Sijaitsee samassa osoitteessa kuin rasalas.
Keskustelua dojolaisista:
http://www.qaiku.com/home/ubiq/show/258aa4ce359411dfbc50771bf0741fd01fd0/
Dojo Oy
17
1963
Vastaukset
- ex dojo
Dojosta ei ole muuta minulla kuin huonoa sanottavaa. Ali riman meni kaikki se verbaalinen puoli yhdeltä johtavalta naishenkilöltä, mitä sain sieltä niskaani, että en voi muuta kuin halveksia.
Kuten aikaisemmin sanoin, kauneutta ja hehkua ei voi ostaa :D Jos sitä ei ole kauhalla annettu, sitä ei voi vihalla vaatia.- silloin noita
hakkerihyökkäyksiä? Vai onkohan ne jonkun deluusioita?
- luoja mitä
meininkiä. Ihan tulee Waco mieleen...
- --------------------
pelkkiä räkyttäjiä jotka haukkuvat tunnistettavia henkilöitä. tälläiset ketjut voi poistaa tarpeettomina,jos ei ole muuta sanomista kuin puskasta huutelu.
- Mtgdwtpamtm
-------------------- kirjoitti:
pelkkiä räkyttäjiä jotka haukkuvat tunnistettavia henkilöitä. tälläiset ketjut voi poistaa tarpeettomina,jos ei ole muuta sanomista kuin puskasta huutelu.
Mikset itse käytä rekattua nikkiäsi???
- viki-lee
-------------------- kirjoitti:
pelkkiä räkyttäjiä jotka haukkuvat tunnistettavia henkilöitä. tälläiset ketjut voi poistaa tarpeettomina,jos ei ole muuta sanomista kuin puskasta huutelu.
väärässä. Dojolaisiin ei kenenkään ole pakko liittyä. Jokaisella yhteisöllä on omat sääntönsä. Jos lähtee mukaan yhteisöön vain haitatakseen sen toimintaa,voi joutua suljetuksi sen ulkopuolelle.
Jos nämä ex-dojolaiset toimivat kuten toimivat täällä,en yhtään ihmettele heidän joutumistaan pois yhteisöstä. Eräs täällä vaikuttava henkiö on joutunut pois kaikista yhteisöistä joihin on rekisteroitävä itsensä.Tämä on ainoa jossa hän enää saa riehua vapaasti. Ja se kyllä näkyy. Ja mitä se kertoo tästä henkilöstä. Kuten tiedämme häntä ajaa henkilökohtainen kosto. - Anonyymi
viki-lee kirjoitti:
väärässä. Dojolaisiin ei kenenkään ole pakko liittyä. Jokaisella yhteisöllä on omat sääntönsä. Jos lähtee mukaan yhteisöön vain haitatakseen sen toimintaa,voi joutua suljetuksi sen ulkopuolelle.
Jos nämä ex-dojolaiset toimivat kuten toimivat täällä,en yhtään ihmettele heidän joutumistaan pois yhteisöstä. Eräs täällä vaikuttava henkiö on joutunut pois kaikista yhteisöistä joihin on rekisteroitävä itsensä.Tämä on ainoa jossa hän enää saa riehua vapaasti. Ja se kyllä näkyy. Ja mitä se kertoo tästä henkilöstä. Kuten tiedämme häntä ajaa henkilökohtainen kosto.Hyvin sanottu! Vaikka siis tämä taitaa olla 25 vuotta vanha ketju...
- Anonyymi
Tämä dojohan on herra a heikkilän ja rouva heikkilän pulju! Mis- ja disinfoa myy hyväuskoisille ja tietämättömille avun etsijöille. Kyseenalainen on.
- Anonyymi
Mitähän tekemistä "antti auttaa"-heikkilällä on dojon kanssa?!? Taas väärin värein liikkeellä? Dojo on japanilaisten taistelulajien, lähinnä karaten ja judon harjoitussali.
- Anonyymi
Maarit Heikkilä sieltä "Antti apustaa" tiimistä näyttää ainakin vastaavan kun sinne lähettää sähköpostia.
Markkinoinnissa on aika kyseenalaisia piirteitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maarit Heikkilä sieltä "Antti apustaa" tiimistä näyttää ainakin vastaavan kun sinne lähettää sähköpostia.
Markkinoinnissa on aika kyseenalaisia piirteitä.Mikset käytä vakinikkiäsi? Tunnistaa sut muutenkin kun jaksat ainoana kaivaa 15 v vanhoja ketjuja loputtomalle kaunallesi.
- Anonyymi
Dojolaiset oli paikka jonne kerätä porukkaa ennen kuin alkaa kerätä heiltä osallistumismaksuja Heikkilän terveysklubiin. Raha vain mielessä Heikkilällä
Terveysklubin tilannetta en tiedä mutta Dojon liikevaihto on noussut reilusti. Kirjoja ei ole tehty niin ihmettelen mistä liikevaihto tulee.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Terveysklubin tilannetta en tiedä mutta Dojon liikevaihto on noussut reilusti. Kirjoja ei ole tehty niin ihmettelen mistä liikevaihto tulee.
Onko raha vain mielessä? Paljonko sinun tilin saldo lisääntyi?
Anonyymi kirjoitti:
Onko raha vain mielessä? Paljonko sinun tilin saldo lisääntyi?
Sijoitusteni arvo lisääntyy 2-2.5 k€ per kk ja viiden vuoden päästä kun jään eläkkeelle noin 3 k€ per kk.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Sijoitusteni arvo lisääntyy 2-2.5 k€ per kk ja viiden vuoden päästä kun jään eläkkeelle noin 3 k€ per kk.
Onko sinun rahanahneudessa/tienaamisessa ja jonkun muun vastaavassa sitten jotain moraalista eroa? Ainakin jonkun toisen tulot ja toisten terveys saa sinun jatkamaan kaunaasi jo 25. vuotta tällä palstalla. Ilman mitään tulosta. Ainoastaan myrkky jota kylvät on sairastuttanut sinut itsesi, ei muita. Terveeksi tai onnelliseksi et ole tullut, tienaisitpa sitten kuinka paljon hyvänsä. Se on jännä juttu, rahalla ei terveyttä saa.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Terveysklubin tilannetta en tiedä mutta Dojon liikevaihto on noussut reilusti. Kirjoja ei ole tehty niin ihmettelen mistä liikevaihto tulee.
Totta kai sana kiirii kun ihmiset saa arvokkaita neuvoja terveellisessä elämäntavassa ja kaikki haluaa päästä samaan. Moni on päässyt ihan lääkkeistä eroon. Mieluummin käytän itsekin rahan terveydenhoitoon, luomuruokaan, korkeaan elämän hyvinvointiin ja järkevään ruokavaliovalmennukseen josta jää itselle kunnon ohjeistus loppuiäkseen, kuin sairauden hoitoon ja ozempikkeihin joka on vain itseaiheutettujen tulipalojen sammuttamista. Sairauden hoito on vähän semmosta että kun alat lääkehoitoon... vaikka tauti ei tapa niin lääkkkeet voi tehdä sen, ja ainakin aiheuttaa monta sivuvaikutuksia joihin taas määrätään lääkkeitä, jotka taas osaltaan aiheuttaa sivuvaikutuksia ja raunioittaa elämän vähän kuin sinulla. On helppo tehdä valinta ihan elämän laadun vuoksi. Kuinka paljon rahaa säästyykään kun ei tarvitse syödä lääkkeitä lainkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483