yhtään mitään.
täällä vaan hutkitaan, mut jos ei ole käynyt seurakunnassa ei voi tietää!
On esim Pelastusarmeijan padat jouluisin, Joulun Lapsi- keräys ja jatkuvasti kirkon ulkomaanapu.
Itse olen opiskelijana/työttömänä käynyt hakemassa apua diakoniasta, kun teille niin rakas valtio ei maksa mm. opintolainan korkoja!!! voi myös saada vaateapua, mitä sos virasto ei OLLENKAAN järjestä.
Ateistit ei tiedä kirkon sos. työstä
52
488
Vastaukset
Kirkon ulkomaanapua rahoittaa mm. Ulkoministeriö ja EU. En tiedä mikä on Joulun Lapsi-keräys, mutta keräyshän se kuitenkin on.
"kun teille niin rakas valtio ei maksa mm. opintolainan korkoja!"
Mitä tuolla tarkoitat? "teille niin rakas"? Muuta jenkkeihin, niin näet mitä köyhän elämä siellä on.- vain_ihminen
Tässä on siis ihminen saanut konkreettista apua sekä rahallisesti että vaatteiden muodossa kirkolta, ja sinä käsket muuttaa Jenkkeihin jotta näkisi että voi olla vielä vaikeampaa... hyvähyvä...
Se, että on olemassa erilaisia keräyksiä ei liittynyt tuohon saatuun apuun, ja tosiaan ev.lut. kirkko rahoittaa Kirkon ulkomaanavusta vain kolmanneksen. Joulun lapsi-keräys on Patmoksen järjestämä.
..mikäs sen mukavampaa kuin löytää joku virhe ihmisen kirjoituksesta ja keskittyä siihen unohtaen sen, mitä yritettiin sanoa... lyödäänkö vähän lisää lyötyä (ja autettua)? vain_ihminen kirjoitti:
Tässä on siis ihminen saanut konkreettista apua sekä rahallisesti että vaatteiden muodossa kirkolta, ja sinä käsket muuttaa Jenkkeihin jotta näkisi että voi olla vielä vaikeampaa... hyvähyvä...
Se, että on olemassa erilaisia keräyksiä ei liittynyt tuohon saatuun apuun, ja tosiaan ev.lut. kirkko rahoittaa Kirkon ulkomaanavusta vain kolmanneksen. Joulun lapsi-keräys on Patmoksen järjestämä.