuvaamasi kaltaiset naiset niin mikä estää nuoren ja kauniinki pitämästä yllä olevaa miestä viehättävänä. Taidat olla kade kuin joku kehuu muita mutta ei sua.

• KJNFdkjskjsnkjffsd

Oletetaan että on lauma tälläisiä harhautuneita ihmisiä.

a) Hylätään heitä ja pommitetaan heitä henkisellä kranaatinheittimistöllä (miksi? Mitä he siitä oppivat?)

b) Ignorataan heidät täysin (Jeah. Tämä auttaa? Mitä vielä täällä teet?)

c) Autetaan heitä jollain tavalla vaikka he eivät ole miellyttäviä, uskoen että totuus voittaa ja itsensä kyseenalaistaminen on mahdollista. (Onko itsensä kyseenalaistaminen mahdollista a) ja b) mallia toteuttaville?)

d) Jotain muuta?

...

Yhtä hyvin voidaan kysyä että miksi kristinuskoiset tai islamit eivät vaan lopeta uskomasta koska se usko aiheuttaa niin paljon porua kaikissa?

Noniin. Problem... NOT SOLVED koska yritämme muuttaa muita kuin itseämme ja omaa suhtautumistamme niihin joita mielestämme pitäisi muuttaa.

Haistakaa vittu.

• Kun ei niin ei.

• Reipas Poikamies
        inkkaripäällikkö kirjoitti:

Kun ei niin ei.

"on fiksu, kunnollinen ja rehellinen kiltti mies, mutta en usko, että on koska nämä ominaisuudet vetoavat varmasti normaaliin naiseen joka etsii kumppania."

..Mutta silti miehen pitää naiselle todistaa kun tapaavat että mies on myös tälläinen-miten se tehdään?

Olemalla supliikki, mielenkiintoinen ja jännittävä juttumies. Iloinen, kohtelias, ja hyväkäytöksinen mies joka pitää naisen naaman hymyilevänä koko illan. Tottakai miehen pitää olla mies! Tähän minä pyrin ja siinä on vielä työmaata :)

Muu onkin sitä "kemiaa" joka tulee jos on tullakseen.

Muutos lähtee vain miehestä itsestään miten suhtautuu muihin ja miten itse sopeutuu heidän joukkoon.

On olemassa miehiä jotka ovat saamattomia nahjuksia ja on niitä jotka yrittävät.

Kumpi sinä olet ja mitä voisit tehdä asian eteen? Netissä huutamalla tällä onnettomalla palstalla (vaikka muutama mielenkiintoinen henkilö täällä onkin) mikään ei muutu.

• Ei se satu
        Reipas Poikamies kirjoitti:

"on fiksu, kunnollinen ja rehellinen kiltti mies, mutta en usko, että on koska nämä ominaisuudet vetoavat varmasti normaaliin naiseen joka etsii kumppania."

..Mutta silti miehen pitää naiselle todistaa kun tapaavat että mies on myös tälläinen-miten se tehdään?

Olemalla supliikki, mielenkiintoinen ja jännittävä juttumies. Iloinen, kohtelias, ja hyväkäytöksinen mies joka pitää naisen naaman hymyilevänä koko illan. Tottakai miehen pitää olla mies! Tähän minä pyrin ja siinä on vielä työmaata :)

Muu onkin sitä "kemiaa" joka tulee jos on tullakseen.

Muutos lähtee vain miehestä itsestään miten suhtautuu muihin ja miten itse sopeutuu heidän joukkoon.

On olemassa miehiä jotka ovat saamattomia nahjuksia ja on niitä jotka yrittävät.

Kumpi sinä olet ja mitä voisit tehdä asian eteen? Netissä huutamalla tällä onnettomalla palstalla (vaikka muutama mielenkiintoinen henkilö täällä onkin) mikään ei muutu.

iloisuus, kohteliaisuus ja hyväkäytöksisyys ole itsestäänselvyyksiä toisia ihmisiä tavattaessa?

• beatyflow
        Ei se satu kirjoitti:

iloisuus, kohteliaisuus ja hyväkäytöksisyys ole itsestäänselvyyksiä toisia ihmisiä tavattaessa?

..olla superiloinen... normaalit käytöstavat riittää, ei tarvita mitään mielistelyliotteita.

Itse pdän myös vakavista ja pohdiskelevista keskusteluista. Minusta monet vähän erilaiset ja ujot miehet ovat paljon mielenkiintoisempia kuin kaikenmaailman kovaääniset koheltajat.

Suurin osa erittäin kauniista naisista on anorektikkoja, neuroottisia, itsekeskeisiä, pinnallisia, rasittavia ja he eivät hallitse omaa elämäänsä ja arkeaan (tarvitsevan jonkun, joka hoitaa), kouluttamattomia ja sitoutumiseen kyvyttömiä.

En usko, että nämä ns AT-miehet itse asiassa voisivat kovin hyvin heidän kanssaan. Haaveet ja todellisus ovat kaksi eri asiaa.

• Fsfdfdfefefwfefeefef
        beatyflow kirjoitti:

..olla superiloinen... normaalit käytöstavat riittää, ei tarvita mitään mielistelyliotteita.

Itse pdän myös vakavista ja pohdiskelevista keskusteluista. Minusta monet vähän erilaiset ja ujot miehet ovat paljon mielenkiintoisempia kuin kaikenmaailman kovaääniset koheltajat.

Suurin osa erittäin kauniista naisista on anorektikkoja, neuroottisia, itsekeskeisiä, pinnallisia, rasittavia ja he eivät hallitse omaa elämäänsä ja arkeaan (tarvitsevan jonkun, joka hoitaa), kouluttamattomia ja sitoutumiseen kyvyttömiä.

En usko, että nämä ns AT-miehet itse asiassa voisivat kovin hyvin heidän kanssaan. Haaveet ja todellisus ovat kaksi eri asiaa.

Antipatiasi kertoo ettet itse ole kedon kauneimpia kukkia right?

No. Tuota. Ei tarvikaan olla. Pidän tyylistäsi.

• Reipas Poikamies
        Fsfdfdfefefwfefeefef kirjoitti:

Antipatiasi kertoo ettet itse ole kedon kauneimpia kukkia right?

No. Tuota. Ei tarvikaan olla. Pidän tyylistäsi.

"hiljaisia ja ujompiakin miehiä eikä sekään ole este lainkaan jos mies on kunnollinen ja hyvä."

Mutta miehen pitää pystyä markkinoimaan itsensä hyvänä kumppani ehdokkaana joka kerta kun on kiinnostunut naisesta, eli tuomaan niitä omia hyviä puoliaan monipuolisesti esille.

Minä kyllä pidän keskusteluista naisen kanssa koheltamattakin.

En ole nyt varma onko tuo kedon kukka minulle tarkoitettu kommentti. Kroppani on hyvä mutta naamani lievästi kirveellä veistetty :D Olen sanonut ennenkin täällä, että muistutan aikalailla Italian Jobin Robia, jos joku kysyy niin tuosta saa osviittaa lookistani...

Mutta on kyllä vain minua rumemmatkin miehet parisuhteensa hommanneet joten Luojan anneilla menen etiä päin. Voin sanoa että en haluaisikaan olla komeampi! Vain tuota omaa supliikki puolta kun saisin kehitettyä rohkeampaan suuntaan entisestään niin hyvä tilanne olisi siinä. Se on realistinen tavoite mutta vaatii työtä minulta asian suhteen. Naiset kyllä kiinnostuvat minusta baareissa kohtuullisesti, joten ihan peikko en sentään ole.

• Näinpänn
        beatyflow kirjoitti:

Rasvarämpylä kutsuu kauniita naisia anorektikoiksi.

• renttumies-

Eräs naispuolinen kaveri jonka kanssa olen sinkkuna ollessani nainutkin sanoi kerran eräälle kaverilleni kun olin vieressä että naiset kiinnostuvat minusta herkästi, koska olen renttu. Itse taasen omasta mielestäni olen fiksu, kunnollinen ja rehellinen kiltti mies.

Myös moni seurustelukumppanini on sanonut, että haluaa olla kanssani koska olen renttu.

Riippuu ihan siitä miten renttu määritellään. Moni määrittelee rentuksi tietyllä tavalla sosiaalisen, ehkä hieman röyhkeän ja itsevarman miehen. Ns atm:t tuntuvat järjestään määrittelevän rentuksi tyypin jolla on alkoholiongelma ja joka käy vähän väliä kiven sisässä.

• dfjgdl

mielikuvilla tässä taidetaan pelata. Naiselle renttuuteen voi riittää, että on puhelias, äänekäs ja itsevarma, ei sylje lasiin jne. Vaikka hoitaisi asiansa ihan kunnolla, siitähän he eivät aluksi mitään tiedäkään.

Miehillä on sitten vähän eri käsitys rentusta.

• Ei noin

Tästä olen täysin samaa mieltä. Olen itsekin kuullut olevani viehättävä koska olen renttu. Oikeasti olen kyllä ihan mukava mies joka ei ole koskaan saanut edes parkkisakkoa puhumattakaan että takana olisi joku vankilaputki, huumekoukku tai että viina maistuisi tajuttomuustilaan asti. Töissäkin käyn, ja parisuhteessa olen aina ollut uskollinen. Mutta olen sosiaalinen, puhelias, itsevarma ja vilkas ja minulla on "jännittäviä" harrastuksia. Ja kai se ulkonäkökin vaikuttaa. Reenattu kroppa, pari tatuointia, vähän millisiiliä pidempi tukka ja parransänki vetoaa aika moneen naiseen vaikka ne muuta väittäisivät.

Eli tuollainen on naisten mielestä renttu. Ei mikään vankilakundi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1311
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1293
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      319
      1027
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      226
      1022
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      278
      933
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe