Koivuniemi ja uskonnon "vapaus"

jaapoo

Mitä uskonnonvapaus oikeastaan tarkoittaa? Tarkoittaako se sitä, että kuka tahansa voi perustaa epämääräisen kultin, jonka tarkoituksena on alistaa ja manipuloida tämän "paimenen" karja hänen tahtoonsa? Jossain pitäisi mennä uskonnonvapaudenkin raja! Sama koskee esim. sharia-lakia ja naisten lyömisen sallimista! Yleensä kaikkiin lahkoihin liittyy enemmän tai vähemmän selkeää vallankäyttöä niiden jäseniä kohtaan, ylemmältä taholta! Toisten selkeä jyväksikäyttö oman vallan tavoitteluun ei ole mitään vapautta, ainakaan uskonnon!
Kuuntelin hetken tämän kuuluisan Koivuniemi konsernin johtajan puheita, Tapani ?, "maanantaipiiri.info"-sivuilta. Ei voinut kuin kauhistella! Mies on täydellinen narsisti ja manipuloija, joka nauttii vallastaan ja muiden alistumisesta hänen lampaikseen. Kuten Koivuniemi itse tilannetta kuvaa, lampaat ja paimen. Eräässä kohdassa hän toteaa seuraavaa (1996,osa3): "Monta myyräntyötä on minullakin menossa, useampia ette kuule tai ehkä paljon jälkeenpäin" Jatkaa... "On paljon hyötyä, on hyvä vapaus toimia, koska kukaan ei tiedä, missä minä viilletän" Ja omahyväistä naurua tämän jälkeen. Eikö tällaiset selkeät vihjailevat puheet hänestä itsestään avaa kuulijoiden järjenjuoksua?? Koivuniemi ei ole niin älykäs kuin jotkut vastaavat lahkojohtajat. Nimittäin hän paljastaa itsensä koko ajan rivien välistä! Tämä mies osaa kusettaa ketä tahansa ja varmasti nauttii siitä. Jo äänestä huomaa, kuinka hän "johdattaa lampaitaan oikealle tielle". Ja ihmiset, joilla ei ole muuta elämää, tottelevat. Se on varma. Sääliksi käy niitä, jotka eivät tajua lähteä tuon miehen läheltä ja äkkiä! Hänen puheensa ovat todella outoja ja kieroutuneita!

2

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profeetta K.

Minusta Koivuniemi vaikuttaa todelliselta profeetalta, buaaahhhh!!!! On kuulemma kehuskellut osaavansa kävellä seinien läpi ja pysäyttäneensä luodin paljailla käsillääm, buuaaahh!
      Kuka voi olla niin ääliö, että uskoo tuollaiseen pelleilyyn??? Täytyy olla muutama mutteri löysällä...

• nainen 30v.

Tämä Koivuniemi-myyrä kehuskelee että on tehnyt "salaperäistä" myyräntyötä. Toivottavasti tämä myyrä on tehnyt sokkeloita niin paljon ristiin rastiin, että maa sortuu pian hänen päällensä. Paha saa palkkansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe