KENEN TEATTERIA ON HEIKKI PARVIAISEN PILKKAAMINEN

aune m.

"Syytä sysissä jos sepässäkin "
sanotaan sananparressa kun rauta ei taipunutkaan sepän mielenmukaan.

Ei siis yksin sepän vika vaan ahjollakin on osuutensa asiassa.

Siis tässäkin tapauksassa oli kaksi osapuolta
joiden kertomukset tapahtunesta olivat sana sanaa vastaan.

Jos asialla räävääjät ovat Iplaisia,
olen pahoillani!

15

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täsmennystä

      Mistähän pilkasta tässä nyt on kysymys?

    • Kuka pilkkaa ketä?

      Aunea en tunne kuin netistä. Heikin olen kerran tavannut. Saatatte hyvinkin olla sielunveljiä. Ehkä kannattaa hankkiutua yhteen ja perustaa uusi puolue?

      • Tumpelo juuttaan

        H.Parviaisella ei ole mitään tekemistä IPU:n kanssa. Hänellä on tietääkseni oma valtuustoryhmä. Ottakaa häneen yhteyttä. Näillä sivuilla ei riitä kiinnostus H.Parviaiseen.


      • Pisiiskö myös

        Vaskela pannuun vai yllyttikö HP:tä ja vielä hajottamaan teltan? No, kyllä rikollinen rikollisen tuntee?


    • Kova Pakkanen

      tarve Aunella on Heikkiä puolustella. Aloin oikein etsiä Parviaista käsitteleviä juttuja tältä palstalta, kun en ole aiemmin huomannut kuin miehen omat lehdistötiedotteet.

      Tällainen sitten löytyi: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010111712717439_uu.shtml

      Sen kuvan perusteella, jonka miehestä sain Kuopion kansalaisopistolla, en suuremmin osaa epäillä asian paikkansa pitävyyttä.

      Mutta sitä mieltä kyllä olen, että kannattaa unohtaa koko mies, eikä kirjoitella täällä yhtään mitään. On niitä tärkeämpiäkin aiheita.

      • pehmyt suoja

        kirjoituksestasi huokuu, että sinä juuri sinä haluaisit olla Heikin kaltainen, ajaa moottoripyörällä Suomen suvessa, nauttia suuresta polittisesta sitoutumattomuudesta, juoda Vaskelan kanssa terästettyä kahvia ja nauttia kansansuosoista
        aune m.
        tunsin nuorna miesnä politiikon Aune Mn, en silleen läheiseti mutta asuis silloin P- .arjalassa
        ja muistini mukaan oli puutarhuri
        en usko, että nimimerkki on sama ihminen

        no tämä nyt on tyhjää 2015 ei IPUa enää ole olemassa


      • Varma Pakkasneste
        pehmyt suoja kirjoitti:

        kirjoituksestasi huokuu, että sinä juuri sinä haluaisit olla Heikin kaltainen, ajaa moottoripyörällä Suomen suvessa, nauttia suuresta polittisesta sitoutumattomuudesta, juoda Vaskelan kanssa terästettyä kahvia ja nauttia kansansuosoista
        aune m.
        tunsin nuorna miesnä politiikon Aune Mn, en silleen läheiseti mutta asuis silloin P- .arjalassa
        ja muistini mukaan oli puutarhuri
        en usko, että nimimerkki on sama ihminen

        no tämä nyt on tyhjää 2015 ei IPUa enää ole olemassa

        Sama Aune se on.


    • Traaginen tapaus

      Huh huh. Kysynpä tuolla edellä olleen kirjoituksen lailla: Mikä ihmeen tarve Aunella on Heikki Parviaista puolustaa.

    • Hyvä oivallus!

      Hei tää on hyvä!

      • Hyvä oivallus!

        P.S. Tarkoitan siis tuota Aunen avausta.


    • Normaaliako

      Ei kait muusta ole kyse, kuin Herra Heikki Parviainen on päästään vähän jäänyt vajaaksi. Ei normaali ihminen syyllisty moiseen juttuihin.!!!!!!!

    • Mökin_Akka

      Olin puoluekokouksessa vuonna 2010. Sen jälkeen en ole käynyt, mutta nyt voisi mennä juhlimaan Antin paluuta.

      Tuskinpa niin värikästä puoluekokousta on toista ollutkaan. En tiedä, oliko Aune siinä läsnä kun Heikki Parviainen menetti malttinsa aivan täydellisesti ja osoitti pidättelemättömän aggressionsa koko puoluekokous väelle. Jos Aune syytä on syissä ja sepissä, niin pakko sanoa, etten saanut selkoa siitä, ketä ja mitä Parviainen siinä haukkui. Kaikki vaan oli paskaa. Tuli olo että pitäisikö sieltä paeta ja suojautua.
      Esiintymisellään Parviainen taisi ainakin pilata Uudenmaan piirin mahikset.
      Sen muistan että uusmaalaiset pitivät pitkiä neuvottelutaukoja ja jarruttivat siten omalta osaltaan kokouksen kulkua. Hallituksen järjestäytymiskokouksesta sitten marssivat yksissä tuumin ulos, vaikka olikin edelleen riitaa siitä, kuka oli pissinyt piirin kahvipannuun, kuka rikkoi teltan, kuka vahingoitti peräkärryä.
      Tuosta toiminnasta ei väriä puuttunut ja puoluekokousyleisökin pääsi esityksestä nauttimaan. Nämähän oli vielä verrattain hauskoja juttuja, mutta ne vakavat pahoinpitelyjutut eivät enää olleet.
      Olen vähän ajatellut osallistua tämän vuoden puoluekokoukseen. Toivon siitä tavallaan värikästä spektaakkelia, mutten kuitenkaan samanlaista kuin 2010.
      Jos vaikka kaikkien kännäämiset, ylinopeussakot, rattijuopumukset, vaimon hakkaamiset, vankila- ym tuomiot käytäisiin läpi jollain Totuus-komissioleikillä, niin siitä voisi tulla hauskaa 😁

    • Maantapa

      Kyllä hölmöilystä saa aina maksaa. Ja jos on oman itsensä kerran pilannut, niin niitä saa kantaa loppuelämän, mitä on hölmöillyt. Joten Heikki Parviainen saa aina kantaa taakkaansa mukana.

    • Oheisen.laskun.tulos

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe