Kokemuksia Lapuan kone ja kumi?

speedway

Onko tietoa nastottaako ne skootterin renkaita?

32

6045

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakulla

Soita sinne niin asia selviää.

• Seinäjoelle

Kannattaa ensiksi kysyä s-joelta! Aikoinaan vaihdatutin tuolla renkaat, niin ei ollut halvin paikka ja kestikin vielä vaikka ei ollut sesonki...

• Hyvin pelaa
        Seinäjoelle kirjoitti:

Kannattaa ensiksi kysyä s-joelta! Aikoinaan vaihdatutin tuolla renkaat, niin ei ollut halvin paikka ja kestikin vielä vaikka ei ollut sesonki...

Soita vaan Lapuan Kumi ja Koneeseen. Itse olen siellä asioinut monia kertoja eikä ole kyllä mitään moitittavaa. Homma pelaa.

• pelaaa
        Hyvin pelaa kirjoitti:

Soita vaan Lapuan Kumi ja Koneeseen. Itse olen siellä asioinut monia kertoja eikä ole kyllä mitään moitittavaa. Homma pelaa.

Ei kai nuo Skootterin nastat voi paljoa maksaa, joten turha niitä on alkaa etsimään halvemmalla muualta.

• mene!
        pelaaa kirjoitti:

Ei kai nuo Skootterin nastat voi paljoa maksaa, joten turha niitä on alkaa etsimään halvemmalla muualta.

Huononpaa asiakaspalvelua saa hakea! Todella epäpätevä(ä) henkilö(stö)! Hyi hel**tti!

• 8+16=24
        mene! kirjoitti:

Huononpaa asiakaspalvelua saa hakea! Todella epäpätevä(ä) henkilö(stö)! Hyi hel**tti!

Samaa koettu myös täällä. Vuosi sitten renkaiden vaihdossa oli todella saastaista käytöstä asikkaita kohtaan! Ei voi maksavana asiakkaana käsittää..

• 12445
        8+16=24 kirjoitti:

Samaa koettu myös täällä. Vuosi sitten renkaiden vaihdossa oli todella saastaista käytöstä asikkaita kohtaan! Ei voi maksavana asiakkaana käsittää..

Lapuan kumi ja kone on halpa ja ystävällinen liike. Selvästi halvempi kuin seinäjokelaiset liikkeet.

• ei tieltä eksy
        12445 kirjoitti:

Lapuan kumi ja kone on halpa ja ystävällinen liike. Selvästi halvempi kuin seinäjokelaiset liikkeet.

Mie oon huomannu ainaski että seinäjoella on paljon halvempia paikkoja ku lapuan kumi.
        Ja serkkupoika käväs tuolla eikä paljoo kehunna...

• .
        ei tieltä eksy kirjoitti:

Mie oon huomannu ainaski että seinäjoella on paljon halvempia paikkoja ku lapuan kumi.
        Ja serkkupoika käväs tuolla eikä paljoo kehunna...

"Kehut" aina paikallaan, viisas ottaa niistä opiksi.

• homma toimii
        . kirjoitti:

"Kehut" aina paikallaan, viisas ottaa niistä opiksi.

Halvat hinnat ja homma toimii eikä palvelussa ole mitään vikaa.
        Ettet vain ole mulkvisti, jos mielestäsi sait huonoa palvelua?

• Asiakas EI mulkvisti
        homma toimii kirjoitti:

Halvat hinnat ja homma toimii eikä palvelussa ole mitään vikaa.
        Ettet vain ole mulkvisti, jos mielestäsi sait huonoa palvelua?

Muistatko sitä naishenkilöä jonka rengastyöt olivat melkein valmiit, kun koko lössi lähti kahvitauolle jättäen asiakkaan odottamaan 20 minuutiksi 2minuutin lopputyötä?
        Hyvää asiakaspalvelua?

• motiivi?
        Asiakas EI mulkvisti kirjoitti:

Muistatko sitä naishenkilöä jonka rengastyöt olivat melkein valmiit, kun koko lössi lähti kahvitauolle jättäen asiakkaan odottamaan 20 minuutiksi 2minuutin lopputyötä?
        Hyvää asiakaspalvelua?

En usko. Valehtelet.

• k

Hyvää asiakaspalvelua?

Niin ja mulle sano katsastus miäs "jotta sulla on vanahat renkahat!!"
        Minolin ne kk sitte ostanu! Käski vaan tulla kattomaha ja niis oli
        5v vanha vuasiluku!! Oli talavi renkahat ja olin ihimetelly jotta ompa ne
        pirun liukkahat!! Siinä syy selevis! En osta siältä renkahien palaakaa!!!!

• Avanse
        k kirjoitti:

Poijjaat touhuaa... upeata palvelua saa... yötä myöden isä ja pijjat touhuaa.. halvimmat palvelut ja renkaatkin...sieltäö löytyy. vaan muistaa tinkiäkkin...

• swen

Hyvää asiakaspalvelua?

Joo,melekeen muistan!

• swen
        k kirjoitti:

Mulle kans soitti yx katsastusmiäs!Tai se oli vissihin sen siskonpoika?
        Oli Vaasasta tai Laihialta.

• Kuumin Kone

Loistavaa palvelua meille!
      Yritystoimintaa jo kolmannessa polvessa meilläkin!

Mieti kantsiiko polttaa maantielle "rahhoo"!

• pitstop3

Kahvi tuntuu työntekijöille maistuvan, ei työ.

• asiakas x

Sieltä minä rengaskaupat teen !!

• Heh,heh....

Kilpailu on kovaa, mutta raakaa.....

• Politpyroo

Hyvin ovat toimineet sekä renkaat, että miähetkin. Olen nimittäin ollut saman talon asiakkaana n 27 vuotta ja kertaakaan ei ole palvelu huonoa ja aina on kummit olleet hyvin painossa. Vielä kausisäilytyskin pelittää, ei tarvi kummeja kotia raahata. Ne laitetaan alle valmiiksi painotettuna ja pestyinä. Hinnatkaan eivät aivan karmeita ole. Ehkä halvempiakin on,mutta nyt kysytään ihan marginaaleista. Sinne vaan, jos haluat renkaasi ja nastasi toimivat.

• ei renkaanpotkija:)

Yllätyin taas kerran negatiivista jutuista...itse kävin aikaisemmin milloin missäkin vaihdattamassa/ostamassa renkaita. Kerran tein tietystä rengasmallista kyselykierroksen ja halvin hinta hyvästä perusrenkaasta löytyi Lapualta. Siitä lähtien saivat minusta vakituisen asiakkaan, joka on tyytyväinen aina kuitenkin kilpailukyisiin hintoihin ja sujuvaan palveluun. Kiireisinä aikoina jonotusnumerosysteemi on loistava. Tasapuolinen kaikille, ei tarvi olla tuttava saadakseen palvelua. Ja kyllä miehet siellä ovat myös ihmisiä, ei koneita, joten suotakoon heille myös kahvitauko ja syödäkin varmaan pitää jos kiireaikoina kellonympäri tehdään töitä. Kiitos saamastani asiallisesta palvelusta!

• ei kumilainen

Puhutkohan samasta firmasta? Lapualta saa muualta renkaita helvemmalla.

• Apuva 3

Lapualla ja sen ympäristössä tuskin on laadukkaampaa liikettä kuin Lapuan Kumi ja Kone. Varsinkin maatalousrenkaissa. On jopa vaihdettu rengas tilalla ja tuotu uusi suoraan kotiin ja asennettu paikalleen. Entisenä lapualaisena ei voi kuvitellakkaan muuta liikettä .Hinnat on kohtuulliset.
      Asioin myös eräässä seinäjokisessa liikkeessä, mutta petyin heidän ylimielisyyteensä. Oli maanantai ja se näkyi tästä esimiehestä. Tuli ristiriitaa. Asentajissa ei vikaa.

• olentyytyväinen

Miksiköhän mä palaan sinne vuodesta toiseen?? No, johtunee siitä, että olen ollut palveluun tyytyväinen!!!

• Ihmetysuuri

Onko tämä se firma lapualla joka karehtii muita yrittäjiä? Ajelin vaa eileen ohi nii paljo voi saada näköjänsä tuollanen pikku pulju huonoa aikaan......

• NySeLipuuHärmään

Jokainen tekee omat päätökset ja jokaisella on perustuslain suoma oikeus hankkia elanto ja siten oikeus sitä suojella lain puitteissa.

Jos se ei Lapuan vanhaa kaartia ja hengenheimolaisia (joka kaipaa sinne 80-luvun patruuna maailmaan) miellytä, niin kannattaisi vaan pitää sormet irti näppäimiltä ja katsoa kun maailma lipuu ohi....

• Pervopallero.69

Lapuan kone ja kumi. Hihii!

• Kaikillesamatsäännöt

Mikäs muuten siinä on kun kumi ja koneen pihaan ei oo selviä liittymiä tehty?

• EiTarviToistaKertaaMennä

Kyllä nyt taisi romutarhanpitäjät paskoa omiin pulttuihinsa kun aiheutti veronmaksajille saatanamoisen vahingon!
      Paska firma, törkyinen piha ja käytös asiakkaita kohtaan samaa luokkaa, hinnat pilvissä ja kumet mitä sattuu olemaan ikivanhaa varastoa.

• ajatelkaanytoikeesti

Meidän väkeä on aina hyvin palveltu ko liikkeessä. Ei ole moitteen sijaa. Kiitos ja palataan taas asiaan kun tarvetta tulee.......................Aika jännää miten heti aletaan firmaa mustamaalaamaan jos Piristeel haluais tienpätkän itselleen. Mun mielestä toi ois jo hölmöläisten hommaa sulkea tieosuus jolla runsaasti liikennettä ja josta hyvä ajella joka puolelle alangon liikkeitä !!!!!!!!!!!!!!!!

• Bkt

Neljä sataa säästin kun traktoriin takarenkaita.kannatti ajaa kumi ja koneesta rengas paavolaan ....sama koko sama merkki...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5592
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4207
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2896
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      152
      2170
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1896
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      124
      1718
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1367
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1154
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1126
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      968
    Aihe