tarvitsisin pikaista apua:(

Elikkä tuossa perjantai aamuna katoin miksi alushousuissani oli ruskeaa, no ajattelin että se oli valkovuotoa ja laitoin pikkusiteen. Sitten päivällä huomasin side oli aivan täynnä tummanruskeaa 'lurua' ainetta ja verta joissakin kohtaa. En yhtään tiedä mitä tehdä, voiko tämä johtua e-pillereistä? Niiden mukaan kuukautisten pitäisi alkaa viikonpäästä ,eikä ennen ole tullut mitään tällaista..
1203
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kyseessä varmaankin väli/läpäisyvuoto, ihan tavallista pillereiden kanssa. Ei vaarallista eikä varmaankaan myöskään sun kohdalla syytä huoleen. etenkin jos on vasta aloittanut pillerit tai on syönyt useamman liuskan putkeen.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


yhyyyy kirjoitti:

Elikkä tuossa perjantai aamuna katoin miksi alushousuissani oli ruskeaa, no ajattelin että se oli valkovuotoa ja laitoin pikkusiteen. Sitten päivällä huomasin side oli aivan täynnä tummanruskeaa 'lurua' ainetta ja verta joissakin kohtaa. En yhtään tiedä mitä tehdä, voiko tämä johtua e-pillereistä? Niiden mukaan kuukautisten pitäisi alkaa viikonpäästä ,eikä ennen ole tullut mitään tällaista..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu