Mulle mies,nyt ja heti

hiljaa hyvää tulee

Olen niin kypsä sinkkuuteen..niin kypsä. Näin lähes 32 vuotiaana omassa ystäväpiirissäni olen kummajainen,ei ole miestä,ei taloa jne. Haluaisin vain sen miehen.

Eipä vain tunnu ketään tulevan vastaan jonka kanssa kemiat kohtaisi,jonka kanssa olisi samat päämäärät. Hyvät miehet on homoja,jo varattuja tai piilossa,löytänyt en ole. Rimakin on niin alhaalla kohta että hiirikään ei alta mahdu.. En ole itsekään perseestä revityn näköinen enkä kokoinen. Suulas olen,huolettoman oloinen mutta vastuuni kantava. Kyllä tuntuisi kelpaavan mutta vain yhdeksi illaksi,ei kiitos.

Minulle siis,kiitos itsestään huolehtiva ja kivan näköinen mies,lapsia saa olla,hauska ja puhelias,avoin ja hullu(hyvällä tavalla). Ei unelmoi punaisesta tuvasta ja perunamaasta,5 lapsesta taikka naimisiin menosta. Seksistä saa tykätä,paljonkin,ei haittaa. Kiitos,jouluksi kotiin :D

12

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • distanceee

      voi kuule, jos tuon löydät niin kloonataan se. Tuntuu, että mun miehet kömpii jostain kivien alta tai lantakourusta, heh heh. joo ei naurata.

      • hiljaa hyvää tulee

        alkaa pullantuoksuiseksi naiseksi ja pyöräyttää 10 lasta :) Ei naurata ei.


    • Unelmien mies

      Ette mua koskaan saa! Mä pakenen aurinkoon...

    • Sanoisin sillä tavalla että kyllä tuommoisilla kriteereillä löytyy. Mutta minä se en ole, pari asiaa menee ohi. Sen tarkemmin sanomatta mitä ne on.

      Et varmaankaan ole etsinyt oikeista piilopaikoista?

    • Aika turha viesti

      Voivoi, yhtälailla on kumppani hakusessa tällä miehellä. Eipä tule niitä hyviä naisia vastaan, sillä en luultavasti ole tarpeeksi aktiivinen, ja toiseksi olen ujo. Joskus joku nainen on lähestynyt minua yllättäen, mutta eihän sellaisessa äkkitilanteessa saa sanaa suustaan, varsinkaan mitään järkevää :D. Ap:lle en kelpaisi, sillä olen n. 10 vuotta nuorempi. Huoh...

      • distanceee

        Kuinka paljon tarkalleen on n. 10v, koska mulle saattaisit kelvata ;)


      • Tyylikäs mies
        distanceee kirjoitti:

        Kuinka paljon tarkalleen on n. 10v, koska mulle saattaisit kelvata ;)

        Mä olisin itsestäänhuoltapitävä 27 vuotias ulkoisesti miellyttävän näköiseks mies kehuttu vailla myöskin parisuhdetta :)kyl meitä löytyy :).


      • Aika turha jälleen
        distanceee kirjoitti:

        Kuinka paljon tarkalleen on n. 10v, koska mulle saattaisit kelvata ;)

        Olen 89-syntynyt, eli hieman yli 10 vuotta aloittajaa nuorempi. Lisäksi en asu Etelä-Suomessa, joten ei meidän juttu välttämättä toimisi, vaikka olisitkin suloinen kultamussukka. Olen "vanhanaikainen" yhden naisen mies, ja haluan löytää sellaisen "jutun" joka toimii. Ikä on vain numeroita, mutta sille toiselle ei välttämättä ;)


    • tääl olisi 53v jos kelpaa ja kriteerit täyttävä mies ollut jo pitkän aikaa yksinäinen.

    • 09090909090909090909

      saako perssettä? Hyvän miehen kuuluu saada myös sinne !

    • E...

      Harmi kun kukaan teistä hienoista miehistä ei ole tule kotoa hakemaan ;)

    • 30+

      Et sinä minulle kelpaisi, liian huolettoman oloinen, mies jouluksi muka kotiin, niin kuin joulupaketti vai? Tuolla mainoksella kyllä karkoitat kaikki kunnolliset miehet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe