Nissan Navarasta katoaa tehot läheskokonaan voimakkaasti kiihdytettäessä esim moottoritielle mentäessä,siis talla pohjassa.Autolla on ajettu jotain 35000km ja huollossa ei ole osattu tehdä mitään,kerran vaihtoivat polttoaine suotimen takuuseen tosin minulta velottivat jotain puolet sen hinnasta koska olin kuulema pannu likaista naftaa tankkiin mikä ei kyllä pitänyt paikkaansa,koska vika ilmeni lähes heti uudelleen.
Onko muilla vastaavaa kokemusta,minua alkaa pelotta mennä varsinkaan ahtaaseen rakoon kun ei tiedä koska se päättää lyödä tehot lähes nollille,se voi käydä hengen päälle jos esim rekka kiipee selkään kun et pääse alta pois,pari kertaa on jo ollut lähellä näin käydä.Vika poistuu kun koneen sammuttaa ja antaa olla muutaman sekunnin ennen uudelleen käynnistämistä.
Kertokaa missä voi olla vika näin uudessa autossa.
Nissan Navaran tehot katoaa
xxxlp
2
3042
Vastaukset
- lissää tietoo
Vaikuttaa siltä, että lyö päällensä jonku vikamoodin, jos kerta sammutuksen jälkeen toimii jälleen. Mutta silloin pitäs jonku varotusvalon palaa kojetaulussa.
Toinen vaihtoehto on, että vetää tankista bensalinjaan jonkun paskaklöntin, joka sammuttaessa vajoaa tukkimasta, kunnes jälleen imua enemmän tulee ja tukkii jälleen... - Anonyymi
Minulla sama vika 07 vuoden navaras ei oo syytä keksitty viellä mutta vika koodin antaa polttoaineen linjan läpästä säätö venttiilistä voisko johtua siitä ja joo kyllä vika valot ei syty mikään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917495- 373987
- 453520
- 2372842
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402672- 452502
- 1322411
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292309Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212284- 451982