Nissan Navaran tehot katoaa

xxxlp

Nissan Navarasta katoaa tehot läheskokonaan voimakkaasti kiihdytettäessä esim moottoritielle mentäessä,siis talla pohjassa.Autolla on ajettu jotain 35000km ja huollossa ei ole osattu tehdä mitään,kerran vaihtoivat polttoaine suotimen takuuseen tosin minulta velottivat jotain puolet sen hinnasta koska olin kuulema pannu likaista naftaa tankkiin mikä ei kyllä pitänyt paikkaansa,koska vika ilmeni lähes heti uudelleen.
Onko muilla vastaavaa kokemusta,minua alkaa pelotta mennä varsinkaan ahtaaseen rakoon kun ei tiedä koska se päättää lyödä tehot lähes nollille,se voi käydä hengen päälle jos esim rekka kiipee selkään kun et pääse alta pois,pari kertaa on jo ollut lähellä näin käydä.Vika poistuu kun koneen sammuttaa ja antaa olla muutaman sekunnin ennen uudelleen käynnistämistä.
Kertokaa missä voi olla vika näin uudessa autossa.

2

3532

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lissää tietoo

Vaikuttaa siltä, että lyö päällensä jonku vikamoodin, jos kerta sammutuksen jälkeen toimii jälleen. Mutta silloin pitäs jonku varotusvalon palaa kojetaulussa.
      Toinen vaihtoehto on, että vetää tankista bensalinjaan jonkun paskaklöntin, joka sammuttaessa vajoaa tukkimasta, kunnes jälleen imua enemmän tulee ja tukkii jälleen...

• Anonyymi

Minulla sama vika 07 vuoden navaras ei oo syytä keksitty viellä mutta vika koodin antaa polttoaineen linjan läpästä säätö venttiilistä voisko johtua siitä ja joo kyllä vika valot ei syty mikään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 61
      986
    2. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      57
      961
    3. 93
      807
    4. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      51
      748
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      41
      649
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      616
    7. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      560
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      49
      558
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      66
      555
    10. Nainen joka haluaa miehen

Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.
      Ikävä
      79
      543
    Aihe