Paikat "tulessa" seksin jälkeen, emättimen suu kipeä ja kutiseva

aiaiai1

Tää on ärsyttävä ongelma. Käytin monta vuotta ehkäisynä Yasminellea ja silloin seksi tuntui ihan kamalalta. Sattui, tuntui että paikat repeää, viiltävää kipua, ja sen jälkeen paikat olivat kuin tulessa ja herkät monta päivää. Kuminkin kanssa sattui, mutta kipu oli lievempää koska mies ei lauennut silloin sisääni.

Nyt olen vaihtanut Nuvaringiin. Ilokseni olen huomannut olevani kostempi, joten seksi ei satu niin paljon saati ollenkaan. Joskus saattaa tulla pientä epämukavaa tunnetta, mutta kumin ja liukasteen kanssa kaikki on täydellistä . Tämä on parantanut meidän seksielämää. MUTTA. Nyt sitten koitimme ilman kumia. Okei, ei se sattunut niin paljoa. Ei itseasiassa yhdynnän aikana ollenkaan. Mutta taas esiintyi miehen laukeamisen jälkeen kirvelyä ja inhottavaa kuumotusta. Tavallaan meni ohi nopeammin kuin ennen, mutta seuraavana päivänä tuntuu että vois raapia paikat verille. Emättimen suu on ihan kipeä. Voiko sperma ja hankaus tehdä paikat kipeäksi? Kuitenkin kumin kanssa en tunne jälkeenpäin kipua.

Olen käyttänyt hiivalääkkeitä, mutta en ole huomannut erityistä vaikutusta. Olen myös rasvannut. Mikä ihme tässä nyt on?

11

13146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voivoivoivoivoivoi

      Limakalvosi taitavat olla allergiset miehesi spermalle. Enkä sano tätä leikilläni, vaan näin voi ihan oikeasti olla. Spermanlaatu on happamuudeltaan täysin päivastainen, mikä emättimessä on.

      Minulla kirvelee ja kuumottaa myös seksin jälkeen ja vielä seuraavana päivänä. Nykyään meillä on seksiä niin harvakseltaan, että paikat ehtii toipua hyvin ennen seuraavaa kertaa. Silloin joskus aiemmin, paikat olivat jatkuvasti punaisena ja oli tuskaa olla.

      • aiaiai1

        Viime kerrasta on jo kaks kolme päivää ja voisin vaan raapia ja raapia!! Mut tiedän ettei saa. Alapää on ainoastaan kipeä tuosta emättimen suulta ja hieman sisemmistä häppäreistä. Ei tunnu auttavan Bebanthenkaan. Olenko tuomittu saamaan hiivan joka kerran jälkeen tai allergisen reaktion. Tosi kiva. Lääkäritkin vähättelee koko ongelmaa ja tunkee vaan hiiva lääke reseptejä. Mieskin on laittanu Canestenit viikon ajan, joten ei pitäis hiivaakaan sillä olla.

        Sain sellaisen käsityksen että sperma allergia olis jotenkin harvinainen, jonkun jutun luettuani. Olen kyllä kuullut että sperma edistää hiivasientä mukavasti. Kumin kanssa kuitenkaan ei mitään ongelmia jos liukasteet on kunnossa. Muistan kärsineeni aina tästä sperma allergiasta tai mistä lie. Aina kun harrastin seksiä ilman kumia, aina sama polttelu ja kirvely ja nuorempana itkin kun kipu oli jotain käsittämätöntä. Yasminellen kanssa varmaan edisti kipua vielä se kuivuuskin.

        En ole pystynyt pitkään aikaan nauttimaan seksistä juuri tuon kivun takia. Nyt kun melkein näin valoa tunnelin päässä niinei, takas maan pinnalle. Pientä parannusta, mutta olis kiva nauttia oikeasti. Eihän se joo satu samalla tavalla enää kuin ennen yhdynnän aikana, mutta ketuttaa tää jälkeenpäin ilmenevä kutina ja kipu. Kun toinen koskettelee kädellä niin tuntuu tosi epämukavalta. Yhdyntä ei niinkään, kun siinä on se liukaste. Mutta jos miehellä kestää kauan, alkaa tuntua epämukavalta. Mut mielummin sitten kumilla ku ei ollenkaan ... tulee vaan vähän kalliiksi kun on jo tuo rengas ja sitten pitäis vielä kumilla leikkiä. Mutta parempi sekin kuin raskaus.

        Sen verran vielä, en tiedä onko tästä mitään hyötyä mutta jos mies laukeaa suuseksin aikana, en saa siitä mitään oireita (muutakuin kuvotuksen :D).


      • vaihda mies
        aiaiai1 kirjoitti:

        Viime kerrasta on jo kaks kolme päivää ja voisin vaan raapia ja raapia!! Mut tiedän ettei saa. Alapää on ainoastaan kipeä tuosta emättimen suulta ja hieman sisemmistä häppäreistä. Ei tunnu auttavan Bebanthenkaan. Olenko tuomittu saamaan hiivan joka kerran jälkeen tai allergisen reaktion. Tosi kiva. Lääkäritkin vähättelee koko ongelmaa ja tunkee vaan hiiva lääke reseptejä. Mieskin on laittanu Canestenit viikon ajan, joten ei pitäis hiivaakaan sillä olla.

        Sain sellaisen käsityksen että sperma allergia olis jotenkin harvinainen, jonkun jutun luettuani. Olen kyllä kuullut että sperma edistää hiivasientä mukavasti. Kumin kanssa kuitenkaan ei mitään ongelmia jos liukasteet on kunnossa. Muistan kärsineeni aina tästä sperma allergiasta tai mistä lie. Aina kun harrastin seksiä ilman kumia, aina sama polttelu ja kirvely ja nuorempana itkin kun kipu oli jotain käsittämätöntä. Yasminellen kanssa varmaan edisti kipua vielä se kuivuuskin.

        En ole pystynyt pitkään aikaan nauttimaan seksistä juuri tuon kivun takia. Nyt kun melkein näin valoa tunnelin päässä niinei, takas maan pinnalle. Pientä parannusta, mutta olis kiva nauttia oikeasti. Eihän se joo satu samalla tavalla enää kuin ennen yhdynnän aikana, mutta ketuttaa tää jälkeenpäin ilmenevä kutina ja kipu. Kun toinen koskettelee kädellä niin tuntuu tosi epämukavalta. Yhdyntä ei niinkään, kun siinä on se liukaste. Mutta jos miehellä kestää kauan, alkaa tuntua epämukavalta. Mut mielummin sitten kumilla ku ei ollenkaan ... tulee vaan vähän kalliiksi kun on jo tuo rengas ja sitten pitäis vielä kumilla leikkiä. Mutta parempi sekin kuin raskaus.

        Sen verran vielä, en tiedä onko tästä mitään hyötyä mutta jos mies laukeaa suuseksin aikana, en saa siitä mitään oireita (muutakuin kuvotuksen :D).

        Entisen miehen kanssa minulla oli aivan samanlainen kipu mutta nyt tämän miehen kanssa kaikki käy.


      • 15+13
        vaihda mies kirjoitti:

        Entisen miehen kanssa minulla oli aivan samanlainen kipu mutta nyt tämän miehen kanssa kaikki käy.

        Tämä spermaallergia on paljon yleisempää kuin uskotaan. Itselläni on ja parilla tuttavallani.
        Juttele lääkärille, en tiedä onko allergialääkkeistä apua.


      • aiaiai1
        15+13 kirjoitti:

        Tämä spermaallergia on paljon yleisempää kuin uskotaan. Itselläni on ja parilla tuttavallani.
        Juttele lääkärille, en tiedä onko allergialääkkeistä apua.

        Luokitellaanko sitten jatkuva hiiva sperman takia sperma allergiaksi. ? :o Nyt olen pistänyt Canestenia ja on helpottanut kutina aika paljon. En vaan tiedä onko kuinka hyvä laittaa jatkuvasti tota paikkoihin. Oon kans saanut lääkärin kautta pari kertaa suun kautta otettavaa ja ne tuntuvat jotenkin tehokkaamilta. Voi kai samaan aikaan olla myös allerginen reaktio ja hiiva? Koska kirvelyn huomaa samantien kun menee suihkuun seksin jälkeen. Kun on kumi ollut välissä, mitään ei oikein tunnu.
        Nyt kipu on emättimen suulla ja sisemmät häppärit kutisee. Ennen kipu oli myös emättimen sisällä, silloin tunsin viiltävää kipua yhdynnän aikana. Nyt ei ole sitä enää onneksi.
        Voiko tohon oikeasti auttaa joku lääke??

        Miestä en ala vaihtamaan, mielummin sitten käytän kumia välissä. (: Itseasiassa mä tykkään kyllä kumista juuri siksi että silloin ei satu jälkeenpäin. Mutta tulee hieman tyyriiksi käyttää kumia ja rengasta. Haluan kuitenkin pitää tuon luotettavan ehkäisyn ... enkä tiedä tykkääkö mies aina vetää kumilla. Tai ei varmaan tykkää mutta ei sitten ole vaihtoehtoja.


      • kokeiltu on
        aiaiai1 kirjoitti:

        Luokitellaanko sitten jatkuva hiiva sperman takia sperma allergiaksi. ? :o Nyt olen pistänyt Canestenia ja on helpottanut kutina aika paljon. En vaan tiedä onko kuinka hyvä laittaa jatkuvasti tota paikkoihin. Oon kans saanut lääkärin kautta pari kertaa suun kautta otettavaa ja ne tuntuvat jotenkin tehokkaamilta. Voi kai samaan aikaan olla myös allerginen reaktio ja hiiva? Koska kirvelyn huomaa samantien kun menee suihkuun seksin jälkeen. Kun on kumi ollut välissä, mitään ei oikein tunnu.
        Nyt kipu on emättimen suulla ja sisemmät häppärit kutisee. Ennen kipu oli myös emättimen sisällä, silloin tunsin viiltävää kipua yhdynnän aikana. Nyt ei ole sitä enää onneksi.
        Voiko tohon oikeasti auttaa joku lääke??

        Miestä en ala vaihtamaan, mielummin sitten käytän kumia välissä. (: Itseasiassa mä tykkään kyllä kumista juuri siksi että silloin ei satu jälkeenpäin. Mutta tulee hieman tyyriiksi käyttää kumia ja rengasta. Haluan kuitenkin pitää tuon luotettavan ehkäisyn ... enkä tiedä tykkääkö mies aina vetää kumilla. Tai ei varmaan tykkää mutta ei sitten ole vaihtoehtoja.

        Taitaa kumi olla ainoa lääke jos kyse on sperma-allergiasta. Mutta toisaalta jos ilman kumia touhutessa tulee hiiva, niin silloin voisi ehkä olla kyseessä emättimen happamuuden muuttuminen sperman vaikutuksesta. Sen korjaamista voisi kokeilla laittamalla emättimeen Lactal-geeliä yhdynnän jälkeen. Näin emättimen pH arvo palautuu normaaliksi. Ellei tämäkään auta, niin sitten vaan kumia. Toisaalta kumi estää myös hiertymiä jos paikat ovat välillä kuivat ja ehkäisyrengas kannattaa pitää siltä varalta että kumi rikkoutuu tai luiskahtaa pois päältä.


      • Go for it !!
        aiaiai1 kirjoitti:

        Luokitellaanko sitten jatkuva hiiva sperman takia sperma allergiaksi. ? :o Nyt olen pistänyt Canestenia ja on helpottanut kutina aika paljon. En vaan tiedä onko kuinka hyvä laittaa jatkuvasti tota paikkoihin. Oon kans saanut lääkärin kautta pari kertaa suun kautta otettavaa ja ne tuntuvat jotenkin tehokkaamilta. Voi kai samaan aikaan olla myös allerginen reaktio ja hiiva? Koska kirvelyn huomaa samantien kun menee suihkuun seksin jälkeen. Kun on kumi ollut välissä, mitään ei oikein tunnu.
        Nyt kipu on emättimen suulla ja sisemmät häppärit kutisee. Ennen kipu oli myös emättimen sisällä, silloin tunsin viiltävää kipua yhdynnän aikana. Nyt ei ole sitä enää onneksi.
        Voiko tohon oikeasti auttaa joku lääke??

        Miestä en ala vaihtamaan, mielummin sitten käytän kumia välissä. (: Itseasiassa mä tykkään kyllä kumista juuri siksi että silloin ei satu jälkeenpäin. Mutta tulee hieman tyyriiksi käyttää kumia ja rengasta. Haluan kuitenkin pitää tuon luotettavan ehkäisyn ... enkä tiedä tykkääkö mies aina vetää kumilla. Tai ei varmaan tykkää mutta ei sitten ole vaihtoehtoja.

        !.Ruveta käymään vieraissa
        2.Vaihtaa parempaan... Loppuu kitinä.
        Kokemuksella kannattaa !!


    • Taina-74

      ei muutakun normaalisti mies selkään, nai aikansa ja kun tuntee olevan tulossa, reiänvaihto lennossa... laukeaa kakkoseen niin ei mällit haittaa pillussa ja saattaa mies nauttia siitä kun pääsee B-rappuun. Näin ainakin meillä, mies tulee nykyään kakkoseen ja mun toosa ei kutia eikä kirvele.

      • Anonyymi

        Paskan marjat kun ukolla joku mikä lie tauti tullu jostain yhdenillan jutusta!
        Ei muuta kun molemmat testiin niin loppuu kirvelyt ja kutinat,sperma allergia??
        Empä ole moista koskaan kuullukkaan taitaa olla ihan vaan muuta kutinaa heh!


    • Anonyymi

      pissatipat voi joskus ärsyttää ja tietenki mitä syö.

    • Anonyymi

      Joku lääkekuuri voi tehdä hiivaa emättimeen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe