pistimpä joulun kunniaksi välit poikki

äitiini

eikä kaduta pätkääkään.

10

1398

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :///

      Aijajjjaijj :(( Eipä nyt pukki tuo lahjoja sinulle :((( paisti että pihi mieshän tuo on jokatapauksessa ...

    • sadsaddsasaddsadsa

      Mää tein ihan saman!

    • käynyt

      Sama asia mielessä useita kertoja: Jos nyt tänä jouluna sen toteuttaisi.

    • Samoin.

      Aloitin projektini viime jouluna. En ole vielä katunut. Kyllä narsistiäiti kävi eilen oven takana kasseista päätellen, mutta onneksi olin poissa kotoa. En aio käyttää hänen tuomia tarjoituja. Ne on tehty väärässä keittiössä. Samoin on lahjojen kanssa: en avaa.

      • äiti x 4

        pistin välit poikki jo 3,5 vuotta sitten, enkä ole katunut. Ei tämä harakka sotkeudu enää koskaan meidän perheen asioihin. Yrittää toki lastenlastensa kautta udella asioita, mutta minulle on pelkkää ilmaa, samoin psykopaatti-isäni, hirviöitä molemmat. Toivon pahaa joulua ja paskaista loppua, juovat itsensä vielä joku päivä hengiltä.


      • äiti x 4 kirjoitti:

        pistin välit poikki jo 3,5 vuotta sitten, enkä ole katunut. Ei tämä harakka sotkeudu enää koskaan meidän perheen asioihin. Yrittää toki lastenlastensa kautta udella asioita, mutta minulle on pelkkää ilmaa, samoin psykopaatti-isäni, hirviöitä molemmat. Toivon pahaa joulua ja paskaista loppua, juovat itsensä vielä joku päivä hengiltä.

        Hei! Toivon, että selvität välit äitiisi/isääsi eläessäsi. Turha sitten on haudalla itkeä mennyttä elämää.

        Listaa paperille plussat ja miinukset perheestäsi. Ja anna anteeksi, jos jotain on mennyt pieleen.

        Niin toivon tekeväni omien LASTENIKIN.


        Toivon valkoisempaa elämää meille ja teille.


      • mammojen mamma
        kesävei kirjoitti:

        Hei! Toivon, että selvität välit äitiisi/isääsi eläessäsi. Turha sitten on haudalla itkeä mennyttä elämää.

        Listaa paperille plussat ja miinukset perheestäsi. Ja anna anteeksi, jos jotain on mennyt pieleen.

        Niin toivon tekeväni omien LASTENIKIN.


        Toivon valkoisempaa elämää meille ja teille.

        Kertokaas nyt, millaisia nuo teitin hirviöäidit sitten ovat?

        Mitä niin pahaa voi oma äiti tehdä? Ymmärrän kyllä nämä juopot mutta eihän teidän kaikkien äidit voi juoppoja olla?


      • trnoo k
        kesävei kirjoitti:

        Hei! Toivon, että selvität välit äitiisi/isääsi eläessäsi. Turha sitten on haudalla itkeä mennyttä elämää.

        Listaa paperille plussat ja miinukset perheestäsi. Ja anna anteeksi, jos jotain on mennyt pieleen.

        Niin toivon tekeväni omien LASTENIKIN.


        Toivon valkoisempaa elämää meille ja teille.

        mutta miksi ihmeessä aikuisen ihmisen, joka vihdoin on päässyt irti hirviövanhempiensa otteesta,
        pitäisi tehdä sovinto em. ihmisten kanssa.
        Minulla ei ole mitään tekemistä isäni kanssa ja hyvä niin.
        En aio myöskään pukeutua säkkiin, enkä tihrustaa itkua joskus tulevaisuudessa hänen haudallaan.


    • 17v ja särkynyt

      pitänyt itsekin tehdä samoin.

      • Se on loppu

        Miksi äidin pitäisi kestää jatkuva aliarvioiminen, hyäväksikäyttäminen. Valehtelu, vaikeaa on lapsensa kanssa välien poikki laittaminen, mutta kun on pakko. Tämä välien laittaminen maksaa kyllä sen, että mitään ei sitten koskaan enää tarvitse odottaa. Vanhemmat eivät ole mitään pahaa tehneet, mutta moraalitonta elämää emme voi hyväksyä ja siinä olla maksajina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe