Huikeaa tykitystä tällä hetkellä Bauerin meno. Viimeinen kausi saa hienon päätöksen. Tai ei ehkä hienon, koska se tulee päättymään Bauerin kuolemaan.
Hieno sarja.
Huikeaa!
5
1646
Vastaukset
- 24 sucks
Aivan hirveää paskaa koko sarja nykyisellään. Yksi kehäraakki tekee mitä haluaa, eikä kukaan mahda mitään. Tappaa kaikki ihan ilman järjen häivääkään....olkoonkin pahiksia.
Sarjan loppu ei tule yhtään liian aikaisin. Macho-bullshit-paskaa ei enää tämän kauden jälkeen toivottavasti tartte tuottaa..... - ???
Miten niin kuolemaan? Ihan elossa Jack on kun sarja loppuu, ja elokuvaa ollaan jo kovaa vauhtia tekemässä (filmataan Euroopassa).
- kepa-44
Tämä kausi alkoi ihan mukavasti mutta nyt on mennyt taso niin totaalisen alas,aivan kellarikerrokseen.Tulee lähinnä mieleen jotkut Charles Bronson-leffat.Toivottavasti se elokuva on parempi
- bauerin jacki
kepa-44 kirjoitti:
Tämä kausi alkoi ihan mukavasti mutta nyt on mennyt taso niin totaalisen alas,aivan kellarikerrokseen.Tulee lähinnä mieleen jotkut Charles Bronson-leffat.Toivottavasti se elokuva on parempi
joopa joo idiootti jos haluaa haukkua niin muutu koiraks!!!!!!!!!!!!!!!! aivan huippu sarjoja ja toivottavasti ei tule elokuvaa. ainakaan sinun haukuttavaksi mee ite mulkvisti näyttelee tuonne! mahdoton tehtävä sinulle. oot vaan niin paska!
- kepa-44
bauerin jacki kirjoitti:
joopa joo idiootti jos haluaa haukkua niin muutu koiraks!!!!!!!!!!!!!!!! aivan huippu sarjoja ja toivottavasti ei tule elokuvaa. ainakaan sinun haukuttavaksi mee ite mulkvisti näyttelee tuonne! mahdoton tehtävä sinulle. oot vaan niin paska!
Tähän kyllä haluan sanoa että minä pidän tästä sarjasta hyvin paljon ja toivoisin että jatkoa tulisi.Nyt vaan touhu meni jo liiallisuuksiin mielestäni ja ote lipsahti koko tuotantotiimiltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560