Rasvapatit

treenari vaan....

Tuleeko aktiivisesta treenauksesta rasvapatteja. Huomasin tuossa kuukausia sitten että oli käsivarressa yksi ja on vieläkin. Nyt tänään huomasin että jalassa on yksi.

Ei ne kipeitä ole tuntuu vaan kyhmyltä kun koskettaa. Pelkään että mulla on syöpä tulossa.

Tuleeko aktiivisesta treenauksesta rasvapatteja? Ite vedän 4x viikossa salia. Onko syytä huolestua, en viiti lääkäriinkään lähteä nehän naurais mut pellolle kun ei nämä ole edes kipeitä.

6

903

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johnmarkson

Mielestäni ei tule.. Itselleni ei ole tullut enkä ole mistään/keneltäkään kuullut koskaan, että tulisi.. Enkä näe mitään yhteyttä, että miksi edes tulisi... Rasvapattihan on itsessään vaaraton ja yleensä kivuton.. Suosittelen käymään kuitenkin asiantuntijan luona jos se onkin jotain muuta... Jos se olisikin syöpä tai muu vaarallinen tauti niin sitä helpompi se on hoitaa mitä nopeammin sitä alkaa tutkimaan

• zzz--zzz

ota tiukka ote ympäriltä ja purista kovaa, jos kuuluu "ruts" ja tulee valkoista töhnää niin ne on rasvapatteja. itsellä noita ilmestyy vähän väliä hartioihin ja niskaan kun bulkkaan.

• että näin

Ne on ihon alla. Ei ne rikki mene vaikka olen puristella yrittänytkin

• mvsgolj

mitä enemmän treenaa, sitä enemmän tulee rasvapatteja. Mulle alkoi kasvaa otsaan aivan helkkarinmoinen rasvapatti treenin takia. Koska on yhtään löysännyt treenitahtia, kasvoi patti komeaksi sarveksi. Sitä on kiva heilutella baarissa kun Hevi soi, koska hiuksia minulla ei ole. Moshaus kuitenkin onnistuu treenin ansiosta.

• linda.

heippa :) mulla on ollut muutama rasvapatti lapsena. ja se on tullut aina samaan paikkaan. Vasemman jalan taipeeseen. muksuna harrastin telinevoimistelua (joo olen siis nainen) :) ja tangon kanssa kun tuli temppuiltua ja jaloilla roikuttua ilmestyi taipeeseen rasvapatti. Isä lähti tietenki viemään lääkäriin. Ja rasvapattihan se oli. Kysyttiin voiko urheilu liittyä asiaan mutta lääkärin mielestä urheilu ei vaikuta rasvapatin syntyyn. Noh..telinevoimistelut jäi kun murkku ikä tuli :) nyttemmin juoksen lenkkiä ja käyn salilla. heti kun aloitin kuntosali treenit ja etenkin jalkalaitteita käyttäessä. On tullut yksi rasvapatti. Ja kappas. vasemman jalan taipeeseen. Sanokoot lääkärit mitä sanoo uskon että minun tapauksessani tuo rasvapatti vaan on taasen pullahtanut esiin kuntoilun takia. Samoin kun myöskin isoja mustelmia tulee reisiin. Mikä ihmetyttää. Vedänköhän liian isoilla painoilla? Kyllä ihminen itse kehonsa tuntee. Mutta toki kannattaa käydä näyttämässä lääkärissä ihan oman mielenrauhankin takia :) eikä tarvitse4 häpeillen mennä:)

• niav

Minulla on outo patti polvessa johon sattuu ja se muljahtelee, myös kävellessä. En tiedä mikä se on, mutta luulen että se on rasvapatti. Harrastan yleisurheilua, jossa täytyy treenata paljon ja olen harrastanut sitä 10 v ajan. Voisiko joku mahdollisesti kertoa (jos tietää) mikä se on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6314
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3793
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3150
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1706
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe