Kannabis

herba79

Kannabista "homesairauksien" hoitoon!
Kaiken järjen mukaan ajateltuna sehän olisi ja on aivan täydellinen lääke vaivaan kuin vaivaan.
Kuinka moni on kokeillut?
Olkoonkin vaikka rikollista, Suomen systeemi syyllistyy rikokseen kun jättää meidät hoitamatta.

20

767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole kuullutkaan. Kerro, mitä tiedät...

• herba79

Sillähän hoidetaan reumaa, ms-tautia, glaukoomaa, astmaa, migreeniä, yms.hermokipuja ja vieläpä erittäin tehokkaasti. Näyttöä vissiin myös joidenkin syöpäkasvainten kutistumisesta? Mutta koitapa hakea googlella jotain positiivista niin törmäät vain negatiivisiin tutkimustuloksiin ja mustamaalaukseen minkä USA järjestelmällisesti aloitti 1900-luvulla. Poltettuna varmasti melkein yhtä vaarallinen kuin tupakka, mutta kukapa käskee polttamaan, voi sitä muullakin tavalla "nautiskella".
        Minua naurattaa myös nämä jatkuvat tutkimukset miten pilvi myös vaikuttaa negatiivisesti ihmisten psyykeeseen, laskee kognitiivisia kykyjä ja edesauttaa skitsofrenian puhkeamisessa. Huoh. Koska kannabista ei voi patentoida sen ollessa vain kasvi, niin se täytyy kieltää ihmisiltä..ja lääkeyhtiöt tekee voittoa.
        Tämä ei sitten ole mikään puolustuspuhe kannabiksen viihdekäytön puolesta. Se on asia erikseen.

• herba79 kirjoitti:

Sillähän hoidetaan reumaa, ms-tautia, glaukoomaa, astmaa, migreeniä, yms.hermokipuja ja vieläpä erittäin tehokkaasti. Näyttöä vissiin myös joidenkin syöpäkasvainten kutistumisesta? Mutta koitapa hakea googlella jotain positiivista niin törmäät vain negatiivisiin tutkimustuloksiin ja mustamaalaukseen minkä USA järjestelmällisesti aloitti 1900-luvulla. Poltettuna varmasti melkein yhtä vaarallinen kuin tupakka, mutta kukapa käskee polttamaan, voi sitä muullakin tavalla "nautiskella".
        Minua naurattaa myös nämä jatkuvat tutkimukset miten pilvi myös vaikuttaa negatiivisesti ihmisten psyykeeseen, laskee kognitiivisia kykyjä ja edesauttaa skitsofrenian puhkeamisessa. Huoh. Koska kannabista ei voi patentoida sen ollessa vain kasvi, niin se täytyy kieltää ihmisiltä..ja lääkeyhtiöt tekee voittoa.
        Tämä ei sitten ole mikään puolustuspuhe kannabiksen viihdekäytön puolesta. Se on asia erikseen.

Ootko kokeillut jollain lailla?

Täältä voit surffailla ja postata anonyymisti: http://kproxy.com/

• Homeherkkä#

Vai tarjoilet sinä kannabista "homesairauksien" hoitoon.

Kun kannabista tarjoilet "homesairauksien" hoitoon, niin näytät olevan ihan pihalla homesairauksista ja homesairauksiin liittyen tai liittymättä myös ruoka-yliherkkyyssairauksista, lääkeyliherkkyyssairauksista, lisä- ja säilöntäaineyliherkkyyssairauksista, hajuyliherkkyyssairauksista, eläinepiteelisairauksista jne, jota luetteloa voisi jatkaa loputtomiin.

Kirjoituksestasi päätellen sinun "homesairautesi" sinua hoitava lääkäri on jättänyt hoitamatta. Kertoisitko minkä niminen "homesairaus" sinulla on todettu?
      Ja kun kirjoituksestasi päätellen olet turvautunut kannabiksen käyttöön, niin esittäisitkö lääketieteellistä faktaa sen tehosta sinun "homesairauteesi"?

• herba79

Ääh. En ole kokeillut, mutta sisäpiiriin tietoa esim.migreenin hoidosta olen saanut kuulla, silloin kun mikään muu lääke ei enää auta. Tehoa ja näyttöä on myös ms-taudin hoidosta mutta koska Suomi on vain Suomi niin moni ko.sairautta sairastava ei saa apua ongelmiinsa. Ja tarkoitin tällä aloituksella nyt kosteusvauriohomeille ja bakteerimyrkyille altistuneita joille on puhjennut esim.reuma. Mihinkään allergiaan se nyt tuskin auttaa, paitsi että avannee keuhkoputkia astmalääkkeen tavoin. Joku asiasta tietävä voisi kommentoida enemmän, olen amatööri asioista sen koommin keskustelemaan suuren tieteen tasolla ja myönnän myös erehtyväisyyteni :) Nisuiisu tai joku muu, huhuu?
        Ja kyllä, minut on jätetty hoitamatta useampaankin otteeseen niin että on henkikin melkein lähtenyt. Ja kukaan lääkäri ei koskaan ole osannut yhdistää oireitani homeisiin. Pähkäilenkin tässä että miten saisin apua näihin oireisiin tai edes sitä ymmärrystä, tämä rasittavaa jo työntekoani.
        Tiedän että on turha mennä arvauskeskukseen vinkumaan koska saan sieltä vain paskaa niskaani ja lisää täysin tehottomia lääkkeitä. Taitaa papereissa jo lukea että potilas on luulosairas sekä kärsii paniikkihäiriöstä/ahdistuksesta/masennuksesta yms..
        Ottaisin siis vinkkejä vastaan. En halua tunkea kehooni ylimääräisiä lääkkeitä, olen vahvasti sitä mieltä että niistä on useissa tapauksissa vain haittaa. Kannatan pehmeitä ja luonnonmukaisia hoitoja jotka eivät elimistöä rasita sillä tavoin kuin erilaiset synteettiset nappulat. Yäk. Lääkärit on aivopesty lääkefirmojen taholta.
        Suolapiippu on muuten mahtavin hankinta vähään aikaan. Suosittelen :)

• herba79 kirjoitti:

Ääh. En ole kokeillut, mutta sisäpiiriin tietoa esim.migreenin hoidosta olen saanut kuulla, silloin kun mikään muu lääke ei enää auta. Tehoa ja näyttöä on myös ms-taudin hoidosta mutta koska Suomi on vain Suomi niin moni ko.sairautta sairastava ei saa apua ongelmiinsa. Ja tarkoitin tällä aloituksella nyt kosteusvauriohomeille ja bakteerimyrkyille altistuneita joille on puhjennut esim.reuma. Mihinkään allergiaan se nyt tuskin auttaa, paitsi että avannee keuhkoputkia astmalääkkeen tavoin. Joku asiasta tietävä voisi kommentoida enemmän, olen amatööri asioista sen koommin keskustelemaan suuren tieteen tasolla ja myönnän myös erehtyväisyyteni :) Nisuiisu tai joku muu, huhuu?
        Ja kyllä, minut on jätetty hoitamatta useampaankin otteeseen niin että on henkikin melkein lähtenyt. Ja kukaan lääkäri ei koskaan ole osannut yhdistää oireitani homeisiin. Pähkäilenkin tässä että miten saisin apua näihin oireisiin tai edes sitä ymmärrystä, tämä rasittavaa jo työntekoani.
        Tiedän että on turha mennä arvauskeskukseen vinkumaan koska saan sieltä vain paskaa niskaani ja lisää täysin tehottomia lääkkeitä. Taitaa papereissa jo lukea että potilas on luulosairas sekä kärsii paniikkihäiriöstä/ahdistuksesta/masennuksesta yms..
        Ottaisin siis vinkkejä vastaan. En halua tunkea kehooni ylimääräisiä lääkkeitä, olen vahvasti sitä mieltä että niistä on useissa tapauksissa vain haittaa. Kannatan pehmeitä ja luonnonmukaisia hoitoja jotka eivät elimistöä rasita sillä tavoin kuin erilaiset synteettiset nappulat. Yäk. Lääkärit on aivopesty lääkefirmojen taholta.

Kuittasin vähän miinusteluja, ihme meininkiä. Mainittuani pojalleni asiasta taas hän sanoi, että lääkärit ne täällä miinustelee, ketkäs muutkaan.

"Tiedän että on turha mennä arvauskeskukseen vinkumaan koska saan sieltä vain paskaa niskaani ja lisää täysin tehottomia lääkkeitä. Taitaa papereissa jo lukea että potilas on luulosairas sekä kärsii paniikkihäiriöstä/ahdistuksesta/masennuksesta yms."

- Tuo on harvinaisen totta, paitsi että homesairas saa paskaa niskaansa kaikkialta. Joka taholta yritetään nitistää ja rääkätä homesairasta vielä lisää niin, että saadaan lopulta henki pois.

• herba79 kirjoitti:

Tämä on paska suomettunut maa, josta Paavo Lipponen käytti hyvää nimitystä: uussuomettunut.

• sanasinko kirjoitti:

Kuittasin vähän miinusteluja, ihme meininkiä. Mainittuani pojalleni asiasta taas hän sanoi, että lääkärit ne täällä miinustelee, ketkäs muutkaan.

"Tiedän että on turha mennä arvauskeskukseen vinkumaan koska saan sieltä vain paskaa niskaani ja lisää täysin tehottomia lääkkeitä. Taitaa papereissa jo lukea että potilas on luulosairas sekä kärsii paniikkihäiriöstä/ahdistuksesta/masennuksesta yms."

- Tuo on harvinaisen totta, paitsi että homesairas saa paskaa niskaansa kaikkialta. Joka taholta yritetään nitistää ja rääkätä homesairasta vielä lisää niin, että saadaan lopulta henki pois.

Homesairaiden kohdalla ne idiootit on kuin susia lammasten vaatteissa, valmiina repimään ja raatelemaan aina.

• herba79
        herba79 kirjoitti:

http://www.sciencedaily.com/releases/2010/12/101214085736.htm

Ja vielä kerran yäk!
        Tähän tuskin kannabiskaan tehoaa..hmh..
        Epäilen että olisin kenties itse sairastunut astmaan tai muuhun vastaavaan :( kukaan hoitohenkilökunnasta ei vain hengenahdistuksiin ole ottanut kantaa, PEFfit vissiin kerran mittailtu mutta siihen se taisikin jäädä, arvot oli ok joten mars, kotia!
        Jotenkin tuntuu että minut vain jätetään hoitamatta, lääkärit ylenkatsovat potilasta joka ravaa vastaanotolla harva se päivä ..mutta ei se mitään, taistelen senkin edestä. Nyt tiedän itse syyn oireisiin ja hoidankin itseäni niin hyvin kuin pystyn, pyrin elämään terveellisesti jne. Koitan välttää astumasta valkotakkisten varpaille.
        Kyllähän tuo masennus lyö nilkoille aina silloin tällöin.
        Kysymys kuuluu että miksi minä, ja miksi vielä näin nuorena. Onko loppuelämä tätä samaa, sinnittelyä päivästä toiseen? Kääk. Miksei kukaan usko tai ymmärrä, miksi kaikki haluavat leimata minut vain hysteerikoksi ja tarvoavat psykiatrin apua.
        Kylläpä sitä ihminen voikaan olla näin yksin ongelmansa kanssa. Ainoastaan puoliso tajuaa kun näkee tämän taistelun joka päivä.

• herba79 kirjoitti:

Ja vielä kerran yäk!
        Epäilen että olisin kenties itse sairastunut astmaan tai muuhun vastaavaan :( kukaan hoitohenkilökunnasta ei vain hengenahdistuksiin ole ottanut kantaa, PEFfit vissiin kerran mittailtu mutta siihen se taisikin jäädä, arvot oli ok joten mars, kotia!
        Jotenkin tuntuu että minut vain jätetään hoitamatta, lääkärit ylenkatsovat potilasta joka ravaa vastaanotolla harva se päivä ..mutta ei se mitään, taistelen senkin edestä. Nyt tiedän itse syyn oireisiin ja hoidankin itseäni niin hyvin kuin pystyn, pyrin elämään terveellisesti jne. Koitan välttää astumasta valkotakkisten varpaille.
        Kysymys kuuluu että miksi minä, ja miksi vielä näin nuorena. Onko loppuelämä tätä samaa, sinnittelyä päivästä toiseen? Kääk. Miksei kukaan usko tai ymmärrä, miksi kaikki haluavat leimata minut vain hysteerikoksi ja tarvoavat psykiatrin apua.
        Kylläpä sitä ihminen voikaan olla näin yksin ongelmansa kanssa. Ainoastaan puoliso tajuaa kun näkee tämän taistelun joka päivä.

"Jotenkin tuntuu että minut vain jätetään hoitamatta, lääkärit ylenkatsovat potilasta joka ravaa vastaanotolla harva se päivä ..mutta ei se mitään, taistelen senkin edestä. Nyt tiedän itse syyn oireisiin ja hoidankin itseäni niin hyvin kuin pystyn, pyrin elämään terveellisesti jne. Koitan välttää astumasta valkotakkisten varpaille."

- Tappokoneita ne on toisille, vaikkei saisi sanoa, mutta rikotaan tässä nyt sekin tabu.

• herba79 kirjoitti:

Ja vielä kerran yäk!

Kauniita unia, parasta poistua.

• herba79
        herba79 kirjoitti:

Ja vielä kerran yäk!

Toivoisinpa todella että joku kaunis päivä näissä asioissa edettäisiin, tai sitten tosiaan pitää muuttaa muualle. Miten meillä onkaan näin paljon vamuleita päättämässä asioista.
        Nyt pakko mennä kyllä nukkumaan, jos unettomuuteni sallii sen. Hankala elostella päivästä toiseen alle kuuden/viiden tunnin yöunilla :/ unettomuuteenkaan ei ole muita hoitokeinoja lääkärin mukaan kuin pitkäaikaisvaikutteiset SSRI:t ja SNRI:t ja sairasloma?? Missä on minun unilääkkeet/rauhoittavat, ne joihin monet niin helposti retkahtavat? No, minulle ei sellaisia ole määrätty. Syytä en tiedä. Kai se on nykypolitiikkaa että niiden määräämistä vältellään kun niin monelle koituu niistä ongelmia. Minä en sellaisia todellakaan haluaisi, mutta kyllähän ne joskus voisivat tehdä ihan hyvää.Ettei tarvitsisi ihan zombina tuolla painaa menemään :E
        Ja huom.minulla ei ole edelleenkään huumetaustaa, epäluottamus on tainnut syntyä siitä kun asioin terveyskeskuksessa niin usein, ehkä ne ajattelee että olen huomiohakuinen tai reseptien perässä, joita sitten kauppaan kadulla tms. Hah.
        Rauhaisaa yötä sanasingolle!

• herba79
        herba79 kirjoitti:

Toivoisinpa todella että joku kaunis päivä näissä asioissa edettäisiin, tai sitten tosiaan pitää muuttaa muualle. Miten meillä onkaan näin paljon vamuleita päättämässä asioista.
        Nyt pakko mennä kyllä nukkumaan, jos unettomuuteni sallii sen. Hankala elostella päivästä toiseen alle kuuden/viiden tunnin yöunilla :/ unettomuuteenkaan ei ole muita hoitokeinoja lääkärin mukaan kuin pitkäaikaisvaikutteiset SSRI:t ja SNRI:t ja sairasloma?? Missä on minun unilääkkeet/rauhoittavat, ne joihin monet niin helposti retkahtavat? No, minulle ei sellaisia ole määrätty. Syytä en tiedä. Kai se on nykypolitiikkaa että niiden määräämistä vältellään kun niin monelle koituu niistä ongelmia. Minä en sellaisia todellakaan haluaisi, mutta kyllähän ne joskus voisivat tehdä ihan hyvää.Ettei tarvitsisi ihan zombina tuolla painaa menemään :E
        Ja huom.minulla ei ole edelleenkään huumetaustaa, epäluottamus on tainnut syntyä siitä kun asioin terveyskeskuksessa niin usein, ehkä ne ajattelee että olen huomiohakuinen tai reseptien perässä, joita sitten kauppaan kadulla tms. Hah.
        Rauhaisaa yötä sanasingolle!

Hei,
        listaan tähän omia niksejä jotka olen kokeillut tehokkaaksi oloa helpottamaan. Jospa tästä olisi hyötyä muillekin.

- Ruokavaliona karppaus. Viljat, sokerit ja lisäaineet pois. Myös rypsiöljy pois ja ehtaa voita tilalle. Virkeyttä tulee roppakaupalla lisää.
        - Kookosöljy (cocovi) ja iho-ongelmat ovat tipotiessään. Toimii vaikka mihin, veden kestävänkin meikinpuhdistukseen, haavojen hoitoon, korvien kutinaan ymym. Palelu väheni aloitettuani sitä nauttimaan sisäisesti, termogeeninen. Aloituksen kanssa kannattaa olla varovainen, itselleni tuli melko voimakas puhdistautumisreaktio joka teki pahoinvointia.
        - Valkosipuli sisäisesti ja ulkoisesti.
        Vinkki poskiontelotulehdukseen: kääräise muutama paloiteltu kynsi paperin sisään ja maalarinteipillä kiinni poskeen, nokka pysyy auki yölläkin kun valkosipulista haihtuva, luonnon oma antibiootti,allisiini imeytyy ihon läpi poskionteloihin. Minä en enää kortisonia ja antibiootteja suostu tähän vaivaan popsimaan!
        - Mausteet.Caynne, valkopippuri, chili, inkivääri.
        - Suolapiippu ja nenänhuuhtelukannu. Liikaa ei tosin noita nenäonteloita kannata rääkätä, kohtuus kaikessa.
        - D-vitamiini
        -Allergiassa ja atopiassa on usein kyse suolahapon erityksen vähäisyydestä. Närästys ei useinkaan johdu siitä että suolahappoja olisi liikaa, niitä voi olla liian vähän! Varmaan meidän vähäsuolainen ja prosessoitu teollisuussuolakin tähän vaikuttaa. Ruoka ikäänkuin mädäntyy suolistossa..tähän vaivaan aloitin syömään puolukkaa kera kreikkalaisen/turkkilaisen jugurtin. Saa niitä maitohappobakteereitakin siinä samalla.
        - Liikunta. Hikoillaan toksiinit pois ja puhdistetaan lymfaattista järjestelmää.
        - Viineistä se vähäsulfaatiton vaihtoehto, kuiva kuohari on hyvä. Tai sitten raaka viina ;)

Olisiko muilla jotain hyödyllisiksi kokemiaan vinkkejä? Kuulisin mielelläni :)

• el

Siis homeethan voivat aiheuttaa kovin monenlaisia sairauksia. Esimerkiksi se, että ammattitautidiagnoosin voi saada vain sellaisista "homesairauksista", joiden syy-yhteys voidaan yksilötasolla osoittaa, ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö homealtistus voisi aiheuttaa lukuisia muitakin sairauksia. Homealtistumisen syy-yhteys moneen eri sairauteen on osoitettu epidemiologisin tutkimuksin, joita on tehty eri puolilla maailmaa ja joiden tulokset ovat pääpiirteissään yhteneväisiä.

Mitä tulee lääkekannabikseen, niin sitä on viime aikoina tutkittu hyvinkin ahkerasti. Lääketieteellistä faktaa näistä tutkimuksista voit lukea esim. PubMed:istä.

• vertti-eetu

Raskas reissu takana. Toivottavasti musta kravatti jää nyt vähäksi aikaa vaatehuoneeseen roikkumaan.
        Syöpä on kova tauti. Uskon nyt sen. Useissa syöpätapauksissa epäillään "rakennusta" nykyisin. Se on hyvä asia sekin. Pitäähän asiat selvittää juurta jaksain.
        Lopettakaa tupakointi ja kaikki muukin tauhkan imeminen keuhkoihin. Kosteusvauriomyrkkyjen hönkiminen myös.
        Ostin laivalta lääkettä "sitä ittiä" samaa mitä useat lääkärit, isännöitsijät ja terveysmiehet lipittävät varojensa mukaan enempi vai vähempi. Terveydensuojeluviranomaiset varmaan myös.

Kenelle se joulupullo postissa kotiovelle kopsahtaa. No en ole kateellinen enempi surullinen jos kyseessä jossain tapauksessa mahdollinen oman edun tavoittelu ja kunniamainintojen kalastelu ihmisten terveyden kustannuksella.
        Vai mikä on maamme tilanne kosteusvauriokorruptiossa. Onko edes tutkittu, jollei niin tutkinnan paikka "ehkä". Joskus muinoin hyvästä työstä sain kerran kaverilta konjakkipullon. Kyllähän se rintaa lämmitti. Varsinkin kun tiesi, että reilua peliä oli paljon takana pelissä.

Tutkikaa oikeita asioita ja myöntäkää ne myös. "Homesairaus heti pois kotoa" paras lääke mitä olen koskaan lääkärin määräämänä saanut. 28.12.2009. Hollola.
        Penisilliiniäkin parempi ainakin minulle. (Penisilliinimyrkytys 1962). Angiinaan määrättynä.

• vertti-eetu
        herba79 kirjoitti:

Ja vielä kerran yäk!

nimimerkki herba 79 ja vielä nuorempiakin kosteusvauriorakennuksessa myrkkyihin sairastuneita ja olen ihmeissäni vastuunkantajien toimintaan. Nuorten eläköityminen väärä diagnoosiko????

Kuinka monta Heistä on oikeasti homesairas ja leimattu psyykisesti sairaaksi "ylenkatsottu".

Ei kannabista vaan soitto Urpilaiselle tai jollehi temarille näin vaalien alla.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2010/08/1177300/urpilainen-huolissaan-nuorten-elakoitymisesta

• el

Suomessakin on muutama potilas, jotka saavat reseptillä ja erityisluvalla kannabista. Ongelmana kai on lähinnä se, ettei mikään lääkelaitos Suomessa ole lähtenyt hakemaan sille lupaa. Ilmeisesti se ei ole lääkefirmojen taloudellisiin kuvioihin istuva lääke. Myös suuren yleisön ja politiikkojen ennakkoluulot lienevät esteenä. Kannabista on totuttu pitämään pelkkänä huumeena ja se näyttää istuvan vahvassa.

Vaivaan kuin vaivaan se ei varmaankaan auta, mutta monen sairauden hoidossa tai ehkäisyssä, sillä näyttäisi olevan positiivinen vaikutus.

Lyhyt kuvaus kannabiksen käytöstä lääkkeenä löytyy Wikipediasta:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Lääkekannabis

• laakekokeiluistaa

itselläni jo ennen kuin tajusin mistä oireeni johtuivat, kannabis sammutti reaktion...otin annoksen syötynä tai höyrystettynä vaporisaattorilla heti kun homereaktio alkoi, ja se sammui kannabiksella aika hyvin.

Sitten "pääsin" hoitoon ja perheelle ilmoitettiin tästä vaarallisesta kokeilusta ja pahat huumeet tuhottiin ja sittemmin ei ole saanutkaan mitään helpotusta näihin, välillä toista viikkoakin kestäviin altistuksen jälkeisiin pahenemisjaksoihin joiden jälkeen terveys aina entistä heikompi..verenkierto, hermosto, mitä kaikkea siinä nyt tapahtuukaan.

Ja tunnen ms-potilaan joka saanut valtavasti apua tuosta lääkkeestä, ihan reseptillä suomessa. Ja sehän on tulehduksellinen sairaus jossa oma keho vaurioittaa hermojen myeliinikerrosta.Samaten auttaa tulehduksillisissa sairauksissa kuten lupus tuo auttaa, joten en pitäisi ollenkaan tuulesta temmattuna että voisi auttaa myös joitain homesairaita.

Itse muistan tuosta toista vuotta sitten kokeillusta itselääkinnästä sen että kun oireet iskivät altistuksen jälkeen, otin varmuuden vuoksi pahoissa reaktioissa ison annoksen syötynä, välillä siitä tuli ehkä suoran vaikutuksen tai sitten homereaktion kanssa yhteisvaikutus, lieviä hallusinaatioita/ääniä mutta koin aina parhaaksi tällöin käydä muutenkin makuulle, ja nukahdin ja heräsin suhteellisen hyvinvoivana myöhemmin eikä tuosta sen vuoksi kokenut oikeastaan negatiivista vaikka annos syötynä saattoi olla liiankin suuri mutta ainakin se riitti ja valitsin tuon nukkumisen ihan turvallisuuden vuoksi ettei jostain hallusinaatioista tai äänistä jäisi mitään negatiivista muistijälkeä tai pelkoja kun niistä kuullut mahdollisina haittoina.

• kylläluistaa heh heh

##Itse muistan tuosta toista vuotta sitten kokeillusta itselääkinnästä sen että kun oireet iskivät altistuksen jälkeen, otin varmuuden vuoksi pahoissa reaktioissa ison annoksen syötynä,##

Hyvä, ku muitat sentään jotain.

• Kokeilkaa jos uskall

Lääketeollisuuden etu on ainoa mitä täällä ajetaan, siksi monipuolinen hamppu kasvi on demonisoitu, se pahalainen kun monien muidenkin suurteollisuuksien tontille hyppii! Meillä viedään luontaistuotteetkin, kun tieteellistä näyttöä kertyy tarpeeksi ettei voi enää vähätellä, laitetaankin tuote pois valikoimista jonnekin luontaistuotteen ja lääkkeen väliin, pois kirjoista!
      En osaa sanoa mielipidettä lääkkeenä meille altistuneille, enkä uskalla kyllä kokeillakaan kun jo muutenkin viranomaiset hyökkivät kun uskaltaa sanan home ääneen lausua! Asiassa tosin huolestuttaa, kuinka paljon salassa kasvatellut aiheuttavatkaan tätä meidän altistusongelmaa, sädesienineen ja kosteuksineen. Kun salaa joudutaan kasvattelemaan ja viritellään ties mitä, aktinobakteeri karkaa rakenteisiin ja tappaa rehut omistajan ihmetellessä syytä! Näin ainakin huonekasveille kävi, kotieläimistä puhumattakaan, ja vika oli tietty päässä eikä asunnossa, monikin moista toitotti kun ei alistuttu käytäntöön, mutta eipä kyllä voittoakaan saatu mutta toki papereita joita ei meille pitänyt tullakaan, sekä ojasta allikkoon tilanne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe