Minulla olisi tulossa kesällä rippijuhlat ja niistä olisi tarkoitus tulla 50-luvun tyyliset. Mekkoa ei millään tahdo löytyä oikeanlaista ja muutenkin on vielä vähän hämärän peitossa, joten voiko joku autttaa ja kertoa mitä minun kannattaisi tehdä ja mitä juhliin tarvitaan? Apu olisi todellakin tarpeen. =) Laittakaa linkkejä, mistä voisi löytä mekkoja (mieluiten suomesta) ja kellohameita (kouluun). Musiikki on hommattu jo. (löytyi isän vanhoja vinyylilevyjä jostain kaapin pohjalta) 50's Rules!
50-luvun rippijuhlat
karinz-
4
895
Vastaukset
- PV
Haluat löytää kellomekon, niin onnea vaan etsintään, sellaista ei hevillä löydä voin vain kokemusta sanoa. Joten suosittelen vaihtamaan teemaa.
Osaatko itse tehdä, tai onko tuttua, joka voisi tehdä?
Kirjastosta saattaa hyvinkin löytyä 50-luvun vaatemuotia kaavoineen.- karinz-
osaan itsekin tehdä, pitänee ruveta selvittämään kirjastosta jos heiltä löytyy..
- jk
vai iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971625- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 81689
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661