Niin, mikäs juttu tää nyt on? Linkkejä?
Soijaproteiini - haitallista miehille?
5
891
Vastaukset
- pena
linkkejä löytyy, mutta tässä yks http://www.harjoittelu.net/newsdesk_info.php?name=Proteiinit-lisaravinteina&newsdesk_id=32
- Big-Bubba
Wrangelta saat 5 kilon säkin 39 egee. Vaihdoin siihen vähän aikaa sitten kun alkoi kuulua liikaakin juttuja soijan haitallisuudesta. Ei taida tosin vieläkään olla täysin varma fakta että soija olisi peräti haitallista miehille?
- futari
Jos jättää lihatuotteet pois ruokavaliosta ja lisää vastaavasti soijaproteiinin käyttöä seuraa, että mieshormoonin määrä laskee ja miehen lihakset eivät saa kaikkia tarvitsemiaan valkuaisaineita. Naisille soijaproteiinin käyttö on suotavampaa kuin miehille.
Tämän kuulin tv-ohjelmasta. - Pro
...vaikka ei niin hyvältä maistu :)
Tuossa ylempänä oli jokin linkki jossa viitattiin että on tutkimuksia jne... ja soija ei missään nimessä kuulu miesten ruokavalioon. Artikkelien allekirjoittanut oli mukamas vielä lääkäri!
Olen lukenut tuhansia asiaan liittyviä artikkeleja ja tutkimuksia. Vain muutamissa tutkimuksissa oli tyyliin rotilla nimettäviä vaikutuksia testotasoihin...
Soija on paras protsku dietillä! Ja sitä voi ihan rauhassa syödä PISTE!!!!
Pahiten mennään metsään silloin kun luetaan joku artikkeli tai tutkimus, mutta ei OIKEASTI perehdytä aiheeseen! Kaikkea mitä lukee tai kuulee ei kannata eikä pidäkkään ottaa kirjaimellisesti. Sillä tutkimuksia on monia, proteiini markkinoillakin liikkuu isot rahat ja erilaisilla tutkimuksilla koitetaan aina lyödä kapuloita rattaisiin kilpailijoille...
Mikä on totuus mistäkin... onko sitä edes?
Minä en ainakaan tiedä! Mutta koitan löytää totuuden rippeitä ja maalaisjärjellä saada niistä kompaktin ja toimivan paketin!!!- qvac
Soija lisää toisilla kaasuntuotantoa eli sen imeytymisessä on ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236809Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401221Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271022- 75881
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a59814Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93784Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38771Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14726- 43723