rautatabletit?

heidi

miten ootte reagoineet rautatabletteihin? mulla tuntuu ilmaantuneen seur. "vaivoja": raudan maku suussa, vatsan kipristelyä, ummeusta ja myös ripulia, mustaa ulostetta... normaalia, onko muilla näitä?

5

7274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

..vaivoja on. Eli mustaks muuttuu ;) ja maha menee sekasin jos en syö samalla maitohappobakteereita... Kannatan!

• Anonyymi

Nämä ravintolisänä myytävät rautatuotteet ovat hyvin mietoja. Tuota edellä mainostettua tuotetta joutuisin syömään 7 pilleriä päivässä jotta saisin yhtä suuren annoksen rautaa kuin apteekista ostamallani rautatabletilla. Hintakin olisi melkein kolminkertainen. Tuolla apteekin rautatabletilla hemoglobiini pysyy juuri ja juuri alarajan yläpuolella.

• Emppu

Olen syömyt rautaa usean vuoden anemiaan, kokeillut eri merkkejä ja reseptillisiä. Paras mielestäni on silti nestemäinen rauta luontaistuoteliikkeestä. Se imeytyy huomattavasti tehokkaammin ja on paljon vatsaystävällisempi!

• vaihtoehto

Hei!

Vihreät vihannekset ovat nopein, halvin ja vatsaystävällisin keino nostaa hemoglobiinia.

Tämä johtuu siitä, että lehtivihreämolekyyli ja hemoglobiinimolekyyli ovat hyvin samankaltaiset.
        Hemoglobiinimolekyylihän on sellainen rinkula, lehtivihreämolekyyli on samanlainen rinkula pienellä hännällä. Hemoglobiinimolekyylissä on rinkulan keskellä rauta-atomi, lehtivihreässä magnesiumatomi.

Vihreistä vihanneksista löytyy myös sitä tarvittavaa rautaa. Niinpä kroppa nappaa lehtivihreämolekyylistä rinkulan keskeltä magnesiumatomin pois, laittaa tilalle rauta-atomin ja katkaisee lehtivihreämolekyylin "hännän." Näin syntyy nopeasti ja vatsaa ärsyttämättä hemoglobiinia.

Tehokkain lähde on vehnänoras, eikä mitään myllyjä tarvita, oraasta voi pureskella mehun irti ja sylkeä kuidut pois. Pieni nippu orasta (yksi suullinen) päivittän muutaman viikon ajan nosti hemoglobiiniani tavallisesta 145 lukemasta lukemaan 169.

(Minun ongelmani onkin liian korkea hemoglobiini, käyn sen takia tiuhaan luovuttamassa verta. Söin vehnänorasta ihan muista syistä, tuo oli vain sivutuote)

Parsakaali, pinaatti, salaatti ja kaikki muukin missä on lehtivihreää kelpaa hyvin. Luontaistuotekaupasta saatavat kasvipohjaiset valmisteet ovat seuraavaksi paras vaihtoehto.

Teolliset rautavalmisteet imeytyvät huonosti ja pistävät vatsan sekaisin.

• xtwink

Osta saarioisten verilettuja ja puolukkahilloa niin olo paranee.

Enää ei ole veripalttuuta ruokavaliossa kuin vanhoina hyvinä aikoina.

Teurasverta saanee vielä euroilla Hakaniemen Kauppahallista.

Kannattaa kysyä Reinin lihasta ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      65
      5440
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2770
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2551
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2409
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1914
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      234
      1606
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      56
      1231
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1133
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1115
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90