Ai helvata. Ajattelin, että löytyisikö Herran Sanasta minulle jotain rakennukseksi. No avasin umpimähkään, niin tulihan sieltä erikoinen tarina: Tuomarien kirjan 7. luvun alussa Gideonin sotajoukkoa tarvitsee harventaa. Lopulta Herra valitsee kymmenestätuhannesta miehestä kolmesataa sillä perusteella, että he juomapaikalla latkivat vettä kielellänsä kuten koirat eivätkä polvistu veden ääreen ja ammenna kädellä vettä suuhunsa.
Oi tätä viisautta. Tosin en kyllä yhtään tajua mitä tässä ajetaan takaa. Varmaan täytyisi pyytää Pyhän Hengen johdatusta, jotta asia kirkastuisi minulle. Latkitteko te, ateistikamut, vettä kielellänne vai povistutteko ammentamaan vettä kädellä? Siis jos oletetaan, ettei mukeja tms. ole saatavilla. Onko teillä ketään kaveria, joka tällä lailla latkisi?
Vettä latkivat miehet
11
156
Vastaukset
No jaa. En ole latkinut kielellä, mutta joskus olen juonut suoraan kraanasta tulevaa vettä, silleen suu virtaavaan veteen sivulta päin-tyylillä. Kummaksikohan se lasketaan?
- Tango_Delirium
Olisikohan tuossa kyse jostain sellaisesta, ettei polvistua saa kuin jumalan edessä?
"Latkitteko te, ateistikamut, vettä kielellänne vai povistutteko ammentamaan vettä kädellä? Siis jos oletetaan, ettei mukeja tms. ole saatavilla."
Ei ja ei. Itse luultavasti ryytäisin kuin hevonen. Turpa vaan veteen ja *ryyyyysk*
"Onko teillä ketään kaveria, joka tällä lailla latkisi?"
:D Tuskinpa. Tai no, pari kissakamua kylläkin."Ei ja ei. Itse luultavasti ryytäisin kuin hevonen. Turpa vaan veteen ja *ryyyyysk* "
Heh, sama... Ehdottomasti helpoin tapa jos ei juoma-astiaa ole tarjolla. (Siis leiliä, mukia, kippoa, lasia, jne...)belial_666 kirjoitti:
"Ei ja ei. Itse luultavasti ryytäisin kuin hevonen. Turpa vaan veteen ja *ryyyyysk* "
Heh, sama... Ehdottomasti helpoin tapa jos ei juoma-astiaa ole tarjolla. (Siis leiliä, mukia, kippoa, lasia, jne...)äkkiä Mäkkäristä pillun.
Eikun siis pillin.- Tango_Delirium
belial_666 kirjoitti:
"Ei ja ei. Itse luultavasti ryytäisin kuin hevonen. Turpa vaan veteen ja *ryyyyysk* "
Heh, sama... Ehdottomasti helpoin tapa jos ei juoma-astiaa ole tarjolla. (Siis leiliä, mukia, kippoa, lasia, jne...)Ja onhan se myös hygieenisempää kuin tunkea kurainen koura veteen.
Tango_Delirium kirjoitti:
Ja onhan se myös hygieenisempää kuin tunkea kurainen koura veteen.
maabrändityöryhmä kerkesi muuten asettaa tavoitteeksi, että järvivesi Suomessa tulee saada juomakelpoiseen kuntoon parin vuoikymmenen aikana.
http://www.suomitv.fi/uutiset/maabr_ndity_ryhm_tavoitteena_juomakelpoinen_vesi_kaikissa_sis_vesist_iss
Tässä taas Raamatun ennustukset käyvät toteen. Kohta Herra pääsee erottelemaan täälläkin mieleiset latkijat vähemmän mieleisistä kouralla-ammentajista.iaurwen kirjoitti:
äkkiä Mäkkäristä pillun.
Eikun siis pillin.En oo tiennytkään että mäkkäristä saa...
Eiku, jaha... :(
- ...
viisaiden ihmisten kirja: mikä tahansa syy riittää kuolemantuomion langettamiseen.
"Latkitteko te, ateistikamut, vettä kielellänne vai povistutteko ammentamaan vettä kädellä? Siis jos oletetaan, ettei mukeja tms. ole saatavilla. Onko teillä ketään kaveria, joka tällä lailla latkisi?"
Eipä tosiaan ole sellaisia kavereita. Joten teisti siinä sitten vaan otti nirrin pois toiselta hihulta. Maapallon ÄO kasvoi taas huikeasti ihan Jumalan johdatuksella:) - Kössönöm
Jos on vesihana juomapaikalla, kuten joistain turistikaupungeista usein löytyy, niin minäpä kallistan päätäni hanan alle ja annan veden valua suuhuni. En mistään lammikosta lähtisi vettä latkimaan. Ja pubitkin on keksitty.
Kahden käden kupilla olen ryystänyt vettä pohjoisessa joskus. Kadotus siis kutsuu.. Nyyh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725