siinäpä kysymys johon kenties moni voisi antaa hyvän vastauksen.
itselläni kävi niin,että eräänä päivänä otin ja lähdin ja se ei kirpaissut yhtään.seuraavaan suhteeseen hyppäsin melkein samantien ja ei mennyt kauaakaan,kun nainen alkoi väkivaltaiseksi.
monta kertaa nainen käänsi tilanteen niin,että minä olin syyllinen,kun poliisi tuli paikalle.
sitten keksin ratkaisun.hankin itselleni pippurikaasua ja kun seuraavan kerran nainen jälleen aloitti
riitelyn ja käyttäytymään väkivaltaisesti,niin otin pullon ja latasin hiukan kaasua.tilanne rauhoittui siihen.
jouduin myös näyttämään hänelle kuinka asia hoidetaan nopeasti kuntoon.
seuraavana päivänä hän ei voinut mennä töihin ja meillä oli aikaa keskustella asioista.
pääduyimme eroon ja nainen oli vielä soitellut poliisille,että minulla on muka laitonta kaasua mukanani.purkissa kyllä sanotaan,että hyvä ja turvallinen tapa suojautua päällekarkaajia ja muita hörhöjä vastaan.poliisi ei antanut minulle sakkoa,mutta sanoi että josko menisin itsepuolustus kurssille.en mene.purkki maksaa noin 15egee ja puolustuskurssit paljon enemmän.
kumpaa te kannatatte?
KUINKA PUOLUSTAUTUA VÄKIVALTAISTA KUMPPANIA KOHTAAN
50
3695
Vastaukset
- turhaa tappelua
Jos suhteessa ilmenee väkivaltaa, niin siihen on turha jäädä ihmettelemään, mitä seuraavaksi tapahtuu. Vielä hullumpaa on alkaa itsekin väkivaltaiseksi.
Suhde poikki ja se on sillä selvä.
Itsepuolustuskurssi ei varmaan olisi kenellekään haitaksi ja pippurikaasua on hyvä olla taskussa, jos joutuu yllättäen päällekarkauksen uhriksi esim. yksinäisellä lenkkipolulla. Perheriitojen ratkomiseen se tuskin on hyvä ajatus.- Hermanni654545665
Olen kerran maanpuolustuskurssin yhteydessä osallistunut sellaiseen.Jos esim nainen yrittää sen kurssin oppien mukaan toimia voi suurella todennäköisyydellä luottaa pääsevänsä hengestään.Ei fysiikan lakeja voida millä höpö höpö puheilla kumota.Ehkä on mukavampi kävellä pimeässä niin kauan kuin saa rauhassa kulkea ja on onnistunut pettämään itseään.
No siitä kurssista sen verran että vaimoni,joka ei ole mikään erityisen heikko,yritti riuhtoa,kammeta ja vääntää minua kurssinvetäjän ohjeiden mukaan....mutta.... minkäs tuuli kivelle mahtaa sanoi äitivainaani jo aikoinaan.Kyllä miehet ja naiset on tehty eri aineista. Ainoa keino naiselle on harjoitella juoksua ja pitää hyviä kenkiä maastossa. - turhaa tappelua
Hermanni654545665 kirjoitti:
Olen kerran maanpuolustuskurssin yhteydessä osallistunut sellaiseen.Jos esim nainen yrittää sen kurssin oppien mukaan toimia voi suurella todennäköisyydellä luottaa pääsevänsä hengestään.Ei fysiikan lakeja voida millä höpö höpö puheilla kumota.Ehkä on mukavampi kävellä pimeässä niin kauan kuin saa rauhassa kulkea ja on onnistunut pettämään itseään.
No siitä kurssista sen verran että vaimoni,joka ei ole mikään erityisen heikko,yritti riuhtoa,kammeta ja vääntää minua kurssinvetäjän ohjeiden mukaan....mutta.... minkäs tuuli kivelle mahtaa sanoi äitivainaani jo aikoinaan.Kyllä miehet ja naiset on tehty eri aineista. Ainoa keino naiselle on harjoitella juoksua ja pitää hyviä kenkiä maastossa.Itse en ole käynyt itsepuolustuskursseja ja maastossa liikun kahden koiran kanssa.
Yhden miehen kanssa olen joutunut elämässäni "ottelemaan". En olisi pärjännyt, mutta onnekseni hän oli huonojalkainen ja opin ensimmäisen kiinnikäymisen jälkeen pysymään riittävän kaukana hänen käsistään.
Ainoa keino väkivaltaisessa parisuhteessa selviytymiseen on panna suhde poikki. Ihan jo oman mielenterveyden säilymisen takia. Sen halusin sanoa. - karkuun vaan
Itsepuolustuskurssit ovat ihan OK, mutta valitettavasti jos homma menee käsirysyksi, niin siinä puolustautuja helposti vahingoittaa hyökkääjää. Pahimmassa tapauksessa siis puolustautuja joutuu syytteeseen. Pippurisumutteen kanssa vähän sama juttu. Jos väkivalta on kotona, niin parasta olisi lähteä karkuun/pois ja mahdollisimman pian katkaista koko suhde.
Itsepuolustuksen puolelta jos jotain opettelee, niin se, miten päästä irti toisen otteesta. - kani80
Itsepuolustuskurssin käyneeltä tai taistelulajin hanskaavalta odotetaan enemmän oikeudessa, koska heillä on konstit ratkoa tilanteet. Joten ei voi hätävarjeluna lähteä päättömästi hutkimaan. Lievin mahdollinen keino puolustautumiseen on ok.
- ....................
Pippurisumute on luvanvarainen ja sen luvaton käyttö on rinnastettavissa ampuma-ase rikokseen.
- Oppia ikä
Elä ota enää väkivaltaista naista itsellesi!
Funtsi itse, miksi olet jo kaksi kertaa tehnyt niin. - älä iske naista
Oppia ikä kirjoitti:
Funtsi itse, miksi olet jo kaksi kertaa tehnyt niin.eipä kai sitä aina voi etukäteen tietää?
nainen (tai mies) voi näytellä väkivallattomuutta, tai vasta parisuhde voi tuoda sellaista eteen, johon nainen (tai mies) reagoi väkivallalla kun ei osaa hillitä tunteitansa. Eli silloin on vaikeampi toisen lähteä, jos välillä menee hyvinkin.
Eka naiseni huitaisu vajaat pari vuotta sitten, silloin kovasti katui, enää ei edes yritä pyytää anteeksi, vaan keksii kaikenlaisia vikoja minussa. Kadun sitä, että olen antanut tilanteen vain roikkua. antaa nyt joulun mennä ja sitten... - myhäilijänkä
Oppia ikä kirjoitti:
Funtsi itse, miksi olet jo kaksi kertaa tehnyt niin.Vois kuvitella että harvempi sitä ns. ensitreffeillä lyö. Oli kyse sitten naisesta tai miehestä.
Jos se väkivaltaisuus selviäis aina aivan suhteen alussa, niin luulisi että aika harva suhteeseen jäisi kärsimään. Ja siinä vaiheessa jos on jo eloa takana hieman enemmän, niin kynnys nostaa kytkintä nousee, vaikka se olisikin fiksuin ratkaisu. - urts
Pippuri spray sumutepurkkeja myydään eläinkaupoissa ilman mitään lupia(Spay pantaa varten). Ei vaadi kuin suuttimen purkkiin ja ASE on valmis.
Terveisin optikko tai optimisti tms. who cares?
- Ja-a
Aikido on "vastustajaa" vahingoittamatonta puolustusta ja sitä suositellaan usein perheen sisäisen väkivallan pysäyttämiseen.
- kokeiltuOn
Paras ja väkivallattomin tapa hoidella päälle käyvä nainen tai kuka muu tahansa on puristaa siltä lutkusta paskat housuun ja nakkaa pihalle haisemaan. Väkivalta loppuu siihen. Piste !!
väkivallatonta.
- Pahapaha
Ikävä kuulla että sinulle on osunut useampikin tuollainen...
Niinkuin joku jo tuossa sanoikin niin ei voi tosiaan etukäteen ihmisestä sanoa onko sellaiseen taipuvainen. Itsekin yhdessä suhteessa joutunut väkivallan kohteeksi naisen toimesta... tosin ei aiheuttanut kummempaa ongelmaa minulle kun olin tätä neitiä paljon isompi, vahvempi, ja kykenevämpi... joten lähinnä pidin kiinni ja estin lyömästä ja potkimasta kunnes rauhoittui... ja lopetin suhteen siihen (oli siinä muitakin ongelmia)
Toisaalta omassakin käytöksessä voi olla vikaa jos liian usein sattuu kohdalle... en sano että väkivalta olisi missään vaiheessa oikein, mutta onpa eteeni tullut sellainenkin nainen joka tietoisesti tai epätietoisesti kerjäsi sitä... Vaikka olen ihmistyyppinä siitä rauhallisemmasta päästä, niin minulla oli välillä täysi työ pitää hermoni kurissa kun toinen vaan ärsyttää ja ärsyttää... mutta sain asiat onneksi aina hoidettua niin että joko itse pääsin pois tilanteesta, tai sain naisen lähtemään pois... Kun tuo oli käynyt pariin kertaan niin loppui sekin suhde siihen.
Tietty olen huono sanomaan josko itse olisin jotenkin käyttäytynyt sillälailla noissakin tilanteissa että olisin toisesta kaivanut esiin tuollaiset puolet, mutta en ainakaan omasta mielestäni.
Sanoisin että kaikenmaailman pippurikaasut ja IP kurssit eivät tuota ongelmaa korjaa... kaasuista voi tulla lain kanssa ongelmia.. ja samoin jos menet itseäsi puolustaessa sitä siippaa mottaamaan, voi olla hankala todistella kuka teki mitä, ja miksi... Aikido olisi varmaan kyllä niistä paras siis IP tarkoituksessa...
Lähinnä paras ratkaisu olisi lähteä sutimaan, tai panna akka pihalle jos rupeaa väkivaltaseksi...
Kaveripiirissä on yksi mukava mies jota sen naisystävä veteli ympäri korvien ja puukottikin.. ei ole leikin asia jos pysyy tuollaisessa suhteessa... tämäkin mies olisi fyysisesti naiselle pärjännyt, mutta on senverran lempeä tyyppi ettei halunnut toista satuttaa.
Tsemppiä vaan kaikille miehille joita naiset kohtelee kaltoin... ei ole helppoa, mutta älkää jääkö sietämättömään tilanteeseen, ja rohjetkaa puhua asiasta! - Mies 31v
Itsekin olen joutunut naisen väkivallan uhriksi. Ehdittiin seurustella jonkin aikaa ja nainen vaikutti mukavalta ja normaalilta. Eräänä iltana meille tuli sitten riitaa ja kumpikin esitettiin omia näkemyksia asioista - ei tosin varsinaisesti huudettu toisillemme, mutta himan korotetulla äänellä. Sitten aiva yht'äkkiä minun puhuessa näkemystäni - tiesin olevani asiassa oikeassa ja koitin sitä naiselle selittää - naisystäväni ryntää kimppuuni alkaa hakkamaan nyrkeillä. Otin hänen käsistä kiinni, jolloin alkoi potkiminen ja puremisen yrittäminen. Sain hänet kuitenkin sellaiseen asentoon, ettei enää pystynyt tekemään mitään. Pidin vähän aikaa siinä ja rauhoittelin. Luulin tilanteen jo ratkenneen ja päästin otteeni irti, aloin puhumaan ja taas tuli nyrkistä. Heti jos siis aloin puhumaan, alkoi hakkaaminen uudestaan. Tätä tilannetta jatkui muutama tunti ja lopulta mentiin ihan vierekkäin nukkumaan ja pidin naista sylissäni ja kerroin kaiken olevan kunnossa. Se tuntui kuitenkin inhottavalta ja en pystynyt lainkaan nukkumaan, kun pelkäsin, että nainen hakee veitsen keittiöstä ja käy sen kanssa päälle. Aamulla sitten lähdinkin kävelemään suhteesta. Eli vinkkinä on ottaa naisesta sellainen ote, ettei pysty hakkaamaan ja rauhoitella tilanne. Seuraava askel on mahdollisimman pikainen suhteen lopetus, koska tilanne tulee toistumaan, kun kerran siihen on jo alkanut. Seuraavalla kerralla hakkaajan kynnys on paljon matalempi.
- Mies 31v
Nyt tuosta tekstistä saa sellaisen kuvan, että olisin narsisti, mutta kina oli siis ratkeamassa minun "voitokseni" ja naisellekin se alkoi valkenemaan. Tämä ilmeisesti sytytti väkivallanhalun hänessä.
- kimmo saari 2
mut sielläkin kun joudut neiti-hintiks voi sulle tulla kyytiä.vittu mikä nahjus.
- Al alla Yl yllä
Kuinka monta mies- tai naisparkaa kärsii henkisestä väkivallasta ja alistamisesta avioliitossa. Niitä riittää. Jopa niitä naisia ja miehiä, jotka eivät osaa tai uskalla ottaa eroa tällaisesta neanderdaalista. Kuitenkin, aina voidaan syyttää sitä, joka pitää "kulissit pystyssä" - joten jokaisen on itse ajateltava omilla aivoillaan mitä tekee ja miksi. Onko irtiotto tällaisesta suhteesta täysin mahdotonta ilman väkivaltaa? Sitäkin pitää miettiä tarkoin. Välttämällä väkivaltaa ja käyttämällä harmaita aivosoluja (jos niitä ruumillisten tai henkisten iskujen ja unottomien öiden jälkeen enää on riiitävästi jäljellä) - on tie vapaa jopa näistä nais- tai miesnarsisteista, joiden itsekeskeinen ajattelu tappaa vapauden hengittää ja ajatella - puhumattakaan tehdä niin kuin itse haluaisi tai olisi normaalisti tehnyt- ennen kuin piinaava "piru" (huom. entinen ihana rakas ja elämän ilo) oli tuhonnut terveen itsetuhottoman sielun.
Jokaisen oma henkinen minä päättää kuinka pitkälle kestää moista ihmistä, jonka päätehtävä on alistaa kaikin mahdollisin keinoin vapaa ajatus ja elämä. Niitäkin, jotka ovat viimein päässeet eroon ko. pikkupirustaan...jatkavat vielä hamaan kuolemaansa "palvomalla entisiä elämänkumppaneita ja shakaali-jälkeläisiään, jotka vain odottavat haudalle pääsyä ja perunkirjoituksia.
Sanotaan, että elämä ei ole helppoa - ei todellakaan - se on taitolaji, jossa on osattava pelata oikeilla korteilla ja suojattava selustansa. On siis opittava päättämään itse elämästään hyvin itsenäisesti ja karsittava turha haihattelu - se mikä on koettu ja nähty - on totta ja ei muuksi muutu.
Joku viisas sanoi: " ei kissasta tehdä koiraa", - se pätee näissä ihmissuhteissakin. - sakk365
koska olet se neitihintti.
- Rauhaa päälle maan
Al alla Yl yllä kirjoitti:
Kuinka monta mies- tai naisparkaa kärsii henkisestä väkivallasta ja alistamisesta avioliitossa. Niitä riittää. Jopa niitä naisia ja miehiä, jotka eivät osaa tai uskalla ottaa eroa tällaisesta neanderdaalista. Kuitenkin, aina voidaan syyttää sitä, joka pitää "kulissit pystyssä" - joten jokaisen on itse ajateltava omilla aivoillaan mitä tekee ja miksi. Onko irtiotto tällaisesta suhteesta täysin mahdotonta ilman väkivaltaa? Sitäkin pitää miettiä tarkoin. Välttämällä väkivaltaa ja käyttämällä harmaita aivosoluja (jos niitä ruumillisten tai henkisten iskujen ja unottomien öiden jälkeen enää on riiitävästi jäljellä) - on tie vapaa jopa näistä nais- tai miesnarsisteista, joiden itsekeskeinen ajattelu tappaa vapauden hengittää ja ajatella - puhumattakaan tehdä niin kuin itse haluaisi tai olisi normaalisti tehnyt- ennen kuin piinaava "piru" (huom. entinen ihana rakas ja elämän ilo) oli tuhonnut terveen itsetuhottoman sielun.
Jokaisen oma henkinen minä päättää kuinka pitkälle kestää moista ihmistä, jonka päätehtävä on alistaa kaikin mahdollisin keinoin vapaa ajatus ja elämä. Niitäkin, jotka ovat viimein päässeet eroon ko. pikkupirustaan...jatkavat vielä hamaan kuolemaansa "palvomalla entisiä elämänkumppaneita ja shakaali-jälkeläisiään, jotka vain odottavat haudalle pääsyä ja perunkirjoituksia.
Sanotaan, että elämä ei ole helppoa - ei todellakaan - se on taitolaji, jossa on osattava pelata oikeilla korteilla ja suojattava selustansa. On siis opittava päättämään itse elämästään hyvin itsenäisesti ja karsittava turha haihattelu - se mikä on koettu ja nähty - on totta ja ei muuksi muutu.
Joku viisas sanoi: " ei kissasta tehdä koiraa", - se pätee näissä ihmissuhteissakin.Fyysinen väkivalta on aina myös henkistä väkivaltaa.
Olisi myös huomattava, että tervekin puolustautuminen väkivaltaa vastaan voidaan leimata väkivallaksi väärin perustein.
On totta , ettei " kissasta tehdä koiraa" vaikka jonkin aikaa siltä voisi näyttääkin. - :D
Älä kimmo sössötä.
- Hammurab
Eräs tuntematon nainen huitaisi ravintolassa minua kerran ilman näkyvää syytä jolloin tasa-arvon mukaisesti mottasin häntä takaisin ja aika lujaa. Jäin odottamaan poliiseja ja sillä aikaa nainenkin tuli tajuihinsa. Hän oli erehtynyt miehestä ja tällainen vahinko pääsi käymään. Hän pyyteli kovasti anteeksi ja homma sovittiin. Mitä nyt virkavalta nuhteli sakoilla. Nyt kymmenen aviovuoden jälkeen tämä samainen nainen, nykyinen rouvani muuten, kysäisi että mitäs jos hän kiukkupäissään sattuisi luuhauttamaan minua korville. Esittelin hymyillen rystyseni joissa edelleen oli hänen hampaansa jättämät arvet. Nauroimme asialle ja vietimme hauskan illan.
- Väkivalta loppuu
toimii niin naiseen kuin koiraankin. Otetaan hellä mutta tukeva ote käsistä, kaadetaan sellälleen, istutaan (ei painolla) vatsan päällä ja osoitetaan paikka laumassa.
- hauskaa hehehe
HAHAHAHAHAH :)
- rapatus
Kirjoititko tuon nimimerkkisi väärin? Eikös siinä pitänyt lukea eunukki?
Vai etkö ole edes itse kokeillut tuota menetelmääsi?
- Lada-mies
Kysy, että kumman nimi ovessa lukee?
- arvatkaas
Usein ongelmana on se, että naista uskotaan aina jos on parisuhderiita ja poliisi tulee paikalle vaikka nainen olisi miten mättänyt turpaan niin jappa jee jos olet vastannut siihen puolustautueksesi arvaa kuka lähtee maijaan :)
- asdewq
mut entä jos se sanoo ,että se on oven ulkopuolella. :-D
- eikukaan usko
arvatkaas kirjoitti:
Usein ongelmana on se, että naista uskotaan aina jos on parisuhderiita ja poliisi tulee paikalle vaikka nainen olisi miten mättänyt turpaan niin jappa jee jos olet vastannut siihen puolustautueksesi arvaa kuka lähtee maijaan :)
"Usein ongelmana on se, että naista uskotaan aina jos on parisuhderiita ja poliisi tulee paikalle vaikka nainen olisi miten mättänyt turpaan niin jappa jee jos olet vastannut siihen puolustautueksesi arvaa kuka lähtee maijaan :)"
Jep.Halusin erota naisesta.Kerroin sen hänelle.
Minä soitin poliisit paikalle, siis minä.
Kerroin että nainen oli huitonut puukolla estäen lähtöni, repinyt hupparin ja alla olevan t-paidan riekaleiksi, purrut minua rintakehään ja rystysiin yrittäessäni työntää hänet pois.
Juuri ennen poliisin saapumista nainen luikki sänkyyn makaamaan vetäen peiton päällensä.
Poliisi tuli, ja vetivät teleskooppipamput esiin aikeissa alkaa mätkiä minua.Sain kerrottua miten asiat on, mutta silti minut pistettiin rautoihin ja vietiin maijaan.
Lopulta poliisit uskoivat minua, olinhan se ollut minä joka heidät paikalle soitti.Kukapa sitä itselleen putkareissua soittaisi?
No sitten menin lääkäriin käymään ihan sen takia että vammat kuvataan ja dokumentoidaan, mikäli nainen sattuisi yrittämään asian vääntämistä päälaelleen ja syyttämään minua jostakin.
Arvatkaas mitä NAISLÄÄKÄRI SANOI?
Hän sanoi että minä olisin lyönyt naista ja siksi käsi oli sen näköinen.Meinasi vielä kirjata sen sellaisenaan paperiin vaikka kerroin miten asia oli.
Sanoin naiselle että ei vedä mitään omia johtopäätöksiä vaan hoitaa yksinkertaisesti työnsä ja kirjaa ne vammat.
Kysäisin vielä että itselläänkö paksu huppari repesi ja mahtoiko rintani puraista itseään vai olenko kenties rinnallakin lyönyt naista.
Tiukka femakkoilme kertoi kaiken, minä olin syyllinen. mutta sain kuin sainkin sen paperin lekurilta todisteeksi varmuuden vuoksi.
- mölö
Väkivaltaine nainen kaippa suuri ja jäykkä tumma isomolo.
Pieni suomimolo saa nainen suruinen ja riitainen.- kaikkiko hyvin?
Väkivaltaisen henkilön kohtaamisessa ei kannata kuin yrittää selvitä mahdollisimman vähillä vaurioilla ja ottaa etäisyyttä. Ei kannata jäädä näyttämään kuka on pomo.
Jos pahoinpitelystä jää yhtään jälkiä, niin pitäisi käydä mahdollisimman nopeasti lääkärissä hakemassa todistus ja vaatia rahallista korvausta. Rahallisen korvauksen voi hakea käräjäoikeuden päätöksellä. Päätös on ulosottokelpoinen. Vaatii vähän vaivaa, mutta niin sivistyneet ihmiset tekevät. Väkivallantekijä muuttaa helpommin käytöstään, jos hänelle ei vastata samalla tavalla.
Kun menet seuraavaan suhteeseen, niin sivistynyt selviytyminen edellisestä suhteesta antaa itsevarmuutta.
- Akalta ei saa turpaa
Nyrkit oman leuan alle ja 2vasenta iskee akka nekkuun ja 1oikea akkaa leukaan ja taju pois.. jos se vielä herätessään haastaa niin lyö sitä vielä kerran lujaa niin se o siinä.
- auksniowl
Itsellä on kaksi lasta, jotka nyt ovat jo aikuisia.
Vaimoni mielenterveys alkoi avion aikana järkkyä ja minä itse jäin muutamaksi vuodeksi käytännössä jo avion aikana lasten yksinhuoltajaksi. Vaimo saattoi olla päiviäkin reissuillaan ja sieltä palattuaan alkoi välittömästi riidan haastamisen ja pilkkaamisen. Tarkoituksena oli saada minut hermostumaan, pimahtamaan ja pahoinpitelemään häntä. Hän löikin minua tässä takoituksessa. Sain kuitenkin pidettyä itsehillintäni.
Huomasin nimittäin kerran, että hän laittoi kotiin tullessaan kännykän auki ja piiloon siten, että linjan toisessa päässä olija olisi voinut kuulla mahdollisen pahoinpitelyn. Hän oli töissä naisvaltaisella työpaikalla ja sieltä häntä oli neuvottu tässä.
Olin juonesta kuitenkin jo alusta asti jyvällä ja tajusin käyttää tilaisuutta hyväkseni. Kuuntelija saikin kuulla aina totuuden siitä, kuinka asiat oikeasti olivat, eikä hänen juonensa onnistunut.
Vaimoni löi itse asiassa minua pari kertaa tässä tilanteessa ja tämän tilanteen salakuuntelija kuuli myös.
Itsehillintäni ei pettänyt koskaan, en astunut heidän miinaansa. Ero tuli ja vaimo lähti niine hyvineen, avioehdon vuoksi minä jäin asumaan kotiin ja pidin asunnon. Lapset ovat kyllä tänäkin päivänä väleissä myös äitinsä kanssa, en ole heidän väliinsä tunkenut.- kans
kokemus naisen päälle karkaamisesta. Iskuja otin vastaan ja käänsin selkäni. Lähdin tilanteesta pois ja vähän ajan kuluttua se haki veitsen keittiöstä ja meni vessaan "viiltelee" itseensä LOL :)
Sain sen sieltä vessasta pois kun sanoin että soitan poliisit ja jonkun ajan kuluttua se hyökkäs veitsen kans! WTF !? no ei siin enää muu auttanu ku näyttää mistä kana pissii.
Jurrissa sai AINA jonkun tuon tapaisen kohtauksen ja lähti jakaa persettä.
Ei ollut taitoa saada VALTAA muulla tavalla...
Ja pienen tytön ÄITI vielä.
Ei ollu kaikki kotona! - voi olla
kans kirjoitti:
kokemus naisen päälle karkaamisesta. Iskuja otin vastaan ja käänsin selkäni. Lähdin tilanteesta pois ja vähän ajan kuluttua se haki veitsen keittiöstä ja meni vessaan "viiltelee" itseensä LOL :)
Sain sen sieltä vessasta pois kun sanoin että soitan poliisit ja jonkun ajan kuluttua se hyökkäs veitsen kans! WTF !? no ei siin enää muu auttanu ku näyttää mistä kana pissii.
Jurrissa sai AINA jonkun tuon tapaisen kohtauksen ja lähti jakaa persettä.
Ei ollut taitoa saada VALTAA muulla tavalla...
Ja pienen tytön ÄITI vielä.
Ei ollu kaikki kotona!että mies on tottunut "veitsenterällä" elämiseen.
Olen kokenut henkilökohtaisesti sen, miten tasainen hyvä ja rakastava parisuhteen alku on päättynyt siihen, että hän palasi väkivaltaisen ja mielenterveysiongelmaisen exänsä luokse takaisin, vapaaehtoisesti.
- loppu-hyvin...
Ihan mukavaltahan tuo tuntui kun pieni vaimoni hakkasi pienillä nyrkeillään, milloin millekkin puolelle vartaloani. Tilanteen rauhoituttua hän sitten halusikin raiskata minut.
Mutta pirullisinta on kun nainen kaivaa menneisyydestä jonkin vanhan asian ja alkaa tentata siitä, miksi sinä silloin sanoit niin? Miksi sinä teit niin? Mitä sinä tarkoitit sillä.. Jne jne. Tenttaamisesta ei tule loppua, se alkaa aina vain uudelleen ja uudelleen. Sellainen jatkuva syyllistetyksi joutuminen ja itsensä puolustaminen alkaa ennenpitkää ärsyttämään todella raskaasti. Lopetin suhteen ja lähdin toisaalle. Mutta ei vieläkään asia päättynyt siihen. Sitten jatkui vuosia kestänyt puhelin häiriköinti ja tuttaville mustamaalaaminen, miten paska äijä sekin oli! Pientä yhteyttä koitin pitää lapsemme takia. Lapseni tapaamiset onnistui kuitenkin kiitettävästi. - jkglgj
Käsittääkseni rikostilanteissa liiallinen voimankäyttö itsepuolustustilanteissa on kiellettyä. Se miten "liiallinen" määritellään onkin sitten tulkinnanvarainen asia. En ole asiantuntija, mutta en usko, että minkään rikoksen kohdalla suositellaan puolustautumaan nyrkein, jos taltuttaminen onnistuu vaarattomammilla keinoilla tai väkivaltatilanteesta pystyy poistumaan muutenkin. Pippurisumutteen hallussapitoon vaaditaan tietääkseni poliisin lupa, onko sinulla sellainen?
- olen.
Miehinen mies,pelkkä tuimakatse on riittänyt rauhoittamaan riitelyssä. Itse en kannnata minkäänlaista fyysistä enkä henkistä väkivaltaa ja jos siihen tilanteeseen parisuhteessa ajaudutaan,kertoo se vuorovaikutustaitojen puutteellisuudesta. Mutta jos ihan ventovieras nainen käyttäytyy väkivaltaisesti,helppo sellainen on rauhoittaa,siis jos on aikuinen mies.
olen. kirjoitti:
Miehinen mies,pelkkä tuimakatse on riittänyt rauhoittamaan riitelyssä. Itse en kannnata minkäänlaista fyysistä enkä henkistä väkivaltaa ja jos siihen tilanteeseen parisuhteessa ajaudutaan,kertoo se vuorovaikutustaitojen puutteellisuudesta. Mutta jos ihan ventovieras nainen käyttäytyy väkivaltaisesti,helppo sellainen on rauhoittaa,siis jos on aikuinen mies.
Hurjistuneella vaimolla on kyllä adrenaliinit niin pinnalla ettei, jos ei halua jättää ikäviä jälkiä toiseen, on parasta liueta paikalta. Fyysisesti heikkokin eukko on rauhoiteltavissa normaalitilanteessa mutta psyyken järkkyessä ei sitä helpolla pitele. Joskus ehdin valitsemaan 112 kuuntelulle ja sillä pääsin karkuun.
- asqwert
olen. kirjoitti:
just joo,kyllä sitä ollaan niin miestä...uskotko tota edes itsekkään.
- lukisit.
asqwert kirjoitti:
just joo,kyllä sitä ollaan niin miestä...uskotko tota edes itsekkään.
Tarkemmin mitä kirjoitin,niin olisit huomannut,että kirjoitin vuorovaikutustaitojen puutteellisuudesta. Jos parisuhteessa jompi kumpi osapuoli ajautuu käyttämään väkivaltaa,niin sehän on selvä merkki siitä,ettei hallita eikä osata vuorovaikutustaitoja. Kinkkisinkin ongelma ratkeaa keskustelemalla,jos vain osaa keskustella ja ymmärtää oikeasti mitä toinen puhuu. Nämä asiat pitäisi olla jo itsestään selvyyksiä parisuhteessa oleville. Samoin on laita henkisessä väkivallassa. Tässä pätee vanha sananlasku,viisas ei joudu ongelmaan ja älykäs osaa ratkaista ongelman.
- kowa jannu
"En ole asiantuntija, mutta en usko, että minkään rikoksen kohdalla suositellaan puolustautumaan nyrkein, jos taltuttaminen onnistuu vaarattomammilla keinoilla tai väkivaltatilanteesta pystyy poistumaan muutenkin."
Kyllä itseään saa aina puolustaa, keinojen vain pitää olla tilanteeseen sopivia.
Tavallinen tallukka saa kyllä käyttää myös nyrkkejä, jos siihen on tarvetta. Esimerkiksi minua lyötiin täysin yllättäen astalolla suoraan päähän siten ja tästä hermostuneena juoksin päällekarkaajan kiinni ja löin parilla kunnon nyrkiniskulla kanveesiin siten, että miehen naama oli ihan mustelmilla. Ei syytettä, koska selitin esitutkinnassa että yrittäessäni ottaa miestä kiinni, syntyi käsikähmä enkä ole mikään ip-ekspertti, joten löin pari kertaa. Läpi meni. Minä sain tikkejä ja vastustajan naama taas oli pitkän aikaa pahasti turvoksissa.
Kumpikaan meistä ei hakenut rangaistusta, mutta yleisellä paikalla kärhämöinti on yleisen syytteen alainen rikos ja syyttäjä teki syyttämättäjättämispäätöksen.
(vastustaja oli samankokoinen mieshenkilö)
- Hermanni 2654345
Niin minä tein opettajavaimolleni joka alkoi unohtamaan ettei kotona ollut mikään maailman napa vaan samanarvoinen kuin muutkin perheenjäsenet.Tietysti se harmitti häntä vielä enemmän kun nauroin makeasti hänelle.Opettajille vain ikävä kyllä kehittyy sellainen "yliminäsairaus"jos sitä ei ole jo uraa valitessa ollut. Tämä on hyvä muistaa miehen joka aikoo avioitua opettajan kanssa.Himppuhamppumiesten ei kannata ottaa sitä riskiä.
- toivon vaan
Miehetkin osaa ärsyttää vaikka, olisi muka kuinka rauhallista sorttia.Ei se nyt ihan oikein mene esim.isokokoinen mies käy retuuttaa heiveröistä naista,muka puolustaa itseään.Mustelmat ,luunmurtumat hiusten repimiset.Vaikka nainen olisi vain töninyt,jonkun riidan vuoksi.
- mies............
Minä lyön ainakin takaisin, ei se että jalkovälissä on toosa oikeuta lyömään ketään. Saatika suojaa siltä että ei saisi lyödä kun toisella on toosa jalkovälissä.... Vai pitäiskö mun leikkauttaa itselleni vagina JA lyödä vasta sitten takisin... MITÄ, HÄ?????
- Naiset ruotuun.
Naisten väkivalaisuutta on piiloteltu, mutta miesten väkivaltaa ei.
Lisäksi, kun "tutkijat" ovat lanseeranneet huimia lukuha tiedotusvälineille. Naiset ovat jääneet pois julkisesta keskustelusta.
Miesten kriisikeskus perustettiin vuonna 2003, koska miehiä ei kuunneltu, eikä otettu vavissa aikaisemmin, mikäli he väittivät kumppaniaan väkivaltaiseksi.
Nettiturvakoti:
Tutkimuksien mukaan naiset käyttävät sanallista väkivaltaa ja käyvät mieheen kiinni yleisemmin, mutta käyttävät fyysistä väkivaltaa miestä kohtaan harvemmin.. Tästä huolimatta naisten fyysinen väkivallan määrä yllätti Miesten kriisikeskuksen työntekijät.
Molempien sukupuolten uhriustaminen on yhtä vakava asia.
Naisten väkivallan muodot:
Lapset väkivallan välineenä
Henkinen väkivalta.
Manipulointi.
Omistaminen.
Vastuun väistäminen.
Fyysinen väkivalta.
Taloudellinen väkivalta.
Seksuaalinen väkivalta.
Katso lähteet.
Selaa sivuston aiheita.
https://www.turvakoti.net/fi/tekijat/nainen vakivallan tekijana/naisen vakivalta nakyvaksi/
--- - Carpe diem!
Naiset ruotuun. kirjoitti:
Naisten väkivalaisuutta on piiloteltu, mutta miesten väkivaltaa ei.
Lisäksi, kun "tutkijat" ovat lanseeranneet huimia lukuha tiedotusvälineille. Naiset ovat jääneet pois julkisesta keskustelusta.
Miesten kriisikeskus perustettiin vuonna 2003, koska miehiä ei kuunneltu, eikä otettu vavissa aikaisemmin, mikäli he väittivät kumppaniaan väkivaltaiseksi.
Nettiturvakoti:
Tutkimuksien mukaan naiset käyttävät sanallista väkivaltaa ja käyvät mieheen kiinni yleisemmin, mutta käyttävät fyysistä väkivaltaa miestä kohtaan harvemmin.. Tästä huolimatta naisten fyysinen väkivallan määrä yllätti Miesten kriisikeskuksen työntekijät.
Molempien sukupuolten uhriustaminen on yhtä vakava asia.
Naisten väkivallan muodot:
Lapset väkivallan välineenä
Henkinen väkivalta.
Manipulointi.
Omistaminen.
Vastuun väistäminen.
Fyysinen väkivalta.
Taloudellinen väkivalta.
Seksuaalinen väkivalta.
Katso lähteet.
Selaa sivuston aiheita.
https://www.turvakoti.net/fi/tekijat/nainen vakivallan tekijana/naisen vakivalta nakyvaksi/
---Demeter. Avoin linja naisille, jotka käyttävät, tai pelkäävät käyttävänsä väkivaltaa.
Aiheet:
Demeter toiminta.
Yksilökeskustelut.
Vertaistukiryhmätoiminta.
Ammatillinen koulutus.
http://www.maria-akatemia.fi/html/tehtavamme/demeter/demeter-toiminta.html#demeter
----
- Tytär82
Oma isäni kertoi minulle kerran tosi jutun hänen ja äitini suhteen alkuvaiheilta. Äitini kerran huitaistuaan isääni kasvoille, isä oli napannut ranteesta kiinni ja todennut, että jos tässä parisuhteessa aletaan toista lyömään, niin se ei ole hän, joka sen pelin häviää. Loppui kuulemma huitominen siihen.
Tarina kerrottiin minulle joskus kun olin teini-ikäinen, sopivaan ikään sinänsä. Sen muutaman kerran huitaissut jätkää jonakin turhautumisen hetkenä, ja muistanut että vaikkei sattuisikaan, niin tekee se ainakin sieluun kipeää, jos toinen lyö. Sama varmaan munille potkimisessa. Minä jättäisin itsepuolustuksen jonkin muun toteuttamiseen, ja pippurisumutteen ehkä öisille yksinäisille kaupunkireissuille kaiken varalta.
Jos olisin mies, niin tekisin niinkuin isäni ja kääntäisin kertasanomisella asetelman toisinpäin.- Huitaissut
Todella hyvä neuvo ! Siinä vaan on jäänyt huomiotta se mitä mies on saattanut tehdä ennen naisen huitaisua. On hyvinkin voinut harrastaa esim. henkistä kiusaamista pitkänkin aikaa. Näin on ollut ainakin meillä. Siitä seurauksena se naisen käden sivallus. Jos naisella on vähänkään luonnetta ja omaa tahtoa, se on väistämätön seuraus.
- ..o..
Käytännössa oikeuslaitos on sitonut miehen kädet niin ettei naista vastaan voi puolustautua kuin poistumalla paikalta, parisuhdeväkivalta tapauksissa naisen sana on se mitä uskotaan ilman mitään todistusaineistoa mutta miehellä pitää olla raskauttavaa dokumentointia pahoinpitelystä että häntä uskotaan jos silloinkaan.
Sanoisin että lopeta suhde ennenkuin sinulla itselläsi napsahtaa ja lyöt häntä, sen jälkeen olet aina syyllinen tapahtui mitä melkein tahansa.
Omasta kokemuksesta voin kertoa sen että otin turpaani exältä yhteiselomme aikana kolme kertaa, toisen kerran jälkeen sanoin hänelle että tämän on parempi olla viimeinen kerta tai tulee ero.
Erohan siinä sitten tuli kun hän seuraavan raivokohtauksensa aikana raapi kasvoni verille, päivääkään en ole päätöstä katunut.
Mies 39v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.314987- 343456
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833204- 112277
- 281887
- 121828
- 1611793
- 1051310
- 141119
- 1371117