VERTAUSKUVALLISTEN YMMÄRTÄMINEN!

PAAVALIN TAVALLA.

Autuas se joka ymmärtää vertauskuvien salaisuudet! Suorakerronnallinen ymmärrys on lihallista mieltä varten.
Suurimmat salaisuudet ovat kätketyn aarteen kaltaiset, ne on kaivettu syvälle maahan ja on mentävä ja myytävä kaiken ensin omistamansa, jotta voi ostaa sen maan, jossa on Havilan kultaa, tulessa koeteltua.

AUTUAAT OVATNE, JOTKA OVAT PESSEET VAATTEENSA, ETTÄ HEILLÄ OLISI VALTA SYÖDÄ ELÄMÄN PUUSTA!
Tässä on vertauskuvannollinen ilmaisu. Onnellinen se joka ymmärtää ja niin on elänyt, että totuuden valo loistaa, niin kuin lampusta, joka on pöydälle nostettu ja valaisee kaikille, jotka huoneessa ovat.
tämä on vertaus, jossa ymmärrys on.
AJATELKAA SIIS HENGELLISET ASIAT HENGELLISESTI, KUTEN VELJENI PAAVALIKIN ON KEHOTTANUT!

6

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Simon Pietarin taval

      Tämä tarkoittaa sitä, että meidän tulee viedä vaihetuspöydälle se omaisuus, joka meillä on ja niin on ymmärrys nyt tullut oikein. siis, emme saa salata ja pitää vaan itsellämme sitä lahjaksi saatua omaisuuttamme, vaan on mitä auliimmin ojennettava kanssavaeltajillemme.
      Vain tällä tavalla me ymmärrämme kaiken oikein, hengelliset!

      • Hanwar

        Selkeää kirjoitusta aikojen tapahtumista. Suomenkielellä Eestin Wikipediassa.


      • Hanwar

      • Kiitetty olkoon!
        Hanwar kirjoitti:

        http://et.wikipedia.org/wiki/Kasutaja_arutelu:Hoshanii#Ristill.C3.A4_tapahtui.

        Hoshaanii esitti tämänkaltaisesti totuuden tuntemusta noin 1981v 4kk sitten Jitsreelissä so. ( Israelissa ) Teille lienee tuntematon nimi Hoshaanii? Muistakaa laulun sanoja: ” Hosanii, Hosanii allae kaani sala taani en taani in tinahin taani...... Suomeksi ei ihan sama, kuin Hooshianna Hooshiannaa Daavidin poika, siunattu olkoon Hän kun tulee herrauden nimeen. Hosaani`in opetuksesta seuraavaa: ” Minä sanon teille, minun nimeni on tänä päivänä Hoshiaana.” Ennen opetin kansalaisia sanoen: ” Miksi te minua etsitte, miksi ette etsi itseänne teistä, te vähä oppiset, sillä minäkin olen vähäoppinen, enkä aiokkaan olla teille tien näyttäjänä valosta pimeämmäksi oloonne nähden, kuitenkin minä en olen teille pimeys te pimeän näyttäjät ja solvaajat te solvaatte solvattua edelleen. Minä en koskaan alistu solvaukseksi sovinnaisella tavalla. Älkää siis odottako minua teidän tavallanne, sillä minun tieni on tietämyksellisesti teissä, sillä olen sanani teille antanut soveliaalla tavalla. Älkää siis odottako minua, ellette minun teitäni rakkaudellisessa huolenpidossanne ota vastaan.” Mikä on minun valtakuntani, ellei teissä olevana siunauksellisena, toivona esiin tuottavana aikain janana ja aikain vakaana varmuutena, se olen minä joka teidän mieltänne kiehdon ja kieputan. Ennen kirjoitettiin kaikki yhteen! Nyt minäkin kirjoitan kaikki Yhteen so. minun Luojaani. Luojan kunnia olkoon ylin ja aina ylistetty kaikessa luojuudessaan, josta minä olen yksi ja sama. Älkää siis milloinkaan ottako minua vastaan, ellen minä ota teitä vastaan ja paranna teitä. Ajattelijan tulee ajatella ja viisaan tulee kaikki viisaus tutkia ja huomioida tarkaavasti.


      • Hoshanii. 30.
        Kiitetty olkoon! kirjoitti:

        Hoshaanii esitti tämänkaltaisesti totuuden tuntemusta noin 1981v 4kk sitten Jitsreelissä so. ( Israelissa ) Teille lienee tuntematon nimi Hoshaanii? Muistakaa laulun sanoja: ” Hosanii, Hosanii allae kaani sala taani en taani in tinahin taani...... Suomeksi ei ihan sama, kuin Hooshianna Hooshiannaa Daavidin poika, siunattu olkoon Hän kun tulee herrauden nimeen. Hosaani`in opetuksesta seuraavaa: ” Minä sanon teille, minun nimeni on tänä päivänä Hoshiaana.” Ennen opetin kansalaisia sanoen: ” Miksi te minua etsitte, miksi ette etsi itseänne teistä, te vähä oppiset, sillä minäkin olen vähäoppinen, enkä aiokkaan olla teille tien näyttäjänä valosta pimeämmäksi oloonne nähden, kuitenkin minä en olen teille pimeys te pimeän näyttäjät ja solvaajat te solvaatte solvattua edelleen. Minä en koskaan alistu solvaukseksi sovinnaisella tavalla. Älkää siis odottako minua teidän tavallanne, sillä minun tieni on tietämyksellisesti teissä, sillä olen sanani teille antanut soveliaalla tavalla. Älkää siis odottako minua, ellette minun teitäni rakkaudellisessa huolenpidossanne ota vastaan.” Mikä on minun valtakuntani, ellei teissä olevana siunauksellisena, toivona esiin tuottavana aikain janana ja aikain vakaana varmuutena, se olen minä joka teidän mieltänne kiehdon ja kieputan. Ennen kirjoitettiin kaikki yhteen! Nyt minäkin kirjoitan kaikki Yhteen so. minun Luojaani. Luojan kunnia olkoon ylin ja aina ylistetty kaikessa luojuudessaan, josta minä olen yksi ja sama. Älkää siis milloinkaan ottako minua vastaan, ellen minä ota teitä vastaan ja paranna teitä. Ajattelijan tulee ajatella ja viisaan tulee kaikki viisaus tutkia ja huomioida tarkaavasti.

        wikipehia osoite on poistettu käytöstä liian pitkäaikaisena. Tarkoitan tällä sivulla ollutta!!!!!


      • Lopun aika.
        Hoshanii. 30. kirjoitti:

        wikipehia osoite on poistettu käytöstä liian pitkäaikaisena. Tarkoitan tällä sivulla ollutta!!!!!

        Oikeus oppinut.

        Laajan tutkimukseni jälkeen olenkin tullut siihen johtopäätökseen, että ihmiskuntaa ei tule tuomita, joko elämään tai kadotukseen Evankeliumien tähden, koska ne eivät ole totuudessa kirjoitetut.

        Ei koskaan ole elänyt sellainen Jeesus, josta ne kertovat. Jeesus myytti onkin aikojen alusta kansan kertomaa vasta myöhemmin. Ensimmäiset kirjoitukset tulivat vasta esiin 123 v jälkeen Jeesuksen syntymän koottuna armosanomana.

        Katsonkin että Jeesus on kirjallinen tuote, vailla totuudellista olemassa oloa. Hänen persoonansa on keinotekoinen. Ihmeitten tekeminen häneen liittyen onkin kirjoituksellinen vain.

        Todellisuudessa Marchiamin poika Hoshanii, joka syntyi Juudan Efrathassa, Betelissä on alkusysäys tapahtumiin. Häneen liittyy nuo Jeesus kirjoitukset. Hoshanii onkin todellinen Golgathan keskimmäisen ristin mies. Hänen elämänsä on aivan toisenlainen, kuin Jeesuksen elämä.

        Tosin ristille laitettaessa hän käytti itsestään nimeä Jeshni. Hänen ajatuksenaan oli ihmiskunnan syntien tähden hankkia vapaus kaikille ihmisille sijaisuhrina. Saattaakseen ihmiskunnalle vapauden kaikkina aikoina syntiveloistaan.

        Nykyaikaisen oikeusperiaatteen mukaan ei olekaan niin. Jokaisen tulee vastata rikkomuksistaan ihan itse. On oikeuden halveksimista siaiskuolema ja kärsiminen toisen, tai toisten edestä.

        Katsonkin Evankeliumien olevan vailla oikeusasemaa, joten ehdotankin Evankeliumien lopettamista hetimiten oikeudettomina julistuksina.

        Lopetankin itse armosanoman julistuksen, ollen Hoshanii itse.

        ” Tämän valtakunnan Evankeliumi pitää saarnattaman kaikissa kansoissa, kansan heimoissa ja kielissä ja sitten tulee loppu”.

        TARKOITTAEN EVANKELIUMIN SAARNAAMISEN LOPPUA, EI MAAILMAN LOPPUA!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1659
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1461
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1129
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1091
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1082
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      5
      991
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      964
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      950
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      944
    Aihe