Sukkahousujen käytöstä

Unisexmalefemale

Onko sukkahousut mielestäsi unisex vaate eli sopivat naisille ja miehille vai pelkästään naisten garderobi.

8

1045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoikka mies 33v.

      Riippuu millaiset sukkahousut ja millaisen miehen käytössä. Jos ne puristaa tiedystä kohdasta... ja aiheuttaa erektion, en suosittelisi niille miehille sukkahousuja vaatekappaleena edes talvisin pitkien housujen alla. Olisi erittäin epähygieenistä touhua. Mutta miehille sopii hyvin tällaiset joita itsekin talvisin käytän: 40-80 deniset yksiväriset LEGINSSIT ja ostan ne naisten osastolta. Miehille tarkoitetut sukkahousut on vähän turhaa ja kallista vaikka niitäkin Suomessa myydään. http://www.ferillo.com/verkkokauppa/product_catalog.php?c=42
      Kalsareita en enää käytä jo vuosia ja leginssit on ilman alushousuja.

    • xy

      Käyvät miehille ja naisille.Jos haluaa käyttää ohita pitää ajella karvat pois, mutta paksut peittävät onnistuu ilmankin.

    • jotain6

      Kyllä se alkaa olla unisex, sillä onhan sitä myynnissä naisillekin omat pitkät alushousumallinsa.
      Eikä kaikissa miesten malleissakaan ole sepalusta. Toisaalta ainakin Saksassa myynnissä miesten
      paksuja sukkahousuja joissa sepalus.

      • Raappametsuri

        Kaikki on valheellista kuvitelmaa jota Amerikasta ohjataan.Hävetkää te naisten vaatteisiin pukeutujat ! jeesus ei tule teitä armahatamaan ! vain suomalaiset metsurit pukeutuvat metsien hengen mukaan raappahousuihin ja sarkahousuihin. Ottakaa oppia heistä !


    • Olen käyttänyt jo yli 10 vuotta sukkahousuja. Ostan ne naistenvaate osatolta. Ovat käytössä paljpn
      mukavammat, kuin miesten pitkät kalsarit.

      • Lyylitär

        Aivan uskomattomia ukkoja.


      • Yksi sukkahousu-ukko
        Lyylitär kirjoitti:

        Aivan uskomattomia ukkoja.

        Aivan. Tää on ihan yhtä uskomatonta kuin se, että naiset käyttää housuja. Ei vaa, sukkahousut oli miehillä käytössä ennen naisia, jo keskiajalta lähtien, ja nyt ne on palautumassa uudelleen miesten muotiin. Naiset taas on alkaneet käyttää miesten housuja vajaa sata vuotta sitten. Aika yleisiä nää nais transvestiitit vaan nykyään on.


    • mikä ettei

      Alusvaatteina ilman muuta unisex. Miesten pitkät alushousut pitkien housujen alla ovat moneen tilanteeseen liian paksut, 15-20 denierin sukkahousut ovat erinomainen vaihtoehto. Tietysti paksumpia ja peittäviä sukkahousuja voisi käyttää shortsienkin kanssa, mutta se vaatisi kyllä enemmän ennakkoluulottomuutta mitä tässä maassa ja tässä ajassa vielä on. Nailonit ja karvaiset sääret eivät ole kauhean hyvä yhdistelmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe