Silmäluomileikkaus Helsingissä?

silmäluomi

Kenellä kannattaa leikkauttaa silmäluomet Helsingissä? Luomeni ovat raskaat muttei vielä niin silmiä peittävät että pääsisin julkiselle puolelle.

23

1262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kävin...

KL sairaalan Asko Salmella ja tulos on hyvä, jopa kohtuuhinnalla.

• harkitaan

Entä Eeva Siitari, eikö hänkin tee luomileikkauksia?

• dexdexdex
        harkitaan kirjoitti:

Entä Eeva Siitari, eikö hänkin tee luomileikkauksia?

Ei Eeva Siitarille, minulle hän jätti "ryppykasat silmien sisänurkkiin, siis nenän molemmille puolille.

• utelen
        dexdexdex kirjoitti:

Ei Eeva Siitarille, minulle hän jätti "ryppykasat silmien sisänurkkiin, siis nenän molemmille puolille.

kävit Siitarilla? Olisko hänen tekniikka kehittynyt?

• dexxxxxxx
        utelen kirjoitti:

kävit Siitarilla? Olisko hänen tekniikka kehittynyt?

voihan se siitarin tekniikka olla jo kehittynyt, kävin sen leikkauksessa syksyllä v.2005

• utelen
        dexxxxxxx kirjoitti:

voihan se siitarin tekniikka olla jo kehittynyt, kävin sen leikkauksessa syksyllä v.2005

Mitä mieltä Siitari oli "ryppykasoista", eikö hän ehdottanut korjaustoimenpidettä?

• dxdx................
        utelen kirjoitti:

Mitä mieltä Siitari oli "ryppykasoista", eikö hän ehdottanut korjaustoimenpidettä?

ei siitari ehdottanut tikkien poistossa, ja itse en siinä tilanteessa vielä tajunnut, että ne "ryppykasat" tulee jäämään mulle, kun silmät oli vielä muutenkin pahan näköiset, sitten myöhemmin yritin tilata siitarille aikaa, mutta hänelle ei saanut kuin aamupäiväaikoja, ja mun oli mahdoton työni takia lähteä aamupäivisin vastaanotolle, niin se asia vaan sitten jäi, ja oikeestaan vasta nyt viiden vuoden jälkeen ne "kasat" on tulleet jokseenkin näkymättömiksi, olen ottanut botoxia, luulen, sen avulla, ne on jotenkin muuttuneet.

• utelen
        dxdx................ kirjoitti:

ei siitari ehdottanut tikkien poistossa, ja itse en siinä tilanteessa vielä tajunnut, että ne "ryppykasat" tulee jäämään mulle, kun silmät oli vielä muutenkin pahan näköiset, sitten myöhemmin yritin tilata siitarille aikaa, mutta hänelle ei saanut kuin aamupäiväaikoja, ja mun oli mahdoton työni takia lähteä aamupäivisin vastaanotolle, niin se asia vaan sitten jäi, ja oikeestaan vasta nyt viiden vuoden jälkeen ne "kasat" on tulleet jokseenkin näkymättömiksi, olen ottanut botoxia, luulen, sen avulla, ne on jotenkin muuttuneet.

Voi kuinka harmillista. Tiedätkö ketään muuta joka tekee luomileikkauksia?
        En tiedä uskallanko koskaan ottaa botoxia, se aine jotenkin pelottaa. Sinulla ilmeisesti kaikki on sujunut hyvin?

• dxdxdx..............
        utelen kirjoitti:

En tiedä uskallanko koskaan ottaa botoxia, se aine jotenkin pelottaa. Sinulla ilmeisesti kaikki on sujunut hyvin?

tiedän ainakin, että tatu tarkka tekee silmäluomileikkauksia, olen siis kuullut hänen tekevän tosi hyvin, minulle hän laittoi sitä botoxia, se onnistui tosi hyvin,
        onkohan muuten kukaan muu leikkauttanut silmäluomet sillä eeva siitarilla, onko muilla onnistunut hyvin hänen leikkaus?

• iso päätös!
        utelen kirjoitti:

pitkän harkinnan tuloksena päätin mennä KL sairaalaan P.L.:n leikattavaksi..saas nähdä kuin käy..molemmat luomet leikataan samalla...

• utelen
        iso päätös! kirjoitti:

pitkän harkinnan tuloksena päätin mennä KL sairaalaan P.L.:n leikattavaksi..saas nähdä kuin käy..molemmat luomet leikataan samalla...

Eli ylä- ja alaluometko leikataan samalla kertaa?

• entinen panda
        utelen kirjoitti:

Eli ylä- ja alaluometko leikataan samalla kertaa?

molemmat leikattu ja nyt jo tyytyväinen, vaikka mustelmia ja turvotusta, samalla kiristi väsynyttä ilmettä ylöspäin..jep...sekin tehtiin alaluomen kautta..

• ajalkapo

Mitä mieltä olette, tekeekö Tatu Tarkka silmäluomileikkauksia onnistuneesti?

• Silmäluomien leikkaukseen suosittelen Asko Salmea. Leikkuutin luomeni vajaa kaksi viikkoa sitten eikä kukaan huomaa että olisin ollut veitsen alla. Erittäin hyvä asiallinen informointi, vastaanotto Asko Salmen luona ilman turhia tärkeilyjä.
      Tulos täydellisesti kuten olin toivonut.
      Hyvää luotettavaa laatukirurgiaa suomessa KL sairaalassa. Kiitos Asko Salmi.

• Oma kokemus

Millä menetelmällä sinut leikattiin jos jo alle 2 viikon kuluttua tulos huomaamaton? Kiinnostaisi kuulla koska itselleni tehty kuitenkin perinteisellä veitsellä ja nyt viikon päästä silmä (yläluomileikkaus) on aiva karmeassa kunnossa ja avautuu vain puoli cm max. kun oikein pinnistää.

• Joskus leikattu
        Oma kokemus kirjoitti:

Millä menetelmällä sinut leikattiin jos jo alle 2 viikon kuluttua tulos huomaamaton? Kiinnostaisi kuulla koska itselleni tehty kuitenkin perinteisellä veitsellä ja nyt viikon päästä silmä (yläluomileikkaus) on aiva karmeassa kunnossa ja avautuu vain puoli cm max. kun oikein pinnistää.

Minutkin on leikannut Salmi RF-veitsellä ja minulla oli jo runsaan viikon jälkeen silmät siistit kun teipit ja ompeleet poistettiin. Käytän silmälaseja ja siksi kukaan ei huomannut oikeastaan 4-5 päivän jälkeen että olin ollut yläluomileikkauksessa.

• Oma kokemus
        Joskus leikattu kirjoitti:

Minutkin on leikannut Salmi RF-veitsellä ja minulla oli jo runsaan viikon jälkeen silmät siistit kun teipit ja ompeleet poistettiin. Käytän silmälaseja ja siksi kukaan ei huomannut oikeastaan 4-5 päivän jälkeen että olin ollut yläluomileikkauksessa.

Olen kyllä katkera että minut leikattiin perinteisellä veitsellä jos rf-veitsellä tulee noin paljon parempi lopputulos ja toipuminenkin 100 kertaa nopeampaa. Neuvotteliko lääkäri kanssasi eri menetelmistä ja niiden hyvistä/huonoista puolista? Ihmettelen kyllä kovasti että vielä nykyään käytetään perinteistä veitseä jos paljon parempiakin menetelmiä on keksitty. Itse jäin käsitykseen että myös minut leikattaisiin rf:llä mutta lääkäri ilmeisesti päättikin toisin operaatiota tehdessään (!). Onko muita joilla leikkauksesta toipuminen ei ole onnistunut odotetusti? Olen nyt todella huolissani lopputuloksen suhteen. Lisäksi minulle ei laitettu edes haavateippiä tikkien päälle, onkohan hyvä vai huono juttu?

• Joskus leikattu
        Oma kokemus kirjoitti:

Olen kyllä katkera että minut leikattiin perinteisellä veitsellä jos rf-veitsellä tulee noin paljon parempi lopputulos ja toipuminenkin 100 kertaa nopeampaa. Neuvotteliko lääkäri kanssasi eri menetelmistä ja niiden hyvistä/huonoista puolista? Ihmettelen kyllä kovasti että vielä nykyään käytetään perinteistä veitseä jos paljon parempiakin menetelmiä on keksitty. Itse jäin käsitykseen että myös minut leikattaisiin rf:llä mutta lääkäri ilmeisesti päättikin toisin operaatiota tehdessään (!). Onko muita joilla leikkauksesta toipuminen ei ole onnistunut odotetusti? Olen nyt todella huolissani lopputuloksen suhteen. Lisäksi minulle ei laitettu edes haavateippiä tikkien päälle, onkohan hyvä vai huono juttu?

Minä valitsin nimenomaan lääkärin (AS) sen perusteella että hän leikkaa RF-veitsellä ja olin kuullut hyvistä tuloksista.

Tavallisella veitselläkin leikatessa tulee aivan yhtä hyvä tulos, mutta mustelmia ja turvotusta voi tulla hieman herkemmin. Jossakin tilanteessa ei voida käyttää RF-veistä jos se ei ole potilaalle turvallinen.

Haavateipit suojaa haavaa infektoitumiselta ja myös tukee leikkaushaavaa paranemisvaiheessa.

• Oma kokemus kirjoitti:

Asko Salmi leikkaa sillä uudella RF- veitsellä jota kaikki ei vielä käytä.
        Tosi laadukasta työtä ja ihanaa kun kukaan ei huomaa mitään koska en halua siitä mainita.

• Oma kokemus kirjoitti:

Hej
        En usko, että sinulla on syytä huoleen, mutta ainahan voit soittaa kirurgille onko se toipunen menossa niinkuin pitääkin, hänellä on myös vastuu jälkihoidosta..
        Sitä uutta vetseä monet ei vielä käytä koska se on kuulema erittäin kallis.
        Paranemista sinulle

• Rf veitsi

Tampereella ylä ja alaluomet rf veitsellä leikattu jo 10 vuotta sitten (Kupi) eli ei ole uusi menetelmä.

• LOL

Jaa , nytkö se rouva (tampereen rva) pääsi vasta linjoille mainostamaan ?!!
        Sitä täällä on ollut viimeaikoina paljon ja tyylin kyllä huomaa.

Tuosta rf.stä sanoisin minäkin. Ei ole mikään must hyvälle kirurgille. Onnistuu ihan perinteisellä. Nuo on niin makuasioita.

• Kirurgi ratkaisee

Veitsi, laser tai nyt tuo uusin RF (ei kai sitten niin uusi olekaan jos jo 10 v käytössä) - kaikki varmaan toimii jos hyvissä käsissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3278
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      34
      2615
    3. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2248
    4. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      70
      2209
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2161
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2143
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      19
      1917
    8. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      61
      1884
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      19
      1763
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      86
      1622
    Aihe