Kävin tuossa menneellä viikolla gynegologillani. Pelkään käyntejä,tai oikeastaan jännitän ihan sikana niitä aina,mutta tämä käyntikerta olikin tavallista absurdimbi traumaattisempi reissu.
Olin tulossa melkein suoraan baarista vastaanotolle joka oli aamulla. Ja tietenkin olin taas onnistunut istuksimaan baareissa pilkkuun asti.
Ja tietenkin kesken käyntiä,sattuipa käymään niin että minä tunsin vatsassani ja pyllyssäni sen muuten "mukavan" tunteen,mitä ei missään nimessä pitäisi tai saisi gynekologin tutkiessa olla,että tulisi oikein mojova töröpieru ja sitten pidättelin sitä kovasti ja hammasta purren.
Kerroin jo aikaa varatessani tälle nuorelle uudelle gynegologille että,minä jännitän ja stressaan kamalasti näitä käyntejä. Siinäpä sitten tämä nuori lääkäriparka koitti vähän keventää tunnelmaa vitsejä kertomalla,samalla tietenkin kun teki työtänsä.
Kuten arvata saattaa niin,että kun tämä lääkäri sai vitsin kerrottua,minä pyrskähdin nauramaan ja niin myös samaan aikaan pärskähti & pamahti peräpäänikin. Ainoastaan sillä erotuksella että mahani oli hieman kurallla ja sekaisin edellisen illan dokaamisen takia. Joten lääkärin sormille,takinhihoihin,instrumentteihin ja jopa leukaparralle lenteli niitä ripulin palasia. Onneksi ei ollut ihan velliripulina vaan tuli kikkareita seassa.
En tiedä kumpi sai pahemmat traumat,minä vai tämä nuori uransa aloittanut gynegologi.
maailman kauhein
tekevällä sattuu
2
588
Vastaukset
- siveyden sipuli
...et oo tosissas. :''D Ite välttelisin lääkärikäyntejä ainakin samaisella lääkärillä tuon jälkeen. Hävettää jo muutenkin käydä samalla lääkärillä joka kerran on värkkiäni ronkkinut.
- Elina Ilona
Minä sain kerran orgasmin, kun nuori hurmaava miesgynegologi harjoitti ammattiaan...kiitin ja toivoin pääseväni toisenkin kerran samaan tutkimuspetiin...olen jo tällainen yli puolivuosisataa nähnyt ikäneito...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009