Jos olet kadottanut yhteyden ihmiseen, joka on ollut sinulle joskus tärkeä, mutta tiedät kuitenkin missä hän on ja voisit halutessasi laittaa vaikka viestiä hänelle -et vain tiedä mitä sanoa. Nyt on hyvä aika tehdä aloite hänen suuntaansa, sillä kohta on joulu ja vuodenvaihde! Voit vain toivottaa esim. hyvää joulua tai uuttavuotta -sitä ei pidä kukaan "epäilyttävänä" vaan se on vain ystävällinen ja kohtelias ele... Kysyä sitten vain, että mitä hänelle kuuluu... Siitä se lähtee. :)
Hyvää Joulua ja onnellista Uutta Vuotta 2011
Kaikille!! :)
3
391
Vastaukset
- .......
tosiaan; kukaan ei voi loukkaantua jos hyvää joulua toivottaa. siitä voi sitten kuulostella et olisko mahiksii vielä lämmittää ystävyys uudelleen....hyvä vinkki! taidankin tehdä itse just noin! :-)
- Anonyymi
tweg
- Anonyymi
tosiaan; kukaan ei voi loukkaantua jos hyvää joulua toivottaa. sii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818