voi vittu ,siinä ohjelmassa näytetään kuinka saatanan tyhmiä karavaanarit ovat.
Kyllä Keskinen on huomannut ,että karavaanariporukkaa, on hyvä viedä kuin tiskirättiä.
Ja tyhmät karavaanarit maksavat.
Keskinen on kuulemma tilannut lisää karaokelaitteita karavaanareille .
Aina kun ostaa korinkaljaa ,niin saa karaokelaitteet kaupanpäälle ,tai haitarin valinnaisesti
Ohjelma Tuuri
30
1257
Vastaukset
- 7ri.l
Äiti ei sitten nyt antanut sun kopeloida haisevia reisiväliään? Sinä kimmastuit ja kirjoititi tänne.
- 987654
kirjoititi kyllä .Taidat isäsi hikistä jalkoväliä uneksia .
Sinullekin on Tuurissa varattu koraokelaitteet ja Viplippu tangomarkkinoille , Mene ostamaan laarseenia vaan reippaasti, ja lunasta lippu jalaitteet neuvonnasta .
- Karavaanarisetä
niin silloin koko Karavaaniriporukka laulaa karaoke? Pitäiskö minunkin ostaa ne laitteet? Olen ollut mukana Karavaanarihommissa vuodesta 1975 mutta ei ole vielä karaokelaite autossa.
Tosin en kyllä juo tuoa Larseniakaan vaan olutta! Pitäiskö minun nyt siirtyä juomaan jotakin niin pahanmakuista kun Larsenia jotta saisin jatkaa Karavaanarihommat ?
En ole myöskään " teidentukko " koska ajelen 3,0 litrasella autolla! Pitäiskö minun nyt vaihtaa se vm; 1975 Fiat Ducatoon ilman turboa ?
En ole myöskään kausipaikkalainen vaan matkustan ympäri Eurooppa asuntoautolla! Pitäiskö minun nyt myydä asuntoauton ja ostaa itselleni " talvilämmin Adrian " ja viedä sen johonkin rinteeseen seisomaan vaikka en ole koskaan laskennut mäkeä suksilla " ?
Luulen että olen käsittänyt koko Karavaanarihomma ihan väärin ?- paskanjauhaja.....
Olet ymmärtänyt täysin väärin. Paskanjauhaminen ei kuulu harrastukseen..
- nähty on
Älä ole katkera siitä, että yritit varastaa kaljaa Keskisen ruokakaupasta pummi ja jäit kiinni. Lopulta vielä rupesit siinä pääkäytävällä räyhäämään ja vartijat veivät odottamaan Alavuden poliisia. Saitko muutaman päiväsakon ja nyt vituttaa? Kyllä sinut nähtiin!
- Hörhölä
mistään mitään tiedä pösiö, turpa tukkoon.
- lkjhgfd
sinulla on oikein 3.0 litrankone ,niin ei Keskinen karaokelaitteita sinulle myisikään ,vaan pienempikoneisille . Ajatella kun on hienokiesi kun on oikein 3.0 l kone.
Olsit ostanut pienempikoneisen ,niin olisi jäänyt rahaa laarseenin ,eikä tarvisi kaljaa lutkuttaa . On vaan turhansuuret kuukausierät nyt sinulla naapurin takia hankittua
Minulla on taas kausipaikka Tuurissa.ja vanva Kafi 520 .jää hilloo laarseenin - ai niin kateus !
lkjhgfd kirjoitti:
sinulla on oikein 3.0 litrankone ,niin ei Keskinen karaokelaitteita sinulle myisikään ,vaan pienempikoneisille . Ajatella kun on hienokiesi kun on oikein 3.0 l kone.
Olsit ostanut pienempikoneisen ,niin olisi jäänyt rahaa laarseenin ,eikä tarvisi kaljaa lutkuttaa . On vaan turhansuuret kuukausierät nyt sinulla naapurin takia hankittua
Minulla on taas kausipaikka Tuurissa.ja vanva Kafi 520 .jää hilloo laarseeninTässä on minun kesämökki! http://artos.pp.fi/heinola-seura/kuvat_2/koskensaari_1_593x395.jpg Ja tässä asun talvet ! ttp://www.kotiespanjasta.com/__nfw_image.php?f=106_4.jpg
On minulla vara ajaa 3,0 ltrasella mutta Larsennia en juo!
- Kuuntelu oppilas
Tuo karavanelämä näyttää olevan hyvin leppoisaa harrastamista ja ihmiset keskenään hyvin sopuisia. Ilmeisesti heidän perusasenteensa on myönteinen asenne elämään ja kyky nauttia elmästään. Eipä ohjelmassa ole näkynyt yhtäkään hapanta ilmettä karavanporukan naamassa :) . Jäseneksi voivat liittyä myös ne, jotkaeivät omista asuntoautoa tai vaunua. Aluski voi tulla leirialueelle vaikka jollain muulla kyydillä ja aistia karavanelämn mukavuus vähän niinkuin kuunteluoppilaana.
- pena ty
on pakko sinun ostaa vähintää 3.0 litrainen asuntoauto,että pärjäät Euroopassa kilvanajossa
Toki tulee vähän enemmän vaan velkaa ,mutta ei sen niin väliä ole ,kun on vaan 3.0 l Fiatti - y, i7r,.
pena ty kirjoitti:
on pakko sinun ostaa vähintää 3.0 litrainen asuntoauto,että pärjäät Euroopassa kilvanajossa
Toki tulee vähän enemmän vaan velkaa ,mutta ei sen niin väliä ole ,kun on vaan 3.0 l FiattiÄlä viitsi räkättää myymälävaras Keskiseltä!
- 25
y, i7r,. kirjoitti:
Älä viitsi räkättää myymälävaras Keskiseltä!
Katsokaapa näin jälkeenpäin uudemman kerran `kirjeenvaihtoanne`... Eipä se paljonkaan päätä pakota???
Miksi me olemme tuollaisia pässejä? Aivan kuin istuisi hiekkalatikon viereisellä penkillä tenavavahtina, huh huh.
Olisiko syytä mennä vielä hetkeksi peiton alle??? - sivusta seuraaja
25 kirjoitti:
Katsokaapa näin jälkeenpäin uudemman kerran `kirjeenvaihtoanne`... Eipä se paljonkaan päätä pakota???
Miksi me olemme tuollaisia pässejä? Aivan kuin istuisi hiekkalatikon viereisellä penkillä tenavavahtina, huh huh.
Olisiko syytä mennä vielä hetkeksi peiton alle???Normaali vit..sailu on ymmärrettävissä, mutta ala-arvoinen tyhmyys...., ei voi käsittää, ei todellakaan. Ei tuollaisesta voi syyttää edes perintötekijöitä tai vanhempien antamaa kasvatusta, syy lienee omissa elämänasenteissa? Mutta mikä ihme sitten muokkaa noita asenteita. Katkera kateusko?
Suosittelen myös menoa vällyjen väliin... vaikka koko päiväksi. - varakuski suvituulia
pena ty kirjoitti:
Toki tulee vähän enemmän vaan velkaa ,mutta ei sen niin väliä ole ,kun on vaan 3.0 l Fiattiluulet keskiraskaiden ajoneuvojen menevän?
joku tollero ohittaa pikku pökkyrällään painoo 1500kiloo ja kuski on niin olevinaan..kilpa-ajaja,
salli mun nauraa:-D....ohittaa toisenkin kerran ko ei tajuu et vehkeillä saata ajaa vaan 80 tai 100.Lasissa.
Kun on painoo sentään 3500kiloo lisät..Ei me aleta mitää kilvanajoja kahjoja olla me keskiraskaat ja todella raskaat!!!ajakaa te kilpaa vaan,
tulee koppa
lakki ja kilvanajon lopettaa:-D.Leikin paskanen loppu...paskasia loppuja tässä on nähty enneki ilman noita *kilvanajoja*
..saksassa saa painaa hlöautolla baanalla vaikka 260km/h tai enempää sen minkä pirtti ottaa..kaasupohjaan siis saksassa.Se siitä euroopasta... v***mmainen sumppuliikenne:-/.
- muitakin.
Mahtava mikä älynjättiläinen on löytänyt näppiksen tietokoneestaan. Ajatusmaailmasi mukaan kun yksi tekee jotain niin kaikki muutkin tekee. Tuurissa on 215 karavaanaripaikkaa ja ohjelmassa näkyy vain jokunen joka haluaa itsensä esille. Mitä tulee tuohon karaokeen niin ei voi olla älyttömämpää hommaa. Lauletaan nuotin vierestä hirveitä biisejä. Karavaanialueelle ei moinen homma sovi lainkaan, sillä useinkaan naapurisi ei halua kuunnella älämölöäsi.
- 876543
Keskinen on viisas mies ,kun saa noin saatanan tyhmän porukan mainostamaan paikkaansa ilmaiseksi.
- eho
876543 kirjoitti:
Keskinen on viisas mies ,kun saa noin saatanan tyhmän porukan mainostamaan paikkaansa ilmaiseksi.
Onko pakko katsoa Tuuri ohjelmaa jos ei siitä pidä.Minulla ainakin kanava tarjontaa on aivan riittävästi mutta ,Tuuri ohjelma on mukavaa katsottavaa.
- pakollista
eho kirjoitti:
Onko pakko katsoa Tuuri ohjelmaa jos ei siitä pidä.Minulla ainakin kanava tarjontaa on aivan riittävästi mutta ,Tuuri ohjelma on mukavaa katsottavaa.
On pakko katsoa Tuuria, kun Big Brother loppui jo.
- Maaliman mies
pakollista kirjoitti:
On pakko katsoa Tuuria, kun Big Brother loppui jo.
Kerran on käyty ja toista kertaa ei tule,vittu samaa rihkamaa saa lähi Tokmannilta ta i kirppikseltä.Vain idiootit käy tuurissa.
- Haukkujiin hermostun
876543 kirjoitti:
vai karavaanarit tyhmiä, helvetti täällä me ylläpidämme leirintäalueita ja hyysäämme kaikenlaisia matkamiehiä. Saavat nauttia valmiissa hyvin hoidetuissa paikoissamme valmiissa pöydissä. Tässäkö kiitos talkoilla tehdystä työstä. Voihan tietysti olla Rutu ja sen vuoksi haukut meitä leirintäalue karavaanareita. Koittakaa nyt ymmärtää että, vielä tulee teidänkin vuoronne päästä etelään nauttimaan todellisesta karavaanari elämästä.
- jukkis876
Haukkujiin hermostun kirjoitti:
vai karavaanarit tyhmiä, helvetti täällä me ylläpidämme leirintäalueita ja hyysäämme kaikenlaisia matkamiehiä. Saavat nauttia valmiissa hyvin hoidetuissa paikoissamme valmiissa pöydissä. Tässäkö kiitos talkoilla tehdystä työstä. Voihan tietysti olla Rutu ja sen vuoksi haukut meitä leirintäalue karavaanareita. Koittakaa nyt ymmärtää että, vielä tulee teidänkin vuoronne päästä etelään nauttimaan todellisesta karavaanari elämästä.
teidät on kutsuttu Keskisen tuleviin häihin .Vaatteita ei tarvitse ostaa uusia . Jos ei satu olemaan tuulipuku paskanen, treffien jäljiltä.
Vähän virutatte pukuanne ,niin kyllä se Vesalle passaa.
Muistakaa laittaa pinssinen lierihattu päähänne tapahtumaan ja tietysti crossit jalkaan.
Ja ajakaa 3.0 litraisella asuntoautolle vaan rohkeasti häätalon eteen - antitonttu
jukkis876 kirjoitti:
teidät on kutsuttu Keskisen tuleviin häihin .Vaatteita ei tarvitse ostaa uusia . Jos ei satu olemaan tuulipuku paskanen, treffien jäljiltä.
Muistakaa laittaa pinssinen lierihattu päähänne tapahtumaan ja tietysti crossit jalkaan.
Ja ajakaa 3.0 litraisella asuntoautolle vaan rohkeasti häätalon eteenVain tonttu ajaa Fiatilla
- Hörhölä
antitonttu kirjoitti:
Vain tonttu ajaa Fiatilla
mitään autoista, Fiiat on sentään formulasukua, ettäs tiiät tyhmä tontunrähjä.
- terveisin äiti
jukkis876 kirjoitti:
Ja ajakaa 3.0 litraisella asuntoautolle vaan rohkeasti häätalon eteenOtappas ne aamupillerit ja mene takaisin vällyjen väliin...
- Häihin saapuja
jukkis876 kirjoitti:
Ja ajakaa 3.0 litraisella asuntoautolle vaan rohkeasti häätalon eteenkutsut ovat saapuneet postissa, kuoret avattu ja kutsu luettu. Tuulipuku kuulemma kelpaa, Keskisen toivomus varta vasten. Paskanenkin pitää olla johdosta että, Vesselillä lienee rahaa sen verran ei tarvitse tyhjää höpistä. Niin kuin muutamat superrikkaat tälläkin saitilla, osamaksut huomioon ottaen. Ainahan sanotaan, autovelka on vaurautta velattomuus viisautta. Valitettavasti niin usein tuo ensimmäinen lausuma pätee hyvinkin moneen matkailua harrastavaan toveriin.
Ainoa suurempi vaatimushan on Vesselin häihin, Suoristaa pinssit auringon virttämässä lierihatussa ja crossit oikeissa jaloissa. Ainahan ei ole mahdollisuuksia ei ehkä voimiakaan sijoittaa crosseja oikeisiin jalkoihin. Nyt kuulemma on kengän vaihtaja jo ovella vastassa. - 84165230
Häihin saapuja kirjoitti:
kutsut ovat saapuneet postissa, kuoret avattu ja kutsu luettu. Tuulipuku kuulemma kelpaa, Keskisen toivomus varta vasten. Paskanenkin pitää olla johdosta että, Vesselillä lienee rahaa sen verran ei tarvitse tyhjää höpistä. Niin kuin muutamat superrikkaat tälläkin saitilla, osamaksut huomioon ottaen. Ainahan sanotaan, autovelka on vaurautta velattomuus viisautta. Valitettavasti niin usein tuo ensimmäinen lausuma pätee hyvinkin moneen matkailua harrastavaan toveriin.
Ainoa suurempi vaatimushan on Vesselin häihin, Suoristaa pinssit auringon virttämässä lierihatussa ja crossit oikeissa jaloissa. Ainahan ei ole mahdollisuuksia ei ehkä voimiakaan sijoittaa crosseja oikeisiin jalkoihin. Nyt kuulemma on kengän vaihtaja jo ovella vastassa.Kyllä..!!! Can-väylää on... Kapitalistiriistäjä helppo manipuloida coca-colalla..!!! Laitan myös siirappia jarruliinoille samalla kun tienvarsikatsastuksessa poliisit ja katsastusmiehet ajaa yhdistelmää rullilla..!!!
Suolalla pyyhin tuulilasin ettei huurru ja kusen tankkiin niin tulee puhtaammat pakokaasut..!!
Jos on vittumainen kuski niin se laittaa sokeria tankkiin että isäntä joutuu koneremonttiin..!!
Eli Siwassa juostaan näissä rahtihommissa harva se päivä..!! - fgvjymxn yu
84165230 kirjoitti:
Kyllä..!!! Can-väylää on... Kapitalistiriistäjä helppo manipuloida coca-colalla..!!! Laitan myös siirappia jarruliinoille samalla kun tienvarsikatsastuksessa poliisit ja katsastusmiehet ajaa yhdistelmää rullilla..!!!
Suolalla pyyhin tuulilasin ettei huurru ja kusen tankkiin niin tulee puhtaammat pakokaasut..!!
Jos on vittumainen kuski niin se laittaa sokeria tankkiin että isäntä joutuu koneremonttiin..!!
Eli Siwassa juostaan näissä rahtihommissa harva se päivä..!!ei siihen televisio-ohjelmaa tarvita ,että tajuaa kuinka tyhmiä nää kaurawaanarit on.
tarttee vaan piipahtaa leirintäalueella niin huomaa totuuden. - rahapussi koijari
fgvjymxn yu kirjoitti:
ei siihen televisio-ohjelmaa tarvita ,että tajuaa kuinka tyhmiä nää kaurawaanarit on.
tarttee vaan piipahtaa leirintäalueella niin huomaa totuuden.silmäpussi Vesan kyläkaupasta,kyllä sille karavaanarin eurot kelpaa
- jukkis563
rahapussi koijari kirjoitti:
silmäpussi Vesan kyläkaupasta,kyllä sille karavaanarin eurot kelpaa
vielä ,jos vaikka laittaisin T-paidan päälle ne hienot vaaleanvihreät liivit . Joissa on taskuja riittävästi taskumattia varten
Minulla on myös liivissä paljon pinssejä. Himokselta ,ja Kalajärveltä ,Oittaalta ym kivoista paikoista hankittu Ja myös Tallinnasta ja Pärnusta on myös pinssit
Varmaan Vesku pitäisi ,kun olen ostanut paidan hänen kaupasta . Tosin on vähäsen pieni jo. näkyy kaljavatsaa liian paljon .Mutta ei kai se nyt haittaa ketään karavaanaria. - !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maaliman mies kirjoitti:
Kerran on käyty ja toista kertaa ei tule,vittu samaa rihkamaa saa lähi Tokmannilta ta i kirppikseltä.Vain idiootit käy tuurissa.
Ja samat idiootit käyttävät myös Suomi 24 !!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187