kun treenataan. Rankka raivopäinen hulluus pitää tuoda esille voimatreeneissä. Siihen voi vaikuttaa rankalla metalli musiikilla, ja itsensä hermostumalla.
Huomattavasti paremmin nousee painot jos saadaan adrenaliini virtaamaan. Ei kevyt treenaaminen tulosta tuota!
adrenaliini virtaamaan
8
702
Vastaukset
- Voimailijax
Mitä vittua sä pälli selität? Ei voimasarjoja tehdä loppuun koskaan.
- lellikka
kyllä tehdään, ainaskin body sarjat
senkin juustopää!
:D - Voimailijax
lellikka kirjoitti:
kyllä tehdään, ainaskin body sarjat
senkin juustopää!
:D"kyllä tehdään, ainaskin body sarjat
senkin juustopää!"
Mitäs jos sinä vajaaälyinen vatipää opettelisit lukemaan.
Suora lainaus aloituspostista: "Rankka raivopäinen hulluus pitää tuoda esille voimatreeneissä"
Aloituspostissa puhuttiin nimenomaan voimatreeneistä. Voimatreeneissä ei koskaan, tai ainakin erittäin harvoin, sarjoja loppuun. Kukaan muu kuin sinä, sienirihmastoaivo, ei ole puhunut bodytreeeneistä. - gsrgrgft
Voimailijax kirjoitti:
"kyllä tehdään, ainaskin body sarjat
senkin juustopää!"
Mitäs jos sinä vajaaälyinen vatipää opettelisit lukemaan.
Suora lainaus aloituspostista: "Rankka raivopäinen hulluus pitää tuoda esille voimatreeneissä"
Aloituspostissa puhuttiin nimenomaan voimatreeneistä. Voimatreeneissä ei koskaan, tai ainakin erittäin harvoin, sarjoja loppuun. Kukaan muu kuin sinä, sienirihmastoaivo, ei ole puhunut bodytreeeneistä.siinä keskellä, jonka vieressä on perunat. Sinä tiuskit,räiskit
tuli se sinun raivous jo esille :)
senkin nakki! - Voimailijax
gsrgrgft kirjoitti:
siinä keskellä, jonka vieressä on perunat. Sinä tiuskit,räiskit
tuli se sinun raivous jo esille :)
senkin nakki!Ei voi mitään, kun tyhmyys vituttaa.
- Pikku-A
Asia on nimenomaan päinvastoin, ns."tsemppaus" treeneissä on turhaa, ja kuluttavaa, ja useimmiten johtaa yliyrittämiseen(ja lähes 100-prosenttisesti huonoon tekniikkaan). Kisoissa se pelti auki vasta.
"Ei kevyt treenaaminen tulosta tuota!"...päinvastoin, jos puhutaan voimalajeista, mieluummin kevyt treeni, kuin "tukkoon". Treenataan nimenomaan sillä tasolla, mikä oma kunto on, ja siten, että EI NIMENOMAAN olla Z:n muotosena 2 viikkoa vetotreenin jälkeen.- 66-v
Kokemuksista huolimatta sorrun siihen että ennen 2 - 6:n viikon taukoa vedän jalat ja selän känttyräkuntoon.
En tiedä onko järkeä mutta hieman rauhoittaa.
Pahempi on tilanne treenitauon jälkeen.
Olen joskus yrittänyt korvata väliin jääneitä viikkoja ylikompensatiolla mutta seurauksena on voimatason lasku, treenihaluttomuus, korkeampi leposyke ja verenpaine aamuisin.
Liian raskailla, liikaa yritystä?
5:n päivän kuluttua 67v saattaa vaikuttaa palautumiseen.
Käyn kyllä maksimin tuntumassa tai maksimissa silloin kun siltä tuntuu.
Noita tehdessäni tietenkin keskityn ja käyn suorituksen ensin läpi mentaalisesti. - GRAZY-Bull
Siis mä ny tarkoitan niitä jotka ovat voiman nostaajia, no vaikka penkkaajat, mavettajat. Siis nehän vetää treenit hullun kiilto silmässä, siis aivan raivopäisiä hulluja. Luuletteko te että siellä millään hihhuli rento relax asenteella joku vitun 300kg liikahtaa. joka liikeessä vedetään varmasti adrenaliinitasot taivaissa
penkistäkin kun nostot tehdään niin osa valmentajista läpsii äijää naamarille että varmasti vituttaa. Videoita olen katsonut, ja siltä se näyttää!
Siis en todellakaan usko siihen että voimat tulee esiin pelkällä nostoilla, jos ei ole mukana sitä raivoa jolla lopultakin se hirmu taakka liikahtaa hullun voimien lisäksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654190
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363482Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162893Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102134IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006