ELÄMÄNI KÄÄNEKOHTA

JK

MUN ELÄMÄ MURTUI KOKONAAN KUN MIEHENI KUOLI

13

1390

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ola50

      Oli vastoin käyminen mikä hyvansä niin paikalle ei saa jäädä makaamaan.Ja vaikka kuinka pahalta tuntuu niin elämässä on mentävä eteen päin.Kuolema on peruuttamaton,mutta SINÄ elät.Ja jos siihen suruun jää märehtimään niin että se estää elämästä,ja tavallaan yksi kuolema tappoi kaksi.Liika suru on itsesääliä

    • Janne.

      Voimia jaksamiseen!!

    • maariaam

      Minulla on sama asia edessä! Mieheni sairastui syöpään muutama kuukausi sitten ja elinaikaa ei ole paljoakaan jäljellä, koska mitään ei ole enää tehtävissä.
      En tiedä millainen tilanne sinulla on ollut, onko se tapahtunut äkkiä, vaiko odotetusti. Joka tapauksessa se on niin hirveän vaikeaa kun toinen lähtee lopullisesti pois. Se hiljaisuus, joka jää... on todella raskasta...

      Toivon sinulle voimia jaksaa tämän vaikeimman ajan läpi...
      Käy kurkkaamassa blogia http://rosaamaliafashion.blogspot.com/ jos sinä jaksat...

    • b d d t

      Sinulle! Elämä antaa ja ottaa. Olen kokenut saman, ja nyt kohta kuuden vuoden jälkeen osaan katsoa asioita taas valoisammin. Syöpä vei mieheni, alle 35-vuotiaana. Hän oli todella hieno ihminen.
      Nyt jälkikäteen ja koko elämän voin sanoa saman, että se muutti elämäni. Mikään ei tule kokskaan olemaan samanlaista kuin ennen. Elämänarvoni muuttuivat ja meni oikeastaan vuosia ennen kuin sain oman itseni taas kasaan. Olimm eperheen perustamisen vaiheessa, juuri ostaneet omakkotitalon ja häät tulossa. Valmistuin vuosien opiskelusta ja elämän oli tarkoitus alkaa silloin. Mutta toisin kävi.

      Toivoan että löydät jonain päivänä taas oman itsesi, uuden elämänhalun ja paljon pieniä ilon aiheita. Anna itsellesi aikaa, älä tee mitään väkisin. Kuolema ei ole elämää suurempi asia.

      Lämmin ystävähalaus Sulle ja mielenrauhaa jonain päivänä.

    • JK

      AIKA PAHASTI KÄVI

    • JK

      MULE KÄVI PAHASTI

    • JK

      MULLE KÄVIMPAHASTIUI

      • j k

        kyll'ää


    • ouhorg

      ie malaÏ lo kodotosaï nopta!

      • JK

        HEH HEH


    • 3+11

      Minulle se sama on jonakin päivänä edessä. Miehelläni on myelooma, luusyöpä. Hoidot ovat auttaneet, mutta koskaan ei tiedä, milloin lähtee huono suunta kehittymään. Mitään auvoa se uutinen ei tuonut, normaalia arkea eletään. Eläkkeellä olemme jo.
      Luopuminen on edessä jokaisella, toisilla vähin erin, toisilla kerrasta muuttuen.
      Ystäviä lähtee, suku harvenee jne.

      Usko Jeesukseen antaa voimaa ja sisäisen rauhan.

    • motta tootes

      Ha ha. Menitte siis jk-nettihäirikön halpamiinaan. Häiriintynyt jätkähän tuo aloittaja on.

    • :)

      Ei se ole vaarallista asiaahan he juttelee j.k on ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      260
      2832
    2. 197
      2822
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      67
      2395
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      207
      1886
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1348
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      159
      1162
    Aihe