Lahjoita rahaa
6
564
Vastaukset
- kyllästynyt ruikutta
Venäjän ongelma.
- .lt,kumrjnehbw
Anna sinäkin roposi mieluummin luonnon suojeluun kuin liikakansoituksen kasvun edistämiseen. Luonnon kantokyvylläkin on rajansa ja nälkä tauteineen on tästä väistämätön seuraus, joka on tarkoitettu korjaamaan tilanne.
Yhtä hyvin voit ruokkia variksia tai rottia omalla pihallasi tai lähimmällä kaatopaikalla – omaksi iloksesi ja kaikkien muiden harmiksi.
Voi kuulosta pahalta mutta on silti totta.- mieluummin rottia
Siitähän on moninkertainen hyöty, kun afrikkalaisia ei ruokita.
Vähenee räjähdysmäinen turhan väestön kasvu, ja maailman kuonaaines poistuu.
- apu lisää kurjuutta
kehitysmaille pätkääkään eurojani. Parempi vaihtoehto on väkimäärän vähentäminen kemiallisinkastraatio- keinoin kuin antamalla elämisen edellytyksiä muutenkin liikakansoitetulle alati vain enemmän ja enemmän lisääntyvälle kansalle.
Niitä on joka vuosi miljoonamäärinlisää ja muutenkin vastuuttomasti lisääntymässä.
Kehitysapu vain lisää kurjuutta!- Haluan rahaa
Nyt on vuoro auttaa minua.
- Syrjäytetty kaikesta
Haluan rahaa kirjoitti:
Nyt on vuoro auttaa minua.
Jos joku kerjää rahaa minulta, yritän pysyä rauhallisena, ja menen pois.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007