USA EI KATSO HYVÄLLÄ POHJOISMAISTA YHTEISTYÖTÄ!!

Ensinnäkin sotilaallinen yhteistyö Pohjoismaiden kesken EI KUULU MILLÄÄN TAVOIN Pohjois-Amerikan Yhdysvaloille! Se olikin vuoto, mutta todistaa mitä he todella ajattelevat.

Me olemme tulevaisuudessa vaikeuksissa Yhdysvaltojen kanssa tavalla tai toisella, mutta periksi emme antaneet vuosina 1939-40 ja 1941-1944, emmekä annan nytkään, tapahtui tämä mahdollinen kädenvääntö millä tavoin tahansa ja millaisessa foorumissa hyvänsä. Oli koetus minkälainen tahansa YKSILÖN ITSENÄISTÄ ROHKEUTTA VAADITAAN, KOSKA SITÄ TARVITAAN.

Toisaalta myöhemmin tulee vielä eurooppalaisten ja angloamerikkalaisten välillä kamppailu, kenelle geopoliittisesti Eurooppa kuuluu: Yhdysvaloille ("Länsi") tai eurooppalaisille itseleen.

Miten te Natonistit selitätte sen, ettei Yhdysvallat ole katsoneet hyvällä Pohjoiseurooppalaista sotilaallista yhteistyötä. Tässähän Wikileaksin tiedossa käy hyvin esiin taas kerran, että Natossa pelataan Yhdysvaltojen pussiin 100%:sti. Pohjoismaisessa yhteistyössä Wikileaksin mukaan Norjan Nato panos voi heikentyä. Norjalaiset siviilit taitavat olla ihan kypsiä koko Natoon.

Tulkaa jo järkiinne ja lopettakaa se Natottaminen ja ryhtykää isänmaalisiksi ihmisiksi.

Oikeistolainenkin on aina ensin isänmaallinen ja vasta sen jälkeen jotakin muuta.

Haluaatteko päinvastoin jäädä muistoksi isänmaanpettureina?

-masson

http://www.saulmasson.com

2

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jerry cotton

      hakeudu hoitoon ennenkuin sekoat täysin

      • www.saulmasson.org

        ei "patruunat" saa loppua tässä vaiheessa, kuin väittely Natosta ei ole viellä kunnolla alkanutkaan.

        Jerry Cotton on sitten ensikerralla sanavalmiimpi, eikö niin Jerry? :)

        -masson


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      278
      3580
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      74
      2348
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1600
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      81
      1518
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      321
      1459
    6. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      365
      1300
    7. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      66
      1299
    8. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1279
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      77
      1244
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      85
      1113
    Aihe