Jos olet kadottanut yhteyden ihmiseen, joka on ollut sinulle joskus tärkeä, mutta tiedät kuitenkin missä hän on ja voisit halutessasi laittaa vaikka viestiä hänelle -et vain tiedä mitä sanoa. Nyt on hyvä aika tehdä aloite hänen suuntaansa, sillä kohta on joulu ja vuodenvaihde! Voit vain toivottaa esim. hyvää joulua tai uuttavuotta -sitä ei pidä kukaan "epäilyttävänä" vaan se on vain ystävällinen ja kohtelias ele... Kysyä sitten vain, että mitä hänelle kuuluu... Siitä se lähtee. :)
Vastaukset 3
- .......
tosiaan; kukaan ei voi loukkaantua jos hyvää joulua toivottaa. siitä voi sitten kuulostella et olisko mahiksii vielä lämmittää ystävyys uudelleen....hyvä vinkki! taidankin tehdä itse just noin! :-)
- Anonyymi
tweg
- Anonyymi
tosiaan; kukaan ei voi loukkaantua jos hyvää joulua toivottaa. sii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483