Sitten minä näin, kuin näkynä sinun rakas ystäväni tulevan alhaalta päin ylös minun vierelleni, kun olin sanonut, siirry toiselle puolelleni, vasemmalle, ollaan hiljaa, sinä sanoit, sillä tilanne on vaarallinen.
Ristiltä vielä: 4. Sivu.
Selaana tulikin katsomaan omasta vartiopaikastaan ja sanoi: ” Hyvä Luoja tässähän on kaksi erilaista henkeä, nyt tuli kiire lähteä Helmehethiin, so. toiseen paikkaan paeta! Olkoot pastrat, kun onkin kaksi henkeä, tuota toista minä en tunnekkaan”. Niin Selana parka lähti itkien pois, eikä halunnut olla missään tekemisissä koko ristien asian kanssa.
Ristillä minä ajattelin monenlaisia asioita, kauhussa tietäen, että tästä min en pääse poi, kuin kuoleman kautta, tukehtumallako, vai sydämen pysähtymällä. Sitten aloin ajatella mahdollisuutta saada käteni irti nauloista, sillä vasen käteni oli miltei irronnut, naulat olivat löystyneet. Oikean käteni varassa roikkuminen olisi kauheaa ja tilanne vain huonontuisi. Yön tullen ajattelin kuitenkin yrittää vapautumista. Ensin vasen käsi liinananyörin varaan ja sitten väännän oikean käteni irti. Minulta meni taju kivun tähden kun väänsin ranteella oikeaa kättäni irti.
Keskustelin ristillä ollessani vähän aikaa ylipaimenen, Simon Kafaan kanssa. Hän tuli mustan sauvansa kanssa ja sanoi: ” Etkös perkele tunne minua, miksi et katso minuun, oletkos sinä niin ylpeä, vai mitä”. Olin hiljaa ja mietin, vissiin aivotärähdykse vuoksi, en halua katsoa, en ehkä tunne ylipaimenta? Minä ole ylipastraatti ja minä ristille sinut saatoin. Minä lähetän sinun sielusi helvehethiin, kuumaan kuolemaan ja sinne sinä piru varmasti joudut, kun vastustit minua, ylintä johtajaa.
Sen jälkeen hän tuli lähelle ja löi minua sauvallaan päähäni, johon oli pantu tuskan kruunu. Sen jälkeen hän löi vielä kolme kertaa, sauva katkesi keskeltä kahtia.
Minä sanoin hänelle: ” Ei ole lupa lyötyä lyödä, laki kieltää sen”. Ei niin, hän vastasi.
Seisten oikealla puolellani hän sanoi: ” Etkö sinä perkele usko, että minä laitan sinut henkesi helvethihin, eteläiseen kuumaan maahan paistumaan”.
Sitten hän tuli eteeni ja sanoi: ” Minä puhkaisen sinun oikean silmäsi, sinä hullu. Minä en saakaan tehdä sitä? Minä puhkaisen sinun vasemman silmäsi niin, että jääköön roikkumaan verisenä. Katkenneella sauvallaan hän sohaisi ja minä käänsin päätäni nopeasti, mutta sauvan pää osuikin otsaani ja sitten alkoi vuotaa verta vasempaan silmääni otsaa pitkin. Silmä tuli veriseksi ja verikalvon takia en nähnyt, muuta kuin verisen punan.
Kersetti, joka vartioi sanoi pastraatille, ylipaimenelle: ” Mene Hevlethihin sinä hullu mies, kun ristin tuskaistakin vielä lyöt! Minä panen sinutkin ristille sinä sathana ja teenkin sen heti jos et lähde”. Hän tuli kun pyysin: ” Auta minua ja pyyhi vähän silmääni, etten vielä ristilläkin koko ajan katsoisi veren läpi”. Hän armahti minua ja sanoi: ” No minä tulen ja pyyhin”. Sitten hän pyyhki kevyesti veren pois ja kohta sainkin taas näköni, kun vettä tulikin silmästäni.
Hyvät sanat puhuin Kersetille, vartiomiehelleni: ” Ajatteles jos itse joutuisit Krosnille, niin auta minua ja laita kivi tuonne jalkatukeni alle”. Hän sanoi tylysti: ” Vai herralle pitäisi palvelusta suorittaa ristilläkin, en laita ole niin vain”, mutta hän katui sanojaan ja laittoi kiven tukemaan huonoa jalkatukeani. Nyt minä Jeshanna sainkin tukea oikealla päkiälläni, kun naulat niin upposivat ja venyttivät lihaani kauheasti. Puhuin muitakin hyviä sanoja Kersetille ja pyysin päästä pois ristiltä kun tulee pimeä, sillä minä olen täysin syytön siihen, että olen ristillä, kunhan puhuin ylimistövaltaa vastaan. En minä ole ketään tappanut, enkä lyönytkään. Olen sielultani lempeä ja hyväuskoinen. Kersettiä miellytti puheeni ja sainkin jo vähän itsevarmuutta lisää ja toivoakin. Kersetti varmaankin auttaa minut ristiltä alas yöllä tai itse tulenkin pois?
Ristillä edelleen..
Kirjuri 30.11
0
130
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124370MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862230Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5561718Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011451Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671157Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971- 5968
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3888