Beauty surgery in Turkey

nbvc

Onko kenelläkään kokemusta maasta koskien esteettistä kirurgiaa? Itse suunnittelen nenäleikkausta ensi vuoden puolella ja tämä kustantaa noin 1400 euroa. Virosta ihmisillä on kokemuksia, mutta Turkki on kilpailukyklyinen hintojen ja palvelukulttuurin suhteen. Katsokaapa sivut www.plasticsurgcenter.com

8

3603

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei enää Tallinnaan

      Juuri tänään oli Hesarissa, että ruotsalainen, nuori nainen makaa koomassa Puolassa tehdyn rintojen suurennusleikkauksen jälkeen. Argentiinassa kuoli n. vuosi sitten entinen miss Argentiina pakaroiden kohotusleikkauksen jälkeen. TV:ssä pyörineessä Lääkärit- dokumentti- ja valistussarjassa esiteltiin kerran epäonnistuneita nenäleikkauksia. Mätimisen takia monen nenää oli typistetty tosi rumaksi usein leikkauksin. Ulkomaisissa sairaaloissa on hygienia usein tosi huono, ja Suomessakin kuolee ihmisiä sairaalabakteereihin. Katsopa netistä YLE AREENA, tiededokumentti sairaalabakteereista, video ( vielä 7 päivää jäljellä esitysaikaa)! Hämmästyt, miten yleisiä tällaiset potilasvahingot ja - kuolemat ovat EU:n sisälläkin. Plastiikkakirurgisessa leikkauksessa on ihan samat riskit kuin missä tahansa leikkauksessa. Se ei ole kosmetologinen toimenpide.

      • ksew

        on pakko vastata, että on niitä täällä Suomessakin ja suurin syy niiden leviämiseen on huono käsihygienia. Tiedän kun olen sh.Jokaisessa leikkauksessa on riskinsä, sen toki tiedostan. Tehdään se sitten kauneuden tai muun vuoksi. Miettikääpä sitä määrää, mitä kauneusleikkauksia tehdään ja todennäköisyyttä, että kaikki ei mennytkään niinkuin piti. Suurin ongelma on varmasti potilaan epärealistiset odotukset operaatiosta.
        Taidan mennä Turkkiin ja kerron sitten kuinka meni. Loppuisivat bisnekset, jos kaikki operaatiot epäonnistuisivat.


    • kolvinen

      En ulkomaille uskaltaisi lähteä nenääni operoimaan, ellei sitten huippukirurgeille Englantiin, USA:han tms., jos ei olisi rahasta kiinni. Eli mieluummin Suomessa, jälkihoito, vastuu jne.
      Toisaalta olettaisi, että Turkissa, jossa somaattiset piirteet ja miesten ja naistenkin nenät ovat aikamoisia kolveja, luulisi parhaimpien nenäkirurgien tekevän taidokasta työtä.
      Nämä asiat vaativat niin tarkkaa tutkimista, että tavallinen asiakas ei siihen kykene. En mitenkään itse lähtisi koskaan Turkkiin leikkaukseen, niin suurta varmuutta minulle ei maan terveydenhuollosta koskaan tulisi, että uskaltaisin. Kuten sanoin, maassa kuitenkin on aivan varmasti nenäasiantuntijoita. Mutta että miten heidät löytää luotettavasti, se on mahdottomuus ulkomaalaiselle.

      • hmmm112

        Hei sh, täällä toinen sh :-) Itse kyllä uskaltaisin! En ole nenäleikkaukseen menossa, silikonit kiinnostaisi mutta en taida ottaa. Kuitenkin kyllä me tiedetään, että esim. MRSA- kanta on räjähtänyt kaikkialla Euroopassa ja Suomessakin sen monet saavat.. Pitää vaan toivoa ettei haavaan menisi. Anna mennä vaan jos haluat, kuitenkin voithan keikkailla ja säästää rahaa työn ohella ja mennä jonnekin Suomeen.. Ruotsissakin voi olla halvemmat.


    • oi05949037nb+49e

      Kerroppa ihmeessä jos kävit sielä =) Itse vakavasti harkinnassa tuo turkki ja nenäleikkaus sielä...

    • Anonyymi

      Tallinnassa käyty nenä leikkauksessa,surullisen kuulusan Christinas klinikalla.Saatana makso omaisuuden ja nyt menossa muualle...ei pienentynyt nenä,mutta jotain vissiin unohdettu nenän sisälle...mätä haisee ja nenä viheltää

    • Anonyymi

      Voitko kommentoida missä maksaisi 1400e?Haen tässä juurikin paikkoja minne menisin nenäleikkaukseen..

    • Anonyymi

      spam,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4993
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4533
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2911
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe