Mitä mieltä ihmiset on kyseisestä kappaleesta? Itse olen kuunnellut jonkin verran Maijaa, ja täytyy sanoa että tuossa kappaleessa on sitä jotai! Mielestäni ainakin toistaiseksi Maijan ehdottomasti paras kappale ja todella hyvä valinta singleksi!
Kuuntele: http://www.youtube.com/watch?v=TrsNi9oar2w
Ihana kappale, kuuraiset puut
25
2458
Vastaukset
- Jeanne*2vu12vi.j.Yjt
sen levyn nimi on "Kunnes joet muuttaa suuntaa" ja siis "Maija Vilkkumaa"'n levy.
toi biisi on raita#5 sill levyll ja kuten jo kyseisen levyn nimikko-aiheessa totesin:
raidat 1,3,4,5,6 ovat niin ääriterästä ETTÄ!
ja että 11 ja 12 on loistavii mutta jää alun teräksen varjoon ja 7kin on hyvä ja vaikka #2"DingoJaYö" onkin hyvä biisi niin ei ollakseen Maijkkulin biisi, yliarvostettu biisi,
Dingon autiotalo-biisi ja Yön LikainenLegenda -biisit on kummatkin erikseenkin parempii
kuin Maijkkulin DingoJaYö-biisi. keskinkertainen pala. ja silloin on muistettava että suurin osa Maijkkulin biiseistä ei oo keskinkertaisii vaan ne ovat kiehtovan nerokkaita suurin osa. DingoJaYö-biisi onkin jonkin sorttinen levyn teemaa kantava täytebiisi jossa fiilis on levyn mutta muuta siin biisiss ei oo. ei DingoJaYö-biisiä voi kuunnella ilman kyllästymisen tunnetta ellei sitten kato samalla videota jossa näytetään Ylijumalattaren äärikauniit kädet ruletuksensa tunnossa:
http://www.youtube.com/watch?v=PcUjMMDSUd8
LÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHHHHHHH.....
toi on ihanan äärinöyryyttävää katseltavaa, Maijjkkulin kädet on toss videoss vaan niin rulettavat kauniit
että sitä menee veteläks ja alistuneeksi ja niiaa.. siis se biisi on Maijkkulin paskimpia mutta toss videoss näytetään universumin ylijumalattaren äärivalta, ne kädet, ilman vaatteita ja ääri-rulettamassa!
mitä mainitsemaasi KuuraisetPuut -biisiin tulee niin se on Maijkkulin parhaimpia biisejä ja nautitaan
parhaiten silmät kyynelissä ja PAINUNEINA (Agnés oot oikeessa, ei voi ymmärtää väärin lauseen "silmäni painan" mä en koskaan sitä ihmetellyt toivottavasti luet tän joskus terkkuja- torkko
Joo toi biisi on aivan mahtava ei voi muuta sanoa! Maijan parhaimpia! :)
- riiinaa
Kyseiseen kappaleeseen on tehty ihana musiikkivideo myös!
Katso se!! --> http://www.youtube.com/watch?v=tgAgipdji-0- rockpoprock
Juu minusakin on kyllä todella kaunis kappale, kaunis melodia ja hyvät sanat. Ihmettelen suuresti, että miksi en ole kuullut sen vielä soivan radiosta vaikka aika paljon radiota kuuntelen? :(
- wuuho
rockpoprock kirjoitti:
Juu minusakin on kyllä todella kaunis kappale, kaunis melodia ja hyvät sanat. Ihmettelen suuresti, että miksi en ole kuullut sen vielä soivan radiosta vaikka aika paljon radiota kuuntelen? :(
Ahh toi musiikkivideo oli kyl ihana! Maija näytti tosi kauniilta siinä! :) Ja mahtava kappale kyllä myös!
- laussinen
wuuho kirjoitti:
Ahh toi musiikkivideo oli kyl ihana! Maija näytti tosi kauniilta siinä! :) Ja mahtava kappale kyllä myös!
On kyllä kaunis kappale ja video. Heti ku lähtee ulos kävelylle ja näkee puita valkosena niin alkaa soimaan tämä kappale päässä! :)
- jukepeee
laussinen kirjoitti:
On kyllä kaunis kappale ja video. Heti ku lähtee ulos kävelylle ja näkee puita valkosena niin alkaa soimaan tämä kappale päässä! :)
Hyvä kappale, mielestäni uusimman levyn ehkä jopa paras kappale.
- Onväliä
Herkkä, rauhallinen, mutta suht raskas. Hieno kappale. Ihmettelen kans miksei oo vielä radioissa soinu vaikka singlena on julkaistu. Ehkä vähän "keväämmällä" sitten.
- emminnii
Ehkäpä jopa levyn paras kappale kun kerran on kyseessä, niin sietäisi radiossa soivan! Maija olisi sen myös ehdottomasti ansainnut, hienoa työtä tehnyt taas kerran.
- winuell
emminnii kirjoitti:
Ehkäpä jopa levyn paras kappale kun kerran on kyseessä, niin sietäisi radiossa soivan! Maija olisi sen myös ehdottomasti ansainnut, hienoa työtä tehnyt taas kerran.
http://www.youtube.com/watch?v=tgAgipdji-0 TOSSA LINKKI VIDEOON jos et ole vielä nähnyt sitä. :)
Kaunis biisi ja Maija oikeen hehkuu tossa videossa, johtunee varmaa raskaudesta vaikka vauva onkin jo nyt syntynyt. Kovasti onnea Maijalle ja perheelle pikku tytöstä! - jokutyyppivaaaa
winuell kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=tgAgipdji-0 TOSSA LINKKI VIDEOON jos et ole vielä nähnyt sitä. :)
Kaunis biisi ja Maija oikeen hehkuu tossa videossa, johtunee varmaa raskaudesta vaikka vauva onkin jo nyt syntynyt. Kovasti onnea Maijalle ja perheelle pikku tytöstä!Oon pitäny Maijan musaa aika ärsyttävänä, mutta tää biisi on tehnyt poikkeuksen siinä. Koskettavat sanat, kaunis melodia ja kyllä se Maijan ääni jotenkin on tommonen vahva ja erikoinen, tykkään!
- reijreij
winuell kirjoitti:
Kaunis biisi ja Maija oikeen hehkuu tossa videossa, johtunee varmaa raskaudesta vaikka vauva onkin jo nyt syntynyt. Kovasti onnea Maijalle ja perheelle pikku tytöstä!...ja jossakin, rakastui onnekkaammin jotkut muut...
- allinnaa
winuell kirjoitti:
Kaunis biisi ja Maija oikeen hehkuu tossa videossa, johtunee varmaa raskaudesta vaikka vauva onkin jo nyt syntynyt. Kovasti onnea Maijalle ja perheelle pikku tytöstä!Ahhh tää on kyl aivan liian ihana kappale... Oikeassa olotilassa tulee kylmät väreetj asilmät jopa kostuvat. Upeata työtä Maijalta.
- qiirrj
allinnaa kirjoitti:
Ahhh tää on kyl aivan liian ihana kappale... Oikeassa olotilassa tulee kylmät väreetj asilmät jopa kostuvat. Upeata työtä Maijalta.
Tää on jotain uskomattoman upeaa... Koko talven pauhannu kuulokeissa joka päivä useaan kertaan.
- norrneen
qiirrj kirjoitti:
Tää on jotain uskomattoman upeaa... Koko talven pauhannu kuulokeissa joka päivä useaan kertaan.
Maija on suomirockin jumalatar, ääni jotain niin ainutlaatuista ja itse kappaleensa tekee.
- jeeeeeeeeeeert
norrneen kirjoitti:
Maija on suomirockin jumalatar, ääni jotain niin ainutlaatuista ja itse kappaleensa tekee.
Ostin koko "Kuunes joet muuttaa suuntaa" levyn levy alesta, ja ei ollut pettymys! Koko levy on upea, ja "Kuuraiset puut" on kyllä parhaimmistoa. :)
- jooeijooeijooeijoo
Kyllä täälläki tykätää biisistä, luo semmosen oman laisen tunnelman mitä en mistään muusta kappaleesta oo saanu. Piti muutama kerta sillo kuunnella että "pääsin sisälle" vaikka kyl se ekallakin kuuntelulla hyvältä kuulosti.
- annikaaaaaaa
Kyllä vuoden parhaat artistit on ollu Maija Vilkkumaa ja Jenni Vartiainen. Maijalle pikkasen enemmän arvostusta siitä, että aina tehnyt musiikkinsa itse ja loistavaa sellaista on tehnytkin.
- aerrrrr
annikaaaaaaa kirjoitti:
Kyllä vuoden parhaat artistit on ollu Maija Vilkkumaa ja Jenni Vartiainen. Maijalle pikkasen enemmän arvostusta siitä, että aina tehnyt musiikkinsa itse ja loistavaa sellaista on tehnytkin.
Samalla kannalla tossa, että Maija ja Jenni on ollu viime aikojen parhaat suomalaiset artistit. Tää Maijan biisi on kylä älyttömän ihana
- 5hg5g
iihan liiiiiian hyvä biisi!! upeeta ei voi muut sanoo
- nnunnanenee
Maija on kyl nii nätti tos musavideos ( http://www.youtube.com/watch?v=tgAgipdji-0 )
Kaunis kappale, en ole kuullu tkyllä radiosta? Kyllä tota kappaletta sietäisi soittaa... - millaneitinen
nnunnanenee kirjoitti:
Maija on kyl nii nätti tos musavideos ( http://www.youtube.com/watch?v=tgAgipdji-0 )
Kaunis kappale, en ole kuullu tkyllä radiosta? Kyllä tota kappaletta sietäisi soittaa...Yhdyn täysin edellisiin kommenteihin, taas on Maija saanut jotain kaunista aikaan.
- ollipollinen
TVstä tuli Maijan Totuutta ja tehtävää- kiertueelta keikka, ja oli kyllä upea. Vähän erilainen ku Maijan muut keikat vaikka onhan sielläkin semmoinen mahtava rock meininki.
Tästä kappaleesta vielä sen verran, että mun piti kuunnella se muutamaan otteeseen ennen kuin siihen rakastuin. Nykyään kyllä kuuluu Maijan parhaimmistoon ehdottomasti! - pullanaamari
Kyseisessä kappaleessa on sitä jotain! Koskettava ja tykkään kovasti alun kitarasaundista.
- yoeeeiddu
Kaunis kappale. Maijan musiikkia olen aina arvostanut erityisen paljon, sillä tekeehän hän itse musiikkinsa toisin kun monet muut nykyajan ketkuttelijat. Tottakai monet muutkin tekee itse kuten esim. Laura Närhi, mutta hänen musiikkinsa ei iske samalla tavalla kun Maijan, Lauta on jollain tavalla mielestäni niin tavallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808