te hoidatte joululahja-asianne lapsille ja lapsenlapsillenne.Itse tulin sellaiseen tulokseen tänä vuonna,kun en yhtään tiedä mitä kukakin tarvitsee,niin kyselin pankkitilin numerot ja laItoin heille rahat että saavat itse ostaaa mitä haluavat.Itse en viitsi enää juosta täysissä kaupoissa hysteerisenä,joten nyt vältyin tältäkin tohinalta.Mitä mieltä?
Mua kiinnostaisi tietää,kuinka
5
189
Vastaukset
- Hienoa...
Pääasia että olet tehnyt oikein ja se on tärkeintä.
Ihan hyvä vaihtoehto ja meillä juuri paljon käytetty.
Tapana mulla on vaan systerin tytön porukoille laittaa joku konvehtirasia ja siihen mukaan rahakirje.
Omia lapsia kun ei ole.- asfåQW
huominen on parempi.
Se riittänee - Teemuna
Täydennän joka vuosi heille, heidän yksi vuotis synttäreistään aloittamaani Villeroy Boch-astiaston keräystä. Eivät kakarat tätä vielä arvosta ja siksi joulupukki tuo heille myös jotain mieluisampaa, mutta vaatimattomampaa.
Toivottavasti myöhemmin, aikuisiällä osaavat arvostaa menneiden joulujen lahjoja. Selvää rahaaja lahjakortteja sekä elokuvalippuja. Rahalahjusten lisäksi DVD elokuvia(sovittuja), ovirekki, gymstick yms. urhelu ja jumppa materiaalia sekä tietysti kirjoja ja palapelejä. Guitar hero band pleikkaripeli ohjaimineen ja bändikamoineen, yksi iso paketti. Itselle mustat oasis helmet, vaikka kylläkin kalaevalan filigraani kultainen sydänriipus, vähän yli 1000 euroa, tekisi myöskin mieli. Ehkä ensi jouluna se sit, siis itselle...heh heh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149