nivelrikko

tsäppä

kannattaako syödä lugosamiinia nivelkipuihin

11

5030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos tarkoitat

glukosamiinia, niin riippuu mistä kipusi johtuu.

• .

on auttanut nivelrikkoon

• apua on
        . kirjoitti:

on auttanut nivelrikkoon

Glukosamiinilla on ilmeisesti jotain apua nivelpintoihin, mutta jos rappeuma on edennyt pidemmälle, teho ei enää riitä. Tutkimukset eivät tue hyötyä ja siksi glukosamiinilta on poistettu Kelakorvaus.

• Auttaahan glukosamiini (kauppanimi Arthryll) nivelrikkoon/kulumiin mutta minulle ainakin tuli niin kamalat ilmavaivat ja vatsanväänteet että piti lopettaa sen syöminen, nyt etsiskelen sopivaa sekä edullista luontaistuotetta siihen tilalle.

• löytyä!
        misukka34 kirjoitti:

Auttaahan glukosamiini (kauppanimi Arthryll) nivelrikkoon/kulumiin mutta minulle ainakin tuli niin kamalat ilmavaivat ja vatsanväänteet että piti lopettaa sen syöminen, nyt etsiskelen sopivaa sekä edullista luontaistuotetta siihen tilalle.

Nuo glukosamiinia sisältävät luontaistuotteet taitaa olla muotia ja siksi kalliita, ei taida löytyä edullista joka vielä vaikuttaisi kunnolla.

Arthrylin glokosamiinipitoisuus on suuri ja ehkäpä se aiheuttaa noita vatsaoireita, samaa ilmeni minullakin. Nyt käytän Arthro Balans Plussaa jossa on glukosamiinia huomattavasti vähemmän, mutta sisältää muitakin aineosia, mm. MSM:ää. Tämä on käsikauppalääke ja melko kallis, edellisen purkin satuin löytämään Tallinnasta jopa tarjoushinnalla ja oli silti melko kallis. Olen pohtinut kannattaako tuota glukosamiinia käyttää kun tutkimuksissa sen tehoa ei ole pystytty todistamaan. Polvet hajoaa minulla kuitenkin, toisessa on jo tekonivel ja toinen on pettämässä muutaman vuoden kuluessa. Glukosamiini ei enää pystynyt korjaamaan nivelpintojen vaurioita.

• elliivo
        löytyä! kirjoitti:

Nuo glukosamiinia sisältävät luontaistuotteet taitaa olla muotia ja siksi kalliita, ei taida löytyä edullista joka vielä vaikuttaisi kunnolla.

Arthrylin glokosamiinipitoisuus on suuri ja ehkäpä se aiheuttaa noita vatsaoireita, samaa ilmeni minullakin. Nyt käytän Arthro Balans Plussaa jossa on glukosamiinia huomattavasti vähemmän, mutta sisältää muitakin aineosia, mm. MSM:ää. Tämä on käsikauppalääke ja melko kallis, edellisen purkin satuin löytämään Tallinnasta jopa tarjoushinnalla ja oli silti melko kallis. Olen pohtinut kannattaako tuota glukosamiinia käyttää kun tutkimuksissa sen tehoa ei ole pystytty todistamaan. Polvet hajoaa minulla kuitenkin, toisessa on jo tekonivel ja toinen on pettämässä muutaman vuoden kuluessa. Glukosamiini ei enää pystynyt korjaamaan nivelpintojen vaurioita.

Minä kokeilin Arthrylit ja Glukadolit ilman apua. Toinen polvi operoitu mutta toinen vielä alkuperäisessä kuosissa. Ainut apu mitä mistään olen saanut on 100% MSM valmiste kauppanimeltä Emesem. Sitä saa luontaistuotekaupasta ja sen vaikutus alkoi heti. Poisti kivut niin tehokkaasti että saatoin lopettaa kokonaan buranan käytön. Nyt en ole tekonivel-leikkauksen jälkeen käyttänyt mitään lääkkeitä. Olen myöhemmin pohtinut jouhtuivatko sormien nivelistä ulos työntyvät hyytelörakkulat MSM:n käytöstä. Muuta haittaa ainakaan en siitä huomannut saaneeni. Maksa-arvot ym. olivat hyvät.

• Itse polvivaivainen

Isälläni diagnosoitiin ko. ongelma, kun olin itse hankkinut siihen liittyvää tietoa netistä ja
      toimitin aineiston lääkärille. Ilman tätä tautia ei olisi kai tunnistettu vuosien kärsimisenkään
      jälkeen. Siinä yhteydessä selvisi myös että varsinaista lääkettä ei vaivaan ole.
      Mutta muutakin vaivaa lievittävää on olemassa, mm. eräät ravintolisät.
      Jos kiinnostaa tietää tarkemmin, niin kirjoita [email protected].

• rikkoinen

Joillakin auttaa kipuihin, muuten ei kuulemma kannata käyttää. Tällaisen neuvon sain erikoilääkäriltä.

• hyvin toimii

• Kannattaa_

• olemaan

yli nelikymppinen mies, jolla alkanut jotain aikoja sitten nivelvaivat.

Glucadol kyllä varmaan auttaa, mutta kannattaisi hoitaa ensin tautia eikä oiretta. Jos mittauksista ei selviä että sinulla on kihti tai reuma, niin noi pillerit ovat ihan hyvää tavaraa. Itse pystyn syömään niitä vain gefilus-pillereiden kanssa. Muuten menee pötsi ihan sekaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1758
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      120
      1174
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      58
      1036
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      926
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      836
    6. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      790
    7. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      78
      789
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      786
    9. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      757
    10. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      43
      756
    Aihe