Emme mitään Venäläisiltä saaneet, muutakuin autonomian ja sotakorvaustyötä ENNEN ja JÄLKEEN Aleksantariansa.
Kiroilu TAI KIRJOITTELU Suomeen linnoitettu Saareke, älkää OIKEAT MIEHET Suomalaisuudestanne Luopuko Jeesuksen Marian ,siveäpuheisen, takia, HÄN EI TEIDÄN vaimonne ole, muutakuin jos sattuu esim. MARJA olemaan omankin vaimonne nimitys....
Kuninkailla on kuitenkin haluussaan sellainen peli, jossa KELPAA AINOASTAAN VOITTO TAI TAPPIO, jos Ruotsimme siten tiedämme, emme tiedä väärin....
Suomi on TASAVALTA, ja se ei aina kaikille kelepaa....
Jeesus ON KUNINGAS - ei ehkä kaikille meistäkään, muttemme oikeasti tiedä, mikä on olinpaikkansa. Varmaan tekee mm. tietokonekoodia jossakin lähiavaruudessa jo pahasti Kyborgoituneena... VOI olla että löytäisitte MERENPOHJAN läheisyydestä jonkin HUMANOIDIyhdyskunnan, missä Jeesuskin vaikuttaa????
Suomen KAKSI sotaa, puolustus ja hyökkäys ja TASAPELI!
5
218
Vastaukset
- Aukino
VARMA Kuolema VODKAA paljon juoneille.
- Aukino
Suomalaisten kansa olisi jo UKRAINASSA JA SIPERIASSA ASTI.
Me emme tiedä, kuinka monta SUOMALAISTA kykenee MAX asumaan Suomessa... Määrämme saattaa olla jo lähellä maximia, vaikka Iso-Britannian lähes 100 miljoonaa asukasta kertoo toista.
Mutta muistakaa Danielin kirjan Ennustus: Kolmannella kerralla EI SAMOIN kävisi, MUTTA Joka alussa pysyy, pysyy elämässä kiinni.... (SOTIA RAKASTAVAT KANSAT TUHOTAAN, VOITTAJIA VIHATAAN) - Aukino
Aukino kirjoitti:
Suomalaisten kansa olisi jo UKRAINASSA JA SIPERIASSA ASTI.
Me emme tiedä, kuinka monta SUOMALAISTA kykenee MAX asumaan Suomessa... Määrämme saattaa olla jo lähellä maximia, vaikka Iso-Britannian lähes 100 miljoonaa asukasta kertoo toista.
Mutta muistakaa Danielin kirjan Ennustus: Kolmannella kerralla EI SAMOIN kävisi, MUTTA Joka alussa pysyy, pysyy elämässä kiinni.... (SOTIA RAKASTAVAT KANSAT TUHOTAAN, VOITTAJIA VIHATAAN)Itse näin yhden. Helppoja voittoja siihen saakkaa, kunnes tuli jollekin sen suhteen tietoon VÄÄRÄ LAKI, ja se esti Manua hyökkäämästä LENINGRADIIN aikoinaan Saksan sitä piirittäessä....
Mutta inhimillistä - oli kuolemaansa asti kiitollinen venäläisten SOTAOPEILLE!
PELKO JA TALVI esti.
Ja Jeesus tietysti, joka sanoi: Joka pysyyn tarttuun, se saa haulin jonnekin, ja joka ydinaseeseen tarttuu, se kuolee syntiseen syöpään.
Joka kirjaimeen tarttuun, tulee lopux hulluksi, se on oikea tuomio meidän, jotka paljon kirjoittelemme, suhteen....
- Aukino
On jopa KASPROVIN HENKI käsissäni, niinkuin teilläkin minun joka on sama kuin...
Kasparovin kirjoitettu - käännetty - KIRJA, jossa vain AMMATTILAISUUTTAAN märehtii....
Voittoisa Daami KuolemA.- KARITALISTI
Ja Kapitalistitkaan eivät kauaa saa jäädä juhlimaan Swea-mammojen mätäpaiseita....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37953Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720