Pitäisi jotekin ilmaista tunteeni, mutten toistaiseksi keksi mitään muuta kuin sen vahan kunnon perinteisen tykkään susta. Vastauksia kiitos!
MITEN ALOITTAA?
5
852
Vastaukset
- 564yhyjrghm
Miten ois "tykkään susta"?
- rakstunnut
Ite sain oman miehen tunnteiden tunnustuksen eka kerran rakkausrunolla.Pari Kauniita lauseita missä luki mitä minä olen hänelle. miä minä merkistsen hänelle.Hän ei ole koskaan sannonut ääneen että hän rakastaa minua.mutta runon kautta hän sen ilmaisi sen minulle.toinen mitä voit tehdä niin on että ennen nukkuma menoa niin laita viesti ( jos edeleen asutte erilleen) hyvä yötä nuku hyvin.kauniita unia ja sitten lopuksi
- tunnustaja.
Tunteiden tunnustaminen pelottaa helposti, koska siinä on aina olemassa tilanne , ettei toinen vastaakaan tunteisiin...ja silloin on hylkäämiskokemus koettavana. Voisiko ajatella niin, että tunnustaa vain mitä tuntee, ja sitten jos toinen ei vastaa, niin voisi ajatella, ettei sitä tuhannen vuoden päästä enää kukaan muistele...voi olla että aiemminkin ihmiset ovat unohtaneet.
tunnustaja. kirjoitti:
Tunteiden tunnustaminen pelottaa helposti, koska siinä on aina olemassa tilanne , ettei toinen vastaakaan tunteisiin...ja silloin on hylkäämiskokemus koettavana. Voisiko ajatella niin, että tunnustaa vain mitä tuntee, ja sitten jos toinen ei vastaa, niin voisi ajatella, ettei sitä tuhannen vuoden päästä enää kukaan muistele...voi olla että aiemminkin ihmiset ovat unohtaneet.
Hän voi olla varattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283939- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144610- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 106477
