Hyvän ja viihtellisen ohjelman pilaa juontaja...voi hitto mikä ämmä. Yrittää kosiskella miespuolisia esiintyjiä
kun joka väliin yrittää puskea pakaroitten sun muitten ominaisuuksien ihailua. Mistä se on vajaa tuo nainen?
Jos miespuolinen juontaja tekis tuota naislaulajia kohtaaan, niin ihmiset heti syyttäisivät sovinistiseksi.
Ja tuon naisen naurun käkätys käy mun korviin...ei tarvi kenekään sanoa etä telkassa on nappi...sen tiedän.
Myötähäpeää välillä tässä kärsii....
Kuorosodan juontaja ärsyttävä
nariseva akka
1
322
Vastaukset
- Suvi rules
...mutta oikeat kuorot meni finaaliin. varsinkin Asteen kuoron eka Pink-kappale meni niin penkin alle kuin vain voi, kun solisti veti koko ajan nuotin vierestä niin että korvissa koski....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147230
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434604- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277