Ilm. 11: Säkkipukuiset kaksi todistajaa. Keitä he ovat?

Westsider

Jae 4 sanoo heistä: "Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä"
Keitä ovat nuo kaksi öljypuuta? Sakarja 4: 14 sanoo: " nämä ovat ne molemmat öljyllä voidellut, jotka seisovat maan Herran edessä"
Keitä seisoo maan Herran edessä? Ilmestyskirjan seitsemännen luvun mukaan. Kaksi joukkoa. 144000
"Jumalamme palvelijan lisäksi, suuri joukko jota kukaan ei voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja
sukukunnista ja kansoista ja ki, ja he seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan (koko maan herran) edessä
puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään..

Entä lampunjalat? Mitä ne tarkoittavat? Ilm. 1:20 sanoo: "Ja niiden seitsemän lampunjalan SALAISUUS
on tämä:" Ne setsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
Eikä raamattu tunne lampunjaloille muuta merkitystä kuin, että ne tarkoittavataina seurakuntaa, (Johon valon saaneet liitetään)

Entä "pyhä kaupunki", jota ulkopuolella oleva esikartano polkee (vainoaa, tuhoaa) 42 kuukautta.
(Ilm 11:2) Raamattu ei missään kohtaa sano pyhäksi kaupungiksi, muuta kuin Jumalan seurakuntaa, Kristuksen omaa kansaa, jonka hän on verellään lunastanut.

Tuntuu oudolta, että näinkin selkeään Raamatun kohtaan sekoitellaan väitteitä kahdesta ukkelista, joita vastaan julistetaan sota. Tämä sota julistetaan, niin suurta joukkoa vastaan, jota kukaan ei voinut lukea" (Ilm. 7:9)
Ilm. 11: luvun seurakunnan vaiheet antikristuksen vaivanajassa ovat yhtäpitävät Jeesuksen kertomuksen kanssa, suuresta ahdistuksen ajasta ja ylösotosta. Matt. 24: luvussa

199

4066

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten näet sen?

      ylös, milloin? Puolessa välissä vai lopussa vai alussa?

      • Westsider

        Siis puolivälissä seitsen vuotiskautta.


      • Sama kuin edellä
        Westsider kirjoitti:

        Siis puolivälissä seitsen vuotiskautta.

        tuota seitsenvuotiakautta? Mikä on merkkinä tuon kauden alkamisesta? Voi tosiaan olla että puolessa välissä lähdemme. Henkivalloissa tilanne kiihtyy koko ajan, sen tuntee jokainen valvova kristitty.


      • Westsider
        Sama kuin edellä kirjoitti:

        tuota seitsenvuotiakautta? Mikä on merkkinä tuon kauden alkamisesta? Voi tosiaan olla että puolessa välissä lähdemme. Henkivalloissa tilanne kiihtyy koko ajan, sen tuntee jokainen valvova kristitty.

        2. Tess. 2 luvun mukaan, ensimmäiset merkit on luopumus. Sehän näyttää olevan vauhdilla menossa.
        Siinä kirkotkin ovat jo mukana. Sitten seuraa antiksen ilmestyminen. jonka tuloa on estänyt usko,
        joka yleisessä luopumuksessa katoaa.


      • Edellinen taas
        Westsider kirjoitti:

        2. Tess. 2 luvun mukaan, ensimmäiset merkit on luopumus. Sehän näyttää olevan vauhdilla menossa.
        Siinä kirkotkin ovat jo mukana. Sitten seuraa antiksen ilmestyminen. jonka tuloa on estänyt usko,
        joka yleisessä luopumuksessa katoaa.

        mikäpä enää estäisi astumasta näyttämölle!? Vainot kiihtyvät, se on varmaa. Kohta pääsemme kotiin!
        Kiitos vastauksistasi. Seuraan tietysti tapahtumia, mutta näkökantoja on niin monia, siinua olen kyllä pitänyt luotettavana.


      • Westsider
        Westsider kirjoitti:

        2. Tess. 2 luvun mukaan, ensimmäiset merkit on luopumus. Sehän näyttää olevan vauhdilla menossa.
        Siinä kirkotkin ovat jo mukana. Sitten seuraa antiksen ilmestyminen. jonka tuloa on estänyt usko,
        joka yleisessä luopumuksessa katoaa.

        avautuu tie antiksen ilmestymiselle, jolle usko on ollut esteenä. Alkaa selvetä rajat kahden lein välillä.
        Ilm. 22:11) "Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen,
        ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.


      • kirjoitukset
        Sama kuin edellä kirjoitti:

        tuota seitsenvuotiakautta? Mikä on merkkinä tuon kauden alkamisesta? Voi tosiaan olla että puolessa välissä lähdemme. Henkivalloissa tilanne kiihtyy koko ajan, sen tuntee jokainen valvova kristitty.

        Tämä viimeinen vuosiviikko alkaa siitä,kun Israel pakoitetaan pakkorauhaan.Samalla on myöskin kärkijoukon ylösotto.


      • Westsider
        kirjoitukset kirjoitti:

        Tämä viimeinen vuosiviikko alkaa siitä,kun Israel pakoitetaan pakkorauhaan.Samalla on myöskin kärkijoukon ylösotto.

        1. Tess. 4:16 mukaan on vain yksi tempaus ja sen yhden joukon kärjessä nousee Kristuksessa kuolleet,
        kuten marttyyrit, altarin alta. Raamattu ei tunne muita tempauksia.


      • kirjoitukset
        Westsider kirjoitti:

        2. Tess. 2 luvun mukaan, ensimmäiset merkit on luopumus. Sehän näyttää olevan vauhdilla menossa.
        Siinä kirkotkin ovat jo mukana. Sitten seuraa antiksen ilmestyminen. jonka tuloa on estänyt usko,
        joka yleisessä luopumuksessa katoaa.

        "2. Tess. 2 luvun mukaan, ensimmäiset merkit on luopumus"

        Huomioi asiakokonaisuus, luopumus huipentuu antikristuksen valtakunnassa, sen ensimmäisen puolivuosiviikon aikana, porttouskonnon vaikutuksesta. Uskoon tulleita/uudistuneita lahdataan, ja kuolee myös sodan melskeessä, siitä kertovat sielut alttarin alla Ilm.6:9.
        Asiasaa on käsitelty Raamatullisesti toisaalla jossa luku luvulta on edetty.


      • kirjoitukset
        Westsider kirjoitti:

        1. Tess. 4:16 mukaan on vain yksi tempaus ja sen yhden joukon kärjessä nousee Kristuksessa kuolleet,
        kuten marttyyrit, altarin alta. Raamattu ei tunne muita tempauksia.

        Aivan varmasti tuntee,mutta siinä jo käsitellään hyvin syviin vesiin luotaavia Raamatun profetioita.Kolmeen osaan menee,ensin Elia joukko,sitten puolivälissä vuosiviikkoa Elisa joukko=säkkipukuiset.Oottanet huomioon,ettei se ole kaksi,vaan alkukielen mukaan he.Tämä joukko käsittää koko maailman.Vielä jää yksi suuri valkopuinen joukko.Ne jotka ovat henkensä menettäneet-heidät Herra Jeeus herättää johtamaan 1000-vuotista valtakuntaa,joka on tämän maan päällä.Itse aioin lähteä ensi syyskuussa.


      • Kritik
        kirjoitukset kirjoitti:

        Aivan varmasti tuntee,mutta siinä jo käsitellään hyvin syviin vesiin luotaavia Raamatun profetioita.Kolmeen osaan menee,ensin Elia joukko,sitten puolivälissä vuosiviikkoa Elisa joukko=säkkipukuiset.Oottanet huomioon,ettei se ole kaksi,vaan alkukielen mukaan he.Tämä joukko käsittää koko maailman.Vielä jää yksi suuri valkopuinen joukko.Ne jotka ovat henkensä menettäneet-heidät Herra Jeeus herättää johtamaan 1000-vuotista valtakuntaa,joka on tämän maan päällä.Itse aioin lähteä ensi syyskuussa.

        Entä Elisa joukosta?


      • kirjoittelua
        Westsider kirjoitti:

        Siis puolivälissä seitsen vuotiskautta.

        Seurakunnan tempauksia on vain yksi, se on hetkeä ennen Jumalan vihan, viinin korjuun alkamista, Antiksen ajan lopussa.

        Sekavaa, kun näin kirjoitat toisella palstalla, antiksen aika, ettäs tiedät loppuu Kristuksen näkyvään tulemiseen ja sotimiseen häntä ja hänen valtoja vastaan joka on seitsen vuotiskauden lopussa.


      • kirjoitukset
        kirjoittelua kirjoitti:

        Seurakunnan tempauksia on vain yksi, se on hetkeä ennen Jumalan vihan, viinin korjuun alkamista, Antiksen ajan lopussa.

        Sekavaa, kun näin kirjoitat toisella palstalla, antiksen aika, ettäs tiedät loppuu Kristuksen näkyvään tulemiseen ja sotimiseen häntä ja hänen valtoja vastaan joka on seitsen vuotiskauden lopussa.

        Älä kinaa vastaan,kun et kerran Raamatun profetioita ymmärrä.Nämä ovat hammattomien ämmien juttuja,mitä kirjoittelet.


      • Kritik
        kirjoittelua kirjoitti:

        Seurakunnan tempauksia on vain yksi, se on hetkeä ennen Jumalan vihan, viinin korjuun alkamista, Antiksen ajan lopussa.

        Sekavaa, kun näin kirjoitat toisella palstalla, antiksen aika, ettäs tiedät loppuu Kristuksen näkyvään tulemiseen ja sotimiseen häntä ja hänen valtoja vastaan joka on seitsen vuotiskauden lopussa.

        Muuten väitteesi on pelkkä huuli.


      • Kritik
        kirjoitukset kirjoitti:

        Älä kinaa vastaan,kun et kerran Raamatun profetioita ymmärrä.Nämä ovat hammattomien ämmien juttuja,mitä kirjoittelet.

        palstapolisi, gressiivisine möläyksinesi?


      • löytyy ylempää
        Kritik kirjoitti:

        Muuten väitteesi on pelkkä huuli.

        Ilm. 11:12 on kutsu ylös. Jae 13 Alkaa Jumalan viha
        Westsider8.12.2010 16:19
        Siis puolivälissä seitsen vuotiskautta.

        tai toinen on kirjoittanut asianomaisella nimimerkillä kirjoituksen toisella palstalla.
        Kyllähän ihminen virheitä tekee, emme ole täydellisiä, mutta kirjottaja voisi kyllä selittää mitä tempauksen ajankohtaa hän tarkoittaa.


      • kirjoitukset
        Kritik kirjoitti:

        palstapolisi, gressiivisine möläyksinesi?

        En mutta tunnen Raamatun profetiat,koska olen ne itse tutkinut.Ei niitä voi sillä tavalla tutkia,kun löytää jonku oivalluksen.Vaan sekin pitää todistaa Raamatulla.Näin ollen Raamattu itse kertoo 2-3 kertaa saman asia-ehkä eri tavoin,mutta ajatus on sama.Ethä itse ole edes uskossa,mikä olet arvostelemaan,minä häpeäisin.


      • kirjoitukset
        Kritik kirjoitti:

        Muuten väitteesi on pelkkä huuli.

        Jos olen itse tutkistellut Raamatun profetiaa enemmän kuin sinulla on ikää-niin kertakaikkiaan häpeä.En voi pitää tässä yli 40-vuoden Raamattutuntia.Ettekö tosiaankaan tajua-vai ettekö halua tajuta?Kysymyshän on siitä.Ei siitä,että minä olen suurin?


      • Kes
        kirjoitukset kirjoitti:

        En mutta tunnen Raamatun profetiat,koska olen ne itse tutkinut.Ei niitä voi sillä tavalla tutkia,kun löytää jonku oivalluksen.Vaan sekin pitää todistaa Raamatulla.Näin ollen Raamattu itse kertoo 2-3 kertaa saman asia-ehkä eri tavoin,mutta ajatus on sama.Ethä itse ole edes uskossa,mikä olet arvostelemaan,minä häpeäisin.

        sinun omaa moukkamaista käytöstäsi, tuomitessasi toisten uskon asioista.


      • Westsider
        kirjoittelua kirjoitti:

        Seurakunnan tempauksia on vain yksi, se on hetkeä ennen Jumalan vihan, viinin korjuun alkamista, Antiksen ajan lopussa.

        Sekavaa, kun näin kirjoitat toisella palstalla, antiksen aika, ettäs tiedät loppuu Kristuksen näkyvään tulemiseen ja sotimiseen häntä ja hänen valtoja vastaan joka on seitsen vuotiskauden lopussa.

        JUMALAN VIHA: Suurella maanjäristyksellä, jossa kuolee 7000 ihmistä.


      • Kritik
        kirjoitukset kirjoitti:

        Jos olen itse tutkistellut Raamatun profetiaa enemmän kuin sinulla on ikää-niin kertakaikkiaan häpeä.En voi pitää tässä yli 40-vuoden Raamattutuntia.Ettekö tosiaankaan tajua-vai ettekö halua tajuta?Kysymyshän on siitä.Ei siitä,että minä olen suurin?

        Eikä muuta


      • MORJENSTA KANS
        kirjoitukset kirjoitti:

        Aivan varmasti tuntee,mutta siinä jo käsitellään hyvin syviin vesiin luotaavia Raamatun profetioita.Kolmeen osaan menee,ensin Elia joukko,sitten puolivälissä vuosiviikkoa Elisa joukko=säkkipukuiset.Oottanet huomioon,ettei se ole kaksi,vaan alkukielen mukaan he.Tämä joukko käsittää koko maailman.Vielä jää yksi suuri valkopuinen joukko.Ne jotka ovat henkensä menettäneet-heidät Herra Jeeus herättää johtamaan 1000-vuotista valtakuntaa,joka on tämän maan päällä.Itse aioin lähteä ensi syyskuussa.

        mihinkäs sää oikee oot menos? mistäs tiät vaikka jäisikki tänne...

        MONI LUULEE TAIVAAN KOTIIN ITSENSÄ OIKEUTETUKSI.. KANNATTAA SILTI TUTKIA ITSEÄÄN.
        SE KUN EI OLE ITSENSÄ PÄÄTETTÄVISSÄ.


      • juhaantero
        kirjoitukset kirjoitti:

        Aivan varmasti tuntee,mutta siinä jo käsitellään hyvin syviin vesiin luotaavia Raamatun profetioita.Kolmeen osaan menee,ensin Elia joukko,sitten puolivälissä vuosiviikkoa Elisa joukko=säkkipukuiset.Oottanet huomioon,ettei se ole kaksi,vaan alkukielen mukaan he.Tämä joukko käsittää koko maailman.Vielä jää yksi suuri valkopuinen joukko.Ne jotka ovat henkensä menettäneet-heidät Herra Jeeus herättää johtamaan 1000-vuotista valtakuntaa,joka on tämän maan päällä.Itse aioin lähteä ensi syyskuussa.

        Niin,Jehovan todistajilla on näitä eri joukkoja.Joonatanin joukko ehkä tunnetuin.
        Että teillä on Elian ja Elisankin joukot ovat aivan uutta minulle.
        Mutta teillähän onkin oma raamattu joka ei pidä yhta kirkkoraamatun kanssa.


      • Anonyymi

        Täysin varmasti puolivälissä, viimeisellä pasuunalla.


    • ll-

      9 Hän sanoi: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En tiedä, herrani."
      10 (4:14) Silloin enkeli selitti: "Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua, jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa." [Ilm. 11:4]

      Nämä kaksi on Kristus ja Morsian.

      Heidät on Kaikkein Korkein voidellut, ja nämä rukoilee kansakunnan puolesta Kaikenmaan Herran edessä.

      • Westsider

        Että ne kaksi olisivat Kristus ja morsian.
        Voitko lähemmin selittää Raamatulla, sen näin olevan?


      • VALKOINEN NEILIKKA
        Westsider kirjoitti:

        Että ne kaksi olisivat Kristus ja morsian.
        Voitko lähemmin selittää Raamatulla, sen näin olevan?

        lampunjalkaa, viittaavat melkoisen selvästi kahteen seurakuntaryhmään. Ilmestyskirjassa ei puhuta ainoastaan yhdestä 144000 joukosta, vaan kahdesta. Toinen, eli ensinmäisenä mainittu ryhmä on koottu 144000 Israelin jälkeläisestä, ja myöhemmin mainittu joukko kerrotaan kootun kaikista kansoista maan päältä. Nämä kaksi ryhmää esiintyy myös Mooseksen kirjassa, kun Israelilaiset menevät luvattuun maahan, joka on vertauskuvama pelastettujen menosta luvattuun maahan.
        Nuo kaksi jotka olivat ainoat jotka olivat jääneet eloon niistä jotka lähtivät Egyptistä olivat Joosua ja Kaleb. Joosua edusti Israelin kansaa ja Kaleb, joka tarkoittaa Suomeksi: Koiraa, on Juutalaisten antama nimi pakanoille. Eli Kaleb edusti pakanoita ja nuo kaksi olivat edellä kävijöitä luvattuun maahan. Niinpä he ovat myös vertauskuvana noista kahdesta ryhmästä, eli kahdesta öljypuusta ja kahdesta lampunjalasta. Kyseessä on siin tämän ymmärryksen mukaan kahdesta 144000 joukosta kun puhutaan noista kahdesta öljypuusta ja lampunjalasta.


      • aika päättymässä
        VALKOINEN NEILIKKA kirjoitti:

        lampunjalkaa, viittaavat melkoisen selvästi kahteen seurakuntaryhmään. Ilmestyskirjassa ei puhuta ainoastaan yhdestä 144000 joukosta, vaan kahdesta. Toinen, eli ensinmäisenä mainittu ryhmä on koottu 144000 Israelin jälkeläisestä, ja myöhemmin mainittu joukko kerrotaan kootun kaikista kansoista maan päältä. Nämä kaksi ryhmää esiintyy myös Mooseksen kirjassa, kun Israelilaiset menevät luvattuun maahan, joka on vertauskuvama pelastettujen menosta luvattuun maahan.
        Nuo kaksi jotka olivat ainoat jotka olivat jääneet eloon niistä jotka lähtivät Egyptistä olivat Joosua ja Kaleb. Joosua edusti Israelin kansaa ja Kaleb, joka tarkoittaa Suomeksi: Koiraa, on Juutalaisten antama nimi pakanoille. Eli Kaleb edusti pakanoita ja nuo kaksi olivat edellä kävijöitä luvattuun maahan. Niinpä he ovat myös vertauskuvana noista kahdesta ryhmästä, eli kahdesta öljypuusta ja kahdesta lampunjalasta. Kyseessä on siin tämän ymmärryksen mukaan kahdesta 144000 joukosta kun puhutaan noista kahdesta öljypuusta ja lampunjalasta.

        se on hyvä kirja oli 1979 valmistus vuosi.sinä on Westsiderin näkemys tempauksesta ja olen myös samalla lailla nähnyt tempaus osuu ilm11 lukuun


      • Westsider
        aika päättymässä kirjoitti:

        se on hyvä kirja oli 1979 valmistus vuosi.sinä on Westsiderin näkemys tempauksesta ja olen myös samalla lailla nähnyt tempaus osuu ilm11 lukuun

        Jeesus sanoi: "Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni" Joh. 12:32
        Ja se tahtuu näin: Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta, käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, (ei ole tapettu vainoissa, tai muuten kuolleet)
        temmataan yhdessä (yhtenä joukkona) heidän kanssaan, pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja nin
        me saamme aina olla Herran kanssa" (1. Tess. 4:16-17

        1. Kor. 12:13) " Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki olemmesaaneet juoda samaa Henkeä."
        Raamattu ei anna tukea sille opille, että, olisi monia erillisiä tempauksia, kuten "esikoiset" "morsiusjoukko" "eoliajoukko" "juutalaiset" "marttyyrit" "jne.
        On vain yksi Kristuksen ruumis, joka on seurakunta. Siihen kuuluu kreikkalaiset, juutalaiset, orjat
        vapaat, marttyyrit, Kaikki he ovat yhtä Kristuksessa,
        Siksi ilm. 11 luku käyttää seurakunnasta sympolia: "Kaksi säkkipukuista todistajaa" Eikä missään tapauksessa tarkoita kahta ihmistä.


      • Pikku Jeesus
        Westsider kirjoitti:

        Jeesus sanoi: "Ja kun minut ylennetään maasta, niin minä vedän kaikki tyköni" Joh. 12:32
        Ja se tahtuu näin: Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta, käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, (ei ole tapettu vainoissa, tai muuten kuolleet)
        temmataan yhdessä (yhtenä joukkona) heidän kanssaan, pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja nin
        me saamme aina olla Herran kanssa" (1. Tess. 4:16-17

        1. Kor. 12:13) " Meidät kaikki, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, on kastettu yhdeksi ruumiiksi. Yksi ja sama Henki on yhdistänyt meidät, kaikki olemmesaaneet juoda samaa Henkeä."
        Raamattu ei anna tukea sille opille, että, olisi monia erillisiä tempauksia, kuten "esikoiset" "morsiusjoukko" "eoliajoukko" "juutalaiset" "marttyyrit" "jne.
        On vain yksi Kristuksen ruumis, joka on seurakunta. Siihen kuuluu kreikkalaiset, juutalaiset, orjat
        vapaat, marttyyrit, Kaikki he ovat yhtä Kristuksessa,
        Siksi ilm. 11 luku käyttää seurakunnasta sympolia: "Kaksi säkkipukuista todistajaa" Eikä missään tapauksessa tarkoita kahta ihmistä.

        Joh.12:32 kuvaa Jeesuksen ristiinnaulitsemista, ei suinkaan mitään muuta.

        Toinen asia: Ylösnousemus on parhaillaan meneillään, se alkoi siitä kun Jeesus nousi ylös vieden mukanaan joukon poisnukkuneita ja sen jälkeen jokainen joka poistuu tästä ajasta siirtyy joko Elämän tai Tuomion ylösnousemukseen, kuten Herramme itse on sanonut: " Tulee aika ja on jo jolloin kuolleet kuulevat Minun ääneni ja heräävät haudoistaan kuka elämän ja kuka kuoleman ylösnousemukseen." Olemme siis ylösnousemuksen ajassa, eli myös Hänen tulemuksessaan.
        Näin on kirjoitusten mukaan.


      • a
        Pikku Jeesus kirjoitti:

        Joh.12:32 kuvaa Jeesuksen ristiinnaulitsemista, ei suinkaan mitään muuta.

        Toinen asia: Ylösnousemus on parhaillaan meneillään, se alkoi siitä kun Jeesus nousi ylös vieden mukanaan joukon poisnukkuneita ja sen jälkeen jokainen joka poistuu tästä ajasta siirtyy joko Elämän tai Tuomion ylösnousemukseen, kuten Herramme itse on sanonut: " Tulee aika ja on jo jolloin kuolleet kuulevat Minun ääneni ja heräävät haudoistaan kuka elämän ja kuka kuoleman ylösnousemukseen." Olemme siis ylösnousemuksen ajassa, eli myös Hänen tulemuksessaan.
        Näin on kirjoitusten mukaan.

        Mark. 13:26

        Silloin nähdään Ihmisen Pojan tulevan pilvien keskellä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan, [Matt. 24:30 ; Mark. 14:62]

        Matteus 24

        30 Silloin taivaalle ilmestyy Ihmisen Pojan merkki. Kaikki maan sukukunnat puhkeavat valituksiin, kun näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suuressa voimassaan ja kirkkaudessaan.

        Markus 14

        62 "Olen", vastasi Jeesus, "ja te saatte nähdä Ihmisen Pojan istuvan Voiman oikealla puolella ja tulevan taivaan pilvien keskellä.


      • a
        Westsider kirjoitti:

        Että ne kaksi olisivat Kristus ja morsian.
        Voitko lähemmin selittää Raamatulla, sen näin olevan?

        1 voideltu;
        Kristus.
        Johannes 3

        16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

        Molemmat voidellut tästä löytyy jakeesta, Raamatusta;
        Jolla on ymmärrystä luontoon;

        Jesaja 11

        Daavidin jälkeläinen tuo oikeuden ja rauhan
        1 Iisain kannosta nousee verso, vesa puhkeaa sen juuresta ja kantaa hedelmää. [Jes. 53:2; Jer. 23:5; Sak. 3:8; Room. 15:12]

        Tämä toinenkin voideltu vaikuttaa jo maaplaneetalla, mutta ihminen on uskoton.

        Luoja ja Luotu.

        1 ihmisen kautta kaikki luotiin, luoja loi, josta tulemme sanomaan Jumala.
        Kristuksessa OLI Jumala ristillä ja sovitti jne..

        2. Kor. 5:19

        Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan. [Room. 3:25 ]
        Ef. 1:11

        Jumala on myös antanut Kristuksessa meille perintöosan, niin kuin hän oli suunnitellut ja ennalta määrännyt -- hän, joka saattaa kaiken tapahtumaan tahtonsa ja päätöksensä mukaisesti. [Room. 8:17; Gal. 4:7; Kol. 1:12]

        Ef. 2:13

        Mutta nyt Jumala on Kristuksessa Jeesuksessa, hänen veressään, tuonut lähelleen teidät, jotka ennen olitte kaukana hänestä.

        Jos menemme Jumalan eteen ilman Kristusta, , tuhoudumme.
        Kristus on välimies,ihmisen ja Jumalan välissä,
        vaan ei Jumala.
        .


      • a
        a kirjoitti:

        1 voideltu;
        Kristus.
        Johannes 3

        16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

        Molemmat voidellut tästä löytyy jakeesta, Raamatusta;
        Jolla on ymmärrystä luontoon;

        Jesaja 11

        Daavidin jälkeläinen tuo oikeuden ja rauhan
        1 Iisain kannosta nousee verso, vesa puhkeaa sen juuresta ja kantaa hedelmää. [Jes. 53:2; Jer. 23:5; Sak. 3:8; Room. 15:12]

        Tämä toinenkin voideltu vaikuttaa jo maaplaneetalla, mutta ihminen on uskoton.

        Luoja ja Luotu.

        1 ihmisen kautta kaikki luotiin, luoja loi, josta tulemme sanomaan Jumala.
        Kristuksessa OLI Jumala ristillä ja sovitti jne..

        2. Kor. 5:19

        Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan. [Room. 3:25 ]
        Ef. 1:11

        Jumala on myös antanut Kristuksessa meille perintöosan, niin kuin hän oli suunnitellut ja ennalta määrännyt -- hän, joka saattaa kaiken tapahtumaan tahtonsa ja päätöksensä mukaisesti. [Room. 8:17; Gal. 4:7; Kol. 1:12]

        Ef. 2:13

        Mutta nyt Jumala on Kristuksessa Jeesuksessa, hänen veressään, tuonut lähelleen teidät, jotka ennen olitte kaukana hänestä.

        Jos menemme Jumalan eteen ilman Kristusta, , tuhoudumme.
        Kristus on välimies,ihmisen ja Jumalan välissä,
        vaan ei Jumala.
        .

        Hepr. 12:

        24 ja siellä on uuden liiton välimies Jeesus ja vihmontaveri, joka huutaa, mutta ei kostoa niin kuin Abelin veri. [1. Tim. 2:5 | Hepr. 11:4]


        *********************************
        28 Me saamme valtakunnan, joka ei järky. Olkaamme sen vuoksi kiitollisia, kiittäkäämme Jumalaa ja palvelkaamme häntä hänen tahtonsa mukaisesti, kunnioituksen ja pyhän pelon tuntein,
        29 sillä meidän Jumalamme on tuhkaksi polttava tuli. [5. Moos. 4:24]


      • a
        a kirjoitti:

        1 voideltu;
        Kristus.
        Johannes 3

        16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

        Molemmat voidellut tästä löytyy jakeesta, Raamatusta;
        Jolla on ymmärrystä luontoon;

        Jesaja 11

        Daavidin jälkeläinen tuo oikeuden ja rauhan
        1 Iisain kannosta nousee verso, vesa puhkeaa sen juuresta ja kantaa hedelmää. [Jes. 53:2; Jer. 23:5; Sak. 3:8; Room. 15:12]

        Tämä toinenkin voideltu vaikuttaa jo maaplaneetalla, mutta ihminen on uskoton.

        Luoja ja Luotu.

        1 ihmisen kautta kaikki luotiin, luoja loi, josta tulemme sanomaan Jumala.
        Kristuksessa OLI Jumala ristillä ja sovitti jne..

        2. Kor. 5:19

        Jumala itse teki Kristuksessa sovinnon maailman kanssa eikä lukenut ihmisille viaksi heidän rikkomuksiaan; meille hän uskoi sovituksen sanan. [Room. 3:25 ]
        Ef. 1:11

        Jumala on myös antanut Kristuksessa meille perintöosan, niin kuin hän oli suunnitellut ja ennalta määrännyt -- hän, joka saattaa kaiken tapahtumaan tahtonsa ja päätöksensä mukaisesti. [Room. 8:17; Gal. 4:7; Kol. 1:12]

        Ef. 2:13

        Mutta nyt Jumala on Kristuksessa Jeesuksessa, hänen veressään, tuonut lähelleen teidät, jotka ennen olitte kaukana hänestä.

        Jos menemme Jumalan eteen ilman Kristusta, , tuhoudumme.
        Kristus on välimies,ihmisen ja Jumalan välissä,
        vaan ei Jumala.
        .

        Jesaja kertoo tästä toisesta voidellusta,
        kun hänen edellään ei kukaan voi olla edelläkävijänä,
        niinkuin Jeesuksella oli Johannes;
        Jes.
        26 Kuka teistä kertoi sen ennakolta, niin että olisimme sen tienneet? Kuka kertoi etukäteen, niin että nyt voisimme sanoa: "Hän puhui totta." Ei teistä ole ollut kertojiksi, ei ilmoittajiksi, kukaan ei ole kuullut teidän tästä puhuvan.


      • a
        a kirjoitti:

        Jesaja kertoo tästä toisesta voidellusta,
        kun hänen edellään ei kukaan voi olla edelläkävijänä,
        niinkuin Jeesuksella oli Johannes;
        Jes.
        26 Kuka teistä kertoi sen ennakolta, niin että olisimme sen tienneet? Kuka kertoi etukäteen, niin että nyt voisimme sanoa: "Hän puhui totta." Ei teistä ole ollut kertojiksi, ei ilmoittajiksi, kukaan ei ole kuullut teidän tästä puhuvan.

        Tämä toinen voideltu kun annetaan julkisuuteen niin,

        monen usko häviää.


    • kirjoitukset

      Ei pidä alkuunkaan paikkansa.raamatussa on myöskin ymmärtämättömyyttä,kun Jumalattomat kääntävät sitä.33/38 käännöksissä jo,saatikka tässä uudessa,jota saa kantaa platikkapussissa,kun vesi valuu.Ihmiselle on myöskin suotu oma järki,jonka Herran Henki vähitellen kasvattaa Jeesuksen kaltaiseksi.Alkukieli puhuu ei kahdesta-vaan he.Eli joukko on suurempi,joka käsitää koko maailman.Tämä on ns.Elisa joukkoa.Siksi saatana heitä vihaa,koska he varoittavat myöskin merkin tulosta-surmaa heidät.Tähän ei kuitenkaan kuulu Elia joukko,joka on jo kotona.

      • Kritik

        taivaaseen?


      • KK

        Raamatun jakeet.


    • Mietteliäs1

      Eikö ole vähäsen hankalaa kun nämä mainitsemasi kaksi todistajaa lyövät maata kaikkinaisilla vitsauksilla ja lopuksi heidän ruumiinsa makaavat Jerusalemin kadulla kaikkien nähtävänä?

      • Westsider

        "jossa heidän Herransa ristiin naulittiin". Jeesus naulittiin kaupungin ukopuolella, ei kaupungissa.
        Eihän tässä luvussa 11; edes mainita Jerusalemia.

        Oh, niin aika. Se on lähempänä kuin luullaan.


    • Profeettojen tarkkai

      Hyvä, nyt vain tarkempaa päivämäärää julki. Eli sen 7 vuoden jakson tarkka alkupäivämäärä, kiitos. Muussa tapauksessa vaikutat valehtelevalta valeprofeetalta ja on sinun syytäsi, että ihmiset menevät antikristuksen joukkoihin koska et kertonut ennalta tapahtumia.

      • kirjoitukset

        ylösotto ensi syyskuussa.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko Israelille ja maailmalle.Suuri joukko on jo siirtänyt itsensä viimeiselle vuosiviikolle-eipä tuo mitään haittaa ,eikä koske minua.Kerron vain miten Raamatun profetiat menevät maailmassa.


      • Sut Sut
        kirjoitukset kirjoitti:

        ylösotto ensi syyskuussa.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko Israelille ja maailmalle.Suuri joukko on jo siirtänyt itsensä viimeiselle vuosiviikolle-eipä tuo mitään haittaa ,eikä koske minua.Kerron vain miten Raamatun profetiat menevät maailmassa.

        Tiedätkö päivänkin?


      • kirjoitukset

        Olen vain kertonut sen,miten Raamatun profetiat tapahtuvat nykypäivän maailmassa.Voiko se olla mitään ihmeellisempää.Kaiken lisäksi,tulen myöskin tietämään päivämäärän,mutta en vielä.Ennen kaikke pitää ymmärtää,miten asiat menevät Raamatun mukaan.Ellette sitä tällä hetkellä käsitä,mitä hyötyä teille olisi tietää päivämäärä.Koska te ette kuitenkaan ole valmiit ylösottoon.Amen


      • KK
        kirjoitukset kirjoitti:

        ylösotto ensi syyskuussa.Siitä alkaa viimeinen vuosiviikko Israelille ja maailmalle.Suuri joukko on jo siirtänyt itsensä viimeiselle vuosiviikolle-eipä tuo mitään haittaa ,eikä koske minua.Kerron vain miten Raamatun profetiat menevät maailmassa.

        Hyvin mielenkintoinen juttu.


      • KK
        kirjoitukset kirjoitti:

        Olen vain kertonut sen,miten Raamatun profetiat tapahtuvat nykypäivän maailmassa.Voiko se olla mitään ihmeellisempää.Kaiken lisäksi,tulen myöskin tietämään päivämäärän,mutta en vielä.Ennen kaikke pitää ymmärtää,miten asiat menevät Raamatun mukaan.Ellette sitä tällä hetkellä käsitä,mitä hyötyä teille olisi tietää päivämäärä.Koska te ette kuitenkaan ole valmiit ylösottoon.Amen

        Onko sinulle varattu tehtävä "jälkijunaan"


    • Westsider

      Ennenkuin tulee Hrran päivä, suuri ja pelottava, minä lähetän teille profetta Elian.Ja hän on kääntävä jälleen isien sydämet lasten puoleen ja lasten sydämet isiensä puoleen, Etten tulisi ja löisi maata, vihkisi sitä tuhon omaksi. (Mal. 4:5-6)

      Ei Elia tule enää fyysisenä ihmisenä maanpäälle, vaan hänen henkensä on ohjaamassa lopunajan seurakuntaa. (Jumalan temppeliä ja pyhää kaupunkia) ilm. 11:
      Elian henki on siirtynyt seurakuntaan, kuten se siirtyi Elisaan. 2. Kun. 2:15) Ja tekee ihmeitä ilman määrää, muuttamalla vedet vereksi ja lyömällä maata kaikkinaisilla vitsauksilla. Ilm. 11:5-6)

      Hän kulkee Herran edelläkävijänä Eliaan hengessä ja voimassa, hän kääntää isien sydämet lasten puoleen ja ohjaa tottelemattomat ajattelemaan hurskaiden tavoin. Näin valmistaakseen kansansa (seurakunnan)
      Herran tuloa varten. (Luuk. 1:17)

    • Westsider

      hänen henkensä on ohjaamassa lopunajan seurakuntaa. (Jumalan temppeliä ja pyhää kaupunkia. (ilm.11:9
      Elian henki on siirtynyt seurakuntaan, kuten se siirtyi Elisaan. 2. Kun. 2:15) Ja tekee ihmeitä ilman määrää, muuttamalla vedet vereksi ja lyömällä maata kaikkinaisilla vitsauksilla. Ilm. 11:5-6

      Hän kulkee Herran edelläkävijänä Elian hengessä ja voimassa, hän kääntää isien sydämet lasten puoleen ja ohjaa tottelemattomat ajattelemaan hurskasten tavoin, näin valmistaakseen kansansa.(seurakunnan)
      Herran tuloa varten. (Luuk. 1:17)

      • Säkkipukuiset

        kuolevat väkivaltaisesti vihan ajan lopussa, ja ihmiset näkevät "median välityksellä" nämä kaksi ruumista Jerusalemin kadulla, joihin kolmen ja puolen päivän jälkeen menee Jumalasta elämän henki ja nousevat jaloilleen ja kutsuäänen kuultuaan nousevat sitten taivaaseen pilvessä.
        Kirjoittelet sekavasti, varovaisuutta jatkoon.
        Kaiken lisäksi seurakunta odottaa Jeesusta eikä antikristusta.


      • Mooses/Elia ?
        Säkkipukuiset kirjoitti:

        kuolevat väkivaltaisesti vihan ajan lopussa, ja ihmiset näkevät "median välityksellä" nämä kaksi ruumista Jerusalemin kadulla, joihin kolmen ja puolen päivän jälkeen menee Jumalasta elämän henki ja nousevat jaloilleen ja kutsuäänen kuultuaan nousevat sitten taivaaseen pilvessä.
        Kirjoittelet sekavasti, varovaisuutta jatkoon.
        Kaiken lisäksi seurakunta odottaa Jeesusta eikä antikristusta.

        JOIDENKA RUUMIIT MAKAVAT JERUSALEMIN KADUILLA KAIKKIEN NÄHTÄVÄNÄ !

        Israelin väestöstä kuolee vielä 1/3 aivan kuten Raamtttu kertoo

        http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1326571223821&set=o.127541706723
        Yllä suuntaa antava kuva lopunajasta

        Kun viikunapuu (Israel) tekee hedelmää niin tietää että se Herran päivä on lähellä.
        Israelin valtion uudelleen perustamisen nähneet näkee myös Yeshuan tulon. Israelin valtion uudelleen perustaminen 14.5.1948 Raamatussa sukupolvenikä 70-80 vuotta.
        Lopunaika ennen 1000.v rauhanvaltakuntaa on 3½ 3½=7vuotta. Jumalan sallimuksesta tuona 7 vuoden aikana on vallassa antikristus hoviväki (NWO).
        Tuo viimeinen 3½.v on suurta ahdistusta koko israelissa ja maailmassa.
        Alempana Herran tulo eritavoin laskettuna. Ylöstempaus on 7v lopunajan puolessa välissä
        tai 7.v alussa. Morsiusseurakunta lähtee silloin tuuliin ja pilviin.
        Sen jälkeen voi pelastua enään marttyyrikuolemalla, kun ei ota 666 microsirua. Israelin 12 heimosta asukkaista pelastuu 1/3 lopunajan
        Israel vastaisen sodan jälkeen. Hesekiel kertoo että Herra puhdistaa kansansa vasta Israelissa (hes.20:41-44, hes.36:21-28, sak.13:8-9). Israel ottaa vastaan valhe messian, antikristuksen, silti Israelin vastaan hyökkäävät tuhoaa Yeshua koska Israel kääntyy Messiaansa Yeshua Hamashiach puoleen. Lopunajalla koko maapallon väestöstä kuolee miljardeja ihmisiä sodissa, kulkutaudeissa, luonnonmulistuksen kautta jne...


        End of times - Lopunaika

        14.5.1948 70.v = 2018 - 7.v = 2011
        14.5.1948 70.v = 2018 - 3½.v = 2014½
        14.5.1948 80.v = 2028 - 7.v = 2021
        14.5.1948 80.v = 2028 - 3½.v = 2024½

        ps.Joskus tuli sellain TV:stä uutispätkä jossa.... USA:n alastomia sotilaita vedettiin köydellä pitkin Somaliassa olevaa katua.


      • Mooses/Elia ?
        Mooses/Elia ? kirjoitti:

        JOIDENKA RUUMIIT MAKAVAT JERUSALEMIN KADUILLA KAIKKIEN NÄHTÄVÄNÄ !

        Israelin väestöstä kuolee vielä 1/3 aivan kuten Raamtttu kertoo

        http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1326571223821&set=o.127541706723
        Yllä suuntaa antava kuva lopunajasta

        Kun viikunapuu (Israel) tekee hedelmää niin tietää että se Herran päivä on lähellä.
        Israelin valtion uudelleen perustamisen nähneet näkee myös Yeshuan tulon. Israelin valtion uudelleen perustaminen 14.5.1948 Raamatussa sukupolvenikä 70-80 vuotta.
        Lopunaika ennen 1000.v rauhanvaltakuntaa on 3½ 3½=7vuotta. Jumalan sallimuksesta tuona 7 vuoden aikana on vallassa antikristus hoviväki (NWO).
        Tuo viimeinen 3½.v on suurta ahdistusta koko israelissa ja maailmassa.
        Alempana Herran tulo eritavoin laskettuna. Ylöstempaus on 7v lopunajan puolessa välissä
        tai 7.v alussa. Morsiusseurakunta lähtee silloin tuuliin ja pilviin.
        Sen jälkeen voi pelastua enään marttyyrikuolemalla, kun ei ota 666 microsirua. Israelin 12 heimosta asukkaista pelastuu 1/3 lopunajan
        Israel vastaisen sodan jälkeen. Hesekiel kertoo että Herra puhdistaa kansansa vasta Israelissa (hes.20:41-44, hes.36:21-28, sak.13:8-9). Israel ottaa vastaan valhe messian, antikristuksen, silti Israelin vastaan hyökkäävät tuhoaa Yeshua koska Israel kääntyy Messiaansa Yeshua Hamashiach puoleen. Lopunajalla koko maapallon väestöstä kuolee miljardeja ihmisiä sodissa, kulkutaudeissa, luonnonmulistuksen kautta jne...


        End of times - Lopunaika

        14.5.1948 70.v = 2018 - 7.v = 2011
        14.5.1948 70.v = 2018 - 3½.v = 2014½
        14.5.1948 80.v = 2028 - 7.v = 2021
        14.5.1948 80.v = 2028 - 3½.v = 2024½

        ps.Joskus tuli sellain TV:stä uutispätkä jossa.... USA:n alastomia sotilaita vedettiin köydellä pitkin Somaliassa olevaa katua.

        JOIDENKA RUUMIIT MAKAVAT JERUSALEMIN KADUILLA KAIKKIEN NÄHTÄVÄNÄ !

        Israelin väestöstä kuolee vielä 2/3 aivan kuten Raamtttu kertoo

        http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1326571223821&set=o.127541706723
        Yllä suuntaa antava kuva lopunajasta

        Kun viikunapuu (Israel) tekee hedelmää niin tietää että se Herran päivä on lähellä.
        Israelin valtion uudelleen perustamisen nähneet näkee myös Yeshuan tulon. Israelin valtion uudelleen perustaminen 14.5.1948 Raamatussa sukupolvenikä 70-80 vuotta.
        Lopunaika ennen 1000.v rauhanvaltakuntaa on 3½ 3½=7vuotta. Jumalan sallimuksesta tuona 7 vuoden aikana on vallassa antikristus hoviväki (NWO).
        Tuo viimeinen 3½.v on suurta ahdistusta koko israelissa ja maailmassa.
        Alempana Herran tulo eritavoin laskettuna. Ylöstempaus on 7v lopunajan puolessa välissä
        tai 7.v alussa. Morsiusseurakunta lähtee silloin tuuliin ja pilviin.
        Sen jälkeen voi pelastua enään marttyyrikuolemalla, kun ei ota 666 microsirua. Israelin 12 heimosta asukkaista pelastuu 1/3 lopunajan
        Israel vastaisen sodan jälkeen. Hesekiel kertoo että Herra puhdistaa kansansa vasta Israelissa (hes.20:41-44, hes.36:21-28, sak.13:8-9). Israel ottaa vastaan valhe messian, antikristuksen, silti Israelin vastaan hyökkäävät tuhoaa Yeshua koska Israel kääntyy Messiaansa Yeshua Hamashiach puoleen. Lopunajalla koko maapallon väestöstä kuolee miljardeja ihmisiä sodissa, kulkutaudeissa, luonnonmulistuksen kautta jne...


        End of times - Lopunaika

        14.5.1948 70.v = 2018 - 7.v = 2011
        14.5.1948 70.v = 2018 - 3½.v = 2014½
        14.5.1948 80.v = 2028 - 7.v = 2021
        14.5.1948 80.v = 2028 - 3½.v = 2024½

        ps.Joskus tuli sellain TV:stä uutispätkä jossa.... USA:n alastomia sotilaita vedettiin köydellä pitkin Somaliassa olevaa katua.


      • Westsider
        Mooses/Elia ? kirjoitti:

        JOIDENKA RUUMIIT MAKAVAT JERUSALEMIN KADUILLA KAIKKIEN NÄHTÄVÄNÄ !

        Israelin väestöstä kuolee vielä 2/3 aivan kuten Raamtttu kertoo

        http://www.facebook.com/photo.php?fbid=1326571223821&set=o.127541706723
        Yllä suuntaa antava kuva lopunajasta

        Kun viikunapuu (Israel) tekee hedelmää niin tietää että se Herran päivä on lähellä.
        Israelin valtion uudelleen perustamisen nähneet näkee myös Yeshuan tulon. Israelin valtion uudelleen perustaminen 14.5.1948 Raamatussa sukupolvenikä 70-80 vuotta.
        Lopunaika ennen 1000.v rauhanvaltakuntaa on 3½ 3½=7vuotta. Jumalan sallimuksesta tuona 7 vuoden aikana on vallassa antikristus hoviväki (NWO).
        Tuo viimeinen 3½.v on suurta ahdistusta koko israelissa ja maailmassa.
        Alempana Herran tulo eritavoin laskettuna. Ylöstempaus on 7v lopunajan puolessa välissä
        tai 7.v alussa. Morsiusseurakunta lähtee silloin tuuliin ja pilviin.
        Sen jälkeen voi pelastua enään marttyyrikuolemalla, kun ei ota 666 microsirua. Israelin 12 heimosta asukkaista pelastuu 1/3 lopunajan
        Israel vastaisen sodan jälkeen. Hesekiel kertoo että Herra puhdistaa kansansa vasta Israelissa (hes.20:41-44, hes.36:21-28, sak.13:8-9). Israel ottaa vastaan valhe messian, antikristuksen, silti Israelin vastaan hyökkäävät tuhoaa Yeshua koska Israel kääntyy Messiaansa Yeshua Hamashiach puoleen. Lopunajalla koko maapallon väestöstä kuolee miljardeja ihmisiä sodissa, kulkutaudeissa, luonnonmulistuksen kautta jne...


        End of times - Lopunaika

        14.5.1948 70.v = 2018 - 7.v = 2011
        14.5.1948 70.v = 2018 - 3½.v = 2014½
        14.5.1948 80.v = 2028 - 7.v = 2021
        14.5.1948 80.v = 2028 - 3½.v = 2024½

        ps.Joskus tuli sellain TV:stä uutispätkä jossa.... USA:n alastomia sotilaita vedettiin köydellä pitkin Somaliassa olevaa katua.

        kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat koko maan Herran edessä"
        Ilm. 7: luvun mukaan, maan Herran edessä seisoo kaksi joukkoa, ne 144 000 lisäksi suuri joukko, jo kukaan ei voinut lukea, kaikista heimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja he seisoivat
        valtaistuimen edessä ja Karitsan (koko maan Herran) edessäpuettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin"

        Entä lampunjalat, mitä ne tarkoittavat?
        Ilm. 1:20 sanoo: niiden salaisuuden olevan seurakunta. Eikä Raamattu tunne lampunjaloille muuta merkitystä, kuin seurakunta.

        Entä pyhä pyhäkaupunki, jota ulkopuolella oleva esikartano "pakanat) polkee 8vainoaa tuhoaa)
        42 kuukautta? Ilm. 11:2) Raamattu ei missään kohtaa sano pyhäksi kaupungiksi eikä Jumalan temppeliksi, muuta kuin seurakuntaa, Kristuksen omaa kansaa.

        Tuntuu oudolta, että, näinkin selkeään asiaan sekoitellaan väitteitä kahdesta ukkelista, joita vastaan julistetaan sota. Tämä sota julistetaan, niin suurta joukkoa vastaan, jota kukaan ei voinut lukea"

        Ilm. 11: luvun seurakunnan vaiheet antikristuksen ajassa ovat yhtäpitävät Jeesuksen kertomuksen kanssa, suuresta ahdistuksenajasta ja ylösotosta Matt 24: luvussa.

        Tuokaa esiin kaikille väitteillenne, käsiteltävää asiaa koskevat Raamatun jakeet.
        Ilman niitä väitteet ovat vain huuli.


      • Merkkejä seuraava.
        Westsider kirjoitti:

        kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat koko maan Herran edessä"
        Ilm. 7: luvun mukaan, maan Herran edessä seisoo kaksi joukkoa, ne 144 000 lisäksi suuri joukko, jo kukaan ei voinut lukea, kaikista heimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja he seisoivat
        valtaistuimen edessä ja Karitsan (koko maan Herran) edessäpuettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin"

        Entä lampunjalat, mitä ne tarkoittavat?
        Ilm. 1:20 sanoo: niiden salaisuuden olevan seurakunta. Eikä Raamattu tunne lampunjaloille muuta merkitystä, kuin seurakunta.

        Entä pyhä pyhäkaupunki, jota ulkopuolella oleva esikartano "pakanat) polkee 8vainoaa tuhoaa)
        42 kuukautta? Ilm. 11:2) Raamattu ei missään kohtaa sano pyhäksi kaupungiksi eikä Jumalan temppeliksi, muuta kuin seurakuntaa, Kristuksen omaa kansaa.

        Tuntuu oudolta, että, näinkin selkeään asiaan sekoitellaan väitteitä kahdesta ukkelista, joita vastaan julistetaan sota. Tämä sota julistetaan, niin suurta joukkoa vastaan, jota kukaan ei voinut lukea"

        Ilm. 11: luvun seurakunnan vaiheet antikristuksen ajassa ovat yhtäpitävät Jeesuksen kertomuksen kanssa, suuresta ahdistuksenajasta ja ylösotosta Matt 24: luvussa.

        Tuokaa esiin kaikille väitteillenne, käsiteltävää asiaa koskevat Raamatun jakeet.
        Ilman niitä väitteet ovat vain huuli.

        Hei uskovat, olen ollut vasta n.15 kuukautta uskossa, tulin uskoon näkyjen kautta, näin rukoilevan Jeesuksen ja muutaman kuukauden päästä Jumalan käden täynnä ihmisiä, Jeesus oli mukana, osa ihmisistä oli alasti ikäänkuin nopea lähtö ettei kerennyt vaatettaa, molemmat näyt näin valvetilassa ja tulin uskoon, ne vaikutti niin hirveästi minuun...
        3-4 kuukautta sitten näin nopean toiminnan unen jossa ihmisiä järjestettiin kahteen ryhmään lämpimiin ja kylmiin, uni päättyi siihen kun sanottiin että voitaisiin ottaa jo yksi lämmin ylös, se oli vaikuttava uni jonka ymmärrän näyksi, kiire oli ja kohta alkaisi toiminta. Kylmienkin ihmisten osalta oli toiminta aluillaan.

        Luku 11 on tuomion luku, voiko olla mahdollista että ylösotto olisi 2011?.. Ilm.20:11 kertoo:Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. 12: Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan jne..... Ehkä minä hätäilen turhaa mutta kun tuo uni oli niin selvä ja vaikutti minuun niin paljon. En todellakaan ole perehtynyt asiaan mutta täällä on moni perehtynyt, olisiko se mahdollista että jo 2011?


      • Mooses/Elia
        Westsider kirjoitti:

        kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat koko maan Herran edessä"
        Ilm. 7: luvun mukaan, maan Herran edessä seisoo kaksi joukkoa, ne 144 000 lisäksi suuri joukko, jo kukaan ei voinut lukea, kaikista heimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja he seisoivat
        valtaistuimen edessä ja Karitsan (koko maan Herran) edessäpuettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin"

        Entä lampunjalat, mitä ne tarkoittavat?
        Ilm. 1:20 sanoo: niiden salaisuuden olevan seurakunta. Eikä Raamattu tunne lampunjaloille muuta merkitystä, kuin seurakunta.

        Entä pyhä pyhäkaupunki, jota ulkopuolella oleva esikartano "pakanat) polkee 8vainoaa tuhoaa)
        42 kuukautta? Ilm. 11:2) Raamattu ei missään kohtaa sano pyhäksi kaupungiksi eikä Jumalan temppeliksi, muuta kuin seurakuntaa, Kristuksen omaa kansaa.

        Tuntuu oudolta, että, näinkin selkeään asiaan sekoitellaan väitteitä kahdesta ukkelista, joita vastaan julistetaan sota. Tämä sota julistetaan, niin suurta joukkoa vastaan, jota kukaan ei voinut lukea"

        Ilm. 11: luvun seurakunnan vaiheet antikristuksen ajassa ovat yhtäpitävät Jeesuksen kertomuksen kanssa, suuresta ahdistuksenajasta ja ylösotosta Matt 24: luvussa.

        Tuokaa esiin kaikille väitteillenne, käsiteltävää asiaa koskevat Raamatun jakeet.
        Ilman niitä väitteet ovat vain huuli.

        Taas lihanmielen ja ihmisjärjen selityksiä, selityksiä jota on viljety jo tuhatvuotta eikä uskota selvää sanaa !

        KAKSI RUUMISTA MAKAA JERUSALEMIN KADULLA 3 PÄIVÄÄ !!!!!!!

        Tuo oppisi tulee ekumenian ja korvaustelogian pohjalta !
        Eli portto babylonin opista ! Ekumenia ja kirkkojenmaailman neuvosto on porto !


      • Westsider
        Merkkejä seuraava. kirjoitti:

        Hei uskovat, olen ollut vasta n.15 kuukautta uskossa, tulin uskoon näkyjen kautta, näin rukoilevan Jeesuksen ja muutaman kuukauden päästä Jumalan käden täynnä ihmisiä, Jeesus oli mukana, osa ihmisistä oli alasti ikäänkuin nopea lähtö ettei kerennyt vaatettaa, molemmat näyt näin valvetilassa ja tulin uskoon, ne vaikutti niin hirveästi minuun...
        3-4 kuukautta sitten näin nopean toiminnan unen jossa ihmisiä järjestettiin kahteen ryhmään lämpimiin ja kylmiin, uni päättyi siihen kun sanottiin että voitaisiin ottaa jo yksi lämmin ylös, se oli vaikuttava uni jonka ymmärrän näyksi, kiire oli ja kohta alkaisi toiminta. Kylmienkin ihmisten osalta oli toiminta aluillaan.

        Luku 11 on tuomion luku, voiko olla mahdollista että ylösotto olisi 2011?.. Ilm.20:11 kertoo:Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. 12: Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan jne..... Ehkä minä hätäilen turhaa mutta kun tuo uni oli niin selvä ja vaikutti minuun niin paljon. En todellakaan ole perehtynyt asiaan mutta täällä on moni perehtynyt, olisiko se mahdollista että jo 2011?

        jako kahteen on käynnissä. Niin kylmiin kuin lämpimiinkin, palaviin ja penseisiin Niin tyhmiin kuin viisaisiinkin. Ja pako babyloniasta, tämän maailman porttokirkosta. Jumalan temppeliin,
        Pyhään kaupunkiin, joka on se lopunajan seurakunta. jolla on vielä edessään kolmen ja puolen
        "suuri ahdistus" Jeesus sanoi: Matt. 24, "Silloin on oleva suuri ahdistus"

        Nyt on pyydettävä varjelusta eksytyksestä, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä, ja kaikilla vääryyden viettelyksilolä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidakseen pelastua.
        Sentähden Jumala lähettää väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.

        että kaikki ne tuomittaisiin, jotka jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen. (2. Tess. 2:9.12


      • Room.11:25,26
        Merkkejä seuraava. kirjoitti:

        Hei uskovat, olen ollut vasta n.15 kuukautta uskossa, tulin uskoon näkyjen kautta, näin rukoilevan Jeesuksen ja muutaman kuukauden päästä Jumalan käden täynnä ihmisiä, Jeesus oli mukana, osa ihmisistä oli alasti ikäänkuin nopea lähtö ettei kerennyt vaatettaa, molemmat näyt näin valvetilassa ja tulin uskoon, ne vaikutti niin hirveästi minuun...
        3-4 kuukautta sitten näin nopean toiminnan unen jossa ihmisiä järjestettiin kahteen ryhmään lämpimiin ja kylmiin, uni päättyi siihen kun sanottiin että voitaisiin ottaa jo yksi lämmin ylös, se oli vaikuttava uni jonka ymmärrän näyksi, kiire oli ja kohta alkaisi toiminta. Kylmienkin ihmisten osalta oli toiminta aluillaan.

        Luku 11 on tuomion luku, voiko olla mahdollista että ylösotto olisi 2011?.. Ilm.20:11 kertoo:Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. 12: Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan jne..... Ehkä minä hätäilen turhaa mutta kun tuo uni oli niin selvä ja vaikutti minuun niin paljon. En todellakaan ole perehtynyt asiaan mutta täällä on moni perehtynyt, olisiko se mahdollista että jo 2011?

        Sillä minä en tahdo, veljet- ettette olisi oman viisautenne varassa- pitää teitä tietämättömänä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus- hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut, ja niin kaikki Israel on pelastuva.

        Jumala ei ole armoton vihan aikaan jääneillekään, laajemmaltikin sanasta ilmenee, että etenkin Israel tulee pelastumaan ”Jaakobin ahdistuksessa”.


      • yksin armosta
        Merkkejä seuraava. kirjoitti:

        Hei uskovat, olen ollut vasta n.15 kuukautta uskossa, tulin uskoon näkyjen kautta, näin rukoilevan Jeesuksen ja muutaman kuukauden päästä Jumalan käden täynnä ihmisiä, Jeesus oli mukana, osa ihmisistä oli alasti ikäänkuin nopea lähtö ettei kerennyt vaatettaa, molemmat näyt näin valvetilassa ja tulin uskoon, ne vaikutti niin hirveästi minuun...
        3-4 kuukautta sitten näin nopean toiminnan unen jossa ihmisiä järjestettiin kahteen ryhmään lämpimiin ja kylmiin, uni päättyi siihen kun sanottiin että voitaisiin ottaa jo yksi lämmin ylös, se oli vaikuttava uni jonka ymmärrän näyksi, kiire oli ja kohta alkaisi toiminta. Kylmienkin ihmisten osalta oli toiminta aluillaan.

        Luku 11 on tuomion luku, voiko olla mahdollista että ylösotto olisi 2011?.. Ilm.20:11 kertoo:Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. 12: Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan jne..... Ehkä minä hätäilen turhaa mutta kun tuo uni oli niin selvä ja vaikutti minuun niin paljon. En todellakaan ole perehtynyt asiaan mutta täällä on moni perehtynyt, olisiko se mahdollista että jo 2011?

        Mielenkiintoinen uusi näkökulma! Olen ennenkin sanonut, että näkysi toimi minulle selvänä rukousvastauksena, ja luin sen siis ennen kuin tutustuin tähän palstaan!

        Tämä mitä sanon nyt, e i ole varmaa tietoa, mutta samoihin aikoihin kun luin näkysi, (mielestäni keväällä) kyselin Jumalalta, missä kohden ilmestyskirjaa olemme nyt menossa. En halunnut vaivata ajatuksiani sen miettimisellä, sillä ilmestyskirja sekoittaa mielen ja sitä on mahdoton tulkita ilman Pyhän Hengen ohjausta. Se on suorastaan pelottava eikä siis ihmisjärjellä selitettävissä. Minulle annettiin luku 11: 15-19. Kohta on riemullinen, odotan riemullisia asioita. Se myös sopi erittäin hyvin muihin asioihin, joista Jumala oli puhunut.

        Samoin olen moneen otteeseen keväällä/kesällä (siis ennen kuin tutustuin palstaan) palannut luvun 12 synnyttävään naiseen. Minä en todellakaan ole mikään teologi (mikä lienee paremminkin siunaus), mutta ainakin minua tuo luku on puhutellut suuresti. Minulla on ollut monia "raskauskokemuksia". Alkuun näin jatkuvasti unia, joissa lapsi syntyi liian aikaisin. Samoihin aikoihin kamppailin anteeksiantamattomuuden kanssa, ja näin yhden selvän varoitusunen anteeksiantamattomuuden seurauksista. Kun päätin antaa lopullisesti anteeksi, näin unen, jossa tuo lapsi syntyi - ei siis keskenmenoa. Fyysiset tuntemukset olivat raskausajan tuntemuksia, ja moni ihminen epäili minun olevan raskaana. Sain myös monenlaisia vahvistuksia ja luulin olevani fyysisesti raskaana. No, näitä voi olla muillakin , ja myöhemmin tapahtui jotain, joka ainakin liittyy tuohon/noihin kokemuksiin.

        Mutta kun sitten viime keväänä taas tuskailin sitä, että en pääse kotoa ulkomaailmaan toteuttamaan kutsumustani, Jumala lohdutti ja puhutteli minua luvun 12 jakeella 6, jossa hän sanoi minulle, että erämaa on p i i l o paikka, se on t u r v a paikka, jota ei pidä väheksyä.

        Eli kiitos, kun olen täällä piilossa ja turvassa erämaassa varmaan lukuisten muiden samaa kokevien kanssa! Se on pelastuksemme! Me nousemme, kun on aikamme! Sitä ennen - nautitaan! Se on
        t u r v a paikka!!


      • Kritik
        Mooses/Elia kirjoitti:

        Taas lihanmielen ja ihmisjärjen selityksiä, selityksiä jota on viljety jo tuhatvuotta eikä uskota selvää sanaa !

        KAKSI RUUMISTA MAKAA JERUSALEMIN KADULLA 3 PÄIVÄÄ !!!!!!!

        Tuo oppisi tulee ekumenian ja korvaustelogian pohjalta !
        Eli portto babylonin opista ! Ekumenia ja kirkkojenmaailman neuvosto on porto !

        näyttää olevan vain aapis tasolla, siksi Raamatun san pysyy sinulle hebreana, etkä sitä ymmärrä.
        Siksi eksyt harhoihin ja eksytät vielä muitakin, noilla "kaksi ihmistä, Elia ja Mooses kuolleena
        Jeerusalemin kadulla" jutuillöasi.

        HOH HOIJAA ÄLY ELÄ JÄTÄ.


      • a.
        Westsider kirjoitti:

        kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat koko maan Herran edessä"
        Ilm. 7: luvun mukaan, maan Herran edessä seisoo kaksi joukkoa, ne 144 000 lisäksi suuri joukko, jo kukaan ei voinut lukea, kaikista heimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja he seisoivat
        valtaistuimen edessä ja Karitsan (koko maan Herran) edessäpuettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin"

        Entä lampunjalat, mitä ne tarkoittavat?
        Ilm. 1:20 sanoo: niiden salaisuuden olevan seurakunta. Eikä Raamattu tunne lampunjaloille muuta merkitystä, kuin seurakunta.

        Entä pyhä pyhäkaupunki, jota ulkopuolella oleva esikartano "pakanat) polkee 8vainoaa tuhoaa)
        42 kuukautta? Ilm. 11:2) Raamattu ei missään kohtaa sano pyhäksi kaupungiksi eikä Jumalan temppeliksi, muuta kuin seurakuntaa, Kristuksen omaa kansaa.

        Tuntuu oudolta, että, näinkin selkeään asiaan sekoitellaan väitteitä kahdesta ukkelista, joita vastaan julistetaan sota. Tämä sota julistetaan, niin suurta joukkoa vastaan, jota kukaan ei voinut lukea"

        Ilm. 11: luvun seurakunnan vaiheet antikristuksen ajassa ovat yhtäpitävät Jeesuksen kertomuksen kanssa, suuresta ahdistuksenajasta ja ylösotosta Matt 24: luvussa.

        Tuokaa esiin kaikille väitteillenne, käsiteltävää asiaa koskevat Raamatun jakeet.
        Ilman niitä väitteet ovat vain huuli.

        Te tulette tuntemaan tämän>>27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan.


      • a
        a. kirjoitti:

        Te tulette tuntemaan tämän>>27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan.

        Näissä jakeissa on myös nuo 2 lampunjalkaa,2 rukoilijaa Herran edessä.

        1. Korinttolaiskirje 15

        24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. [Dan. 2:44, Dan. 7:14,27]
        25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]
        26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, Ilm. 21:4]
        27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]
        28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea. [1. Kor. 3:23, 1. Kor. 11:3]



        Daniel 2

        44 "Noiden kuninkaiden aikana on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka ei ikinä tuhoudu, eikä sitä valtakuntaa anneta toiselle kansalle. Se murskaa lopullisesti kaikki nuo valtakunnat, ja se pysyy ikuisesti, [Ps. 2:8,9, Ps. 110:1,2,6 | Ps. 145:13; Dan. 7:14,27; Luuk. 1:33]

        Daniel 7

        14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä. [Ps. 45:7,8; Dan. 2:44 ; Luuk. 1:33; Hepr. 1:8]
        15 Minä, Daniel, tunsin, miten henkeni minussa tuli levottomaksi, ja pääni näyt pelottivat minua.
        16 Minä lähestyin yhtä niistä, jotka seisoivat siellä, ja pyysin häntä tarkasti selittämään kaiken tämän. Hän vastasi ja kertoi minulle näiden asioiden selityksen:
        17 "Nuo neljä suurta eläintä tarkoittavat, että neljä valtakuntaa nousee hallitsemaan maailmaa.
        18 Mutta Korkeimman pyhät saavat vallan ja ottavat haltuunsa kuninkuuden ikuisuuksien ikuisuuteen saakka."
        -27,n asti.


      • a
        a kirjoitti:

        Näissä jakeissa on myös nuo 2 lampunjalkaa,2 rukoilijaa Herran edessä.

        1. Korinttolaiskirje 15

        24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman. [Dan. 2:44, Dan. 7:14,27]
        25 Kristuksen on näet määrä hallita, kunnes hän on saattanut kaikki vihollisensa jalkojensa alle. [Ps. 110:1; Mark. 12:36]
        26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema. [Ilm. 20:14, Ilm. 21:4]
        27 Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8]
        28 Sitten kun kaikki on saatettu hänen valtaansa, silloin hän itse, Poika, alistuu sen valtaan, joka on saattanut kaiken hänen valtaansa, ja niin Jumala hallitsee täydellisesti kaikkea. [1. Kor. 3:23, 1. Kor. 11:3]



        Daniel 2

        44 "Noiden kuninkaiden aikana on taivaan Jumala pystyttävä valtakunnan, joka ei ikinä tuhoudu, eikä sitä valtakuntaa anneta toiselle kansalle. Se murskaa lopullisesti kaikki nuo valtakunnat, ja se pysyy ikuisesti, [Ps. 2:8,9, Ps. 110:1,2,6 | Ps. 145:13; Dan. 7:14,27; Luuk. 1:33]

        Daniel 7

        14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä. [Ps. 45:7,8; Dan. 2:44 ; Luuk. 1:33; Hepr. 1:8]
        15 Minä, Daniel, tunsin, miten henkeni minussa tuli levottomaksi, ja pääni näyt pelottivat minua.
        16 Minä lähestyin yhtä niistä, jotka seisoivat siellä, ja pyysin häntä tarkasti selittämään kaiken tämän. Hän vastasi ja kertoi minulle näiden asioiden selityksen:
        17 "Nuo neljä suurta eläintä tarkoittavat, että neljä valtakuntaa nousee hallitsemaan maailmaa.
        18 Mutta Korkeimman pyhät saavat vallan ja ottavat haltuunsa kuninkuuden ikuisuuksien ikuisuuteen saakka."
        -27,n asti.

        Ne olivatkin vain nämä kaksi jaetta.
        Ottakaa selvää Raamatusta ketä ne 2 on,
        EI omista tulkinnoista ne vie harhaan, vaan Raamatusta,
        sillä nuo 2 Herran edessä olevaa, on aukaistu Raamatun lukossa olevista.

        Daniel 7

        14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä. [Ps. 45:7,8; Dan. 2:44 ; Luuk. 1:33; Hepr. 1:8]

        27 Kuninkuus ja valta ja valtakuntien mahti kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Sen kansan valtakunta on ikuinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat ja tottelevat sitä.


      • KK
        a kirjoitti:

        Ne olivatkin vain nämä kaksi jaetta.
        Ottakaa selvää Raamatusta ketä ne 2 on,
        EI omista tulkinnoista ne vie harhaan, vaan Raamatusta,
        sillä nuo 2 Herran edessä olevaa, on aukaistu Raamatun lukossa olevista.

        Daniel 7

        14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä. [Ps. 45:7,8; Dan. 2:44 ; Luuk. 1:33; Hepr. 1:8]

        27 Kuninkuus ja valta ja valtakuntien mahti kaiken taivaan alla annetaan Korkeimman pyhien kansalle. Sen kansan valtakunta on ikuinen valtakunta, ja kaikki vallat palvelevat ja tottelevat sitä.

        Ilm 1:20)


      • kirjoitukset
        Mooses/Elia kirjoitti:

        Taas lihanmielen ja ihmisjärjen selityksiä, selityksiä jota on viljety jo tuhatvuotta eikä uskota selvää sanaa !

        KAKSI RUUMISTA MAKAA JERUSALEMIN KADULLA 3 PÄIVÄÄ !!!!!!!

        Tuo oppisi tulee ekumenian ja korvaustelogian pohjalta !
        Eli portto babylonin opista ! Ekumenia ja kirkkojenmaailman neuvosto on porto !

        Ei tosiaan Jumala palauta Moosesta ja Eliaa makamaan Jerusalemin kaduille.Alkukieli puhuu säkkipukuisista sanana -he.Eli suurempi joukko,käsittäen koko maailmaa.Tosin ymmärrämme,että Elia joukko lähtee pilviin ja tuuliin ensi syyskuussa.Sen Jälkeen tulee Elisa joukko,jotka menettävät henkensä,puolivälissä vuosiviikkoa.Vielä jää yksi joukko suuri valkopukuinen.Heistäkin osa menettää henkensä.Jeesus Kristus herättää heidät hallitsemaan tuhat-vuotista valtakuntaa,joka on tämän maan päällä.


      • Jumalan armosta
        KK kirjoitti:

        Ilm 1:20)

        Seurakunta ei kuulu kahteen todistajaan, koska säkkipukuiset varjellaan heidän toiminta aikansa, 3,5v sotaisan lopun ajan loppuun jolloin heidät surmataan, nämä kaksi profeettaa jotka olivat vaivanneet maan päällä asuvia. Kaksi kertaa on mainittu vain kahtena ihmisenä jotka on erityisesti armoitettu 3,5vuodeksi tehtävään.

        Paavaliko valetta, emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme. Ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin, sitten me, jotka olemme elossa, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin.
        Paavali ei mainitse seurakunnan tapettuna olevan kuolleena 3,5 päivää ja sitten nousevan jaloilleen, vaan se pelastetaan tulevasta vihasta.


      • Kritik
        Jumalan armosta kirjoitti:

        Seurakunta ei kuulu kahteen todistajaan, koska säkkipukuiset varjellaan heidän toiminta aikansa, 3,5v sotaisan lopun ajan loppuun jolloin heidät surmataan, nämä kaksi profeettaa jotka olivat vaivanneet maan päällä asuvia. Kaksi kertaa on mainittu vain kahtena ihmisenä jotka on erityisesti armoitettu 3,5vuodeksi tehtävään.

        Paavaliko valetta, emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme. Ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin, sitten me, jotka olemme elossa, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin.
        Paavali ei mainitse seurakunnan tapettuna olevan kuolleena 3,5 päivää ja sitten nousevan jaloilleen, vaan se pelastetaan tulevasta vihasta.

        Kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä II:4
        Ja maan Herran edessä seisoo ne kaksi joukkoa. Ne kaksi ukklia ei enää tänne tule. se on kyllä ihan varma asia.


      • raamatusta...
        Jumalan armosta kirjoitti:

        Seurakunta ei kuulu kahteen todistajaan, koska säkkipukuiset varjellaan heidän toiminta aikansa, 3,5v sotaisan lopun ajan loppuun jolloin heidät surmataan, nämä kaksi profeettaa jotka olivat vaivanneet maan päällä asuvia. Kaksi kertaa on mainittu vain kahtena ihmisenä jotka on erityisesti armoitettu 3,5vuodeksi tehtävään.

        Paavaliko valetta, emme kaikki kuolemaan nuku, mutta kaikki me muutumme. Ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin, sitten me, jotka olemme elossa, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin.
        Paavali ei mainitse seurakunnan tapettuna olevan kuolleena 3,5 päivää ja sitten nousevan jaloilleen, vaan se pelastetaan tulevasta vihasta.

        ja kyllä tässä puhutaan 2 ihmisestä ja se on selvästi sanottu!

        3-14

        3. Minä annan KAHDELLE todistajalle tehtävän säkkikankaaseen puettuina profetoida 1260 päivää.

        4. Nämä ovat ne KAKSI öljypuuta ja kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.

        5. Jos joku tahtoo tehdä heille pahaa, heidän suustaan lähtee tuli, joka tuhoaa heidän vihollisensa. Heille pahaa yrittävä on siten saava surmansa.

        6. Heillä on valta sulkea taivas, niin ettei tule sadetta heidän profetoimisensa päivinä. Heillä on myös valta muuttaaa vesiä vereksi ja lyödä maata kaikenlaisilla vitsauksilla niin usein kuin haluavat.

        kysymys teille annetaanko tämä valta muka monelle ihmiselle???

        7. Kun he ovat päättäneet todistamisensa, käy syvyydestä nouseva peto taisteluun heitä vastaan. Se voittaa ja surmaa heidät.

        8. Heidän ruumiinsa lojuvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen sanotaan Sodomaksi ja Egyptiksi, ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.

        9. ihmisiä eri kansoista, heimoista, kielistä ja kansanheimoista katselee heidän ruumiitaan kolme ja puoli päivää sallimatta haudata niitä.

        10. Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen, sillä nämä KAKSI PROFEETTAA olivat olleet vaivana maan asukkaille.

        kysymys teille onko kaikki profeettoja???

        11. Niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua heihin meni Jumalasta elämän henki, ja he nuosivat jaloilleen. Kauhu valtasi ne, jotka näkivät heidät.

        12. He kuulivat kovan äänen taivaasta sanovan heille: Nouskaa tänne! vihollistensa nähden he nousivat pilvessä taivaaseen.

        13. Sillä hetkellä tapahtui suuri maanjäristys. Kymmenes osa kaupungista sortui, ja järistyksessä sai surmansa 7000 nimeä. Muut pelästyivät ja antoivat kunnian taivaan Jumallalle.

        14.Toinen voi-huuto on mennyt. kolmas voi-huuto tulee pian.

        joten miksi vääristelette Jumalan sanaa ja puhutte omianne???


      • kirjoitukset
        Säkkipukuiset kirjoitti:

        kuolevat väkivaltaisesti vihan ajan lopussa, ja ihmiset näkevät "median välityksellä" nämä kaksi ruumista Jerusalemin kadulla, joihin kolmen ja puolen päivän jälkeen menee Jumalasta elämän henki ja nousevat jaloilleen ja kutsuäänen kuultuaan nousevat sitten taivaaseen pilvessä.
        Kirjoittelet sekavasti, varovaisuutta jatkoon.
        Kaiken lisäksi seurakunta odottaa Jeesusta eikä antikristusta.

        Itse näemmä kirjoittelet sekavia.Eihän Raamatun profetiat mitään sekavia ole.Se vain,ettet itse ole tutkinut.Siksi et ole ylöotossa,vaan jäät viimeiseksi vuosiviikoksi maan päälle.Silloin kalpenee monen kasvot,kun huomaavat,että Elia onlähtenyt.Vasta sitten teille tulee kiire,mutta nyt lepäätte ja odotatte.Silloin on aivan tarpeeksi mietittävää.Amen


      • kirjoitukset
        Mooses/Elia kirjoitti:

        Taas lihanmielen ja ihmisjärjen selityksiä, selityksiä jota on viljety jo tuhatvuotta eikä uskota selvää sanaa !

        KAKSI RUUMISTA MAKAA JERUSALEMIN KADULLA 3 PÄIVÄÄ !!!!!!!

        Tuo oppisi tulee ekumenian ja korvaustelogian pohjalta !
        Eli portto babylonin opista ! Ekumenia ja kirkkojenmaailman neuvosto on porto !

        Olet oikeassa.Mutta tyhmät eivät voi käsittää Raamatun profetaallisia syvyyksiä.Ei mahda mitään.


      • kirjoitukset
        Kritik kirjoitti:

        Kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä II:4
        Ja maan Herran edessä seisoo ne kaksi joukkoa. Ne kaksi ukklia ei enää tänne tule. se on kyllä ihan varma asia.

        Kysyn sinulta-ymmärtkö,mitä tarkoittaa "maan herran edessä".Ilmeisesti et


      • a.
        Westsider kirjoitti:

        kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat koko maan Herran edessä"
        Ilm. 7: luvun mukaan, maan Herran edessä seisoo kaksi joukkoa, ne 144 000 lisäksi suuri joukko, jo kukaan ei voinut lukea, kaikista heimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja he seisoivat
        valtaistuimen edessä ja Karitsan (koko maan Herran) edessäpuettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin"

        Entä lampunjalat, mitä ne tarkoittavat?
        Ilm. 1:20 sanoo: niiden salaisuuden olevan seurakunta. Eikä Raamattu tunne lampunjaloille muuta merkitystä, kuin seurakunta.

        Entä pyhä pyhäkaupunki, jota ulkopuolella oleva esikartano "pakanat) polkee 8vainoaa tuhoaa)
        42 kuukautta? Ilm. 11:2) Raamattu ei missään kohtaa sano pyhäksi kaupungiksi eikä Jumalan temppeliksi, muuta kuin seurakuntaa, Kristuksen omaa kansaa.

        Tuntuu oudolta, että, näinkin selkeään asiaan sekoitellaan väitteitä kahdesta ukkelista, joita vastaan julistetaan sota. Tämä sota julistetaan, niin suurta joukkoa vastaan, jota kukaan ei voinut lukea"

        Ilm. 11: luvun seurakunnan vaiheet antikristuksen ajassa ovat yhtäpitävät Jeesuksen kertomuksen kanssa, suuresta ahdistuksenajasta ja ylösotosta Matt 24: luvussa.

        Tuokaa esiin kaikille väitteillenne, käsiteltävää asiaa koskevat Raamatun jakeet.
        Ilman niitä väitteet ovat vain huuli.

        Vaikka minä kertoisin niiden nimet, ette uskoisi.

        Ne 2 on ihmisiä. ne 2 on myös 2 kansakuntaa, sulhas kansakunta ja morsiamen kansakunta.

        2 eri maata, ette usko kun teillä on niin vähän uskoa, vaikka nämä molemmat on kerrtottuna Raamatussa.

        Te vänkäätte oikeaa tietoa vastaan, tuo omia oletuksianne ulos.


      • juhaantero
        Merkkejä seuraava. kirjoitti:

        Hei uskovat, olen ollut vasta n.15 kuukautta uskossa, tulin uskoon näkyjen kautta, näin rukoilevan Jeesuksen ja muutaman kuukauden päästä Jumalan käden täynnä ihmisiä, Jeesus oli mukana, osa ihmisistä oli alasti ikäänkuin nopea lähtö ettei kerennyt vaatettaa, molemmat näyt näin valvetilassa ja tulin uskoon, ne vaikutti niin hirveästi minuun...
        3-4 kuukautta sitten näin nopean toiminnan unen jossa ihmisiä järjestettiin kahteen ryhmään lämpimiin ja kylmiin, uni päättyi siihen kun sanottiin että voitaisiin ottaa jo yksi lämmin ylös, se oli vaikuttava uni jonka ymmärrän näyksi, kiire oli ja kohta alkaisi toiminta. Kylmienkin ihmisten osalta oli toiminta aluillaan.

        Luku 11 on tuomion luku, voiko olla mahdollista että ylösotto olisi 2011?.. Ilm.20:11 kertoo:Ja minä näin suuren, valkean valtaistuimen ja sillä istuvaisen, jonka kasvoja maa ja taivas pakenivat, eikä niille sijaa löytynyt. 12: Ja minä näin kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä, ja kirjat avattiin toinen kirja, joka on elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli kirjoitettu, tekojensa mukaan jne..... Ehkä minä hätäilen turhaa mutta kun tuo uni oli niin selvä ja vaikutti minuun niin paljon. En todellakaan ole perehtynyt asiaan mutta täällä on moni perehtynyt, olisiko se mahdollista että jo 2011?

        Ylösotto ei tule 2011. Voit olla aivan rauhassa. Ja muutenkin nuo päivämäärät
        ja ajat ovat täysin virheellisiä tietoja. Ne eivät perustu raamatun sanaan.
        Ja toisaalta vaikka ylösottoa ei tiedetä (sen ajankohtaa) riittää kun olemme
        Herrassa ja valmiita. Eli emme luovu uskosta. Siunausta sinulle veli ja Herran
        armo ja rauha kanssasi. juha


      • juhaantero
        kirjoitukset kirjoitti:

        Ei tosiaan Jumala palauta Moosesta ja Eliaa makamaan Jerusalemin kaduille.Alkukieli puhuu säkkipukuisista sanana -he.Eli suurempi joukko,käsittäen koko maailmaa.Tosin ymmärrämme,että Elia joukko lähtee pilviin ja tuuliin ensi syyskuussa.Sen Jälkeen tulee Elisa joukko,jotka menettävät henkensä,puolivälissä vuosiviikkoa.Vielä jää yksi joukko suuri valkopukuinen.Heistäkin osa menettää henkensä.Jeesus Kristus herättää heidät hallitsemaan tuhat-vuotista valtakuntaa,joka on tämän maan päällä.

        2 on jo He (ei hän ja hän) ainakin Suomenkielessä. Mutta valitettavasti He eivät
        ole Mooses ja Elia. Moose on ruumillisesti jo kerran kuollut,ei voi kuolla toista-
        kertaa. Ei tarvitse edes raamattua ymmärtääkseen asian oikein.


    • kristitty t

      "Jeesuksen todistus on profetian henki." Ilmestyskirja
      Pyhä Henki todistaa Jeesuksesta!
      Jeesus on sovittanut koko maailman synnit. Joka uskoo Jeesukseen saa anteeksi synnit!
      "Joka uskoo Jeesukseen pelastuu, ja saa iankaikkisen elämän!" Uuden Testmentin mukaan

      Nuo todistajat julistavat Evankeliumia eli pelastusta Jeesuksen kautta!

      • yksin armosta

        Voi kuinka ihanaa!!!


    • Jouluna on

      perinteisesti syöty sekahedelmäsoppaa, ja myös kirjoitukset alusta saakka ovat muutamaa lukuun ottamatta täyttä sekamelskaa, ei osata lukea, tai ainakaan ymmärtää selvää Jumalan ilmoitusta.
      Näin käy kun irrotetaan jae asiakokonaisuudesta ja sovitetaan sitä johonkin aivan toiseen asiayhteyteen, piste

      • Kritik

        Raamatussa jakeiden alaviitteet, joskus auttaa tutkivaa lukijaa, pysymään asiassa. jota tutkii.


    • kirjoitukset

      Aika pahasti menet pieleen.Et ymmärrä Raamatun profetiaa,vaan omasta knupistasi näin päättelet.

      • Westsider

        Teeppä sinä samoin.
        "Ei yli sen, mitä kirjoitettu on"


      • kirjoitukset
        Westsider kirjoitti:

        Teeppä sinä samoin.
        "Ei yli sen, mitä kirjoitettu on"

        Ei ole lupa opettaa,ellei siihen kykene.Silloin on parempi,kun ottaa pipon pois päästä ja pyrkii kuuntelemaan.Et edes ymmärrä puhdasta Evankeliumia-saatikka Raamatun profetiaa.Mutta eikö näin olekkin kirjoitettu-he etsivät omaansa-lopun aika tulee pilkkapuheineen pilkkaajia.Niin siis ymmärrä ihminen hyvä ja siirry sivuun.


      • Westsider
        kirjoitukset kirjoitti:

        Ei ole lupa opettaa,ellei siihen kykene.Silloin on parempi,kun ottaa pipon pois päästä ja pyrkii kuuntelemaan.Et edes ymmärrä puhdasta Evankeliumia-saatikka Raamatun profetiaa.Mutta eikö näin olekkin kirjoitettu-he etsivät omaansa-lopun aika tulee pilkkapuheineen pilkkaajia.Niin siis ymmärrä ihminen hyvä ja siirry sivuun.

        rohkenen tuoda esiin Raamatun sanan totuutta, Siinä on totuusseula, jonka lävitse on kaikki seulottava.
        Muutoin tulee sillisalattia, menee vellit ja puurot sekaisin, kuten kaksi ihmistä, Mooses ja Elia, Jeerusalemin kadulla virumassa--jutuille on käynyt. Ja niin on käynyt sanalla tarkistamattomien profetioidenkin kanssa.
        Ne ovat päätyneet saatanan käyttöön, väkevässä eksytyksessä, jonka Jumala lähettää, niille, sentähden,
        etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen. Näin on käynyt 16 vuotiaan teinitytönkin profetialle,
        jonka mukaan seurakunta temmataan Ilm. 4 luvun kohdalla ennen antikristuksen vallan aikaa.


      • sitä että
        Westsider kirjoitti:

        rohkenen tuoda esiin Raamatun sanan totuutta, Siinä on totuusseula, jonka lävitse on kaikki seulottava.
        Muutoin tulee sillisalattia, menee vellit ja puurot sekaisin, kuten kaksi ihmistä, Mooses ja Elia, Jeerusalemin kadulla virumassa--jutuille on käynyt. Ja niin on käynyt sanalla tarkistamattomien profetioidenkin kanssa.
        Ne ovat päätyneet saatanan käyttöön, väkevässä eksytyksessä, jonka Jumala lähettää, niille, sentähden,
        etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen. Näin on käynyt 16 vuotiaan teinitytönkin profetialle,
        jonka mukaan seurakunta temmataan Ilm. 4 luvun kohdalla ennen antikristuksen vallan aikaa.

        mitäpä jos nuo kaksi eivät olekkaan mooses ja elia???

        vaan nyky ajasta valitut kaksi henkilöa jotka saavat tämän tehtävän vasta tulevaisuudessa ja nämä ovat Jumalan valitsemia henkilöitä???


      • Westsider
        sitä että kirjoitti:

        mitäpä jos nuo kaksi eivät olekkaan mooses ja elia???

        vaan nyky ajasta valitut kaksi henkilöa jotka saavat tämän tehtävän vasta tulevaisuudessa ja nämä ovat Jumalan valitsemia henkilöitä???

        Vaan, joukko jota kukaan ei voinut lukea".


      • Pohjolan valo
        sitä että kirjoitti:

        mitäpä jos nuo kaksi eivät olekkaan mooses ja elia???

        vaan nyky ajasta valitut kaksi henkilöa jotka saavat tämän tehtävän vasta tulevaisuudessa ja nämä ovat Jumalan valitsemia henkilöitä???

        Jep, molemmat ovat tästä ajasta. Toinen on se luvattu suuri profeetta Suomesta ja toinen nousee aikanaan Israelista. He tapaavat toisensa Jerusalemissa ja heidät surmataan siellä.


      • kirjoitukset
        Westsider kirjoitti:

        rohkenen tuoda esiin Raamatun sanan totuutta, Siinä on totuusseula, jonka lävitse on kaikki seulottava.
        Muutoin tulee sillisalattia, menee vellit ja puurot sekaisin, kuten kaksi ihmistä, Mooses ja Elia, Jeerusalemin kadulla virumassa--jutuille on käynyt. Ja niin on käynyt sanalla tarkistamattomien profetioidenkin kanssa.
        Ne ovat päätyneet saatanan käyttöön, väkevässä eksytyksessä, jonka Jumala lähettää, niille, sentähden,
        etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen. Näin on käynyt 16 vuotiaan teinitytönkin profetialle,
        jonka mukaan seurakunta temmataan Ilm. 4 luvun kohdalla ennen antikristuksen vallan aikaa.

        Kerroin aikaisemmin-pitää ymmärtää mitä yleensä Raamatun profetia pitää sisällään?Ilmestyskirjan tapana on paljastaa ja salata-siis molemmat.Ellet vielä ole repinyt hiuksia päästäsi,saadaksesi selville-niin pian se lähtee tukuttain.Kerroin alkukieli ei puhu kahdesta-vaan he.Silloin ymmärrät että se koskee koko maailmaa.Ei mitään Jerusalemia.Raamattu itse todistaa,ettei Jeesusta ristiinnaulittu Jerusalemissa-vaan ulkopuolella leirin.Eikö tosiaan ala jo vähitellen raksuttamaan?


      • KES
        Pohjolan valo kirjoitti:

        Jep, molemmat ovat tästä ajasta. Toinen on se luvattu suuri profeetta Suomesta ja toinen nousee aikanaan Israelista. He tapaavat toisensa Jerusalemissa ja heidät surmataan siellä.

        HE OVAT SEURAKUNTA, KRISTUKSEN RUUMIS.


      • Westsider
        kirjoitukset kirjoitti:

        Kerroin aikaisemmin-pitää ymmärtää mitä yleensä Raamatun profetia pitää sisällään?Ilmestyskirjan tapana on paljastaa ja salata-siis molemmat.Ellet vielä ole repinyt hiuksia päästäsi,saadaksesi selville-niin pian se lähtee tukuttain.Kerroin alkukieli ei puhu kahdesta-vaan he.Silloin ymmärrät että se koskee koko maailmaa.Ei mitään Jerusalemia.Raamattu itse todistaa,ettei Jeesusta ristiinnaulittu Jerusalemissa-vaan ulkopuolella leirin.Eikö tosiaan ala jo vähitellen raksuttamaan?

        näilläkin palstoilla. Ilmestyskirjan ja koko Raamatun omat selitykset, ovat ainoat luotettavat.


      • a.
        Pohjolan valo kirjoitti:

        Jep, molemmat ovat tästä ajasta. Toinen on se luvattu suuri profeetta Suomesta ja toinen nousee aikanaan Israelista. He tapaavat toisensa Jerusalemissa ja heidät surmataan siellä.

        >>>Jep, molemmat ovat tästä ajasta.


      • juhaantero
        sitä että kirjoitti:

        mitäpä jos nuo kaksi eivät olekkaan mooses ja elia???

        vaan nyky ajasta valitut kaksi henkilöa jotka saavat tämän tehtävän vasta tulevaisuudessa ja nämä ovat Jumalan valitsemia henkilöitä???

        Hyvä, He eivät ole Mooses ja Elia. Valitettavasti emme tiedä keitä He ovat.
        Mutta He ovat 2 profeettaa se on varma.


    • Kritik

      kahtena ukkelina, vaikka lukutaitoiselle ja ymmärryksellä varustetulle lukijalle kyllä helposti selvenee, että
      he ovat kaksi joukkoa (pakanat ja Israel) lvultaan: "jota kukaan ei kyennyt lukemaan"

      Vähäinenkin järki jo sanoo; ettei kahta ukkelia vastaan julisteta sotaa, se on mahdottomuus.

      • ...he ovat ns. Vanhan Liiton porukkaa eli juutalaisuus ja Islam, jotka sylkevät kuvainnollisesti tulta pahaa vastaan ja siksi tuhoutuvat. Vasta Uudessa Liitossa he "nousevat ylös" eli voittavat pahan nousematta sitä vastaan...


      • Kritik
        KTS kirjoitti:

        ...he ovat ns. Vanhan Liiton porukkaa eli juutalaisuus ja Islam, jotka sylkevät kuvainnollisesti tulta pahaa vastaan ja siksi tuhoutuvat. Vasta Uudessa Liitossa he "nousevat ylös" eli voittavat pahan nousematta sitä vastaan...

        Siihen kuuluu Juudan heimot ja pakana kansoista kootut Herran omat, Kristuksen ruumis.


      • tai ei,

        mutta heille tapahtuu lopulta näin:

        "Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
        Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin."


      • Filadelfi
        tai ei, kirjoitti:

        mutta heille tapahtuu lopulta näin:

        "Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
        Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin."

        Jeesuksen profeetalliset sanat: Luuk.13:33-35; Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.
        Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'. Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennen kuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'.

        Loppulause toteutuu Israelin hengellisessä heräämisessä, voimallisten profeettojen, joista toinen Elia, yliluonnollisten tunnustekojen vaikutuksen kautta Mal.4:5,6, Ilm.11:3-6.


      • Kritik kirjoitti:

        Siihen kuuluu Juudan heimot ja pakana kansoista kootut Herran omat, Kristuksen ruumis.

        ...tässä ei nyt eriltelty "vastustajia" eikä "kannattajia". Jos sille tielle lähet, niin saat lukea juutalaisetkin Kristuksen vastustajiin.


      • Kritik
        tai ei, kirjoitti:

        mutta heille tapahtuu lopulta näin:

        "Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.
        Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin."

        Heille he ovat ja pysyvät kahtena miehenä, "ukkelina"
        Eivät osaa lukea selvää tekstiä, siitä keitä he ovat:
        Ja Äly ei sano, että, kahta miestä vastaan ei koskaan , eikä missään maassa julisteta sotaa.


      • Jumalan armosta
        Kritik kirjoitti:

        Heille he ovat ja pysyvät kahtena miehenä, "ukkelina"
        Eivät osaa lukea selvää tekstiä, siitä keitä he ovat:
        Ja Äly ei sano, että, kahta miestä vastaan ei koskaan , eikä missään maassa julisteta sotaa.

        On lopunaikana väkeä, ja Danielin mukaan viimeinen vuosiviikko on sotaisa, ja sodassa kuolee kyllä yleensä ihmisiä.


      • Filadelfi
        Kritik kirjoitti:

        Heille he ovat ja pysyvät kahtena miehenä, "ukkelina"
        Eivät osaa lukea selvää tekstiä, siitä keitä he ovat:
        Ja Äly ei sano, että, kahta miestä vastaan ei koskaan , eikä missään maassa julisteta sotaa.

        Daavid joutui kuningas Saulin sotajoukkojen takaa ajamaksi, niin kuin myös kirjoitettu on, tulevan 2 tuomion profeetan sodassa aivan kuolevan, jotka ennättävät Mooseksen tavoin tehdä suuria tekoja, ja Pietarin sanan tavoin vastustajat kuolevan:
        Ilm.11:5 jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
        Jumalan sallimuksesta heidän toiminta ajaksi on ennalta määrätty 3,5v.


      • Filadelfi kirjoitti:

        Daavid joutui kuningas Saulin sotajoukkojen takaa ajamaksi, niin kuin myös kirjoitettu on, tulevan 2 tuomion profeetan sodassa aivan kuolevan, jotka ennättävät Mooseksen tavoin tehdä suuria tekoja, ja Pietarin sanan tavoin vastustajat kuolevan:
        Ilm.11:5 jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
        Jumalan sallimuksesta heidän toiminta ajaksi on ennalta määrätty 3,5v.

        Teikäläisten lössille se nyt on ihan sama vaikka laittaisitte pöydällenne pari tinasotilasta ja se riittää teille...


      • ##""""@
        KTS kirjoitti:

        Teikäläisten lössille se nyt on ihan sama vaikka laittaisitte pöydällenne pari tinasotilasta ja se riittää teille...

        Ne kaksi ukkeliakin


      • Jumalan armosta
        Filadelfi kirjoitti:

        Daavid joutui kuningas Saulin sotajoukkojen takaa ajamaksi, niin kuin myös kirjoitettu on, tulevan 2 tuomion profeetan sodassa aivan kuolevan, jotka ennättävät Mooseksen tavoin tehdä suuria tekoja, ja Pietarin sanan tavoin vastustajat kuolevan:
        Ilm.11:5 jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, lähtee tuli heidän suustaan ja kuluttaa heidän vihollisensa; ja jos joku tahtoo heitä vahingoittaa, on hän saava surmansa sillä tavalla.
        Jumalan sallimuksesta heidän toiminta ajaksi on ennalta määrätty 3,5v.

        Landen ovat samalla tavoin sodan nostattaneet.


      • tai ei,
        Kritik kirjoitti:

        Heille he ovat ja pysyvät kahtena miehenä, "ukkelina"
        Eivät osaa lukea selvää tekstiä, siitä keitä he ovat:
        Ja Äly ei sano, että, kahta miestä vastaan ei koskaan , eikä missään maassa julisteta sotaa.

        mutta he lojuvat kuolleena kolmen ja puolen päivän ajan, ennenkuin heitdät temmataan taivaaseen:

        Ja niiden kolmen ja puolen päivän kuluttua meni heihin Jumalasta elämän henki, ja he nousivat jaloilleen, ja suuri pelko valtasi ne, jotka näkivät heidät.
        Ja he kuulivat suuren äänen taivaasta sanovan heille: "Nouskaa tänne!" Niin he nousivat taivaaseen pilvessä, ja heidän vihollisensa näkivät heidät.

        Ilm.11:11-12


      • Westsider
        Filadelfi kirjoitti:

        Jeesuksen profeetalliset sanat: Luuk.13:33-35; Kuitenkin minun pitää vaeltaman tänään ja huomenna ja ylihuomenna, sillä ei sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.
        Jerusalem, Jerusalem, sinä, joka tapat profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niin kuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta te ette ole tahtoneet.
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi'. Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennen kuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen'.

        Loppulause toteutuu Israelin hengellisessä heräämisessä, voimallisten profeettojen, joista toinen Elia, yliluonnollisten tunnustekojen vaikutuksen kautta Mal.4:5,6, Ilm.11:3-6.

        koko maan Herran edessä."
        Ilm. 7: mukaan 144.000 Israelin heimoista ja toinen joukko, niin suri, jota kukaan ei voinut lukea.
        "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat,,,
        Sentähden he ovat Jumalan valtaistuimen edessä ja palvelvat häntä päivät ja yöt hänen temppelissään."

        Ilm. 12:11 "Ovat voittaneet hänet (saatanan) Karitsan veren kautta ja todistuksen sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti. (Eivät olleet perustamassa käpykaartia)


    • muistaa ettei

      antikristus toki omiaan vainoa

      • Westsider

        tallaa, vainoaa, Pyhää kaupunkia (seurakuntaa9 neljäkymmentäkaksi kuukautta. Ilm. 11:2.


      • Westsider

    • 2säkkipukuista

      TAAS JOKU OPETTAA YESHUAN OMIA HARHAAN TUO OPETUS ON TAAS... PALKKAPAIMENIEN EKSYTYSTÄ JA KORVAUSTEOLOGIAA !



      Nämä 2 säkkipukuista ihmistä ovat ehkä Elia ja Eenok ? (tai Mooses)

      Ei esim...

      juutalaiset ja kristityt

      tai...

      Israel ja seurakunta

      tai...

      VT ja UT

      VAAN KAKSI IHMISTÄ JOILLA ON KEHO JA RUUMIS MAKAA JERUSALEMIN KADUILLA

      • Kritik

        Ei Raamatusta.

        Aapistason lukutaidolla ei voi Ymmärtää Raamatun tekstiä, koska se vaattii myös ymmärrystä


      • 2säkkipukuista
        Kritik kirjoitti:

        Ei Raamatusta.

        Aapistason lukutaidolla ei voi Ymmärtää Raamatun tekstiä, koska se vaattii myös ymmärrystä

        Ekumenialla ja siinä olevien ihmisten ohjaaja on saatana , noituuden henki !
        Koska heidän johtajt on vapaamuurareita ja temppelinherroja joita ohjaa antikristus murhahenki noituuden henki !

        Näin on ollut jo tuhansien vuosien ajan !!!!!!

        Hengellinen väkivalta, ylimielisyys ja alistaminen evlut suuntauksen lahkoon !
        Tätä on tehty jo satojenvuosien ajan miljoonien perheiden kohdalla!
        http://www.eroakirkosta.fi

        Minun 11 syytä evlut suuntaukseta eromiseen

        1. Naispappeutta (1.moos.3:16, 1.kor.11, 1.kor.14:33-34, 1.tim.2:8-15, 1.tim.3:12, ef.5:22-33, 1.piet.3:1-7),
        2. homoja/lesboja (room.1:18-32),
        3. sotapappeja (joh.18:36) ,
        4. okkultisteja vapaamuurarit ja temppelinherrat,
        5. liberaaliteologiaa (miik.3:11),
        6. Israel vastaista korvaustelogiaa (room.11, ef.2:14),
        7. puolue klaaneja srk:n vanhemmistossa (kok,kesk,sdp,rkp,vihr),
        8. veljesmurhaajia 1917-18, 1930, 1939-45, 2009
        9. palkkapaimenia joita kiinnostaa villa ei lampaat (miik.3:11) arkkipiispan palkka 126.000€/vuosi
        10. "lapsikaste" ja "rippikoulu" pelastaa vaikka ei uudestisynny ja tule uskoon
        11. tuomiokirkkoja, tuomiorovasteja Armon aikana (ei teillä ole mitään oikeutta tuomita ketään)
        jne...
        Näitä syntejä on mm;

        1. noitavainot
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavaino
        2. ristiretket ja juutalaisten ja muiden tappamiset
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiretket
        3. 30 vuotinen sota jossa katolliset ja protestantit tappoi yli 4.miljoona ihmistä
        http://fi.wikipedia.org/wiki/30-vuotinen_sota
        4. I ja II maailmansota ja tuleva kolmas maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Toinen_maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmas_maailmansota
        5. evlut arkkipiispan ja palkkapaimenien siunaamat tappamiset, veljesmurhat ja köyhällistön sorto Suomessa "armonvuonna"... 1917-18, 1930, 1939-45, 2010

        Vähäinenhapatus hapattaa koko taikinan, eikä tuossa ole mistään vähäisestä määrästä kyse, Jokainen joka jää sinne syö hapattunutta leipää !

        Tässä 100 muuta syytä !
        http://wwnet.fi/users/veijone/kirkko.htm

        Usko Jeesusta ja ojennaudu sanan mukanaan........ jer.51:6-9, 2.kor.6:14-18, ilm.18:4-5

        Lue Nehemia.5 luku
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1259087437292
        Siinä lyhyesti ja suuntaa antavasti evlut suuntauksen jäsenten toimista, jotka on myös maan johdossa. Yrtittäjien EK rikollisjärjestössä kaikkien heidän toimista maan muita Jeesuksen seuraajien kohtaan tekemä.
        http://www.adressit.com/kirje_yklle
        Riittävä sosiaaliturva kuuluu ihmisoikeuksiin
        http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Riittävä sosiaaliturva kuuluu ihmisoikeuksiin/HS20080721SI1MA01v7p

        Vaikeesti kannetavia taakkoja laittavat ihmisten harteille ja hajottavat ihmiset, mutta eivät itse koske niihin taakkoihin sormellakaan, ekumenia ja evlut palkkapaimenet ja jäsenet mielistelevät valtaa pitäviä EU-suomessa oman etunsa tähden.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8646445
        Hedelmistään puu tunnetaan he tappaa ihmisiä eri tavoin !


        Lue mitä oikeasti tapahtuu kun 2 säkkipukuista ilmestyy Jerusalemin kadulle !
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9685543


    • Kritik

      Jumalann temppelin esikartanoväeltä, jotka ovat uskollisia johtajalleen saatanalle, ja tuhoavat seurakuntaa
      aina tempaukseen saakka.

      Heille ei mahdu ymmärrykseen selvä Raamatun teksti. Lukutaito häviää sanoihin: "Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa (seurakuntaa)
      Ilm 11:4 ja 1:20

      • 2säkkipukuista

        OLLUT JO SATOJA VUOSIA JA USEITA SUKUPOLVIA !

        Ekumenialla ja evlut suuntauksella ja siinä olevien ihmisten ohjaaja on saatana , noituuden henki !
        Koska heidän johtajat on vapaamuurareita ja temppelinherroja joita ohjaa antikristus murhahenki noituuden henki !

        Näin on ollut jo tuhansien vuosien ajan !!!!!!

        Hengellinen väkivalta, ylimielisyys ja alistaminen evlut suuntauksen lahkoon !
        Tätä on tehty jo satojenvuosien ajan miljoonien perheiden kohdalla!
        http://www.eroakirkosta.fi

        Minun 11 syytä evlut suuntaukseta eromiseen

        1. Naispappeutta (1.moos.3:16, 1.kor.11, 1.kor.14:33-34, 1.tim.2:8-15, 1.tim.3:12, ef.5:22-33, 1.piet.3:1-7),
        2. homoja/lesboja (room.1:18-32),
        3. sotapappeja (joh.18:36) ,
        4. okkultisteja vapaamuurarit ja temppelinherrat,
        5. liberaaliteologiaa (miik.3:11),
        6. Israel vastaista korvaustelogiaa (room.11, ef.2:14),
        7. puolue klaaneja srk:n vanhemmistossa (kok,kesk,sdp,rkp,vihr),
        8. veljesmurhaajia 1917-18, 1930, 1939-45, 2009
        9. palkkapaimenia joita kiinnostaa villa ei lampaat (miik.3:11) arkkipiispan palkka 126.000€/vuosi
        10. "lapsikaste" ja "rippikoulu" pelastaa vaikka ei uudestisynny ja tule uskoon
        11. tuomiokirkkoja, tuomiorovasteja Armon aikana (ei teillä ole mitään oikeutta tuomita ketään)
        jne...
        Näitä syntejä on mm;

        1. noitavainot
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavaino
        2. ristiretket ja juutalaisten ja muiden tappamiset
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ristiretket
        3. 30 vuotinen sota jossa katolliset ja protestantit tappoi yli 4.miljoona ihmistä
        http://fi.wikipedia.org/wiki/30-vuotinen_sota
        4. I ja II maailmansota ja tuleva kolmas maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Ensimmäinen_maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Toinen_maailmansota
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Kolmas_maailmansota
        5. evlut arkkipiispan ja palkkapaimenien siunaamat tappamiset, veljesmurhat ja köyhällistön sorto Suomessa "armonvuonna"... 1917-18, 1930, 1939-45, 2010

        Vähäinenhapatus hapattaa koko taikinan, eikä tuossa ole mistään vähäisestä määrästä kyse, Jokainen joka jää sinne syö hapattunutta leipää !

        Tässä 100 muuta syytä !
        http://wwnet.fi/users/veijone/kirkko.htm

        Usko Jeesusta ja ojennaudu sanan mukanaan........ jer.51:6-9, 2.kor.6:14-18, ilm.18:4-5

        Lue Nehemia.5 luku
        http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Neh. 5:1&rnd=1259087437292
        Siinä lyhyesti ja suuntaa antavasti evlut suuntauksen jäsenten toimista, jotka on myös maan johdossa. Yrtittäjien EK rikollisjärjestössä kaikkien heidän toimista maan muita Jeesuksen seuraajien kohtaan tekemä.
        http://www.adressit.com/kirje_yklle
        Riittävä sosiaaliturva kuuluu ihmisoikeuksiin
        http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Riittävä sosiaaliturva kuuluu ihmisoikeuksiin/HS20080721SI1MA01v7p

        Vaikeesti kannetavia taakkoja laittavat ihmisten harteille ja hajottavat ihmiset, mutta eivät itse koske niihin taakkoihin sormellakaan, ekumenia ja evlut palkkapaimenet ja jäsenet mielistelevät valtaa pitäviä EU-suomessa oman etunsa tähden.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8646445
        Hedelmistään puu tunnetaan he tappaa ihmisiä eri tavoin !


        Lue mitä oikeasti tapahtuu kun 2 säkkipukuista ilmestyy Jerusalemin kadulle !
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9685543


    • Kritik

      Sotii Raamatun totuuksia vastaan. Yrittää eksyttää, jos mahdollista valitutkin.

      Räyhkeää provosointia tätä palstaa vastaan.

      • että nämä kaksi todistajaa ovat kaksi lampunjalkaa ja kaksi öljypuuta.
        Tässä otteita suoraan raamatusta, jossa se suoraan selitetään.

        Lampunjalka on seurakunta, kutan raamattu suoraan sanoo Ilm 1,20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaissuus on tämä, ne seirsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnnan enkelit jane seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa.
        Kaksi öljypuut ova taas suoraan raamatusta luettavissa. Jalo öljypuu, joka on Israel ja on metsäöljypuu, joka on pakanakristytty. Room 11:17.24.
        Room 11:17. Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet päässyt oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta.
        Room 11:24. Sillä jos sinä olet laikettu luonnollisesta metsäöljypuust ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljon enemmin nämä luonolliset oksat ttuelva toksastettaviksi omaan öljypuuhunsa.


      • Kritik
        penttiz kirjoitti:

        että nämä kaksi todistajaa ovat kaksi lampunjalkaa ja kaksi öljypuuta.
        Tässä otteita suoraan raamatusta, jossa se suoraan selitetään.

        Lampunjalka on seurakunta, kutan raamattu suoraan sanoo Ilm 1,20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaissuus on tämä, ne seirsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnnan enkelit jane seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa.
        Kaksi öljypuut ova taas suoraan raamatusta luettavissa. Jalo öljypuu, joka on Israel ja on metsäöljypuu, joka on pakanakristytty. Room 11:17.24.
        Room 11:17. Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet päässyt oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta.
        Room 11:24. Sillä jos sinä olet laikettu luonnollisesta metsäöljypuust ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljon enemmin nämä luonolliset oksat ttuelva toksastettaviksi omaan öljypuuhunsa.

        joain muuta tyyperää


      • juhaantero
        penttiz kirjoitti:

        että nämä kaksi todistajaa ovat kaksi lampunjalkaa ja kaksi öljypuuta.
        Tässä otteita suoraan raamatusta, jossa se suoraan selitetään.

        Lampunjalka on seurakunta, kutan raamattu suoraan sanoo Ilm 1,20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaissuus on tämä, ne seirsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnnan enkelit jane seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa.
        Kaksi öljypuut ova taas suoraan raamatusta luettavissa. Jalo öljypuu, joka on Israel ja on metsäöljypuu, joka on pakanakristytty. Room 11:17.24.
        Room 11:17. Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet päässyt oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta.
        Room 11:24. Sillä jos sinä olet laikettu luonnollisesta metsäöljypuust ja vasten luontoa oksastettu jaloon öljypuuhun, kuinka paljon enemmin nämä luonolliset oksat ttuelva toksastettaviksi omaan öljypuuhunsa.

        Voitko keskustella Pyhän Hengen kanssa? Jos voit sen tehdä niin kysy
        Häneltä kuinka asia on.


    • KK

      Seurakunta, Kristuksen ruumis. On nuo lampunjalat ja öljypuut.
      He ovat niin lukuisa joukko, ettei kukaan kyennyt lkemaan" Ilm 7:9

      Temppelin esikartanon herra, saatana yrittää sekoittaa tätä tosiasiaa
      eksyttävillä harhoillaan.

    • Westsider
    • HIPPULAAA

      MOOSES JA ELIA TULEVAT ALAS

    • Linktover

      Yllä olevat kaksi linkkiä on hyvää opetusta Raamatun tutkijalle.
      Oikoo monia vääriä käsityksiä, lopunajan tapahtumista.

      • KK

        Googleta: "Jeesus on Herra.com" Koska nuo edellä mainut opetuslinkit eivät toimi.


    • juhaantero

      kyllä vaan sanoo. Raamatun mukaan Jerusalem on pyhä kaupunki.
      Luuk: 21.24 mainitaan ja Ilm:11:2 Nämä jakeet kuuluvat saman asian yhteyteen.

    • Yks vaan

      Vielä tästä asiasta, koska Jeesus tulee antikristuksen aikaan nähden.
      On 3 pääuskomusta: pre-, mid- ja postmilleanismi, eli ennen, puolessavälissä
      tai antikrituksen ajan lopussa. -1978-79 pastori Roland Buckille ilmestyi enkelit
      mm. Gabriel ja Mikael 27 kertaa ja kertoivat tulevia asioita :mm. 120 asiaa,
      jotka kaikki täyttyivät. He kertoivat, että kristityt eivät pääse yksimielisyyteen
      siitä koska Jeesus tulee . He mainitsivat 1 Tess. 5:9 esimerkiksi,
      Eli Jeesus tulee kuin varas yöllä hakemaan omansa, mutta myös miljoonat
      pelastuvat antikr. aikana marttyyreina. Kaikille 3 teorialle löytyy tulkintaa Raamatusta, mutta vahvinpana pidän premilleanismia ,eli niihin aikoihin kun
      Israel tekee 7-vuotisen petollisen rauhansopimuksen antikr. kanssa.

      • Salalatuimpaan saakk

        Höpö Höpö
        Raamatusta ei löydy yhtään jaetta, tuon yällä varastetun joukon tempauksesta,
        eikä sen kohtalosta tempauksen jälkeen.
        Käpykaartiteoria on huuhaata.


    • osittain oikeassa

      tossa luin kirjoituksia ja ajatelin että nuo kaksi säkkipukuista edustavat molempia kantoja,ovat myös kaksi provettaa ja myös kaksi kansaa.proveetta edustaa aina jumalan silmissä kansan johtajaa tai edustajaa.näitä miehiä ollaan usein kovasti vastaan,ikävä kyllä.ja lopun ajassa varmaan tälläiset teot tuovat sodan jo virkavallan lautta heitä kohtaan,ei varmaan kirko heitä usko eikä muukaan yhteiskunta.jotkut uskovat varmaan.maailma voi muutua toisenlaiseksi piankin tai jossain vaiheessa.eli molemmat kannat ovat oikeassa 50%.

      • Westsider

        Kyllä. He edustavat kahta joukkoa; juutalaisia ja ei juutalaisia..
        On vain ymmärrettä oikein, selitys; " nämä ovat ne kaksi lampunjalkaa)
        siis seurakunta. eikä kaksi ukkelia. (Ilm. 1:20)


    • Inhottava realisti

      Juuri tämä osa Raamatun selittelystä kuulostaa minun korvissani melkoisen heikoilla kantimilla olevalta. Sanonnat ja vertaukset selitetään siten, että ne omiin oppeihin ja ajatuksiin sopivat.

      Antiikin aikojen vertaukset oli suunnattu sen ajan ihmisille ja suorien tai epäsuorienkin rinnastusten tekeminen huolettomasti on meloista hakuammuntaa. Se, että yksittäiset sanat selitetään uusiksi tuosta vain, on hieman epäuskottavaa. Valittan.

      • Westsider

        Ilmestyskirjan 11: luvun tapahtumat selkeästi kuvaavat lopunajan seurakuntaa
        tempauksineen: "Nouskää ylös tänne"

        Sama tempaus on kuvattu taivaasta käsin nähtynä luvussa 12:
        Poikalapsen syntymänä, joka "hallittsee rautaisella valtikalla pakanakansoja"


    • Westsider

      Seurakunnan, Kristuksen ruuniin sympoit Ilmstyskirjassa pitäisi ymmärtää niiden merkitykset, muuten syntyy sekametelisoppaa, kuten näilläkin palstoilla
      näkee.

      Esimerkkinä Ilm 11: luvun sympolit näyttää monilla olevan hakusessa.
      Ensimmäisenä siinä on "Jumalan temppeli" joka sotketaan ties mihin
      ihmiskäsin tehtyyn temppelin, vaikka ei Jumala sellaisissa asu.
      Vaan Jumalan temppeli tarkoittaa; seurakuntaa, Kristuksen ruumista,
      Pyhää kaupunkia (Uutta Jeerusalemia)
      Samoin ovat myöskin ne kaksi öljypuuta ja kaksi lampun-kynttilänjalkaa.

      "Ja heidän ruumiinsa ovat Ei vainJerusalemin, vaan koko maailman kaduilla.
      Sitä tarkoittaa Suuren kaupungin" jota hengellisesti kutsutaan Sodomaksi ja
      Egyptiksi jossa heidän Herransa ristiinnaulittiin.
      Niitä ruumiita on niin runsaasti, että jokainen näkee niitä omalla kotipaikka kunnallaan, ilma televisioita.. Koska imiset eri kansoista ja sukukunnista ja kielistä ja kansanheimoista nkevät heidän ruumiinsa kolme ja puoli päivää.
      kunnes näkivät heidän nousevan ylös. Ilm. 11:12)

      Heidän sympolina on kaksi säkkipukuista toditajaa (Juutalais- ja pakana kristityt) Siis surakunta, Kristuksen ruumis, yksi ehjä kokonaisuus.

      • Ilm.22:18

        Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan.
        Älä muuta kahta henkilöä joukoksi, ja Jeesuksen ristiinnaulitsemuksen kaupunkia Jerusalemia muuksi, tai olet syypää sanan lisäämiseen.


      • Westsider
        Ilm.22:18 kirjoitti:

        Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan.
        Älä muuta kahta henkilöä joukoksi, ja Jeesuksen ristiinnaulitsemuksen kaupunkia Jerusalemia muuksi, tai olet syypää sanan lisäämiseen.

        Osuupa pahasti itseesi Ilm 22:18 jakeet. Kun lukutaitosi loppuu, sanoissa: "nämä ovat ne kaksi lampunjalkaa:"


    • Inhottava realisti

      Varoitukset tekstien muuttamisesta oli suunnattu kääntäjille, jotka olivat noihin aikoihin ajoittain varsin vapaamielisiä tekstien kääntämisen suhteen.

      Ilmestyskirja ei aukene nykyihmisille ja siksi selittelyt ovat enimmäkseen riippuvaisia siitä, mitä HALUTAAN löytää. Sama asiahan pätee suureen osaan Raamatusta - useimmat kohdat voidaan selittää halutulla tavalla.

      "Symbolit" voidaan ymmärtää lukuisin eri tavoin.

    • Kritik

      Ilm 22:18
      Eipäs lisäillä siihen Jeerusalemia, kun ei sinä sitä lue. Eikä Jeesusta Ristiinnaulittu Jeerusalemissa vaan se ulkopuolella.
      Eikä missään sanota Jeerusalemia Sodomaksi eikä Egyptiksi.

      Ymmärrys hoi äly elä jätä.

    • Jerusalemissa

      Jeesus kertoo määränsä pään:
      Luuk.13:33... Eihän sovi, että profeetta saa surmansa muualla kuin Jerusalemissa.
      Kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä symboli, on Sakarjan profetiassa, ja on selitetty Ilm.11 kahtena tuomion profeettana.
      Jeesus sanoi Elian tulevan, joka on Israelin suuren ahdistuksen aikana.
      Lisäksi pedon, antikristuksen 10 valtioliitto koostuu Israelin ympärysvaltioista jonka laajuus on Ilm.13:2 symbolikuvauksessa, joka tarkoittaa menneitä Israelin sortajamaailmanvaltoja, siten sen vaikutus on vain rajoitetulla alueella. Tuomioissa kaikkien saarten katoamiset ja vuorten sortumiset eivät koske siten koko maanpiiriä.
      Dan.8 on tuleva temppelipalvelustoiminta ja pyhäkön ja sotajoukon alttiiksi antamisesta tallattavaksi kirjoitettu, josta myös Ilm.11 alttareineen ja esikartanoineen. Että oikein on edellä kirjoittaja varoittanut lisäämästä sanaa.
      Tv filadelfi

    • Kritik

      Jos noin väljästi vedetään muutoksia hatusta ilmestyskirjan teksteihin, sitä muutellet, kuten näyt tekevän, niin saa juuri oman mieleisen seltyksen, mutta ei Raamatun sanan mukaisen.

      Tekstissähn selitetään päinvastoin kuin sinä, että ne kaksi profeettaa ovat kaksi öljypuuta ja lampunjalkaa, ja ne ovat seurakunta, eikä kaksi ukkelia. (ilm 1:20)

    • tuhat ja yksi

      Naurettavia nuo selitykset !

      >>>Tekstissähn selitetään päinvastoin kuin sinä, että ne kaksi profeettaa ovat kaksi öljypuuta ja lampunjalkaa, ja ne ovat seurakunta, eikä kaksi ukkelia. (ilm 1:20) >>>

      Niin uskonnossa kuin politiikassakin asiat mutkistuvat kun kuvaan astuu eturistirita tekijät ja ne ovat kristinuskoisissa iikkeissä olleet hyvinkin varteenotettavia ihmisten kalastamisessa erilaisten uskon teorioitten taakse.

      Niille jotka uskovat on melkei turha sanoa mitään , niin se vaan sattuu olemaan .
      Niille jotka haluavat ottaa asioista selvää kannattaa sanoa kylläkin mielipiteensä.
      Inhottavalla realistilla ja niin myöskin tuhat ja yksi , - on mielipiteensä.

      tuhat ja yksi mielipiden on tuosta kaikesta ( öljyllä voidellusta kahdesta ja kahdesta öljypuusta yms, siihen liittyvästä)

      Jotta juoni lähtee tuohon uskontokirjallisuuteen joka on säilynyt osasiitä raamattuumme lähtee Sakarjan kirjasta ja sielä ne ovat ne oikeat ;
      ÖLJYLLÄ VOIDELLUT JOISTA TUO TARUSTO KERTOO TÄMÄN PÄIVÄN Ameriikoista tuotujen uskonsuuntien harhassa !

      Henkilöinä ne ovat ;SERUBBABEL ja Ylipappi JOOSUA.

      Ja enemmän kuin huvittava on tuo kertomus ja se minkälaiseksi tuo kertomus on muodostunut nykyiseen uskontoon n, 2500 vuodessa !

      Niin totta kuin kertomus tuhat ja yksi ,Danielin unet, on on yhdenpitävä tuokin asia siis ;
      ÖLJYLLÄ VOIDELTUJEN TARINA ON MUUTTUNUT USKONNOISSA TÄYSIN KÄSITTÄMÄTTÄMÄÄN MUOTOON ( kristinuskon harhassa).

    • Westsider

      Tuon sinä tempasit hatusta: "Serubbabel ja ylipappi Joosua"
      Vaikka Raamatun mukaan he ovat kahta kansanheimoa oleva yksi joukko.
      Ymmärrä oikein Ilm 1:20 teksti:

      "Niiden seitsemän tähden SALAISUUS, jotka näit minun kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan SALAISUUS on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden setsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemä lampunjalkaa ovat
      ne seitsemän seurakuntaa"
      Alaviitteet: Sak. 4:2 Matt. 5:15. Fil. 2:!5. Ilm. 2:1

      Joten ne kaksi todistajaa muuttuvat kahdeksi seurakunnaksi, sanoilla:
      "nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa."

      Näin on sanan mukaan, jos siinä pysyy, eikä vetele siihen satuja hatusta.

      • Sak.4 >Ilm.11:3-4

        Joten ne kaksi todistajaa muuttuvat kahdeksi seurakunnaksi, sanoilla:
        "nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa."

        Eli siis symboli viittaa Raamatun ensimmäisenmaininnanlakiin Sakarjaan, ja siellä jo olevaan osittaiseen symbolin selitykseen, kahteen öljyllä voideltuun, jotka seisovat kaiken maan Herran edessä.
        Seurakunnan olet lisännyt, joka ei kuulu asiayhteyteen.


      • Westsider
        Sak.4 >Ilm.11:3-4 kirjoitti:

        Joten ne kaksi todistajaa muuttuvat kahdeksi seurakunnaksi, sanoilla:
        "nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa."

        Eli siis symboli viittaa Raamatun ensimmäisenmaininnanlakiin Sakarjaan, ja siellä jo olevaan osittaiseen symbolin selitykseen, kahteen öljyllä voideltuun, jotka seisovat kaiken maan Herran edessä.
        Seurakunnan olet lisännyt, joka ei kuulu asiayhteyteen.

        Vaikka puusta veistäiäsit nuo sinun ukkelimallit, niin ne ei muutu kahdeksi ihmiseksi. Nyt et vain käsitä tätä, tai et halua käsittää sitä oikein. Vaikka siinä on siitä selvää tekstiä. Eikö sovi sihen yleiseen harhaoppiin?


      • 12.
        Westsider kirjoitti:

        Vaikka puusta veistäiäsit nuo sinun ukkelimallit, niin ne ei muutu kahdeksi ihmiseksi. Nyt et vain käsitä tätä, tai et halua käsittää sitä oikein. Vaikka siinä on siitä selvää tekstiä. Eikö sovi sihen yleiseen harhaoppiin?

        >>>nuo sinun ukkelimallit,


    • Koska henkilöllisyys

      on jätetty kertomatta, niin ei sillä ole merkitystä. Asiahan on niin, että parhaimmillaan uskovan kautta Herra Jeesus itse vaikuttaa sen hyvän mitä tahtoo eikä se enää ole se ihminen kenen kautta vaikuttaa.

      Näin myös Pietari todisti parannettaville Pyhässä Hengessä ja muutkin apostolit: "Herra Jeesus on sinut parantanut!"

    • Westsider

      Sakarja 4:12. "Mitä ovat nuo kaksi öljypuun terttua kahden kultaisen putken kohdalla, jotka vuotavat sisältänsä oljykultaa ( so. Jumalan Pyhää Henkeä)?

      14. "Nämä ovat ne molemmat öljyllä voidellut, jotka seisovat kaiken "m,aan Herran edessä"

      Ilm 7:1-8 Kaksi joukkoa (rypäle terttua)
      jae 9: "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan (kaiken maan Herran) edessä. puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin., ja heillä oli palmut käsissään.

      Toivottavasti tämä kömpelösti esiintuotu rautalankamalli tuo esiin
      Raamattua muuntelematta Ilm 11: sanoman.

      • Kaksi todistajaa

        niinkuin on kirjoitettu ja lisäksi on nuo 144 000, jotka tulevat valkoisena hevosena viemään iankaikkisen evankeliumin kaikille kansoissa vaikka on kirjoitettu enkelin viemästä, mutta samoin on kirjoitettu poikalapsesta, jonka vaimo synnyttää.

        Vaikka Jumala toimii enkeliensä kautta, niin ihmisille tapahtuvat ihmisten kautta, samoin Jeesusta tuli palvelemaan enkeleitä kun Pyhä Henki vuodatettiin taivaasta Pyhän Hengen muodossa taivaan auettua ja äänen sieltä kuuluttua heti vesikasteen jälkeen.

        Herran päivä on tuomion tulemisen päivä ja uudestisyntymättömille Herra tulee tuomioksi, sillä ovat vihanneet Jeesusta vihatessaan opetuslapsiaan ennen tulemustaan ja uskon sen tapahtuvat sekä pedon kuvan etttä pedon merkin kautta.


      • tuhat ja yksi

        >>> 14. "Nämä ovat ne molemmat öljyllä voidellut, jotka seisovat kaiken "m,aan Herran edessä">>>

        Sakarja 6:12. ,,," - Mies joka on uusiverso nousee tästä maasta ja rakentaa Herran temppelin
        Sakarja.4:9. " Serubbabelin kädet ovat laskeneet tämän temppelin perustukset,hänen kätensä saavat myös päätökseen temppelin rakentamisen. Ja te tulette tietämään jotta Herra Sebaot on lähettänyt minut teidän luoksenne."

        >>> Toivottavasti tämä kömpelösti esiintuotu rautalankamalli tuo esiin
        Raamattua muuntelematta Ilm 11: sanoman.>>>

        Ilmestyskirja on jo itse täkerösti muunnellut juutalaisten aikaisempia uskonto tekstejä.


    • Westsider

      Kaksi todistajaa on kirjoitettu olevan: "Ne kaksi oljypuuta ja kaksi lampunjalkaa,
      jotka seisovat maan Herran edessä. (Eikä lisäksi muuta)

      Siis vain kaksi joukkoa.

      • tuhat ja yksi

        >>>Kaksi todistajaa on kirjoitettu olevan: "Ne kaksi oljypuuta ja kaksi lampunjalkaa,
        jotka seisovat maan Herran edessä. (Eikä lisäksi muuta)

        Siis vain kaksi joukkoa. >>>

        Ei kahta joukkoa vaan yksissä tuumin.

        Sakarja.4:14. ",,Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua,jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa."

        "Näin kuuluu Herran sana Serubbabelille ;
        - Ei väellä eikä voimalla vaan minun hengelläni sanoo Herra Sebaot."

        Näin sanoo Herra;
        - "Kuule Joosua ylipappi sinä ja papit jotka kokoonnutte sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä että minä lähetän palvelijani. Hän on uusiverso.


      • Westsider
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        >>>Kaksi todistajaa on kirjoitettu olevan: "Ne kaksi oljypuuta ja kaksi lampunjalkaa,
        jotka seisovat maan Herran edessä. (Eikä lisäksi muuta)

        Siis vain kaksi joukkoa. >>>

        Ei kahta joukkoa vaan yksissä tuumin.

        Sakarja.4:14. ",,Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua,jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa."

        "Näin kuuluu Herran sana Serubbabelille ;
        - Ei väellä eikä voimalla vaan minun hengelläni sanoo Herra Sebaot."

        Näin sanoo Herra;
        - "Kuule Joosua ylipappi sinä ja papit jotka kokoonnutte sinun johdollasi, olette ennusmerkkinä siitä että minä lähetän palvelijani. Hän on uusiverso.

        Juuri noin 1001
        Olen samaa mieltä kanssasi.


      • tuhat ja yksi
        Westsider kirjoitti:

        Juuri noin 1001
        Olen samaa mieltä kanssasi.

        >>>Juuri noin 1001
        Olen samaa mieltä kanssasi. >>>

        Tuskinpa olet samaamieltä !

        UUSIVERSO tarkoittaa Sakarjan kirjassa Sesbassaria = Serubbabel.

        Mutta Uudessa testamentissa ja Kristinuskossa jotain aivan muuta.


      • Westsider
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        >>>Juuri noin 1001
        Olen samaa mieltä kanssasi. >>>

        Tuskinpa olet samaamieltä !

        UUSIVERSO tarkoittaa Sakarjan kirjassa Sesbassaria = Serubbabel.

        Mutta Uudessa testamentissa ja Kristinuskossa jotain aivan muuta.

        Eikös Serubbaabel ollut yksi Jeesuksen esiisistä. Hän oli Jumalan valitsema.
        Hän aloitti Herran temppelin rakentamisen, Ja hänen tehtävänsä on sen loppuun saattaminen. Tarkoittanee Jeesusta ja seurakuntaa.


      • tuhat ja yksi
        Westsider kirjoitti:

        Eikös Serubbaabel ollut yksi Jeesuksen esiisistä. Hän oli Jumalan valitsema.
        Hän aloitti Herran temppelin rakentamisen, Ja hänen tehtävänsä on sen loppuun saattaminen. Tarkoittanee Jeesusta ja seurakuntaa.

        Minun Sakarjan kirjani kertoo kylläkin ,jotta Serubbabel aloitti ja lopetti temppelin rakentamisen ja tuo temppeli valmistui Esran kirjan mukaan n, 516 eaa.

        Joten Jeesukseen viitaavat tarinat on keksitty myöhemmällä ajalla.


      • Näin on kirjoitettu
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Minun Sakarjan kirjani kertoo kylläkin ,jotta Serubbabel aloitti ja lopetti temppelin rakentamisen ja tuo temppeli valmistui Esran kirjan mukaan n, 516 eaa.

        Joten Jeesukseen viitaavat tarinat on keksitty myöhemmällä ajalla.

        ´Herra Sebaot pitää huolen laumastaan, Juudan heimosta, ja asettaa sen kuin kunniaratsukseen sodassa. Siitä on lähtevä kulmakivi, siitä kiinnityspaalu, siitä sotajousi, siitä lähtevät kaikki käskijät. He ovat kuin sotureita, jotka polkevat [vihollisia kuin] katujen lokaa sodassa. He sotivat, sillä Herra on heidän kanssaan. Häpeään joutuvat hevosilla ratsastajat.´ (Sakarja 10:4-5)

        Temppeli rakennetaan israelin Pyhän Herran kiinnityspaaluna ja evankeliumi julistetaan sotajousena eli valkoisena hevosena ensimmäisessä sinetissä.


      • Samassa yhteydessä
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Minun Sakarjan kirjani kertoo kylläkin ,jotta Serubbabel aloitti ja lopetti temppelin rakentamisen ja tuo temppeli valmistui Esran kirjan mukaan n, 516 eaa.

        Joten Jeesukseen viitaavat tarinat on keksitty myöhemmällä ajalla.

        kehotetaan anomaan kevätsadetta ja tapahtuu ennen kesää, jolloin Jeesuksen paluu tapahtuu. Samoin Juuda ja Joosef ja Efraim kootaan kotiin.


      • 22,
        tuhat ja yksi kirjoitti:

        Minun Sakarjan kirjani kertoo kylläkin ,jotta Serubbabel aloitti ja lopetti temppelin rakentamisen ja tuo temppeli valmistui Esran kirjan mukaan n, 516 eaa.

        Joten Jeesukseen viitaavat tarinat on keksitty myöhemmällä ajalla.

        Ota luonto avukses kun jaat tietoa.


      • tuhat ja yksi
        Näin on kirjoitettu kirjoitti:

        ´Herra Sebaot pitää huolen laumastaan, Juudan heimosta, ja asettaa sen kuin kunniaratsukseen sodassa. Siitä on lähtevä kulmakivi, siitä kiinnityspaalu, siitä sotajousi, siitä lähtevät kaikki käskijät. He ovat kuin sotureita, jotka polkevat [vihollisia kuin] katujen lokaa sodassa. He sotivat, sillä Herra on heidän kanssaan. Häpeään joutuvat hevosilla ratsastajat.´ (Sakarja 10:4-5)

        Temppeli rakennetaan israelin Pyhän Herran kiinnityspaaluna ja evankeliumi julistetaan sotajousena eli valkoisena hevosena ensimmäisessä sinetissä.

        >>> sillä Herra on heidän kanssaan. Häpeään joutuvat hevosilla ratsastajat.´ (Sakarja 10:4-5)

        Temppeli rakennetaan israelin Pyhän Herran kiinnityspaaluna ja evankeliumi julistetaan sotajousena eli valkoisena hevosena ensimmäisessä sinetissä.>>>

        Tutkipas Sakarjan kirjan kirjoittamis ajankohtaa ja mieti mistsä ajassa sen päähenkilöt elivät ,eli toisin sanoen mm, Serubbabel ja tuo ylipappi Joosua.

        Ja kirjoittiko myös Esra ja Nehemia myös samasta historiallisesta ajasta ?

        Vastaa tähän Kiitos!


    • Miehiä molemmat

      Toinen Ivalosta ja toinen Israelista...

      • 22,

        Jumalako olisi mies, pois se minusta.


    • Huolella hoivaa

      Joo, paimenia molemmat. Toinen paimentaa porotokka ja toinen kameleita.

    • Ei 2 joukkoa!

      "Ei kahta joukkoa vaan yksissä tuumin.
      Sakarja.4:14. ",,Nämä tarkoittavat niitä kahta öljyllä voideltua,jotka ovat koko maailman valtiaan palveluksessa."

      "Westsider18.4.2011 19:05
      Juuri noin 1001 Olen samaa mieltä kanssasi."

      Hyvä, olet vihdoin käsittänyt pyhät kirjoitukset Westsider.
      Salomo teki kaikkeinpyhimpään kaksi kerubia öljypuusta, joiden kasvot olivat kohti armoistuinta (Herraa).
      Sakarja näki esikuvan taivaassa todellisina kuolemaa näkemattä temmatut öljyllä voideltuna, Herran edessä.
      Ja Daavid mietevirressään: Mutta minä olen kuin viheriöivä öljypuu Jumalan huoneessa.
      Öljypuuta kuin myös lampunjalkaa nimitetään ihanasti yksilöihmisestä, niin kuin myös ilmestyskirjan sanomassa seurakunnalle.
      Tv filadelfi

      • Westsider

        Mutta kun ei vain löydy Sakarjan kirjastakaan, niitä kahta ihmistä, muuten kuin Kristuksen ja hänen ruumiinsa, seurakunnan sympoleina. Esim. 3:8:
        "Kuule, Joosua, ylimmäinen pappi, (Jeesus) sinä ja sinun ystäväsi, jotka edessäsi istuvat (seurakunta) Sillä "ennusmerkin miehiä he ovat; sillä katso,
        minä annan tulla palvelijani, Vesan.

        Sevemmin sanoo engl. käännös

        Listen, O high priest Joshua and your assosiates seated before you,
        who are men sympolic of things to come: I am going to bring my servant, The Branch.


    • Westsider

      Suomeksi olisi selkeämpää sanoa:: "Sillä ennusmerkin miehiä he ovat,
      tulevaisten asioiden sympoleja".

      • 22.

        Siitähän on väännetty mallia 2 miestä ei voi vihkiä aviopariksi.
        koska Jumala loi miehen ja siitä NAISEN.

        Halooo. käyttäkää JÄRKEÄ, sillä ei kaksi munaa voi lisääntyä, siihen tarvitaan meitä NAISIA.


    • 22.

      Kaksi miestä"avioparina", ne ei oo muutakuin pakoputken nuohoajia.
      Ja pakoputkessa ei oo kasvua vaan se ulostuu ja on PASKAA.

      • tuhat ja yksi

        Et sitten enää parempaa keksinyt ?

        >>> Kaksi miestä"avioparina", ne ei oo muutakuin pakoputken nuohoajia.
        Ja pakoputkessa ei oo kasvua vaan se ulostuu ja on PASKAA. >>>

        Kun joudut toteamaan jotta ,ei se Raamatttu olekkaan tulkittavissa Pyhässä Hengessä.

        Sakarja kuuluu tutkia niin kuin asiat ovat ja ne ovat, siten kuin siellä lukee eikä niin kuin Kristinuskoiset sen tulkitsee.


    • Westsider

      Jos ei ennusmerkkien ja synonymien merkitystä täysin ymmärrä,
      niin ei voi oikein ymmärtää myöskää itse asiaa.kaan, ja Raamatussa niitä on paljon. Mutta Ilmestyskirja 11: luvun säkkipukuisista todistajista on selityskin,
      minkä symboleina ne esiintyvät: "Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja kaksi lampunjalkaa". Siinä vaiheessa ne eivät enää ole ymmärrettävä kahdeksi ihmiseksi. vaan on sevitettävä Raamatulla, minkä sympoleita lampunjalat
      ovat (Esim. Ilm 1:20)

      Sympolivaikeuksista huolimatta: "Ei yli sen, mitä kirjoitettu on)

    • KK

      Näin on. Joten Mooses ja Elia, ja muutkin ukkelit ei makaa koskaan
      Jerusalemin kadulla.

    • Kritik

      Ei makaa Mooses eikä Elia. Muta kylläkin "Suuri joukko, jota kukaan ei kyennyt lukemaan"
      Ei vain Jeerusalemin kadulla, vaan koko maailman kaduilla, joka on
      hengellisesti puhuen Sodoma ja Egypti, jossa Herramme ristiinnaulittiin..

    • niko123123

      Mitä ihmiset olette mieltä siitä, että täällä Suomessa asuu kaverukset jotka kokivat n.1v ja 6kk sitten samaan aikaan näyn, jossa toinen seisoi aivan silminkantamattoman tasaisella ja maa paloi ja oikealla oli yksi leimuava puunrunko ja näki kun koko taivaan peittävä aurinko nousi. Tämä toinen kaverus näki näyn täsmälleen samaan aikaan ja hän puolestaan näki, että hän seisoi saman näköisessä paikassa jonkun henkilön kanssa missä puolestaan näki kaiken peittävän kirkkauden saapuvan ja tunsi kuinka hänen energiat nousevat exponentaalisti.

      Nämä parikymppiset kaverukset olivat viettämässä normaalia iltamaa asunnolla ja samassa huoneessa vielä, kun tämä "ilmestys" tapahtui.
      Eivätkä herrat olleet vielä ennen sitä muuta kuin vähän miettineet galakseja ja universumin määreitä. Herrat ei myöskään ole mihinkään uskonkuntaan sidoksissa. Mutta Nyt USKOVAT ja TIETÄVÄT.

      • tuhat ja yksi

        >>> Mitä ihmiset olette mieltä siitä, että täällä Suomessa asuu kaverukset jotka kokivat ,,, >>>

        Joo arvelen jotta kossupullo unohtui takkaan illanvietossa ja räjähti !

        >>> Mutta Nyt USKOVAT ja TIETÄVÄT. >>>
        Jotta suljettua astiaa ei tule uohtaa tulipesään!


      • Samu123123

        Aha!... kuulostaa tutultu.

        Nyt ku myö ollaa vaellettu puoltoistavuotta etsimässä vastausta ni ollaa ajauduttu samaa paikkaa kyselemää samasta asiasta.

        Sie kysyt suoraa ku mie pysyn piilossa.

        Puoltoistavuotta ollaan kuljettu saman kysymyksen määräämää polkua. Tänne ollaa ajauduttu.

        Tällä ilmeisesti joku jolla lienee vastaus? Rohkeesti vaan puhukaa Jeesuksen omat jos jotain sanottavaa on... Vaikka valenikillä, puhukaa mitä sydämmenne sanoo, ei kenekää muu tartte tietää kuka puhuu ja mitä puhuu ku myö tänne sitä vastausta ollaa tultu etsimään.


    • tuhat ja yksi

      Joten -
      >>> Puoltoistavuotta ollaan kuljettu saman kysymyksen määräämää polkua. Tänne ollaa ajauduttu.

      Tällä ilmeisesti joku jolla lienee vastaus? >>>

      Uskovat muttei tiedä ja siksi kysyy !

      Eikö suljetun tölkin teoria tulipesässä miellytä ?

      • Samu123123

        Säälittävä pilkkapuhuja :D

        Mitä hyödyt pilkkapuheistas?

        Tässä mietittävää jumalattomille
        http://imageshack.us/photo/my-images/535/moi1z.jpg/

        Pilkkapuhujat ja jumalattomat voi olla päät kiinni ku myö trollataa Jeesuksen löytäneitä.

        Pedo orjille voi puhua mitä vaa sillo ku Jeesukse omat keskustelee keskenää sydämmellä.


    • eikö ole aivan

      sama ketä ovat, tärkeää on tietää ja tuntea ovatko Jumalasta vai uskonnollisista ihmisistä tai Pahasta. Miten Raamatussa ja Ilmestyskirjassa on ilmoitettu Jumalan toimesta, ovatko Hyvästä vai Pahasta? Vastaus on aivan selvä vaikka lyövätkin maata vitsauksilla kuten Mooses ja Aaron faroan edessä, sillä tämä maailma ajatuu tuomioihin, samoin Herran Jeesuksen tulemus on lähellä eikä ole mieleen kellekään, joka ottaa pedon merkin ja vastustaa armoaan ja totuuttaan, amen.

    • Samu123123

      Elikkä.

      Täällä on nyt 2 kaverusta jotka on todistanu Herraa.
      Puoltoistavuotta on kulunu hetkestä kun todistimme.

      On 7 seurakuntaa
      niillä 7 seurakunnalla on johtajat.

      Herra on kerran irrottanu mut lihasta ja näyttäny mulle taivaan ja maan vartijoiden seurakunnan mihin kuulun.

      Mulla on rauta tanko millä oon vuosia treenannu.
      Tolla toisella on ympärileikattu kikkeli.

      Mä oon todistanu Kirkkauden saapumista pilvistä ja oon kokenu tulevani sen kirkkauden kaltaiseksi.

      Toine on todistanu ahdistuksen ajan alkua ja läsnä oli palava puu tai pensas samoin kun mooseksen kutsun hetkessä.

      Jokatapauksessa ollaan todistettu Jumalan olemassa olo todelliseks. En tiiä miks mutta ainaki tiedetää totuus.

      Eipä kukaan häviä mitään jos kohta Jeesus saapuu.

      En tiiä onko meidän tarkotus tehhä mitään, itse toivon että tää pedon aikakaus loppuis jo. En tiiä onko noissa Jumalan puheissa mitään perää mut jos on ni nyt kyllä tiedän tarpeeks.

      Katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

      Haluan vaan uskon veljet ja sisaret kertoa että täällä tosissaan on 2 todistajaa, ja Jeesuksen paluu on tosi asia tapahtu se sitten millon ikinä tapahtuu, jotenkin tuntuu että elinaikanani se tapahtuu koska ei noissa Jumalan kertomissa ja näyttämissä näyissä olin muuten mitään järkeä :D
      Paitsi saihan se meidät ymmärtämään että Jumala on.

    • Samu123123

      Toinen kysy mielipidettä toinen kysy vastausta.

      Toinen luulee saaneensa vastauksen mut toine ei oo vielä saanu mielipidettä.

    • Samu123123

      Jokaisella elävällä olennolla on iänkaikkinen elämä.

      Kuvottava mailma.

      Taivaspaikkoja rahalla... Hyi v*ittu.

    • KK

      Ilm 11: 4 "Nämä (kaksi säkkipukuista) ovat ne kaksi öljypuuta ja lampunjalkaa,
      jotka seisovat maan Herran edessä."

      Tässä jakeessa ne kaksi säkkipukuista muuttuvat seurakunnaksi, johon kuuuvat sekä juutalaset että pakanakristityt Herran omat.

    • Samu123123

      Jos me olemme profeettoja niin huomatkaa missä elämänvaiheessa elämme.

      Elämme elämänvaiheessa missä suunnittelemme opetusta mikä antaa kaikille kansoille iänkaikkisen elämän.

      Jos menette ulos ja huudatte uskokaa Jumalaan ei kukaan teitä kuuntele.
      Siksi suunnittelemme opetusta mikä ei jätä kenellekkään epäilyksiä koska he ovat itse todistus siitä opetuksesta, ja jos he kieltävät opetuksemme he kieltävät itsensä eivätkä he itseään voi kieltää. Ja se opetus antaa kaikille iänkaikkisen elämän. Se antaa vapauden ja se vangitsee pedon. Jos tämä opetus kerrottaisiin kaikille kansoille samaan aikaan se vapauttaisi kaikki, mutta se myös paljastaisi todelliset kasvot, ja sitten syntyisi sota.

      Jumala on ja on aina ollut ja tulee aina olemaan. Jeesus on kuningas.

    • kyllä tässä

      puhatan kahdesta ihmisestä, eikä seurakunnasta jossa on monta ihmistä!

      3. Minä annan KAHDELLE todistajalle tehtävän säkkikankaaseen puettuina profetoida 1260 päivää.

    • Kritik

      Kaikkien ei ole sallittu ymmärtää vertauksia. siksi, että he näkisivät silmillään ja kuulisivat korvillaan, mutta eivät ymmärtäisi.

    • Westsider

      Kaksi säkkipukuista todistajaa katoavat Ilm 11: jakeessa 4. Siinä ne muuttuvat kahdeksi- oljypuuksi ja kahdeksi kynttilänjalaksi, jotka molemmat ovat vertauksia seurakunnasta.
      Ilm. 1:20 mukaan. Hyvin selkeästi sanottu.

    • KK

      Mark. 4:10 "Ja kun hän (Jeesus) oli yksinään, niin hänen ympärillään olevat niiden kahdentoista kanssa kysyivät häneltä näitä vertauksia.

      11. Niin hän sanoi heille: "Teille Jumalan valtakunnan salaisuus on annettu, mutta noille
      ulkopuolella oleville oleville KAIKKI tulee vertauksissa,

      12. jotta he näkevin silmin näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulevin korvin kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi."

      Siis, vertaukset ovat tarkoitetut vain sisäpuolella olevien ymmärrettäväksi.

      Ja Jeesuus sanoi vielä: "Jos ette käsitä tätä vertausta, kuinka sitten ymmärtäisitte kaikkia muita vertauksia?"

      Siis sisäpuolella oleville aukaisee sanan ymmärrettäväksi vain Pyhä Henki
      joka on sisäpuolella olevissa.

    • Westsider

      Paljon on soopaa seassa, Mutta tämä taitaa olla paras, ja asiallisin ketju, mitä
      koskaan on täällä ollut.Pidetään tätä vain esillä, harhailijain matkaauvana.

    • Westsider

      Lakkaavat Olemasta kaksi ihmistä jakeessa 4 Ilm.11
      He ovat selkeästi seurakunta, morsian, pyhät, marttyyrit, valitut
      Kaikki nämä temmätaan yhtenä joukkona Jumalan pasunan kajahtaessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin (so kärkiloukko) sitten me, jotka olemme elossa, jotka olemme lääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvien päällä Herraa vastaan yläilmoihin:

      Se tapahtuu viimeise pasunan soidessa, jolloin antikristuksen valta luhistuu ja sa atana
      joukkoineen syöstään alas, ja Jumkalan vihan maljat alkavat vuotamaan, ensin niiden päälle, joissa on pedon merkki, Jumalan vihan aika tuomioineen kestää kolme ja puoli vuotta. Seurakunta on temmattu juuri ennen sen alkua , kuten oli Filadelffian seurakunnalle luvattukin. Ilm. 3:10

    • profetiaproffa

      Raamattu kertoo Malakian kirjassa, että ainakin toinen heistä on Elia. Elian ilmestys kertoo (apokrifikirja), että toinen heistä on Heenok (eli Eenok).

    • Oiskosniin

      Kysymys Westsiderille: Miten tulkitset? Ilm.11:10 10 Ja ne, jotka maan päällä asuvat, iloitsevat heidän kohtalostaan ja riemuitsevat ja lähettävät lahjoja toisilleen; sillä nämä kaksi profeettaa olivat vaivanneet niitä, jotka maan päällä asuvat. VK (1933-38)

      10 Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita. UK (1992)

      10 And they that dwell upon the earth shall rejoice over them, and make merry, and shall send gifts one to another; because these two prophets tormented them that dwelt on the earth. (King James)

      10 Och jordens inbyggare skola glädjas över vad som har vederfarits dem och skola fröjda sig och sända varandra gåvor; ty dessa två profeter hade varit en plåga för jordens inbyggare.» (Svenska Bibeln 1917)

      Tämäkin jae on selkeä "kaksi profeettaa". Tätä tukee Sakariaan 4.luvun "kaksi öljypuuta" sekä vähään väkeen viittaa myös "Ei väellä eikä voimalla vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot". Sak 4:6. .Siellä ei siis puhuta joukoista.

      Jos kahta suurta joukkoa kahtena todistajana perustellaan sillä, että peto ei voisi käydä sotaa vain kahta ihmistä vastaan, voi myös miettiä sitäkin mitä Ilm.11.5-6 kertoo näiden todistajien voimasta. Mooses veljensä Aaronin kanssa toimivat kaksistaan vitsauksien välittäjinä maallisena aseenaan vain Aaronin sauva. Farao ei noussut sotimaan heitä vastaan mutta lähetti armeijansa ajamaan takaa Israelin kansaa.
      Ilmestyskirjassakin käy niin että vasta kun todistajat lopettavat työnsä, peto nousee sotimaan heitä vastaan ja voittaa. Sotimisenkaan ei tarvitse merkitä massiivisen armeijan liikekannallepanoa, ohjuksia, panssarivaunuja ja taisteluhelikoptereita, se on vain vakiintunut mielikuva nykyaikaisesta totaalisesta sotatilasta.

    • Oiskosniin

      Pyhästä kaupungista huomautus: Vertaillaanpa näitä jakeita.

      Luuk.21:24 ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät.

      Ilm. 11:2 Mutta temppelin ulkopuolella oleva esikartano erota pois, äläkä sitä mittaa, sillä se on annettu pakanakansoille; ja he tallaavat pyhää kaupunkia neljäkymmentäkaksi kuukautta. m:11:2

      Jes.52:1 1 Heräjä, heräjä, pukeudu voimaasi, Siion; pukeudu juhlapukuusi, Jerusalem, sinä pyhä kaupunki. Sillä ei koskaan enää astu sinun sisällesi ympärileikkaamaton eikä saastainen.

      • Westsider

        Jesaja 52:11 Puhuu uudesta Jerusalemista, ei nykyisestä. Lue Ilm.21


    • Erikoistarjous!!

      Tällä menolla ainakin säkkiväline tehtaat tienaavat rutkasti fyffeä kun säkkejä menee
      kaupaksi paljon enemmän kuin 144 000 2 säkkiä per/vuosi!

      • Anonyymi

        En näe tuossa muuta kun helvetin kovan mukamas sarvellisen sonnin, joka sanoo muu, kun kuulee toisen sanoneen samoin.


    • Westsider

      Jumalan tempplin ulkopuolella oleva esikartano, jota ei mitata, on antikristuksen alaisuudessa toimiva tämä maailma, sen kirkkoineen ja armeijoineen.
      Ne vainoavat ja julistavat sodan Jumalan temppeliä (seurakuntaa) vastaan ja voittaa heidät.

      Ilm. 11:10 Kaksi profeettaa ovat seurakunnan sympoleina luvun loppuun saakka.
      Ja ne ovat seurakunta.

      • Westsider

        Sak 4: kaksi öljypuuta ovat myöskin symboleja seurakunnasta, ja alaviitekin viittaa Ilm 11:4 jään. Ja heidät nähdäänkin Ilm 7: ssä Jumalan valtaistuimen edessä. kuten
        Sakarias sanoo niiden seisovan.


      • Onko
        Westsider kirjoitti:

        Sak 4: kaksi öljypuuta ovat myöskin symboleja seurakunnasta, ja alaviitekin viittaa Ilm 11:4 jään. Ja heidät nähdäänkin Ilm 7: ssä Jumalan valtaistuimen edessä. kuten
        Sakarias sanoo niiden seisovan.

        Paavali sitten väärä profeetta, kun hän mainitsee ettemme kaikki kuole?


      • Anonyymi
        Onko kirjoitti:

        Paavali sitten väärä profeetta, kun hän mainitsee ettemme kaikki kuole?

        Miks sua kiinnostaa juosta "väärien profeettojen" perässä?


    • Westsider

      Ei Paavali ole väärä profeetta.
      Hän sanoi: Kor. 15: 51. " K. minä sanon teille salaisuuden; emme kaikki kuoloon nuku, mutta kaikki me muutumme,

      52. yhtökkiö silmänräpäyksessä, viimeisen pasunan soidessa;sillä pasuna soi, ja kuolleet nousevat katoamattomina, ja me muutumme.

      • Westsider

        Ja se tapahtuu aivan viimeisenä täpahtumana antikristuksen vallan ajalla, joka loppuu tähän, kun saa tana syöstään alas sodassa, joka alkaa taivaassa.
        Alkaa Jumalan viha vihanmaljoineen, Ja kaikki valta siirtyy Jumalan vallan alle, joka on ikuinen valta.


      • Kritik
        Westsider kirjoitti:

        Ja se tapahtuu aivan viimeisenä täpahtumana antikristuksen vallan ajalla, joka loppuu tähän, kun saa tana syöstään alas sodassa, joka alkaa taivaassa.
        Alkaa Jumalan viha vihanmaljoineen, Ja kaikki valta siirtyy Jumalan vallan alle, joka on ikuinen valta.

        Tämä ketju opettaa Raamatn mukaisesti, sen keitä nuo säkkipukuiset todistajat ovat.
        ja opettaa myäskin ymmärtämään vertauksin kirjoitettua tekstiä, Ilman sitä taitoa ja ymmärrystä ei ymmärrystä synny. vaan tulee sepityksiä, milloin kestökin ukkelista.


      • Anonyymi
        Kritik kirjoitti:

        Tämä ketju opettaa Raamatn mukaisesti, sen keitä nuo säkkipukuiset todistajat ovat.
        ja opettaa myäskin ymmärtämään vertauksin kirjoitettua tekstiä, Ilman sitä taitoa ja ymmärrystä ei ymmärrystä synny. vaan tulee sepityksiä, milloin kestökin ukkelista.

        Raamatun mukaisesti? Uskovien pitäisi lukea raamattua sefariassa olevien selitysten kautta. Jos ette antaisi raamattua kivikautisille, miten nykyihmisillekään, jotka ovat samanlaisia?


    • Anonyymi

      2 Todistajaa.
      Ilmestyskirja.11:3 Ja minä annan kahdelle todistajalleni toimeksi säkkipukuihin puettuina profetoida tuhannen kahdensadan kuudenkymmenen päivän ajan."
      11:4 Nämä ovat ne kaksi öljypuuta ja ne kaksi lampunjalkaa, jotka seisovat maan Herran edessä.
      Ilmestyskirja. 1:20 Niiden seitsemän tähden salaisuus, jotka näit minun oikeassa kädessäni, ja niiden seitsemän kultaisen lampunjalan salaisuus on tämä: ne seitsemän tähteä ovat niiden seitsemän seurakunnan enkelit, ja ne seitsemän lampunjalkaa ovat ne seitsemän seurakuntaa."
      -Lampunjalka on seurakunta.
      Öljypuu on Israel ja metsäöljypuu on kristityt.
      Roomalaiskirje:11:11 Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyisivät kiivauteen. 11:12 Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudeksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljoa enemmän heidän täyteytensä!
      11:13 Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkaani kunniassa,
      11:14 sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisiani, ja pelastaakseni edes muutamia heistä.
      11:15 Sillä jos heidän hylkäämisensä on maailmalle sovitukseksi, mitä heidän armoihin-ottamisensa on muuta kuin elämä kuolleista?
      11:16 Mutta jos uutisleipä on pyhä, niin on myös koko taikina, ja jos juuri on pyhä, niin ovat myös oksat.
      11:17 Mutta jos muutamat oksista ovat taitetut pois ja sinä, joka olet metsäöljypuu, olet oksastettu oikeiden oksien joukkoon ja olet päässyt niiden kanssa osalliseksi öljypuun mehevästä juuresta,
      11:18 niin älä ylpeile oksien rinnalla; mutta jos ylpeilet, niin et sinä kuitenkaan kannata juurta, vaan juuri kannattaa sinua.
      11:19 Sinä kaiketi sanonet: "Ne oksat taitettiin pois, että minut oksastettaisiin."
      11:20 Oikein; epäuskonsa tähden ne taitettiin pois, mutta sinä pysyt uskosi kautta. Älä ole ylpeä, vaan pelkää.
      11:21 Sillä jos Jumala ei ole säästänyt luonnollisia oksia, ei hän ole säästävä sinuakaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe