Amerikkalaiset autot

.

Amerikkalaiset autot ovat olleet aina lähellä sydäntäni. Kun minä olin pikkupoika 1960-luvulla, niin Cadillac oli paras auto, mitä rahalla sai. Tänä päivänäkin ajan amerikkalaisella autolla, jossa bensa V8. Kasi on kasi!.

17

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nautitaan.

Onkos hän Cadillac?
      Itse ostin 60-luvulla ensimmäisen amerikkalaisen Ford V8 60, vuosimallia 1938. GM-autoja pidettiin tuolloin etulinjassa, Letukka ennen kaikkea.
      Myöhemmin ollut sitten muutama amerikkalainen nelikosta kasiin, mutta onhan siinä kasissa jotain pulssia nostattavaa. Nykyisin ajelen myöskin bensa V8;lla, pysyy nuo tekohampaat paremmin suussa.

• .

Jeep. Cadillac on vielä toteuttamatta. Päämäärää pitää olla. Vielä joskus.

• .

Niin on, nautitaan tämä rajallinen aika. Jätetään miellyttävä hiilijalanjälki. Aurinkokin on siirtymässä passiiviseen vaiheeseen sitten 1600-luvun. Eli, nauttimalla liikkumisesta V8-bensiinimoottorin voimin ei voi aiheuttaa havaittavaa haitallista muka ilmaston lämpenemistä. Onhan se tunne, kun kääntää avaimesta. Ja se kattila jyrähtää käyntiin niin, että auto kallistuu.

• Ehkä joskus
    • <<<

mun unelmajenkit 1967 barracuda.1964 valiant ja 1969 camaro...nää 3 ois aikanaan nastaa omistaa kortin kera

• Viiksetön vallu

Ymmärrän kaksi noista, mutta vallu...., se kuului amerikan mosset sarjaan rämpylän kanssa aikanaan.

• Plymouth Furu

Kyllä jenkki v 8:ssa on sitä jotain.Ja mukavuudeltaan päihittävät nyky BMW:t ,Mersut yms. mennen tullen.

• voi hurjaa shaissea

Juu kyllä nuo isot SEL ja SEC mersut on ihan kamalia, kyllä sellainen kernisohvainen lulliva ja keinuva lotjake on tosi mukava Suomen pikkuteillä.

• tdi bora 430tkm

Jos tulis tuota ajoa hiukan vähemmän niin alla tulis ehdottomasti buick roadmaster tai sämpylä caprice. Ovat aika edulllisia mutta silti ihan hyviä laitteita.
      Nyt joutuu kituuttaan diesel boralla pitkäääääää työmatkaa.
      Koskahan elämä oikein alkaa?

• 20 vuotta sitten haaveilin 80-luvun Cadillacista, silloin maksoivat nuorelle pojalle liikaa. Nyt viime syksynä se sitten ostettiin, Fleetwood Brougham vm.-83, valkoinen, valkoisella nahkasisustalla :) Ja kääntää katseita, upeeta... ja ei ollut enää kallis, lähes ilmainen oikeastaan :)

• geeämmäläinen

Olipas vaihtelua lukea keskustelua missä ei viilata pilkkua, kinastella tyhjänpäiväisistä nippelitiedoista tai mollata jonkun muun automakua. Hevosvoimatkin riittää kaikilla omiin tarpeisiin ilman että niitä pitäis kaikille kailottaa. Kyllä vaan pitää itsekin ajella eurooppalaisella diiselillä työmatkat ja talvet, mutta on se sitten kivaa taas fiilistellä kesällä aina sillontällöin letukalla. Enemmänkin ajasin mutta kun tuo polttoaineen hinta ei oikein suosi tätä harrastusta, niin ei ihan käyttöautona raaski pitää kesälläkään. Mutta itse harrastushan on hieno oli omaa jenkkiä tai ei.

• klsjvgoiejgoirjioher

Työttömän jenkkirauta, Katillak Peltoraato.

• käkkyläinen

Itselläni on -70 Eldorado 2d HT. Moni nykyauto on jäänyt ihmettelemään liikennevaloihin miten 2,5 tonnia rautaa voi liikkua noin nopeasti. Voit myös tutkia sivujani http://www.simplesite.com/cadillac

• .

Törkeen hyvät sivut!!!! :). Muistelen, että toi sika-Cannon ajoi Lincolnilla???.

• Retkuilija
        . kirjoitti:

Törkeen hyvät sivut!!!! :). Muistelen, että toi sika-Cannon ajoi Lincolnilla???.

Cannon kävi Suomessa toteamassa ettei mahdu saappiin istumaan. Lincolni on siinä suhteessa parempi.

• Lovely842

Olisi nastaa omistaa 9 jenkkiä 1. Valiant 1964 2. Barracuda 1965 3. Corvette 1966 4. Bar

• Love858

Olisi upeaa omistaa valiant ja barracuda. camaro. corvette ja mmustang 1965-1972 ja kolme camaroa 1969-71 ja 2 mustangia 70-73 ja valiant 1966 jossa matk kultn lola ja caprice 1991

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1757
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      46
      1094
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      964
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      846
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      802
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe